Zpět na článek

Diskuze: CivCity: Rome

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Efendri
Efendri
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trosku OT, ale jak jsi Tomusi prisel k Frýdlantu nad Ostravicí??? To by me zajimalo.

Tomáš Krajča
Tomáš Krajča
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Efendri Úplně náhodou. Přemýšlel jsem nad nějakým jménem města, co bude znít vtipně a zároveň tak trochu zcestně. A napadl mě zrovna Frýdlant nad Ostravicí (a ještě jsem si musel ověřit, že takové místo opravdu existuje). Co fakt netuším je, kde se mi v paměti vzalo. Určitě jsem tam nikdy nebyl...

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
7. 8. 2006 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to tomus:
Pokud je to dobře zpracováno, také mi tento systém nevadí, bohužel je to často tak, že to je podle receptu: kasárna-vojsko-bitka, kdo má víc vojáků, vyhrál.
Ani bych nepreferoval systém vypočítání automaticky v závislosti na počtu obranných opatření, vybavení a výcviku vojáků... Ale spíš bych to vymakal, aby se neoznačovaly jednotliví vojáci, ale velká skupina vojáků, který by se přiřadil velitel, a stanovili rozkazy, takže by se hráč o svojí armádu moc starat nemusel. A když už, tak že by označil celou squadronu vojáků, a zpomalil bych jejich pohyb na minimum, tím by to bylo strategičtější, a ne tak hektické.

Tomáš Krajča
Tomáš Krajča
Level 1 Level 1
7. 8. 2006 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Jj, to zní rozumně. Každopádně prostě minimum mikromanagementu armády...

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
7. 8. 2006 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Krajča tak tak. Minimum mikromanagementu armády...klidně to vypočítávání, které jste navrhoval, ale hlavně minimum mikromanagementu armády u budovatelských strategií.
Takže vyvojáři, slyšíte nááás ?????!!

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct, že jsem se na tuto hru velice těšil. Caesar je moje oblíbená hra, a jsem rád, že to s touto gamesou dobře dopadlo. Slabší grafiky se nebojím, ba naopak, alespon to snáze rozběhnu, a boj v těchto strategiích není důležitý, takže super :)

Tomáš Krajča
Tomáš Krajča
Level 1 Level 1
7. 8. 2006 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Právě proto mě fascinuje, že se bez bojů žádná neobejde, přitom jsou tam zbytečně a navíc. Buď něco dělám pořádně, anebo vůbec...

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
7. 8. 2006 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Krajča To je pravda, pokud se dobře pamatuju, tak ve Pharaoh, či v Caesarovi byly boje také, ale nikdy jsem na ně nenarazil :) vždy sem jen vytrénoval nějaké to vojsko, do rezervy.
Je to škoda, že si člověk nemůže jen tak v klidu budovat svoje město, a zase je škoda, že není titul jen na boj, bez stavění základny.

Tomáš Krajča
Tomáš Krajča
Level 1 Level 1
7. 8. 2006 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Mně nevadí ten koncept, kdy je "produkce" vojska (tj. natěžení nějakéo železa, ukování zbraní, postavení kasáren atp.) jakoby dalším řetězcem surovina->polotovar->produkt, o který se hráč musí starat. Vadí mi, když jsou do budovatelské strategie násilně dosazeny RTS prvky - k čemu je přímé ovládání těch deseti legionářů? Mnohem víc by logice designu odpovídalo to, že se boje budou vyhodnocovat automaticky v závislosti na počtu obranných opatření, vybavení a výcviku vojáků...

Reklama
Reklama