Články
Univerzitní profesoři, kteří mě od herního vývoje odrazovali, dnes sdílí moje úspěchy na sociálních sítích – rozhovor s Gabby Llanillo, vedoucí QA oddělení v Riot Games
Testeři většinou v herním vývoji figurují na posledním místě „potravinového žebříčku“. Jsou to právě oni, kteří jsou vnímáni jako „snadno nahraditelní“, s čímž bohužel často souvisí zoufalé pracovní podmínky, hromadné propouštění či (špatně mířený) hněv hráčů. Každý vývojář vám však řekne, že dobrý tester je, podobně jako příslovečná sůl, nad zlato. Pokud se o gamedev odvětví alespoň okrajově zajímáte, pak navíc sami jistě víte, že právě quality assurance (QA) je skvělou vstupní bránou k dalším herně-vývojářským pozicím.
"Nikdy se nemůžeme zavděčit všem" - rozhovor se Sarah Beaulieu, narativní režisérkou Assassin's Creed Mirage
Jen v málokterém životopisu najdete tak zajímavé položky, jako právě v tomhle. Považte – od literatury a divadla přes umělecké instalace a VR zážitky až po tajemný Beyond Good & Evil 2. A abych nezapomněl na jeden nový, menší nezávislý projekt… Ano, také Assassin’s Creed Mirage. Seznamte se se Sarah Beaulieu. Spisovatelkou, umělkyní a narativní režisérkou z Ubisoftu, se kterou můžeme díky brněnské herní konferenci Game Access přinést exkluzivní rozhovor.
Dojmy z hraní Turbo Golf Racing, aneb Rocket League má zdatného soupeře bez toxické komunity. Vlastně úplně bez komunity…
Poprvé – green všude okolo, ale golf to není. Podruhé – čtyři kola na hřišti, ale golfový vozík to není. A potřetí – oheň z výfuku nám plane, ale Rocket League to není, jasný pane. Dokud nebudete znát odpověď na mou hádanku? Sbohem…
Podcasty
hPod #902 - Xbox pálí ostrými
Diskutujeme herní témata pravidelně a v širších souvislostech
hPod #892 - Kriminální šéfové a moderní handheldy
Diskutujeme herní témata pravidelně a v širších souvislostech
hPod #887 - Jak bijí atomová srdce
Diskutujeme o hrách pravidelně a v širších souvislostech