OBRAZEM - Jak šel čas se sérií Battlefield | Kapitola 6
Seznam kapitol
Minulý týden jsme nahlédli do historie série Call of Duty, tím pádem nesmíme opomenout ani jejího největšího konkurenta v podobě Battlefieldu. Vychází ostatně další díl, Battlefield 2042 svede důležitou bitvu o nadšence do válečných akcí s Call of Duty: Vanguard.
Battlefield: Bad Company
- DICE
- 23. června 2008
- PlayStation 3, Xbox 360
- 2,59 milionu prodaných kopií
- 83-84 Metascore
Doba ledová se vyhnula majitelům konzolí, jako malá kompenzace posloužil Battlefield: Bad Company, jenž naopak nikdy nevyšel na PC. Od svých předchůdců se však výrazně odlišuje, a to především velmi povedenou příběhovou kampaní, kde nebyla nouze o vtipné scény a zajímavé postavy. Vojín Preston Marlowe a jeho parťáci, alias parta vyvrhelů, zkrátka měli vytříbený smysl pro humor, což se v tomto žánru často nevidí.
Bad Company zároveň představila dnes naprosto klíčový engine Frostbite, s nímž přišla pokročilá destrukce, najednou bylo možné ničit zdi i celé budovy. A z toho měli všichni samozřejmě velkou radost. Horší to bylo s multiplayerem, byl totiž maličko osekaný. V den vydání obsahoval pouze jeden jediný režim zvaný Gold Rush (vycházel z příběhu singleplayerové kampaně), kde se hrálo za útočníky, nebo obránce a cílem bylo ničit/bránit bedny plné zlata. Oproti předchozím dílům byly mapy byly mnohem kompaktnější, do jedné hry se vešlo pouze 20 hráčů a třeba letadla úplně chyběla.
I přes jisté rezervy v multiplayeru se jednalo o velký hit, oceňována byla skvělá kampaň i nové možnosti ohledně destrukce.