Q&Hrej - Jaké oznámení z proběhlých konferencí vás nejvíce zaujalo?
i Zdroj: Squanch Games
Článek Q&Hrej - Jaké oznámení z proběhlých konferencí vás nejvíce zaujalo?

Q&Hrej - Jaké oznámení z proběhlých konferencí vás nejvíce zaujalo?

Martin Synek David Plecháček Tadeáš Pepř Aleš Tihlařík Lukáš Černohorský Jakub Fišer Radek Raudenský Tomáš Rosa Petr Jan Berka

Martin Synek, David Plecháček, Tadeáš Pepř, Aleš Tihlařík, Lukáš Černohorský, Jakub Fišer, Radek Raudenský, Tomáš Rosa, Petr Jan Berka

20. 6. 2022 14:20 1

Seznam kapitol

1. ALEŠ TIHLAŘÍK - INDIEKACE 2. MARTIN SYNEK - I'M PICKLE RICK 3. TOMÁŠ ROSA - DEKADENCE HERNÍCH FESTIVALŮ 4. DAVID PLECHÁČEK - UNIKÁTNÍ DRAHOKAMY 5. LUKÁŠ ČERNOHORSKÝ - PROSÍM DEJTE MI NOVÉ DIABLO!
6. TADEÁŠ PEPŘ - SENTIMENT Z PENTIMENT 7. JAKUB FIŠER - ČAS NOVÝCH SCI-FI ZAPOČAL 8. PETR JAN BERKA - NADĚJE V RESPAWN 9. RADEK RAUDENSKÝ - DEPRESE A CODKO

Máme za sebou jedny z největších letošních konferencí, na kterých jsme se dočkali mnoha oznámení, a před sebou další sezónu velkých vydání. Některé tituly dorazí letos, jiné až v dalších měsících - které z nich redakci Hrej nejvíce zaujaly?

Reklama

ALEŠ TIHLAŘÍK - INDIEKACE

Přiznám se, že oznámení další verze The Last of Us mě zaujalo poměrně dost. Do ohně zmatení ohledně názvů a předchozích (ne)vylepšení už asi nemá smysl lít další benzín (už jen kvůli momentální ceně paliv), nicméně příchod Ellie a Joela na PC určitě vítám. Už jen proto, aby si i hráči na této platformě mohli na vlastní kůži vyzkoušet, jak moc je tahle generická zombárna přeceňovaná. Pardon, někdo to říct musel…

Pravdou je, že jsem se navzdory té změti velkých (a převážně vesmírných) titulů zhlédl hlavně v originálních indie hříčkách. Naprosto mě uchvátilo Skate Story, které po audiovizuální stránce představuje asi to nejoriginálnější, co se nám za posledních několik měsíců urodilo. Jak skvěle může vypadat a znít skejťácká hra? Přesně takhle! Ze zajímavých artovek si minimálně čestnou zmínku zaslouží svérázná Metroidvania The Last Case of Benedict Fox a retro-futuristická American Arcadia. Pro hry o prchání před režimem v přímém přenosu mám ostatně slabost už od povedeného brněnského Ministry of Broadcast – jen houšť, pánové a dámy, jen houšť!

U žádných z předchozích zmíněných samozřejmě nezbývá než slepě doufat, že opravdu půjde o povedené tituly. U dvou dalších kousků však vzhledem k personám za nimi v kvalitu věřím velmi silně. Za logickou platformovkou COCOON totiž stojí hlavní gameplay designér LIMBO a INSIDE, což, uznejte, není úplně špatná reference. Pod IMMORTALITY je potom velmi výrazně podepsaný Sam Barlow, který nás před sedmi lety všechny ohromil originálním Her Story. Dle dosavadních záběrů nás v novém interaktivním zážitku čeká něco podobného, jen s násobně většími produkčními hodnotami. Kdo by se netěšil?

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama