Zpět na článek

Diskuze: Clive Barker's Jericho

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

lara_f
lara_f
Level 1 Level 1
18. 4. 2008 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsem asi uz na konci hry a nemuzu zabit to dite v ty zeleny bubline nebo co to je,nemuzu pouzit ani kouzla nebot mi je to vzalo, snazila jsem se strilet i do ty mumie nebo co to je,co je prikolikovana na pravo nahore na zdi a nic,muze mi prosim nekdo poradit jak dal. diky lara f. jinak hra se mi docela libi az na to, ze je mistama dost neprehledna,mohli k tomu pridat aspon hledani nejakech predmetu,treba na otvirani dveri,atd ale to bych chtela ssi moc

montana.
montana.
Level 1 Level 1
19. 4. 2008 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lara_f Hra ti napovida co mas delat.
Musis vzdy prestoupit do te postavy, kterou ma to dite v moci (postava ma kolem sebe barevnou auru) a pak na to dite pouzit jednotlivy kouzla.
Nejdriv myslim s Black telekinezi, pak s Rawlingsem uzdraveni atd. :)

lara_f
lara_f
Level 1 Level 1
21. 4. 2008 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. dekuji moc za radu,bohuzel to nemuzu hned vyzkouset,protoze jsem byla nedockava a zacala jsem ji hrat znovu a bohuzel jsem nepocitala s tim,ze se mi to smaze.mam ps3 a to se mi stalo poprve,takze hned prvni minus,nechapu proc,ale nejde mit rozehrany trebe dve,ci tri hry.jinak ,ale dekuji moc, az se tam dostanu,tak napisu,zda jsem to zvladla,jinak jsem nikde jinde zasek nemela.neni uz nekde vydanej navod,nevis o tom? lara f.jo a jak si tam muzu dat obrazek,ke sve prezdivce? poradis zas?

lara_f
lara_f
Level 1 Level 1
22. 4. 2008 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. tak jsem to nakonec zvladla,jeste jednou diky.lara f

Amenophus
Amenophus
Level 1 Level 1
7. 4. 2008 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no tak nic už jsem an to přišel... musíš se postavit na ten hajzl co máš u sebe na zemi a poslat alfu an druhý straně na jeden a o,egu na druhej a vysune se most

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
7. 11. 2007 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze, po jejiz precteni vim jen par nahodilych informaci, diky nimz si nedokazu udelat predstavu o hre jako celku.

Ze je Cliv Baker homosexual jsem nevedel, nevim ale stejne tak, k cemu mi je ta informace z hlediska literatury, ci z hlediska hry dobra, ze se ji musim dozvedet hned na zacatku?

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
9. 11. 2007 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Nu a ta informace by tedy měla být na konci? Něco jako poslední odstavec "a věděli jste, že je Barker homosexuál"? To bych spíše chápal tuhle kritiku. Naopak se domnívám, že ona informace má své místo právě na začátku, kde se autor rozhodl letmo nastínit Barkera a jinde by vyznívala divně. Můžeme tu potom diskutovat o tom, jestli je relevantní (mimochodem minimálně k literární tvorbě a případným významovým konotacím tato informace může být velice užitečná), ale kolega Vitík ji zjevně za zaznamenáníhodnou považoval a já na tom nevidím nic špatného.

Pozoruhodnější je ovšem onen vcelku prázdný první odstavec a útok vůči Vitíkovi. Když pominu fakt, že článek mi nepřijde nijak katastrofálně napsaný a já si z něj udělal solidní obrázek o hře, docela mne překvapila tato ryze nekonstruktivní kritika.
Možná jsem doposud působil jen v podivných pracovních kolektivech, nebo jsem byl vychován za podivných pracovních vztahů, ale obdobnou reakci vůči svému kolegovi, pokud by nepropagoval mně se příčící myšlenky a názory bych si nedovolil. Přišel bych si hloupě. Skoro až působí v tomto světle ona zmínka o homosexualitě dojmem hole, kterou konečně někdo na psa vyštrachal...

Ale to je holt na osobním posouzení a přístupu každého z nás, jsme bytosti s možností se svobodně vyjadřovat a příjímat pak za své výroky posouzení od ostatních. Jen je zřejmě naše "kinderstube" poněkud odlišná.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
9. 11. 2007 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Ty by si mohl z hlediska dlouhych malo rikajicich komentaru zacit konkurovat ubersexuoalovi.

13_11

Informace o homosexualite, pokud nema zadnou spojitost ve hre, bude vypadat divne jak na konci, tak nazacatku, tak kdekoli v recenzi, z jednoducheho duvodu, ze tam takove blbosti nemaji co delat. Kdyby recenze byla dobra, nechal bych si to pro sebe. Ona je ale blba, kdyz to musim rict naplno. Co doslova hrozna mi prisla.

Kolega Vitik neni zadny muj kolega.

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
9. 11. 2007 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 mas pravdu, ta recenze byla hrozne spatna a my jeste budem' plakat az uvidime jak se to vlastne ma psat, zejo!

dokud jsi vedeny jako autor na Hrej tak je to tvuj kolega, neni liz pravda?

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
9. 11. 2007 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Dám to do jednoho příspěvku, však vy si to přečtete, alespoň se to tu nebude štěpit :)

YENDII: Ale já neříkám, že nemůže, dokonce si to můžeš v příspěvku na který reaguješ přečíst. Poukazuju na to, že když už chce někdo hanit práci svých spolupracovníků, chtělo by to poněkud inteligentnější přístup než "fuj, to je vošklivý". Když už se rozhodne hanit veřejně.

ROBOTRON: Chápu, že tě možná deprimuje občasný výskyt shluku slov obsahujících víc než argumenty typu "ta recenze je blbá, protože je blbá". Pod touhle argumentační palbou se skutečně všichni prohýbáme:)

A určitě je ta informace blbost? Myslím, že spousta lidí toto nevěděla (i ty, jak přiznáváš) a pro další setkání s tvorbou tohoto člověka může být poměrně užitečná. Kdyby pro nic jiného, tak pro jedno info, které člověk neznal tahle recenze obohatila.

Není tvůj kolega? Ty už nejsi na Hrej? Protože Vitík pokud vím neodešel.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
9. 11. 2007 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Ja jsem z hrej odesel, stejne jako z cele herni novinariny. Jsem tedy ctenar. Ale kdybych na hrej stale byl, tak by mi to bylo jedno a napsal bych, co si myslim.

Muzu napsat celou konstruktivni splacaninu a zargumentovat ve stylu JD cokoli proti cemukoli, ale ja chtel napsat jen tu prvni vec, za kterou si stojim, je to muj dojem po precteni recenze.

Nechci, aby mi nekdo v recenzi sdeloval, jestli je autor homosexual nebo heterosexual, stejne jako me v recenzi nezajima, jestli ma Baker rad hamburgery nebo steak. U heterosexualu take nezduraznujete, ze je hetero. Me to teda vubec nezajima, ta informace mi prijde na urovni bulvaru, nema to s recenzi nic spolecneho.

A recenze je nestesti, uz jen soudit hru podle toho, jestli se u ni nekdo boji? Kdo rikal, ze je ta hra primarne urcena, aby se u ni nekdo bal? Kdo rikal, ze kdyz se clovek neboji, je hra spatna? To je trapny aspekt majici vliv na hodnoceni hry.

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
9. 11. 2007 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Konec na hrej? Vida, další info, které mi tahle recenze přinesla. Jistě, že by ti to bylo jedno, přesně o tom, jsem mluvil...:)

Můžeš, ale nenapíšeš. Pak se nediv, že nejde brát podobné výkřiky do tmy moc vážně.

Tebe to nezajímá, já si vzdělání doplnil rád. Bulvár? Slouží ti ke cti, že jej nejspíš nečteš, protože ten vypadá opravdu jinak než podobná informace. Když napíšu do recenze, že Bryan Singer je homosexuál, také to bude špatně a "bulvár"? I když mnozí poukazují na určitá schémata, které to do jeho filmů vtiskuje a on o tom ještě žertuje s McKellenem? Tady je to podobné. Dělat obdobné tyjátry kvůli jednomu slovu, které mně kupříkladu jako relevantní informace přijde, je hloupé.

Když už, tak zajímavější je otázka strachu ve hře. Upřímně, ke strachu to ve hře s Barkerovým jménem táhne primárně. A jeho absence může pro některé (neříkám všechny) znamenat solidní zklamání. Proč? Protože to je Clive Barker.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
9. 11. 2007 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Ha ! To jsou zajímavý plky. To se jako Robotron nemůže vyjádřit negativně vůči jiným recenzím na hrej ? To mi přijde dost pokrytecké.

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
9. 11. 2007 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Co je špatného na tom, informovat na začátku recenze o tom, kdo že to ten Barker vlastně je? Ta homosexualita k němu prostě patří, co je na tom tak strašnýho? Shrnout jeho osobu tím, že je anglán, homosexuál, spisovatel a žije v Americe mi přijde naprosto v pořádku.

I když ze zbytku recenze moc nadšený taky nejsem, přijde mi, že to autor hodnotil jako primárně hororovou hru, což asi nebude zrovna to pravé.

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
8. 11. 2007 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych neřekl že Jericho bylo koncipováno jako hra, u které by se měl hráč bát (rozhodně ne v první řadě). Je to akční řežba, proto i ty vysoké počty nepřátel, a navíc: dobrý horor nerovná se strašidelný horor !

cernousek@email.cz
cernousek@email.cz
Level 1 Level 1
12. 6. 2009 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mne se hra naprosto znechutila sadistickymi drobnymi hadankami pro "inteligenty".. nejaky potrhly tlacitka na zemi, apod. a zaverecna tecka v podobe decka.. radeji sem pro jistotu nedohral dokonce a hned smazal.. Gratuluji autorovi.. Vyborny dilko.. trebas s takovym obycejnym FEAREM, DOOmem 3- neda srovnat.. Perfetkni ukazka, jak se da doprasit skvela myslenka.. :)

storm2
storm2
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

musim vyjimecne souhlasit s robotronem. netvrdim ze info o barkerove orientaci nemuze bejt v urcitym kontextu (ne vsak v tomhle) uzitecna, ale v teto recenzi je podana tak hovadsky, ze hovadsteji uz to snad ani neslo. co ke zbytku recenze, skutecne to neni zadna perla.

bohuzel robotronuv komentar zpusobil velike nedorozumeni, kdyz si kazdy recenzent rekl "to je ale blb, jak muze kritizovat recenzi na webu kam sam pise?", a az pozdeji vyslo najevo, ze uz neni autorem hrej, jen mu zatim nikdo nezrusil "status autora" a tudiz se u jeho nicku objevila "hrejacka" korunka.

lara_f
lara_f
Level 1 Level 1
19. 4. 2008 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@storm2 prosim muzes mi poradit jak dal,jsem asi na konci a nevim jak dal.uz jsem o tom psala,ale nikdo se neozval,tak to zkousim takhle. musim nejak zabit zlo-dite v ochranym pasmu,nelze ho zranit,protoze nemam kouzla,poradis jak dal? diky

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
10. 11. 2007 00:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted teda nevim, jestli nejsem slepej, nebo jestli ti třeba špatně rozumim, ale jak můžeš výraz:
"Recenze, po jejiz precteni vim jen par nahodilych informaci, diky nimz si nedokazu udelat predstavu o hre jako celku."
orazítkovat shodně s přístupem: "fuj, to je vošklivý" ? Robotronovo zhodnocení byla normální inteligentní kritika (i když stručná), a s dovolením mám spíš pocit, že jsi z toho všeho udělal tyjátr ty.

Jinak naprostý souhlas s Robotronem, stavět hodnocení Jericha na absenci faktoru děsivosti je dost zcestné (je to i dost subjektivní,-záleží na hráči). Mě to přijde jako sakra atmosférická a parádně hororová záležitost.

Ještě k tomu strachu, mě třeba Clive Barker nikdy nepřišel nijak strašidelnej (a mám na mysli jak knihy a filmy, tak např. hru Undying).

Reklama
Reklama