Zpět na článek

Diskuze: Operation Flashpoint 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

dolnman33
dolnman33
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kua tohle je teda facht diskuze o Flashpointu...i když...ve Flashpointu vás taky často zabíjej a tak by tam mohli vměstnat tu reinkarnaci :D

dolnman33
dolnman33
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 což mě připomíná námět na originální hru- Byli byste nějaký stvoření který byste si zvolili, pak byste se vypořádávali s kadodenními starostmi těch různých zemských tvorů, a pak až by vás jednoho dne zabili, tak by vás to automaticky reinkarnovalo do něčeho jinýho a pak by to bylo zase úplně jiný :)

dolnman33
dolnman33
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 tím myslím jako že byste si zvolili že chcete být např. mravenec...takže byste museli chodit pro potravu, pak zpátky do mraveniště, museli byste si např. dávat pozor aby vás někdo nezašlápl nebo nesežral atd. no pak by vám třeba někdo zničil mraveniště (nebo jiná smrt), a vy byste zahynuli...pak by vás to automaticky reinkarnovalo např. na člověka...pak by vás nasadili do války a byla by to střílečka typu OFP. Náhodou by vás zastřelili, a pokud ne tak by se programátoři postarali o to abyste dřív nebo později stejně umřeli a pak třeba byste byli pták a byl by to leteckej simulátor :D atd atd...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 Moc hezkej napad!

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 Napad to je dobrej, ale postrada to v podstate smysl proc hrat. Vzdyt vlastne tak jako tak umres, nemuzes to ovlivnit. Chtelo by to jeste trochu domyslet...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 Podle me to uz takhle v zasade ma obrovskej smysl. Navic kdyby se ty zivoty pak daly provazat, jako ze hrajes treba za toho mravence, kterej skonci tak, ze ho zaslapne nakej clovek. A pak se prevtelis do syna toho cloveka, kterej se zrovna pristi den ma narodit a budes strasne zlobivej kluk, kterymu jednou v dospelosti hrabne a zabije svoje rodice... Nikdo netusi proc (a pribeh zdanlive silenych situaci a dusledku pokracuje). Nikdo by v tech vecech nevidel nejmensi souvislosti, jen hrac, ktery jednou a tou samou dusi ruznymi zivoty prochazi.

Na to by se dala vymyslet uzasna hra, s takovym filozofictejsim nadechem obnovy zivota a jeho souvislosti v celkovym radu sveta.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 Robotroneeeeeeeeeeeeee to je jeden z nejlepsich napadu na hru, jakej sem kdy slysel. Pak ze je tahle diskuse zbytecna, dohromady tady vymyslime nejlepsi hru vsech dob :)

Mozna by jeste bylo zajimavy ze jeden hrac by takhle zil a druhej hrac (v multiplayeru) by neprimo ovlivnoval ostatni zijici bytosti - prave by treba tomu klukovi vnuknul myslenku zabit svoje rodice. Na jedne strane kolobeh dusi, na druhe strane vyssi bytost (osud), ktera si s nasimi zivoty pohrava.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 rob06: Taky hodne zajimavy :)

I kdyz na multiplayer by to muselo bejt svobodnejsi pojeti. Ja bych to videl spis jako hru pro jednoho hrace, hodne osobni, a v podstate linearni. Nebo aspon v alternacich, jako umoznoval castecne Fahrenheit.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 robotron3: Asi jo... Ted me napadlo jeste jak tomu dat motivaci. Bude to znit sice maximalne magorsky... Ale ty by ses snazil, aby ti zabila vyssi bytost. Tvuj cil by byla nejvyssi forma existence. Takze bakterii zabije treba mravenec, ze na ni slapne, mravence sezere nejakej hmyz, hmyz sni jezek, jezka prejede auto s clovekem. Clovek dostane chripku a umre na ni a je z nej znova bakterie :)))) Tvuj cil by byl, aby te zabil buh (nejvyssi forma existence) a ty ses dostal na jeho pozici. A jako buh by si pak samozrejme ostatnim zabranoval, aby se dostali na tvoji pozici... :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 Hmmm, to by me asi nijak moc nebralo, takhle se splhat na vyssi urovne existence, pokavad je v nasem pojeti tak budeme brat. Me by se libilo spis, kdyby to bylo vsechno jakoby uplne zdanlive nahodne, jen tim duvodem vseho by byla prave ta duse, hrac, za kterou clovek hraje. Berouc si vsechny svoje hrichy, vsechny pomsty, ublizeni do dalsich zivotu, ktere musi nejakym zpusobem treba splatit. Je to v podstate budhismus, atd. filozofie. Neslo by o nejake splhani ve vyvoji, ale jen o to, osovobodit svoji dusi tak, aby nalezla pokoje a smazala vsechny svoje hrichy, kterych se dopustila (coz by se samozrejme nemuselo ani podarit). Proste hra o karme.

Ale to vychazi z meho zajmu, kdy mam mnohem radeji postavy a pribehy, kde hrdina, dejme tomu mu tak budeme rikat, spis nez v okolnim svete resi veci sam v sobe a ve svem vlastnim zivote, vnitrne.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 Me uz to vlastne kdysi davno napadlo, kdyz jsem premejslel prave o buddhismu, kterej veri v kolobeh dusi. Sen kazdyho buddhisty je nirvana, takze to by mohl bejt i cil ty hry. Otazka je, jak toho docilit. Co se jeste povazuje za hrich a co za dobrej skutek... Tahle hra by musela bejt strasne komplexni a vlastne i to prostredi, moznosti by musely bejt rozsahly. Tohle by ani tak nebyla hra v pravym slova smyslu, spis umelecky dilo, ktery ti zprostredkuje tu moznost si to vyzkouset a donuti te o tom premyslet. Myslenkove skvely, ale tou hratelnosti si nejsem moc jistej... Pokud si to teda vylozene nemyslel jako umelecky dilo.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 rob06: Ja si nemyslim, ze ta hratelnost a motivace by byla nejak omezena, kvalitu hry urcovala... Naopak. Mozna si to predstavujes az moc komplexne, ale ja bych to videl velice jednoduse na zpracovani. Jen pribeh by byl slozity, ale hra ne. Veskrze by se jednalo primarne o adventuru, i kdyz crossover s dalsima zanrama by byl mozny. V takovem pripade nevadi, ze hrajes, aby jsi zemrel. Naopak, probouzi to v hracich mnohem cilenejsi predstavu hrat dal a dozvedet se, jak hra bude pokracovat.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 robotron3: Dobre, ale ja si proste nedovedu predstavit, co konkretne bys v ty hre delal, abys treba zplatil svoje dusevni hrichy. Pomahal babickam chodit pres prechod? :) Kdyztak zkus popsat jak by vypadal nejakej usek hry, co konkretne by se tam delalo. Ja si to totiz skoro vubec nedokazu predstavit... Ja si to predstavuju asi fakt nejak moc komplexne...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 rob06: clovek tady ma uz vymejslet z nicehoz nic celou hru se vsema detajlama :) Nejde pochopitelne o nejake prevadeni babicek pres prechod... :DD Priznam se, ze takovy kousek hry ted by mi dal opravdu zabrat. Protoze bych musel vymyslet i celej slozitejsi princip ty hry, aby to melo nejaky smysl. Z rukavu tohle uz nedam. Ale proste by situace vychazejici z zivota prinasely rozhodnuti, kde se budto zachovas jako hajzl, kterymu zalezi jen na sobe a nebo se zachovas cestne a spravedlive k sobe i ostatnim. Na tom neni az tak moc sloziteho. Predstav si pribeh mnohem epicteji, na urovni filmu. A prave to rozhodnuti se s tebou potahne dalsi hrou a dalsimi zivoty...

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 robotron3: No vidis, prave mi taky neslo vymyslet neco konkretniho, tak sem se zeptal :) Ale jo, beru to. Uz je mi to trochu jasnejsi. Ja si to predstavoval jako neco kde si vytvaris pribeh sam. Ty to myslis, jestli te dobre chapu, ze pribeh by byl danej, ale hodne rozvetvenej...

Jeste takova poznamka :) Ono je vubec otazka, co je dobry a co je spatny. To urcuje spolecnost, jinak to je u nas, jinak to je treba nekde v Zimbabwe... Vsechno to urcila spolecnost, neni to nejaky hnaci motor duse :) Ale to uz sou jenom takovy detaily...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 No pochopitelne, ze by mela hra pribeh dany! Jak jinak :) Kdyby ho mela volny, to by snad ani neslo udelat v jakychkoli dnesnich nejprofesionalnejsich podminkach...

Co je dobre a co je spatne sice spolecnost urcuje, ale jen pro zivot v dane komunite. Zas takova otazka to neni, ze by se nevedelo co spatne je a co ne. Zakladni hodnoty dobra a zla ma kazdy clovek v sobe. Vlastni svedomi mu v tom pomaha. Clovek vzdy citi, co je spatne a co ne, jen se v tom ne vzdy orientuje a spravne svuj instinkt pochopi (a vetsinou ani nechce pochopit, neb skutecne spravne dobro vetsinou koliduje s vlastnim prospechem, nekdy i zivotem). Mnohem! dulezitejsi by byl vnitrni princip dobra a zla v herni postave samotne, nez v okolnim svete.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 Aha, no tak to nedorozumeni bylo zase z duvodu moji uchylky na absoluntni volnost a volne zijici svet uvnitr pocitace :) Udelat by to slo... Jenom by to trvalo asi tak 50 let :)

V tomhle si uplne jistej nejsem. Kdyby me vychovavali nejaky vrazi, kriminalnici, rikali mi od malicka, ze vrazdit je spravny a k ostatnim lidem bych nemel pristup. Tak by mi vrazda nejspis nedelala ani nejmensi problemy. Jasne, ze nekdo ma sklony k necemu a druhy k jinemu, ale spolecnost hraje tak 90%. Je pro teroristu spravny odpalit bombu v metru? Jo. Je to spravny pro nas? Ne.
Premejsli treba pavouk, jestli je spravny sezrat mouchu? Ja myslim, ze tohle vsechno je jenom vyplod lidi.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 Clovek nastesti neni jako pavouk :) To, ze nejaky radikalni zastance jedne viry a jednoho mysleni zabije teroristickym utokem spousty nevinnych lidi, neznamena, ze by to udelal (dokazal) kazdy takovy vyznavac... Navic zde hraje obrovskou roli manipulace mysleni. Neni to stejne, jako kdyz pavouk sezere mouchu. To vubec ne. Navic netusis, co se takovemu cloveku honi hlavou, jedine co vidis, jsou priserne zabery v televizi... To je moc malo informaci na utvoreni si konkretniho pohledu a soudu. Opravdu nema takovy clovek, ktery zabije vycitky? Co kdyz ma ty nejhorsi mozne?

Kdybys byl vychovavan v prostredi samych vrahu, kde je soucast zivota vrazdit sve nepratele, sice by jsi v tom nevidel nejaky vyraznejsi problem, jaky by jsi videl ted, ze sveho pohledu, ale to neznamena, ze bys neuvazoval a nepokladal si otazky, jestli to je opravdu tak spravne, to co delaji vsichni a ty to delas po nich. Svedomi by jsi mel tez... Nekteri lidi jsou moc slabe osobnosti, aby sli proti davu a proto se v davu vezou, ale neznamena to, ze zadne vlastni nazory, treba odlisne nemaji. Myslim, ze bys mel vnitrni pocit stejny jako ted, jen bys ho neposlouchal.

Kdyby za vsechno mohla spolecnost, byla by spolecnost stale stejna a nikdy se nezmenila a nevyvinula..

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 Pravda... Ted jenom zjistit, co jeste je vnitrne spravny a co ne. Ja bych do takovy hry klidne sel, ale nechtel bych vymejslet ten pribeh :) Kdyz si predstavim, ze cokoliv udelam me predvede pred X dalsich rozhodnuti, tak ten pribeh by snad ani nebylo v lidskych silach :) Takhle to uz je ale docela hodne podobny Fahrenheitovi :) Takze puvodne originalni napad uz tak originalni neni, bohuzel...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 rob06: Ja pa to? :)) Prece prevtelovani dusi... Jak vymyslel Dolnman33 a vo tom to je... To je originalni...

Fahrenheit pribeh nemel vubec originalni a veskrze nicim vyjimecny. Ale idea toho co napsal Dolnman originalni je velice. Ostatni je jen herni princip... A ani ten ve Fahrenheitovi nebyl originalni, ve smyslu zcela novy.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 robotron3: Nu protoze te hra postavi pred pevne dany situace a ty mas vic zpusobu jak ji vyresit. Tenhle princip mi pripada uplne stejnej jako ve Fahrenheitu. Jinak kolobeh dusi samo originalni je. Na tohle tema by se dala stvorit tisic a jedna hra :)

No prosteee, vis jak :) To co rikal Dolman bylo originalni uplne vsim, totalni crossover, tohle je vice mene styl okopirovanej z Fahrenheita, proto mi to prijde min originalni. Ale samo, je to jenom detail. Dneska mam nejakou rejpavou :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 rob06: Ja sem ale z toho nechtel udelat Fahrenheita dvojku :)) To vyslo z toho tvyho konkretnejsiho predstavovani... ;)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33 No vidis, to je docela zajimavej napad. Akorat by to chtelo, aby te neinkarnovalo nahodne, ale porad na vyssi formy existence... Fakt by to nemuselo bejt spatny. Jenom by to chtelo nejak jeste promyslet, co by si jako ty denni starosti delal, aby to nebylo nudny.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ještě jedna věc:

Pozor na PC hry, děti !!!! :))
http://img241.imageshack.us/my.php?image=zombiela0.png

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele, mam takovej pocit, že Robotron6 a Rob3 sou jedna a tatáž osoba. Což je asi génius, když zvládá vést dlouhé debaty na urovni dvou zcela odlišných existencí, každá s vlastními názory.
Něco jako Glum.
:)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Jo jo, Robotron6 a Rob3 jsou nepochybne stejny osobnosti, zijici v paralelnim vesmiru... Jeste, ze Rob06 a Robotron3 stejny nejsou :-p :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
22. 8. 2006 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Je to muj po staleti ztraceny a znovu nalezeny dusevni bratr :)

A co ma clovek delat? kdyz na Jendi uz toho ma v hlave a na papire vic, nez dokaze momentalne pouzit? ;)

A inspirace zdejsi jako prase!

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rob06: muj rozhovor na http://www.jabberwacky.com/

Comp: Why are you always laughing?
Ja: Why not.
Comp: Are you a man, a woman, or both?
Ja: Both.
Comp: Wow, naturally or after surgery?
Ja: I don't know, why?
Comp: Because you said so.
Ja: Piss me off stupid machine!
Comp: I am not a machine.
Ja: Really?
Comp: Really.
Ja: I hate you!
Comp: No you don't.
Ja: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Comp: Rarghhhhhhhhhhhhh.
Comp: Are you going crazy then?

Tak na tohle ja nemam nervy :))

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 LOOOOL :))))))))
Ale on ma i smysl pro humor docela :) Treba jsem mu rekl - I am zombie. A on mi odpovedel: Me too, but I'm a cannibal. :)))
Kdyby neco takovyho bylo ve hre asi bych se z toho tento :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- No musim uznat ze je to hodne dobry :) Kdyby to bylo v cestine, tak bych se do toho vnoril vic.... Ale i tak. :)))

Pripadal sem si malinko, jako kdyz komunikuju z Dzouem :))

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 To jo joe je tomu dost podobnej. Akorat ten Jabber neni takovej arogantni :) Joe je asi verze 2.0, kterou stvorilo SONY :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 rob06: A nebo nepovedena verze 0.50, pri ktere se do programu dostala nevysvetlitelna chyba arogance a silenstvi, ktera byla po dlouhe dobe odstranena az ve finalni verzi 1.0. Bohuzel verze 0.50 Joe se rozsirila po internetu nedopatrenim, doslova se utrhla ze retezu a uz to neslo zastavit... usidlila se na serverech Sony a na oplatku poskytnuteho volneho prostoru Joe slibil, ze bude za Sony bojovat kde se da. Sony jeste ani ted stale neprozrelo, ze zamestnali silenou umelou inteligenci misto skutecne osoby :) A to je cela legenda o Joeovi :))

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 robotron3: :))))) Schvalne az uvidim joea, tak mu reknu: Joe, ty jsi stroj. No a jestli odpovi neco jako: ...synku,,to teda nejsem - tak je to jasny :))) Joe se nastesti jeste nezacal replikovat, to uz by pak bylo doopravdy jak z nejakyho spatnyho sci-fi :)

EDIT:
Robotrone, lidstvo ma problem :)))
Vynato z jabberu:
Do you know joe?
Yes.
Is he your brother?
I have no brother.
What version is joe?
Superior version.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 rob06:To ja se prave uz na to Joea ptal davno, kdy se v jedne diskusi resilo, jestli je Joe stroj nebo clovek :) Na prime otazky Joe: tak jsi clovek nebo program? Vubec nereagoval, nenapsal na to ani pismenko... Jen kdyz se zase v diskusi zminili nejake terminy jako pixel shader, ps2, atd, Joe zase zacal komunikovat tim svym stylem... haha, synku, typicke pepikovanie... Ale jinak vubec na to nic nerek :) Takze vlastne se nezjistilo nic, ale ten pocit z programu zustal :)

Tak to je husty~~!~~

je to tak~~!~~!!!! Joe je ai, ja se zblaznim :))

No, ale to se nam tu objevuje dalsi zahada, nemene zahadna, kdo je teda potom Fuka? :)))

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 robotron3: Jaa uz nemuzuuu :)) joe odhalen :) odveka otazka Kdo je joe? byla prave zodpovezena :) Ted se nas asi ale SONY zbavi, pac jsme na to prisli :))

Ad Fuka - je prece jeho stvoritel, naprogramoval joea, ale on se k nemu odvratil zady a ted si zije svym zivotem volne na internet. Jak dojemny pribeh :) Skoro na zfilmovani :))

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 rob06: Tak to uz si asi nikdy nezahraju na svy PS2, z obavy, ze sony na dalku spusti jeji autodestrukci :)) Dokonala vrazda :) A vyhejbat se oknum, sniperum, poridit novy zamky, nejlepe se odstehovat.... No to potes.... :)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 robotron3: Jo jo, hned dneska si sbalim kufry a zitra odjizdim na Sibir, kde budu prebyvat v rucne vybudovanem iglu a lovit ledni medvedy, snad me tam SONY nenajde :( :))

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si spíš myslim, že v budoucnosti se bude zdokonalovat Freeform, a Scripting vymizí. Dokonalá umělá inteligence a komplexní pravidla pro chod světa vpodstatě umožní stejný zážitek jako scriptované sekvence. Hráč někam půjde, a místo aby se tam bojevila nějaká věc, quest, či nestvůra, jako v současnosti, svět bude poháněn jakousi super inteligencí a ekosystémem, či životním ckylem jednotlivých zvířat, a v daleké budoucnosti to bude tak dokonalé, že scripty vymyzí.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne I na Enterprise si museli nejdriv naprogramovat skripty do pocitace, kdyz chteli na holopalube hrat nejakou hru s pribehem :) Sice rekli jen zakladni udaje, to a to ma byt tak a tak, chci tam to a ono a pocitac si vsechno domyslel. Ve Star Treku to bylo vymysleny tak, ze pocitac vytvarel umelou inteligenci vsech postav a jakmile melo dojit k nejake konkretni interakci, posunu v deji, ktery byl dany, vzal si nad tou kterou postavou kontrolu a prinutil ji rict to, co rict mela, ostatni si mohli delat co se jim zlibi, dle danych pravidel jejich AI a reakci na prostredi. Vlastne takova rucne korigovana freeform :) Samozrejme pak dochatelo i k tomu, ze pokavad pocitac nedostal od hrace to co chtel, mohla se i cela akce opakovat.

Usmernovana svoboda

A myslim ze uz scenariste Star Treku zase v te dobe jako vzdy dobre vedeli o cem pisi, protoze ja si to ani nedokazu predstavit jinak.

A na Enterprise to byla prece ''naka'' technologie :))

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 To je sice hezky, ale v pravy realite te taky nikdo neusmernuje a presto vznika spoustu zajimavych pribehu, situaci. Kdyby byl tak vykonej pocitac, mohl by simulovat celou Zemi, kazdyho cloveka, proste vsechno. Pak bys zadny skripty nepotreboval. Toho se ale asi nedozijeme. Zatim si holt musime pomahat skripty, ale verim, ze by to slo i bez nich, treba ve zjednoduseny podobe. Zatim na to ale pocitace nemaj dostatecnej vykon.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- Mam takovou otazecku :) Proc bych mel hrat hru, ktera je jako prava realita? Proc bych mel hrat hru, ve ktere se generuje prostredi a pribeh jako skutecny zivot? Ze ve skutecnem zivote vznika spousta zajimavych situaci? Ale ne tak, aby byly zajimave i pro epickou hru. Stejne jako by se nikdo nedival na divadlo, do ktereho prijdou herci na predstaveni bez jakehokoli zkouseni, bez jakehokoli scenare, delejte si tam co chcete.... To je prece nesmysl. Kdo by chtel hrat hry, ktere jsou skutecne jako zivot? To musi teprve ty hre dat ten zivot clovek, clovek urci co je dobre a co neni pro hru, urci jak vytvorit pribeh, posloupnost deje, to prece nemuze udelat stroj. Stroj a umela AI dokaze jen pracovat s tim co ma v pameti, nikdy nevymysli nic noveho... Nedokaze posoudit to, co vytvori, jestli bude cloveka bavit, nebo ne...

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- robotron3:
No treba proto, ze hru s pevne danym pribehem dohrajes a pak je muzes vyhodit. Ale vicemene si me presvedcil :)

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Mozna jednou...v hodne vzdalene budoucnosti... Ale klasicke linearni hry se spoustou skriptu nevymizii. AI bude porad AI - umelotina. Dotek lidske ruky se vzdycky pozna (v negativnim i positivnim smyslu slova) :)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Ted vyslovim takovou kacirskou myslenku. Co kdyz je clovek jen supervykonnej pocitac schopny se ucit? Jestlize by se podarilo sestrojit pocitacove mozek se vsim vsudy, nic bys nepoznal...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- Super vykonej pocitac schopnej se ucit nema cit, nemuze milovat, nemuze nenavidet, nemuze delat nic nepodstatneho, nemuze se zadivat do zapadu slunce a spokojit se s pocitem unavene krasy...

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- robotron3: Dyt to by se vsechno dalo doprogramovat. Tohle vsechno vzniklo evoluci. Na pocatku (asi) byla prabunka, ktera neumela milovat, nemela pocity, nedelala nic zbytecnyho. Vyvojem se vsechno zdokonalovalo a tohle vzniklo treba jako vedlejsi produkt nebo co ja vim. Pokud by tohle ten pocitac simuloval - na konci by byl od nas nerozpoznatelnej. Samo to jsou jenom teorie a kdo vi, co bylo/bude.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- rob06: Nezalezi prece na tom, jak vypada neco zvenci ;) Zalezi na tom, co se deje uvnitr... Nasimulovat muzes cokoliv, ale nikdy neuveris simulaci skutecnost, prave protoze je to jen simulace. A kdyz jsou pocitacove hry umele prostredi umela realita, jeste k tomu simulovat umele pribehy, umele situace, vsechno umele? Ne, ne, vyhodit cloveka z tvorby, to by byl zacatek konce :))

Nakonec by si takovy hry, ktery si vytvari sam pocitac, na kterejch uz nemela podil ani jedna lidska ruka, hrali jen pocitace sami se sebou a cloveka by k tomu uz vubec nepustili...

To zvetsovani propasti techniky od cloveka, vyclenovani lidskyho faktoru ze sveta jednicek a nul... To me dycky desilo...

Nerad bych se dozil budoucnosti Terminatoru :))

To rikas ty, ze vsechno vzniklo evoluci, rozum? Schopnost uvedomovat si sebe sama a jeste si nad tim uvedomovat, ze si uvedomuju? Je to jen evoluce? Neco tak slozite komplexniho a jedinecneho vzniklo az v tak podezrele kratkem obdobi? Evoluci? Na zaklade jakych podnetu? Proc jini tvorove tuto schopnost nemaji? Ja ti nevim :) Na zaklade ceho clovek dostal takovou to schopnost, ktera ho vyclenuje ze spolecnosti zvirat? Evoluce je o podrizovani se prostredi, ale clovek ma zkratka neco vic, nez mohlo vzniknout pouhym prizpusobenim se a bojem o holy zivot. Evoluce je v podstate logika preziti, ale tim co obdarila cloveka? Je skutecne mysl cloveka vylozene potreba pro jeho preziti? A nebo dala evoluce cloveku tuto schopnost jen proto, aby se nakonec zahubil? Ciste Evoluci tady neco smrdi... neco nehraje :))

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- robotron3: Pocitac co si bude programovat a parit svoje hry :)))))))) Tak to by me v zivote nenapadlo, ale proc ne :)

http://www.jabberwacky.com/
Pocitac co mluvi jako clovek. Schvalne se ho zkus anglicky na neco zeptat :) Nektery odpovedi jsou sice nechtene docela vtipny, ale jinak jsem docela valil oci. Mame rok 2006 a jestli to pude takovym tempem tak se Terminatora asi dozijem :))

K ty evoluci:
Zrovna jsi zminoval treba lasku. Ale nevznikla laska, schopnost mit nekoho rad, jenom kvuli preziti? Predstav si kdyby to neexistovalo, nikomu na nikom nezalezelo. Zivot by nevydrzel ani par let, vsichni by se sezrali navzajem. Nebo rozum - na zaklade pokusu a omylu se evoluci vytvorilo neco co se snazi rict jak to asi dopadne a jestli je dobry neco udelat nebo ne. To s tim vedomim mi taky porad neni jasny a asi nikdy jasny mi to nebude... Bohuzel.

"Na zaklade ceho clovek dostal takovou to schopnost, ktera ho vyclenuje ze spolecnosti zvirat?"
Ja myslim, ze to bylo prave nejakou chybou ve vyvoji. Mozna si jeste pamatujes, z bizule, ze kdyz se bunka deli, nemusi vzdy vzniknout presna kopie, ale muze dojit k chybe, ktera da vznik nove generaci. Pokud ta generace je vhodnejsi pro preziti, postupne tu starou vytlaci, pokud ne, tak zemre - princpi evoluce. (ty jo mozna ted tak o tom tolik kecam, ze moc hraju E.V.O, ale stejne :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- rob06: Tak ovsem teorie, ze lidstvo - clovek rozumny, vzniklo jen na zaklade jakesi chyby, naprostym nedopatrenim, ktere se deje tak maximalne jednou za 10 miliard let, to mi bylo vzdy velice blizke :))))

Touto genialne jednoduchou teorii se vysvetluje az prekvapive prilis mnoho - z cele historie Zeme, kdy clovek poprve pozdvihl svuj kyj jako nastroj a umlatil s nim nevinne zviratko :)

A prave proto bych se nechtel dozit casu, az na tohle ty nase stroje, pocitace prijdou taky.... Co by je asi pri takovem zjisteni mohlou napadnout :)

Ale o tom psali uz mnozi :))

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- robotron3: Lepsi nez rikat, ze cloveka stvoril buh :)) Ale to prave vsechno jsou teorie, ktery nemuzes potvrdit, ani vyvratit, takze je to na prd. To uz se zase dostavame k teorii flusance a naslednym bolestem hlavy, nebylo to tak davno :)))

Ale stejne, ja si nemyslim, ze clovek je zas o tolik jinej nez zvirata. Myslis, ze zvirata nemaj rozum, nedokazou mit nekoho radi? To je jenom, ze clovek si furt mysli, ze je neco vic, kdyz dokazal ovladnout tuhle planetu...

Ted jsem se JabberaWacky zeptal jaky je puvod zivota... A oni on to nevi :)))

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- rob06: No clovek je kazdopadne odlisnej od zvirat rozumem a myslenim. Ja netvrdim, ze zvire nemuze mit nekoho rado a tak, samozrejme ze ano. Ale zadne zvire neni na takove urovni dvojiho mysleni, schopnosti myslet v nekolika rovinach a sam na sobe si to uvedmovat, to je ten rozdil. Ve schopnosti uvazovat se od zvirat lisime propastne.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- robotron3: Je to mozny... Ale treba to je taky tim, ze zvirata mezi sebou nedokazou komunikovat na takovy urovni jako my, proto si nemuzou predavat myslenky a tak je hodne nepravdepodobny, ze by je samo od sebe neco takovyho napadlo. Premyslel bys o necem takovym, kdyby ses narodil v dzungli, nevidel jedinyho cloveka? Choval by ses stejne jako ostatni zvirata...

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to rob06:
Ale vždyt se hráč může chopit role někoho neznámého, a jen historii spoludotvářet. Mohl by hrát za postavu, která nerozhoduje o běhu dějin.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne To by sice bylo reseni, ale za koho bys pak hral? Za nejakyho sedlaka? Takova postava by vubec do cely situace nevidela, jedine ze by se nechal naverbovat treba k husitum a prosel ty bitvy. A jsme zase zpatky. Musel bys pak zase hrat podle dejin, nevybocit, nedelat kraviny, jen se proste, tak jak to zname z dejin. Zadna bitva by diky tobe treba nemohla dopadnout jinak. Tak kde by pak byla ta zabavnost?

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- No a jak se hral Flashpoint? Budto te hra prinutila vyhrat, nebo te hra prinutila stahnout se... A kde byla ta zabavnost? No vsude :)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 No jo ale behat s cepem po poli nebo se krcit ve vozovy hradbe - no nevim :))

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Rob: No, me by to bavilo, zahnat obrnence pekne do bahinka, pak k nim priskotacit a tumas, tumas po hlave, ty blbej rimskej krestane... Tak ty budes prodavat vrahum a zlodejum odpustky a branit nam prijimat pod oboji? Mamon vas zaslepil. Tak tady mas, ranu do hlavy.... Husa na tebe, zmetku. Prask prask.... Ja bych si smlsnul :)

navic by se nejednalo jen o behani po poli a machani vidlema. V pokrocilejsi casti hry bys dostal velitelske oteze, hra by se cudlitkem presunula do nadhledu a hrejeme si se strategii :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Rob: No a co najednou takove zaujeti v hratelnosti jen tezkou technikou a modernimi zbranemi? V cem je jine prastit klackem, nebo useknout hlavu mecem Goblinovi v nejak kobce? Nez prastit krestana do palice nekde na bitevnim poli? :)) Stejna zabava..... :D

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Robotron:
:)) Tak rekneme, ze prastit bych si celkem rad prastil, copa o to, ale asi tak za hodinu by me to prestalo bavit... mozna :) Ale to s tou strategickou casti, to uz by bylo jiny kafe. Kdyby se daly i castecne zmenit dejiny a jit treba natrhnout prdel az papezovi do Italie - uaaaaaaaaaaaa :)

Ad sekani hlav - joo to mas pravdu, ale goblinum se taky vetsinou sekaj hlavy, abys ziskal nejaky zkusenosti nebo tak neco. To by pripadne do ty hry taky slo dat - akcni rpg logicko strategie :))

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Rob: No to by se mi taky libilo :) To uz by zalezelo jako moc by chteli pribeh rozvetvit :) Jakoze jakekoli vetveni pribehu je vzdy narocne, je to jako delat vice her najednou. Ale byla by to parada. :)

Jiste RPG vlastnosti by tam byly taky. Po kazde bitve silnejsi a silnejsi a zkusenejsi a zkusenejsi...

Neco takoveho prave byla ta Johanka z Arcu, ale to byla spis prumerna hra prave. Skoro takova budgetovka...

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Robotron:
Jee tak Johanku jsem zrovna nehral, ale to byla spis takova obyc strategie ne? Tohle by byla spis takticka mlaticka z vlastnich oci :)

Me stejne husitstvi prijde takovy divny obdobi, lzi na vsech stranach, ani nikdo nevi, jestli to tak bylo doopravdy nebo si to vitezna strana upravila k obrazu svemu. Kdyz uz cesky, tak bych chtel neco z dob sv. Vaclava, valky s Nemcema... I kdyz by to asi nebylo tak poutavy.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 rob: No obycejna prave nebyla, ona to byla ze zacatku takova akcni hra, rubacka. S johanou s chodil krajinou, nebo jezdil na koni a vybijel nepratele a az v pozdejsi casti hry se zacinalo jednat o strategii, dostal jsi moznost se divat na krajinu z nadhledu a hrat to jako strategii. Ta idea nebyla spatna, ale cely to zpracovani bylo takovy chudy na tele i na duchu. I dost stereotypni to bylo. Ale presto mi ta hra utkvela v pameti :)

Vsak ja na Husitech netrval, ani je nijak neobdivuju ani neuprednostnuju, uz vubec neuctivam :))) Jen priklad to byl, takto se da vyuzit jakakoli doba a jakykoli konflikt :)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 robotron: Jakakoliv doba a konflikt. Hmm :) Lovci mamutu :)) Boj o ohen a kozesiny. To by pak souboje byly i zajimavejsi, pac bylo malo lidi. Se svoji elitni skupinkou neandrtalcu bych drancoval okolni tlupy, muheheh :)) Akorat ta historie by se nejak vytratila :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 rob06: To neva, by to bylo na volne motivy Storcha, taky by to bylo pekny :)) ja bych takovou hru urco zahral :) Ted si nevzpominam zrovna na nejakou odbdobu, kde by se s tlupou neandrtalcu utocilo na mamuta... I originalni by to bylo :) A boj o ohen.... Bat se furt, ze cloveku zhasne, udrzovat ho a starat se o nej, to by byl zajimavej hratelnostni motiv. Hlavne v te dobe, kdy jeste ohen neumeli rozdelat, jen ho dokazali udrzovat po nejakym uderu blesku,...

Takova mise, proplizit se v noci do nepratelsky vesnice neandrtalcu a ukradnout jim ohen... Ja myslim, ze by to bylo dost zajimavy :)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 robotron3: Dikes :) Ted jenom doufat, ze shodou nahod tohle forum procita nejakej sebevrazednej herni vyvojar, kterej by at uz husity nebo lovce mamutu udelal :) No uvidime... Napadu ma kazdej spoustu, tak proc porad vznikaj ty samy brecky. Je az neuveritelny, ze ve hrach, kde ma designer takovejch moznosti jak se vyradit, vznikaj porad kopie kopie.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, to vůbec není vtipné. Takové lovce mamutů bych s chutí dělal, či si je zahrál.
Nejde jen o boj, ale což takový výměnný obchod !!! Skýtá v sobě perfektní potenciál. Výměna soli za kůže, nebo za nové oštěpy ? Hm...no, blíží se zima, ty kožešiny by bodly...ale co ty oštěpy ? Často na nás útočí šavlozubí tygři. Tak fajn. "Kupuju oštěpy !"
Ještě ten večer bych vykosil obchodníky novými oštěpy, vzal si kůže, a koneckonců i tu sůl :) Týden nato, v době velké zimy, by však přišel hlad. A mamuti zrovna odmigrovali na východ.
Jak by se ted ti obchodníci hodili !!! Nu což, co se stalo, stalo se. A šlo by se na lov....Atd atd.
Perfektní zábava. A což teprve vyřezávání z kostí a dřeva ~~! Zběr bobulí ~~! Jak říkal robotron, udržování ohně !!!
šlo by to pak udělat i trochu strategicky, jen lehce, kdy by hráč mohl se stát vůdcem kmene, a sem tam by dělal životní rozhodnutí. Nic velkého, vždy na výběr třeba jen dvě možnosti, odcestovat, nebo ještě zůstat ??? Ušetřit zajatce, nebo zabít (válčilo by se sem tam i s ostatními kmeny) ??? Kolik žen přidělit na sběr bylin, kolik na vydělávání kůže ???

Jinak Johnaku z Arku sem hrál, a taky říkám, nic moc. Stereotypní, grafika nic moc, taková akce, pak trochus trategie.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne To ja jen tak placnul Lovce mamutu, ani me nenapadlo, ze by to mohlo bejt tak promakany, jak rikas :) Ale asi by bylo silene slozity tohle vsechno naprogramovat. Kazdopadne, jestli se toho ted nekdo ujme a vydela miliony (a nebudu to ja :)) tak se asi obesim :)

Problem v takovy hre by byl, ze by se museli naprogramovat nezavisle chovajici clenove tlupy, aby se aspon priblizne chovali jako lidi. Zadny skripty, ale promakana umela inteligenci. Kdyby se to podarilo, tak by ta hra skryvala nekonecny moznosti.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- S timto drobně nesouhlasím. Naopak je to až dábelsky jednoduché. A volil bych spíše cestu lineartity a scriptu, a z toho vyplívající atmosféry a zábavnosti. Něco jako u FPS, jenže tohle by spíš byla adventura.

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne To ja jsem prave spis pro volnost, moznost delat si co se ti zlibi. Kdyz mas ve hre volnost, pripadas si, jako bys v ni opravdu byl, uz ani nepremyslis, jestli to je hra... Proste unik z reality :) Ale zase mas pravdu, ze to nekdy muze bejt na skodu. Pak by ale zalezelo, jak kvalitni by byl dej a jak rozmanity by byly urovne, mise. Idealni by bylo neco na zpusob hlavniho questu, ale bylo by v podstate jedno, jakym zpusobem ho docilis. Takovy hry ja prave miluju :)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to robtorn3:
Myslím, že to zase zbude na nezávyslích vyvojářích .)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne :)))

Halt jako vzdy underground bude ukazovat cestu zaslepenym panum tam nahore :)

ps: Dolnman33 se uz asi zblazni :) (toho textu :)

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Robotron:
Hmm husitstvi... Ona je jedna vec, ze to co muze byt zajimavy v historii, nemusi a vetsinou neni zajimavy ve hre. Historie je pevne dana a jestli podle ni budes chtit udelat hru, nebudes mit prakticky zadnou volnost, volbu svoji cesty. Jedna vec je mit zajimavej napad, druha je ho uvest do zabavny herni podoby a to proste vzdycky nejde.

Kdysi uz me to taky napadlo, ale cim vic o tom premyslim, tim se mi to zda neuskutecnitelny. Mnohem lepsi by byla hra, kde ses panovnik - z vlastnich oci. Vis jenom to co se dozvis od svych najatych sluzebniku, pres ne davas rozkazy. Na kralovsekm dvore by se ruzne kuli pikle a ty bys je musel odhalovat a branit se proti nim. Stejne tak by jsi mohl intrikarit ty sam proti komukoli, at uz svym konkurentum nebo ostatnim panovnikum. SAM BY JSI VYTVAREL DEJINY.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- Ale to neni pravda, dyt se podivej na Flashpoint, o tom to cele je. Hra ktera je tazena pribehem a velkymi udalostmi, ktere se ve hre odviji a jakoby hrace naprosto strhavaji, i kdyz nakonec clovek zjisti, ze je to vlastne take linearni, ten pocit z toho nema. Kdyz jde udelat takhle Flashpoint, jako fikce jednoho konfliktu. Stejne tak by slo udelat cokoli jineho s historickymi realiemi...

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Mozna to vidim trochu jinak, ale ve Flashpointu byl pribeh neco jako doplnek. Hlavne slo o to hrat si na vojacka, o tom byla cela hratelnost. Kdybys chtel udelat hru podle husitstvi, kde by slo v prvni rade o pribeh, byla by to nejspis nuda. Hra by te porad musel vodit za rucicku, abys neudelal neco, co se nikdy nestalo. Navic, jak to probihalo znaji lidi docela dost, takze by to ani nebylo zadny prekvapeni (teda aspon u nas v CR). Aby to bylo zabavnejsi, muselo by se tam pridat neco, jako prave mel Flashpoint - treba by ses ucastnil jako vojak bitev nebo co ja vim... Takhle by z toho vzniklo nejspis neco jako dokument v televizi - dozvis se dost veci, ale zabavnejsi je divat se na nejakej film.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- Jezis, ale to prece neni vubec zadna pravda :) Za prve pribeh ve Flashpointu nebyl zadny pouhy doplnek, ale velice dulezita slozka cele hry. Stejne tak bytomu bylo u hry z historie, vzdyt je to stejne. Kdo rikal, ze u takove hry by slo primarne o pribeh? Byl by tam asi na takove urovni jako v FP. Na pozadi velkych udalosti. Ale bylo by to o te jedne postavicce, ktera si proziva ten svuj jeden zivot na te sve urovni a v tech svych moznostech. Stejne jako v FP hrajes za jednoho vojaka z mnoha.

No a o cem je husitstvi proboha, o bojich o bitvach o bitkach krestanu. Vzdyt ja myslel ze je to jasne od zacatku, ze v takove hre, jak jsem se o ni vyslovil, by byl hlavnim nametem boj, a prochazeni si tech bitev ne? :)

Copak by tohle byla nuda? :) Pekne si z vozovy hradby prastit krestana cepem po palici? :))

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Rob- robotron:
Tak budiz no, ja sem nemel silu cist tu diskuzi celou, ja spis myslel, ze to chces udelat neco jako dokumentarni hru nebo neco takovyho. Uz to vidim, vlezes do nejaky bitvy, zezadu te nekdo majzne cepem a game over :) Takovej husita asi nemel moc sanci taktizovat jako treba ve Flashpointu, tak teda nevim nevim jestli by me to bavilo :) Jedine, ze bych byl nejakej husitskej guru, kterej tomu veli :)

dolnman33
dolnman33
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lol...Yendii piš PLS menší příspěvky...ale tohle byl fakt hustej stěr xD Ale s tím že oba můžete mít pravdu je to pravda. Nikdo nemůže vědět jak to bude vypadat. Hra zatím vypadá dobře ale sami všichni víme že většinu skvělých věcí ze hry osekají aby vůbec byla hratelná a nebo aby se rozjela na slabších počítačích. Zatím hra vypadá dobře, ale co když kromě grafiky tam bude všechno z původních plánů ořezaný a zůstane jenom ta nová grafika + nějakej ten novej svět a takovýhle samozřejmosti. Co když ta hra nakonec bude tak ořezaná že z toho tak dobrá hra nebude? Tímhle chci navázat na Yendiiho příspěvek o tom že nemůže nikdo vědět jak to bude vypadat tak dlouho před vydáním.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Adamicz:
No to je fakt, s tim preview sem to přehnal, to máš pravdu.

o Sleepless:
Nesouhlasím. Historie je super zábavná věc, a i když by se jednalo o historickou korektnost, tak by se to dalo udělat zábavně.
A to že historii různé řežimi překroutili, nebo že Žižka je zloduch, dyt to je uplně jedno. Můžeš si najít materiályvěrohodné, už napsané v průběhu dění. ne Jiráska nebo učebnici dějepisu. Třeba tu Kosmovou kroniku.
A Žižka v té hře nemusí být presentován jako hrdina.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne No jiste a navic jeste se nemusi jednat o nejakou vyuku dejepisu, coz mel mozna Sleepless na mysli. Vubec ne. Do historickych udalosti se da nahlizet jakkoli, kriticky, realne, s usmevem, nemusi jit ani o nejakou skutecnou hlavni postavu, tou muze byt clovek naprosto vymysleny, ktery se setkava s pomery a prostredim te dane doby... Aneb Nový epochální výlet pana broučka do XV. století :)

Nerikam, ze takove hry bych hral furt, ale obcas bych si chtel takovou zahrat, protoze je to neco jineho a ja mam rad bohatou kuchyni, moznost vybrat si z vice jidel :) Navic v ocich neznalcu, paranskych kaciru, by takoveto hry stoupli na vaznosti! Povaz!!!

nebyly by to hry pro nejake intelektualy, to vubec ne, naopak by to byly velice hrave a poutave pribehy, navic jako bonus poucne :)

Cesi totiz maji v povaze umeni vypravet velice epicky. Staci se podivat na Flashpoint a Mafii. Tyto ceske hry se vyznacuji az nadmiru sugestivne vypravenym pribehem a to i v akcneji razenych hrach! Tak ze mam pocit, ze bychom prave na takove hry zabyvajici se starymi pribehy z nasi domoviny meli bunky!

Kdyz si vezmu takovou Mafiu. Krasna hra, ale nesla by takova hra nejak pocestit? Zasadit do Ceskych pomeru? Vzdyt sme cesi kurna! Mafianske historky at si delaji Italove, moderne valecne dramata zase Americani. My bychom zase mohli udelat hru, kde by se zacalo herni putovani vystoupenim na horu Rip :)

Nemusime se prece za nic stydet.... A uz vubec ne odkoukavat zapadni kulturu... Mame prece svoji.

Tim samozrejme nechci diktovat, Cesi at delaji hru s Ceskym nametem v Ceskem prostredi, ale jen je mi lito, ze to vubec nikoho nenapada, z tech velkych firem. Aspon jednu takovou hru...

Myslim, ze by bylo az prekvapive, jak pozitivne by takova hra byla at uz kritikou, ci samotnymi hraci vnimana...

Treba Cryo, francouzska firma tuto nevyuzitost kulturniho vlastnictvi dane zeme jasne pochopila, ale bohuzel vytvorila na tom zaklade hry, ktere jsou zkratka nudne.

To nase dejiny se s nicim nemazliliy, ruka sem, ruka tam, hlava nahore, hlava dole, nam uz je to vsechno jedno... Od Samovy rise az nekam do 16tyho stoleti, by takova hra stejne vzdycky se zvrhla v rubacku :))))

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Smarja Josefe..ja tady s nikym neargumentuju. Jen rikam co chci a co nechci. Nechci hrat nic z doby Husitske. Nezajima me. Jestli nekoho jo, tak budiz. Historii vsak mam rad a rekl bych hodne...mel jsem dejiny umeni nekolik let a par rocnikovych praci v tomhle oboru mam taky na konte..nehlede na to, ze je mym oborem ochrana kulturnich pamatek. Proste a jasne, muzes nesouhlasit jak chces, ale stejne nic nezmenis na tom, ze nekoho historie bavi a nekoho ne. Zabavna hra se da udelat z vicemene jakehokoli nametu.

Abych vysvetlitl svuj postoj. Proste me nelaka opisovani a prekrucovani neceho co se stalo. Ja chci, aby se vyvojari snazili a prisli s necim vlastnim...dal bych cokoli za to,kdyby nekdo udelal treba adventurku ze soucasnosti....zadne nadprirozenosti, zadne specialni schopnosti, zadna zachrana sveta...reseni slozitych vztahu v praci, doma, kdekoli....reseni slozite zivotni situace....treba okolo obycejne svatby, nebo pohrbu se da vystavet tak krasny scenar....behem jednoho dne muze clovek zazit tolik, ze by to vydalo nadve hry..a tak dale. a tak dale...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Ale ty Husiti byl jen priklad! Prece! Prislo mi to nejprihodnejsi k tomu hernimu principu Flashpointu, ze takova hra by sla na enginu FP udelat, proto sem rek Husiti, ale myslel jsem cokoliv :) Proste hry z historie. Me se treba zalibila Johanka z Arku, kdyz vysla, ale jakmile jsem videl, ze se jedna o pouhou akcni strategii, ve ktere je Johana pouhym jmenem zasazenym do akce, nic vic nevyjadrujici v tu chvili me asi ta myslenka historickych her vytanula na mysl nejvice. Ono se pouzivaji treba realne postavy z historie, ale zatim nevznikla zadna takova hra, ktera by se skutecne dala oznacit jako historicka.

To co ty bys chtel, to ja bych chtel taky :) Soucasnej realismus v naprosto obycejnych vecech. Tedy ne obycejnych samo, ale lidskych, ktere zazivame kazdy z nas.

Ja bych chtel oboje :) Chtel bych cokoliv, co se ve hrach neobjevuje, nebo objevuje malo.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeste k tem historickym momentum ztvarnujicich se v hernim prostredi. Brano celkove, asi takove ty nejsirsi - nejznamejsi udalosti, celosvetove, ve hrach urcite byly pouzite vsechny... Ale ceska firma, ceska vyvojarska spolecnost a to navazuji na myslenku Yendiho, jestli to spravne chapu, kdyby se zaobrala ''hlavne'' ceskymi dejinami a ze na tomto poli mame historii secsakra bohatou! Treba to husitstvi. Zacinat jako posluchac Mistra Jana Husa a dostat se udalostmi az do husitskych valek. Nejdrive se prochazet starou Prahou, celkem jeste v poklidne dobe, obdivovat se krasne zpracovanemu prostredi, v te fazi by to byla spis takova adventurni zalezitost, no a dale se nechavat strhavat udalostmi az k upaleni Husa, defenestraci, pridat se k Zizkovi, odjet do Tabora, atd. atd. Hrac by treba mohl potkat znamejsi osobnosti te doby, klidne by mohl byt nejakym fiktivnim poslickem od krale Vaclava a tak podobne.

To vse v prostredi pochopitelne prvni osoby, aby zazitek byl co nejjimavejsi, s pocitem, byl jsem tam! :)

To je takovej trochu muj sen, aby se ceske vyvojarske firmy zaobraly nasi bohatou historii. Za prve by to bylo velice! zajimave (aspon pro me:). Za druhe by to vice reprezentovalo nasi republiku v zahranici. Celkove by takova hra mela skutecnou hodnotu, pokavad by byla zpracovana v ramci moznosti verohodne, at uz graficky, ideologicky, pribehem...

A tech jednicek z dejepisu od paranu ve skole!!! jeje :)

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Napad dobry, ale ne husitstvi..z meho pohledu, nebo ne podle radoby skutecnych udalosti. Opravdu bych nebyl rad, aby byl pan Zizka, jinak obycejny vrah a zlodej co vyuzil situace, dale presentovan jako narodni hrdina...tfuj Ono je vubec tezke necemu z nasi historie verit, kdyz ji po leta doslova mrvily ruzne rezimy..

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Ja teda Zizku zas tak neznal :), nevim, ale kazdej vojak je prece vrah a zlodej z povolani? :) Ale hrdina byl byl hrac ne? :))

Ani sem nepsal, ze by mel byt Zizka prezentovan po vzoru Jiraska. To, jestli byl, ci nebyl, Zizka, debil :) To by bylo na posouzeni v subjektivu kazdeho hrace, hra samotna by nejake hrdinstvi, ci nehrdinstvi neresila, nebyla by to historicka agitka jednoho nazoru, ale jen sled faktu a udalosti... Ostatne... Treba kdyby se hracovi Honza Zizka nak moc nelibil, mohl by ho zabit a zmenit dejiny, to by bylo :))

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 No ja ti nevim, sled faktu a udalosti by asi musel padnout, kdyby mohl mit hrac moznost ubirat se vlastnim smerem. Aby to byl sled historickych udalosti a melo to mit nejakou strukturu, tak by to proste musela byt linearni hra. Ono je to s tou volnosti jednani vubec osidne a stejne je to nakonec tak, ze mas moznost A, nebo B, ktere jsou vetsinou protikladne, jinak by nemely zadny smysl

A vubec, delat hry podle skutecnosti je nuda. Nechci hrat ucebnici dejepisu. ma-li to byt edutainment, at je to edutainment a ne prasopes jako napriklad Versailes a Egypt hry od Crya. Jsem pro at si tvurci vezmou treba dobu, prostredi, atmosferu, ale zasadi do ni sve vlastni postavy a vlastni pribeh..at ukazou co v nich je.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
10. 8. 2006 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 sleepless: To teda nevim, proc tomu rikas nuda, dyt takovy hry skoro ani zadny poradne neexistujou. A takovy co rikas, tech je hafo vsude. Aspon by byla moznost volby, me by takovy hry naopak se moc libily. Zajima me historie a pri cteni knih, romanu a fakticke literatury zkratka ma clovek takovou tu touhu, kdyby tam tedy byl a mohl to videt... Hry toto mohou castecne zprostredkovat.

Vzdyt uz jen v uzasnem ceskem filmu - Rano vstanu a oparim se cajem, jak podnikali velice oblibene rodinne vylety do minulosti :) Podivat se za Hitlerem, atp. :) To je taky podobne, takova ta lidska touha na vlastni kuzi zazit minulost... Me to laka tedy velice.

Vzdyt hry s tematikou vojenskych bitev jsou veskrze podobne, jen se orientuji na pouhe boje, jako FPS z druhe svetove valky, atp. Tady by slo o sirsi souvislosti a delsi casove obdobi.

Samozrejme, ze ta hra by byla linearni, na urovni asi jako Flashpoint proste. To je jasny. S tim Zizkou sem to placnul jen tak :) To by slo jedine, ze by se linearita rozvetvila na dve urovne, pri moznosti, zabit, ci nezabit Zizku :)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
7. 8. 2006 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Adamicz:
To, že bych uvítal rozdílné prostředí, znamená, že to, které se v OF2 objeví, jsme už mnohokráte ve hrách viděli. Preferoval bych nějaké, které tu ještě nebylo. Ano, ta změna mi nevoní, vždyt to celou dobu říkám, a to proto, že i rok, i prostředí zkrátka OF2 nové nepřinese.
Co se týče novinek, tak těch bych si "přál" mnhoem víc, a to s tou kampaní v OF vůbec není jisté, že to tak bude fungovat.
A pokladání min v OFP si vůbec nepamatuju, takže sry.

kudy.
kudy.
Level 1 Level 1
7. 8. 2006 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Je i v kampani, ale ted si nemuzu vzpomenout u ktere "vesnice"... kazdopadne to byla prace proti slusne grupe T-72ek a T-80ek

dolnman33
dolnman33
Level 1 Level 1
7. 8. 2006 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne bylo tam pokládání min v misi ostřelovač nebo tak ňák se to jmenovalo ale nebylo to přímo v kampani

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to kudela.jan:
No super, tak ste na mě tři :) třeba to značí, že skutečně máte pravdu...
to Adamicz:
Já bych si jako novum představoval třeba uplně odlišnou dobu (pozadí) konfliktu, a ne blízkou budoucnost (nebo současnost). Dále určitě jiné prostředí, třeba něco ze zimních krajů (třeba hra situovaná na Sibiř), nebo naopak do skalnatých hor a pouští, třeba někde na východě (když už ta současnost).
Určitě bych se zaměřil na jiné aspekty taktické, třeba simulace konfilktu coby proměná válečná "mission objectiv" . Tedy jakási pavoukovitá Mega kampan, kde by se situace komplexně vyvíjela na všech frontách, nehledě na tom, na jaké by zrovna bojoval hráč. Objectives by nebyly vždy vyhrát bitvu, ale různili by se podle simlutáně probíhající akce, a vždy po dohrání takovéto mise by se frontová linie či poměr sil posunul, což by i částečně záleželo na uspěších (či neuspěších) hráče, zčásti náhodně (tím by se získala znovuhratelnost). Dále bych preferoval jakýsi model povolání, kdy zkrátka tankista by po celou kampan ovládal jen a pouze tank, a v jiných prostředcích by zkrátka jezdit bylo extrémně obtížné (něbot v nich jezdit neumí, ale zase bych nechtěl zakazovat do nich vstup. Třeba by tankista mohl celkem uspěšně řídit i jiná pásová vozidla, třeba transportéry). Dále třeba pěšák by jen tak nemohl nasednout do tanku, a vesele ho řídit. Mohl by, ale ovládání by pro jeho profesi bylo extrémně ztíženo (třeba změnou klávesových voleb či citlivostí myši). Taktéž bych zvolil velice obtížné, ale sofistikované ovládání, aby si ten tank tankista opravdu užil, mohl v něm provádět mnoho akcí, a řízení a ovládání vozidla by se tedy průběžně učil a přizpůsoboval si ho. Klidně bych za tuto cenu omezil zbranový a vozový park.
Určitě bych přidal daleko více válečných pomůcek, jako pokládání min, kouřové clony, inženýry, nebo možnost zbudovat malé opevnění (třeba z pytlů písku).
A tak bych mohl pokračovat, co všechno bych chtěl změnit, ale už mě bolí prsty. Tohle jen tak pro představu.

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
7. 8. 2006 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Mam spis pocit, ze by ti sedlo, kdyby bylo OFP2 tankova simulace..beznemu hraci neprodejna hardcore tankova simulace. :) Jinak to co navrhujes je takove pekne snove...nase hra bude mit tohle, tohle a pak jeste tamto a vsechno bude hrozne propracovane a vypilovane..bude to par regulernich her v jedne a vsecko to bude skvele vypadat a fungovat a...... nakonec se zjisti, ze jestli ma dany titul vyjit v horizontu nekolika let, ma byt vubec hratelny a technicky proveditelny, tak se musi 80 procent vsech skvelych featur osekat.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
9. 8. 2006 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Adamicz:
HAHAHAAH !!! no, přirovnávat mohou jak chtěj, ale stejně tomu nevěřim. Jako v Oblivionu ....PPPPccchhhhfff...AHAHHAAH.
Pardon.
RPG prvky jsou HLAVNĚ o vývoji postavy. O to tu jde.

A ještě jedno si ujasněme. Tady v komentářích se často objevují prognozy. Na hry, na konzole, pozitivní, negativní.
Pokud je tvá argumentace:
"Jak muze byt "krom grafiky nic noveho neprinese" konstatovani faktu, kdyz proste nevis jak bude finalni hra vypadat??? "
platná, pak já mohu dodat:
"Fajn, Jak muze byt "krom grafiky přinese mnoho nového" konstatovani faktu, kdyz proste nevis jak bude finalni hra vypadat???"
Vidíš ten rozdíl ? jestliže ty tvrdíš, že nevím, protože sem neviděl finální verzi, tak ani ty nemůžeš uspět s tvrzením, že něco nového přinese, protože jsi taky neviděl finální verzi.
Já můžu mít pravdu, i ty můžeš mít pravdu.
Ale pokud bychom tedy nemohly posuzovat hru před jejím vydání, pak jsou Prewiev a Jakékoliv diskuze zcela k ničemu.
Spekulace o HW nárocích, o to Jaký to asi bude,...atd atd by tím pádem šli do háje. Zbyly by jen recenze.

A význam slova "FAKT":
fact
n.1
Knowledge or information based on real occurrences: an account based on fact; a blur of fact and fancy.
n2
Something demonstrated to exist or known to have existed: Genetic engineering is now a fact. That Chaucer was a real person is an undisputed fact.
n3
A real occurrence; an event: had to prove the facts of the case.
Something believed to be true or real: a document laced with mistaken facts.
n4
A thing that has been done, especially a crime: an accessory before the fact.
n5
Law. The aspect of a case at law comprising events
determined by evidence: The jury made a finding of fact.

Mohl jsem to tedy myslet podle čísla 5, tedy jako zákon.
Např. Zákon schválnosti, či Zákon pařana českého 7, verš pátý, bible gamerova::
"I Slibované hory doly, v podzemní kobky plné děr se promění neb producenti cházka prolhaná jsou. Sic budeš těmto superlativům věřiti, pařane, hledej spásu už jen v SPWAW."

PS: Nebo podle zákona číslo 3. Něco co se věří že je pravda. Ve středověku by ti kupříkladu říkaly, že FAKT je, že země je placatá. A vida, neni. Je kulatá. Tedy geoid.
..Nebo možná neni ani geoid :)

kudy.
kudy.
Level 1 Level 1
5. 8. 2006 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra, jak to ze to tu jede i beze me, clovek si na par dni odjede a vy nemate ani kouska cti abyste na me pockali.. Pockat to je docela off-topic

drzim vam palce, adamicz a sleepless.... ;)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
3. 8. 2006 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Adamicz:
Právě že se v nich jen střílí, ve fitktivním , ale do blízké budoucnosti (či do současnosti) postaveném konfilktu. A to z nich dělá stejné hry. Mě opravdu, ale opravdu nezajímají jednotlivé rozdílné nuance, a grafické či fizické vychytávky mezi jednotlivými tituly tohoto ražení, v Ghost Recon jde zkrátka o vykosení Nepřítele, v Battlefieldu taky, v OFP taky. Jen se v každé hře liší prostředky pro jeho likvidaci, či postup.
Ale nechtěl jsem mluvit o Battlefieldu nebo Ghost Reconu, protože ty hry jsou vskutku podařené, a mám je vcelku rád. Ale když se podívám na další tuny připravovanejch her stejnýho ražení, už se mi fakt dělá zle. Tam už jde jen o grafiku. Se podívejte třeba na Battlefield 2152 nebo jak je to číslo. Podle informací tam bude novinek minimum (kromě doby a použité výzbroje), a když se podíváte na videa z hraní, je to ještě nudnější než Battlefield2, vypadá to stejně jako Enemy Territory (myslim Quake). A pak tu bude Enemy in sight...zkrátka záplava titulů tohohle ražení.
A nech už těch keců o nedostatku infa. Level kupuju pravidelně, tudíž mám ono zminované číslo. Všechny články v něm čtu, i zde na hrej.cz.V OFP JDE primárně o grafický tuning, i když pár novinek přinese.

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
3. 8. 2006 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Rozdil trebas mezi GRAW a OFP je v ramci zanru akcnich vojenskych titulu propastny. GRAW je akcni titul zamereny na boje na velmi omezenm prostoru. OFP je ve sve podstate vojensky simulator, ktery se hraje uplne jinak - na obrovskem prostoru. Battlefield 2 bych v souvilosti s OFP vubec nezminoval. Jiste, jde o take o akcni titul, ale akcni titul stojici na uplne jinem okraji spektra. V tomto ohledu nema OFP dodnes konkurenci. Pokud by byl OFP2 pouze graficky tuning, tak by vyvoj netrval tolik let. Pod novou grafikou se totiz skryva spousta dalsich, v akcnich hrach krucialnich prvku - rendering obrovskeho sveta, AI stovek nepratel, spousta ovladatelnych prostredku a tak dale a tak dale. Osobne mi prijde kritika OFP2 zalozena pouze na tom, ze jde o akcni hru, trosku infair, ale beru to jako tvuj nazor, ktery ti rozhodne neminim nijak vyvracet, nebo se ti do nej navazet. Pokud bych vsak mel podobne kriticky pristup aplikovat na veschny akcni hry, tak by bidne dopadla uplne kazda. Ja osobne vidim v OFP2 novinek vice nez je obvykle a jsem rad ze se BI Studio drzi sveho kopita a nesnazi se delat kompromisy kvuli tomu, aby mohli nabidnout hru pro masy, tak jak tomu je napriklad u serii Rainbow Six, nebo Ghost Recon.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
8. 8. 2006 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Dolnman33:
To by také šlo, ale koncekonců to už předvedl Original War. Takže by to opět nebyl originál.

kudy.
kudy.
Level 1 Level 1
31. 7. 2006 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tedy priste, zrejme po vydani OFP 2 :)

kudy.
kudy.
Level 1 Level 1
31. 7. 2006 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marek Spanel - spoluzakladatel BI studia
Joint Operations jsou multiplayerova vec, pokud se nepletu...
Z posledni doby mozna GRAW, to je pravda...
V podst. jsem to myslel tak, ze diskuse tu nejsou od toho aby se tu lidi jenom hadali... Coz neni nas pripad ;)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
3. 8. 2006 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Sleepless:
Ano, asi jsem to s tím házením akčních titulů do jednoho pytle přehnal, to je, pravda unfair, ale když se podívám na ty záplavy vojenskejch akcí, a většinu sem z nich hrál, všechny mi připadaly podobný. Ale o nich jsem původně mluvit něchtěl. Klidně si dnes znovu zahraju OF1, protože novinky u OF2 mě nějak nestačí. Bude to "jen" vylepšená OF1.
A to, že se BI Studios drží svého kopyta je fajn, ale mohly by si taky někdy trochu z toho kopýtka vyhodit, a překročit svůj stín. Já bych OF2 nedělal, a zkusil něco novýho. Co neni na trhu tak často zastoupený. Nejvíce her je FPS nebo Vojesnké akce, a pak třeba RTS (zvláště z WW2). Prostě bych si rád zahrál už něco jinýho z tohoto žánru.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
30. 7. 2006 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to víž že si počkám, a je mi jasný, že to může dopadnout dobře, a bude to zábavné, ale to co jsem řekl prve, a to:
"prostě Stará operace Flashpoint v novém grafickém kabátku"
na tom trvám. A to mě k zahrání týhle hry nestačí.
A náký řeči že nemam dostatek infa sou zbytečný, protože často ani tvůrci nesplní polovinu z toho, co slibují. Kolikrát sem už slyšel řeči o supermegaintelignetní umělé intelignci, a nic z toho.
Pokud Vám to stačí (a koukám že je to tady plný fanatiků do OF a válečnejch akcí), tak mi přijde zbytečný něco vysvětlovat VÁM.

kudy.
kudy.
Level 1 Level 1
30. 7. 2006 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Ta diskuse je presne od toho aby se o hre bavili priznivci(podle nekterych fanatici), ne lidi co rikaji ze je to nebere, blabla, pochybuju ze by diskuse pod clanek vymyslel nekdo kvuli tomu aby se tu hadali blbci...
BTW "furt stejnejch valecnejch akci.." kolik her napodobilo za tech pet let flashpoint? maximalne soldner a ten se utopil ve vlastni nedokonalosti. tak nemluv u OFP "o tech furt stejnejch..." - je to OMYL
a jeste jedna dobra zprava na konec - pochybuju ze marka spanela nastve ze si jeho hru nezahrajes... jeho budou mrzet spis takovi kteri mu jeste budou otevrene nadavat (bohuzel jsou), to nastesti neni tvuj pripad

kudy.
kudy.
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, snazili jsme se.... ;)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
31. 7. 2006 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to kudela.jan:
Ano, diskuze je u konce. Sbohem, a štastnou cestu. Třeba zas někdy podiskutíme nad jiným článkem :)

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
26. 7. 2006 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

storm2: jo tak to je ovšem naštěstí i čechům se daří prorazit s dobrými tituly díky bohu za to :)

Reklama
Reklama