Rozhovory

V rozhovorech zpovídáme zajímavé osobnosti herního průmyslu, které mají svůj názor, zkušenost a nebojí se je sdílet.

Univerzitní profesoři, kteří mě od herního vývoje odrazovali, dnes sdílí moje úspěchy na sociálních sítích – rozhovor s Gabby Llanillo, vedoucí QA oddělení v Riot Games

Univerzitní profesoři, kteří mě od herního vývoje odrazovali, dnes sdílí moje úspěchy na sociálních sítích – rozhovor s Gabby Llanillo, vedoucí QA oddělení v Riot Games

Testeři většinou v herním vývoji figurují na posledním místě „potravinového žebříčku“. Jsou to právě oni, kteří jsou vnímáni…

13. 11. 2023 17:00
"Nikdy se nemůžeme zavděčit všem" - rozhovor se Sarah Beaulieu, narativní režisérkou Assassin's Creed Mirage

"Nikdy se nemůžeme zavděčit všem" - rozhovor se Sarah Beaulieu, narativní režisérkou Assassin's Creed Mirage

Jen v málokterém životopisu najdete tak zajímavé položky, jako právě v tomhle. Považte – od literatury a divadla přes…

7. 11. 2023 17:00
1
Reklama
„Ashe vnímám jako kamaráda, známého“ - s dabérem Janem Škvorem o českém dabingu hlavní postavy v seriálu Pokémon

„Ashe vnímám jako kamaráda, známého“ - s dabérem Janem Škvorem o českém dabingu hlavní postavy v seriálu Pokémon

Cesta legendárního trenéra pokémonů Ashe Ketchuma končí. Jak na léta se seriálem, který Čechům představil žánr anime,…

16. 2. 2023 08:50
Chceš-li mír, připravuj válku – s Ondřejem Podhorným o výrobě nejen vojenských simulátorů v Bagira Systems

Chceš-li mír, připravuj válku – s Ondřejem Podhorným o výrobě nejen vojenských simulátorů v Bagira Systems

V minulé reportáži z Bagira Tech, české pobočky Bagira Systems, jsme si ukázali, jak pokročilé simulátory v Brně vznikají.…

16. 11. 2022 13:30
Rozhovor s českými tvůrci custom designů ovladačů Game Arts

Rozhovor s českými tvůrci custom designů ovladačů Game Arts

Trend personifikace elektroniky již dávno není jen o pečlivě vybraném krytu na mobil. Česká firma Game Arts se zabývá…

9. 5. 2022 13:30
Reklama
Chtěli jsme zmodernizovat tradiční japonskou mytologii, říká ředitel vývoje Ghostwire: Tokyo

Chtěli jsme zmodernizovat tradiční japonskou mytologii, říká ředitel vývoje Ghostwire: Tokyo

V nedávno vydané novince Ghostwire: Tokyo je důležitou součástí vyprávění Jókai, nadpřirozené stvoření, které v lidech v…

14. 4. 2022 09:40
Skoro zapomenutý příběh Wurmu, průkopníka survival sandboxů

Skoro zapomenutý příběh Wurmu, průkopníka survival sandboxů

Jednoho dne se dva mladí talentovaní vývojáři potkali v kanceláři malého startupu ve Stockholmu, aby se jejich práce později…

29. 6. 2021 12:10
1
„Je to milostný dopis skatování“ - se Simonem Bennettem o OlliOlli World

„Je to milostný dopis skatování“ - se Simonem Bennettem o OlliOlli World

Kromě dema připravovaného OlliOlli World, které jsme mohli vyzkoušet, jsme si mohli popovídat i se spoluzakladatelem studia…

17. 6. 2021 18:00
1
Reklama
V herním vývoji se každá koruna obrací třikrát – s Jakubem Hamarim o herním testingu, práci v herní branži a průmyslu jako takovém

V herním vývoji se každá koruna obrací třikrát – s Jakubem Hamarim o herním testingu, práci v herní branži a průmyslu jako takovém

Rozporuplné vydání Cyberpunku v prosinci minulého roku vyvolalo (nejen) v herních kuloárech poměrně vášnivé diskuse ohledně…

3. 6. 2021 17:50
Josef Hájíček o Nebuchadnezzar a starověké Mezopotámii

Josef Hájíček o Nebuchadnezzar a starověké Mezopotámii

Připravovaná budovatelská strategie Nebuchadnezzar českého studia Nepos Games slibuje hratelnost postavenou na logistice,…

2. 2. 2021 13:50
3
game-over-jeste-ne-youtuber-joe-plater-a-vliv-her-pri-boji-s-rakovinou

Game over? Ještě ne! YouTuber Joe Plater a vliv her při boji s rakovinou

To si tak jdete k lékaři a on vám řekne, že jste s velkou pravděpodobností oslavili své poslední narozeniny. Na mysl vám…

19. 1. 2021 13:55
3
Reklama
Marek Vondrouš: Nikdy se do ničeho nepouštějte sami

Marek Vondrouš: Nikdy se do ničeho nepouštějte sami

Videoherní průmysl neustále roste. A to nejen ve světě, ale i na tuzemské scéně. Podle asociace českých vývojářů už na našem…

30. 10. 2020 10:35
3
Peter Adamondy: Bojovku bez komunity vytvořit nejde

Peter Adamondy: Bojovku bez komunity vytvořit nejde

Košické studio Triple Hill Interactive vyvíjí ve spolupráci s japonskou společnosti Toko Midori a slovenským vydavatelem…

13. 10. 2020 13:00
1
Petr Svoboda o Polda 7: Crowdfundingu jsem vůbec nevěřil

Petr Svoboda o Polda 7: Crowdfundingu jsem vůbec nevěřil

Petr Svoboda se na sérii Polda podílí už od druhého dílu. Až s šestkou se ale dostal do čela vývoje a v současnosti vybírá…

31. 7. 2020 08:45
3
Reklama
Phillipe Bergeron - o životě vikinga v Assassin's Creed Valhalla

Phillipe Bergeron - o životě vikinga v Assassin's Creed Valhalla

Phillipe Bergeron se stará o level design Assassin's Creed Valhalla. V rámci exkluzivního pokrytí současné tvorby Ubisoftu…

24. 7. 2020 08:20
5
Kent Hudson - Svět a design Watch Dogs Legion

Kent Hudson - Svět a design Watch Dogs Legion

Kent Hudson zodpovídá za herní design Watch Dogs Legion z pozice Game Design Director. Dříve se podílel na Deus Ex:…

13. 7. 2020 15:15
2
Filip Ženíšek: Velké hry mě živí, malé mě baví

Filip Ženíšek: Velké hry mě živí, malé mě baví

Dostat texty, přeložit je, a pak už jen čekat peníze za lokalizaci na bankovním účtu. Tak jednoduchý celý proces skutečně…

10. 7. 2020 16:25
4
Filip Ženíšek: Kvalita překladů šla spíše dolů

Filip Ženíšek: Kvalita překladů šla spíše dolů

Pokud si někdo myslí, že přeložit hru do českého jazyka je legrace, tak se plete. Nejznámější tuzemský překladatel videoher…

8. 7. 2020 11:15
19
Jan Podlipský: Létání v simulátoru může být víc než kolem komína

Jan Podlipský: Létání v simulátoru může být víc než kolem komína

Do stojatých vod leteckých simulátorů hodlá vstoupit staronový hráč. Microsoft nový Flight Simulator stále piluje, aby jej…

18. 6. 2020 13:00
6
Petr Melicherík a Petr Škorňok: Ministry of Broadcast #2

Petr Melicherík a Petr Škorňok: Ministry of Broadcast #2

Svérázná pixelartová plošinovka Ministry of Broadcast si od nás odnesla hodnocení 4/5, což je na prvotinu nezávislého…

5. 6. 2020 10:00
Petr Melicherík a Petr Škorňok: Ministry of Broadcast #1

Petr Melicherík a Petr Škorňok: Ministry of Broadcast #1

Svérázná pixelartová plošinovka Ministry of Broadcast si od nás odnesla hodnocení 4/5, což je na prvotinu nezávislého…

3. 6. 2020 12:45
Reklama
Reklama