Q&Hrej - Jaké oznámení z proběhlých konferencí vás nejvíce zaujalo?
i Zdroj: Squanch Games
Článek Q&Hrej - Jaké oznámení z proběhlých konferencí vás nejvíce zaujalo?

Q&Hrej - Jaké oznámení z proběhlých konferencí vás nejvíce zaujalo? | Kapitola 6

Martin Synek David Plecháček Tadeáš Pepř Aleš Tihlařík Lukáš Černohorský Jakub Fišer Radek Raudenský Tomáš Rosa Petr Jan Berka

Martin Synek, David Plecháček, Tadeáš Pepř, Aleš Tihlařík, Lukáš Černohorský, Jakub Fišer, Radek Raudenský, Tomáš Rosa, Petr Jan Berka

20. 6. 2022 14:20 1

Seznam kapitol

1. ALEŠ TIHLAŘÍK - INDIEKACE 2. MARTIN SYNEK - I'M PICKLE RICK 3. TOMÁŠ ROSA - DEKADENCE HERNÍCH FESTIVALŮ 4. DAVID PLECHÁČEK - UNIKÁTNÍ DRAHOKAMY 5. LUKÁŠ ČERNOHORSKÝ - PROSÍM DEJTE MI NOVÉ DIABLO!
6. TADEÁŠ PEPŘ - SENTIMENT Z PENTIMENT 7. JAKUB FIŠER - ČAS NOVÝCH SCI-FI ZAPOČAL 8. PETR JAN BERKA - NADĚJE V RESPAWN 9. RADEK RAUDENSKÝ - DEPRESE A CODKO

Máme za sebou jedny z největších letošních konferencí, na kterých jsme se dočkali mnoha oznámení, a před sebou další sezónu velkých vydání. Některé tituly dorazí letos, jiné až v dalších měsících - které z nich redakci Hrej nejvíce zaujaly?

Reklama

TADEÁŠ PEPŘ - SENTIMENT Z PENTIMENT

Čtenář, který mě byť jen trochu zdá, by se mohl mylně domnívat, že mě z palby oznámení a představení z uplynulých akcí nejvíce zaujala milovaná Forza Motorsport. To by se ale celkem ostře mýlil, byť mě samozřejmě závodění v Maple Valley nenechalo chladným. Mnohem více mě ale upoutaly jiné a podstatně menší hry. 

Bizarně střižené konference Devolveru už mi sice pomalu začínají lézt na nervy a jejich praštěný humor není tak úplně mým šálkem kávy, tentokrát si ale na první dobrou získal moje srdce The Plucky Squire. Úchvatně kouzelný koncept roztomile kreslené pohádky doslova vystupující se stránek své knížky chci hrát, a chci ho ideálně hrát právě teď!

Na úplně opačné straně produkčních kapacit stojí Call of Duty: Modern Warfare 2. Není žádné tajemství, že mám slabost pro původní podsérii Modern Warfare, a že mě uchvátila příběhová kampaň rebootu. Její pokračování zatím vypadá velmi nadějně, první gameplay záběry z průchodu námořnickou misí dokonce evokují atmosferický zážitek nočních přepadovek z předchozí hry. Nejvíc mě ale zajímá, jak se povede aktualizovat příběh a jestli zase přijde nějaká pořádně kontroverzní přestřelka na letišti.

Skutečným vrcholem je pro mě ale hra, kterou řada hráčů asi úplně přešla. Pentiment sice zdaleka není tou nejatraktivnější záležitostí Obsidianu, naopak je možná až zvláštní, že se studio vedle Avowed pouští i do menších projektů. Na první pohled jsem se zamiloval do grafiky a stylizace, velmi atraktivně ale působí i základní hratelnostní mechanismy včetně příběhu rozprostírajícího se během dvaceti pěti let děje. V záplavě hororů, sci-fi akcí a klonů Dead Space (které mě bohužel zajímají čím dál méně) tohle prostě působí jako zjevení.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama