Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- Musím souhlasit s Robem. Hranice morálního vkusu je subjektivní, a je sice fakt, že rating není stoprocentně účinný, protože si dítě může hru stáhnout, ale tím pádem nepomůže ani zákaz prodeje.
Kdo si tu hru bude chtít zahrát, tak si ji stejně sežene, a ještě ta kauza zvětší zájem.
Normální lidi nad 18 by i takhle brutální hra neměla ovlivnit. A děti maj hlídat rodiče (zajímat se o to, co hrajou).

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
14. 6. 2007 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tsche, já bych zrušil Anglikánskou církev. Ten požadavek peněz na "osvětu" už je trošku moc.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
2. 8. 2006 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda to prizda:
Ano, několik urážlivých příspěvků se tu objevilo, a zrovna konstruktivní debata to nebyla, ale někteří (třeba robotron3) vcelku konstruktivně (tedy popsáním toho, co přesně se mu nelíbí, a konstatováním vlastní zkušenosti a názorů) do diskuze přispěly. Častokrát mi přišlo, že zde redaktoři Hrej obhajovali tento článek zcela zbytečně, a BEZ nějakých konstruktivních kritik. Vždy se jen vyjádřili, že to mělo pobavit (viz Storm), nebo že je robotron demagog (viz Pavel), ale do diskize NIJAK nepřispěly. S mnoha názory zde nesouhlasím, ale alespon jsou to názory, a ne zbytečné obhajoby, které vůbec žádnou myšlenku do diskuze nepřidají. Autorka článku se akorát jednou vyjádřila vcelku konstruktivně a ohradila se proti několika konkrétním bodům, se kterými nesouhlasila. A to, že nebyl vtipný, to jsem odpovídal Stormovi, ten říkal, že měl ten článke pobavit. Mě tedy nepobavil. Informací v něm zrovna mnoho nebylo, jak tu už zaznělo, bylo v článku patrné myšlenkové rozpolcení, dále ona homofobicka poznamka, a spousta věcí, které tu UŽ zazněly, takže je nebudu opakovat.
Máte ale pravdu s tou originalitou, to jsem střelil vedle. Vskutku takovýhto podobných článků na webu tolik není.
Jen sem při jeho čtení získal dojem, že se jedná o originalitu za každou cenu. Souhlasím totiž, jak tady padlo, že homosexuálové nepotřebují zvláštní článek o jejich začlenení do herní komunity. to budete příště psát i o začlenění politiků, třeba ? Furt se tady omýlá, že homosexuálové sou stejní lidé jako jiní, že mají stejná práva. A pak se objeví takovýto článek, který je rozebírá jako zvláštní skupinu, která se někam začlenuje. Ale vždyt tím jasně říkáte, že homosexuálové sou rozdílná skupina lidí. Nejde mi tedy o chyby gramatické, ale o celkový nápad takovýto článek napsat, který je podle mě chybný, a asi by se mě dotknul, byl-bych-li homosexuál.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
30. 5. 2006 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda mě osobně se zase první episoda líbila nejvíce. Je jí vytíkána moc velká pohádkovost, ale přijde mi perfektně natočená, nejsou tam hluchá nebo nudná místa, parádní akce a bitvy, apod.
Star wars (filmy, comicsy, knihy) je stejně taková jedna vynikající sci-fi pohádka, tak co ...

Je jasné, že objeví-li se zklamání, pak si člověk říká, že to radši nemělo ani vzniknout, ale nesouhlasím s názory, které ještě před filmem říkají : radši at to nechaj bejt.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
31. 7. 2007 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Jo, ted už plně chápu, jak jsi to myslel...dik za dovysvětlení.
Ještě ale jedna věc: v podstatě je často velice těžké určit, kde je ta hranice, jak to ten člověk vnímá a hraje. Když někoho uvidíš skočit ze skály, jak v tom daném momentě poznáš, že zkouší damage, když přitom může prchat před kamenným golemem level 89, na kterýho nemá ? Něco jinýho, když toho člověka vidíš dělat blbosti pořád, ale koho v onlinovce sleduješ pořád, že.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
8. 6. 2007 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@riky z tohohle výčtu mě zajual jenom Vampire, a ten se prodává velice levně. Takže se svym scorem běž někam, páč LEVEL je lepší :)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
3. 4. 2007 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar jako vážně ? :)
Díky za nabídku, skutečně si toho cením ! Ale jsem v podstatě sběratel (filmů na DVD). Rád daný kus vlastním, a pouštím si ho třeba několikrát, i s časovým odstupem. Asi je to ujeté, ale hrozně rád mám už samotný obal a krabičku. Kdybych vyloženě prahl po tom stalkera vidět, tak bych na něj zašel do kina (nedávno ho dávali v rámci febiofestu) nebo bych si ho stáhl .)
Filmy jsou ale výjimka, ty si rád kupuju, takže si třeba někdy udělám radost, a těch 650 našetřím :)
Stalkera bych viděl rád (taky proto, že jsem od Tarkovského ještě nic neviděl), takže pokud to bylo myšleno vážně, považoval jsem jen za čestné zdůraznit mojí úchylku, nerad bych totiž zbytečně obtěžoval .)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
19. 3. 2007 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- Souhlasim. Já mám úctu ke klasice, ale tetris mi zkrátka jako klasika zrovna nepřijde. Vždyt to nevytvořilo žádný důležitý žánr, a ani to není nijak zvlášt povedená hra, navíc ve své době ani technologicky převratná (o obsahu nemluvě). Holt si asi získala masy, a stala se legendou. A jak říkáš, může jí hrát kde kdo. I lidé, co normálně PC hry nehrají.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Díky za tip, ani jednoho Crusadera jsem nehrál, jen jsem o tom slyšel. Nicméně když se ted tak koukám na screenshoty, nemá to náhodou spojitost se Star Wars ?

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
27. 2. 2007 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- AGS je zadarmo, je omezující. To je jasné, to jsem nespochybnil. Ale tady jde přeci o to, že většina takovýchot programů pracuje s určitými zažitými koncepcemi (např. inventář), které by se měli změnit. Neříkám, aby se měnilii na ultra vyspělí engine, ale aby se změnil ten přístup k adventuroidnímu klišé. Klidně do jednoduchého programu.

No, C++ si po pravdě nepředstavuji nijak, je to pro mě spíš abstraktní představa, a nemám s ním zkušenosti, to je fakt, ale prostě nevěřím, že se v C++ dá vytvořit cokoliv. Příklad se stromy byl asi špatný, a chápu, jak jsi to vysvětlil. Ale revoluci si prostě představuji jako něco, co tu ještě není (a nelze stávajícími metodami) vytvořit. A proto se domnívám, že nelze měnit pohled na hry, a nezměnit přitom programy, které ten zažitý pohled kopírují. Fajn, i kdybych uznal, že C++ zváldne cokoliv, dále je tu většina programů, co to nedokáže. Většina. A o tu mi jde. Gamemaker a C++ jsem zmínil jako stupnici mezi nejjednodušími a nejtěžšími programy.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
9. 11. 2007 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Ha ! To jsou zajímavý plky. To se jako Robotron nemůže vyjádřit negativně vůči jiným recenzím na hrej ? To mi přijde dost pokrytecké.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
31. 7. 2007 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar Ono to není jen v MMO, viz úspěch Tomb Raideru :) ....ale chápu to dobře, že je tu rozdíl mezi přístupem k charakteru v singleplayerové hře a v onlinovce ?

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
10. 6. 2007 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HellRider29 Taktéž připojuji pochvalu. Je mnohem profesionálnější.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
1. 4. 2007 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wild3r Cože ??? A kde ???

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
19. 3. 2007 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar 1. Tetris je žánr ? Aha.
2. Já jsem tetris chvíli hrál, ale zřejmě jsem to nepochopil. Šachy taky mohu hrát stále, a nikdy to nepřestane fungovat. Stejně tak pexeso. Náhodou tetris mě přestal bavit velice rychle. Ale to je subjektivní. Nepochybuji, že se vyskytují lidé, kteří by se se mnou hádali.
3. WOW se taky prodává a šíří bleskovým tempem, je z něj fenomén, ale nic to neříká o kvalitě hry.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
27. 2. 2007 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator Jo, rozumim. V podstatě mluvíme o téže věci, ale podle mě by mohl nový přístup k tvorbě her obnášet i změnu programovacích prostředků. Říkám mohl. Nemám s C++ takové zkušenosti, ale prostě nevěřím, že by zvládl naprogramovat cokoliv (co je v rámci současného výkonu počítače atd.). Game maker a C++ je jiná liga, ale stejnej sport, a proto se, myslím, dají srvonávat. Já tyto dva programy nestavěl vedle sebe (kvalitativně), ale měl jsem tím na mysli rozsah programovacích nástrojů.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
25. 2. 2007 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@szalai Akira Kurosawa. Dokonalé spojení literatury, hudby a malířství ve filmu. To by byla pro hry ta správná revoluce !

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
28. 1. 2007 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 :D

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
22. 1. 2007 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana Mě se líbilo Top 10 redakce. Lukášovo jojo nebo Radkova kudla... :DD
...Ale nejlepší byl Petr Poláček s hruškou :D

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
22. 12. 2006 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Krajča Díky za osvětlení. Ale ta grafika nevypadá zrovna lepšjec :)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frix@seznam.cz To ano, jestliže se to bere takhle. "proc by nemohl byt gumboy sedmicka v ramci logickych her a alexander sestka v rts? :)"
S tím souhlasím.
Já to ale myslel spíše komplexně, tedy jako hodnocení obecně. Stejně pochybuju, že je Gumboy lepší než Rome total War :) Možná zábavnější, ale celkově lepší ? hmmmm... :)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frix@seznam.cz Ne :) Zatím. Ale jen mi to připadalo hodně podivné. Rome Total War mám rád, a když se podívám na screeny toho Gumboye, tak....
Ale nechtěl jsem tím říct, že je to špatný hodnocení, nebo tak, jenom mě to dosti zarazilo.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
7. 8. 2006 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Krajča tak tak. Minimum mikromanagementu armády...klidně to vypočítávání, které jste navrhoval, ale hlavně minimum mikromanagementu armády u budovatelských strategií.
Takže vyvojáři, slyšíte nááás ?????!!

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
4. 8. 2006 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zelenka.jar Myslíš Galactic civilization 2? Nebo Master of Orion 2 ?
Popravdě se mi totoiž GC2 moc nezamlouvá. U GC1 ten grafický kabátek nebyl zrovna slušivý, ale u GC2 mi nevyhovoval uplně stejně. Navíc mi chybělo více možností boje (nějaká taktika), a správy planet.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- Ano, s tou reinkranací je to vcelku logické, vždyt tak se zamezí plýtvání. Ale nechápu, jak se může kupříkladu vždy reinkranovat člověk po smrti do jiného člověka, když tím pádem by pak na světě muselo být stále stejně lidí. Ale stav se mění. Třeba po moru ve středověku. Ti mrtvý lidé se museli někam inkranovat, ale nikde jindo se rapidně stav lidí nezvětšil. A tak to museli být živočichové jiní, třeba hmyz. Ale to se mi zdá divné, jakým způsob vůbec to rozdělování funguje, náhodně ??? Kdo rozhodne, do čeho se inkranuji ???

A k tomu OFtopicu, vždyt to byla poznámka i na ty ostatní strany, ne jen na tuhle :)

Reklama
Reklama