Tak doufejme, že se tak bude série ubírat i nadále, alespoň hlavní páteř. Myšlenky Capcomu před pár lety, jakože by mohl být RE jako Call of Duty, jsou úplný nesmysly. :-)
Dragon Quest série jsou tak nádherné hry, miluji osmý a jedenáctý díl. Mám pořád zabalený remake trojky a tenhle určitě také pořídim. Hlavní důvod proč to ale píšu, je, že jsem až nešťastnej z toho, kolik kvalitních her v poslední době vychází a vůbec na to nemám čas. 😪
Kéž by se Sony vrátila k tvorbě JRPG titulů. Chybí mi pokračování Dark Chronicles, Rogue Galaxy, Legend of Dragoon atd.. Měly by opět spojit síly s LEVEL-5 a přinést něco pořádného.
Vůbec nepochybuju, že to bude nesmírně kvalitní s hromadou typických Kojimovských tajných prvků. Jediný z čeho mám obavy, aby nebyla hra moc mysteriózní a abstraktní, protože když už je toho moc, člověk vůbec neví co se děje, proč se to děje a alespoň já pak ztrácím o příběh zájem. Ať je to klidně sci-fi s nadpřirozenostmi jako MGS, ale normálně vyprávěno a taky ne prosím neustálé běhání v imaginárních světech. :-)
Přestože se na obě hry těším, tak bych nejvíce ocenil, kdyby se SE alespoň jednou vrátil ke kořenům FF. Klasické souboje, rozrůstající se parta, klasické prvky FF, ikonická hudba od Nobua atd. Nebo se alespoň vyhnout stylu FF XVI, což je pro mě největší zklamání na poli her vůbec.
Někomu vadí, že tam není Jin Sakai, mě se nová postava líbí, je to dobrá změna. Jediné co mě mrzí, že není lepší sběratelská edice. Kdyby tam byla postavička a Blu-ray disc, beru na 100%, takhle si vystačím se základní. :-)
Oba díly Death Stranding jsou velmi zajímavé hry s opravdu speciální atmosférou, sám jsem se u nich bavil. Bude ale lepší, když se bude soustředit na jiné projekty. Pokud by měl DS3 vzniknout, měl by za mě přinést více změn než dvojka. Ano, souboje a ovládání je lépe zpracované, ale ocenil bych průchod v interiérech nebo ve zničené metropoli, což by hratelnosti značně přidalo. Všechny základny pouze jedna místnost a rozhovory s postavami pouze skrze hologram. Z nějakého důvodu na mě dvojka neměla takový efekt úžasu jako jednička. Zajímalo by mě, jestli jsem sám..
Přesně tak, Sony nebude na Xboxu vydávat TLOU nebo GOW, ale bude vybírat tituly typu Helldivers, u kterých bude multiplatformní vydání dávat smysl. Pro Sony je HW důležitější než pro Microsoft a bude si chtít zachovat exkluzivitu a smysl koupě Playstationu i do budoucna. Naopak vydávání her od MS na PS dává smysl už je z důvodu vysoké základny PS hráčů, ta u Xboxu naopak v posledních letech rapidně klesla.
Je dobře, že Sony opět zakládá nová studia, nejsem ale zdaleka sám, kdo by moc ocenil založení studií, které budou vytvářet JRPG, hororové nebo hry typu ICO/The Last Guardian. ;-)
Dávám Soňákům palec nahoru. Strávil jsem v největší nejmenované firmě prodávající hry několik let a čeština ve hrách především u casual publika dost o prodeji rozhodovala. Sony se češtině věnuje už od rozkvětu PS3 (Beyond two souls, Uncharted 3 a dále....čili pokud by se jim nevyplácela, už dávno by od toho upustili, navíc to dělají většinou kvalitně a přirozeně, viz. TLOU série, nebo vtipný překlad Lego Horizon... Koupím hned. :-)
@frantax
@Jan Dobes Za mě je PS3 nejrevolučnější konzole všech dob, a to, že se jí díky svojí složitosti neprodalo tolik nepočítám. Hromada nových technologií, dodnes ji hojně používám nejen na hraní ale třeba Blu-ray filmy, CD audio, Move hry s přáteli, Youtube atd.. Původní 60GB verze je hrozně nařáchlej stroj se zpětnou kompatibilitou, dokonce i s SACD, vůbec je to skvělá mašina. ❤️
Oceňuji, že je tu recenze i na tak specifickou hru. Atelier sérii hraju už od prvního dílu na PS2 (první dva díly sázely více na příběh, než na plnění vedlejších úkolů a míchání lektvarů) ale vždycky mě bavila pohodová nálada a skvělý soundtrack. Bohužel od příchodu dílů na PS4 už to nestíhám, je toho moc, mám tu zabalené desítky her na PSka a vůbec nevím co dřív, obzvlášť když má človek hromadu povinností v reálném životě. :-)
Je mi jasný, že většina se mnou nebude souhlasit, ale já TLOU seriál nemůžu přijmout. Jednak jsou hry tak perfektně zpracované z hlediska příběhu, že to částečně filmy jsou, proto zfilmování resp. seriál vůbec nepotřebují, a ty kdo hry nehrají a chtějí ten příběh znát, pak je nejvyšší čas začít hrát. No a pak je tu ta herečka, která nejenže hru nehrála, nemá k ní vztah, ale navíc je vzhledově absolutně nevhodná. Existuje hromada jiných holek, které by si tuto roli zasloužily mnohem víc. Mám na všechny PSka všechny verze od prvního dne, kreslím obrázky a vůbec se považuju za velkého fandu, no a o to víc mě to trochu štve, ale budu to ignorovat, ovšem jen do chvíle kdyby nedej bože seriál pokračoval s příběhem i po událostech dvojky a třetí hra nevznikla. Pak bych pana Druckmanna unesl a dopadl by jako spisovatel ve filmu Misery neche zemřít! ;-)))
Krásně to vypadá a ten fakt, že má hra tahové souboje přidává, alespoň u mě, na větším zájmu. Což mi taky připomíná, že stále doufám, že jednoho dne se i Final Fantasy v hlavní páteři alespoň na jeden díl vrátí ke kořenům s tahovými souboji a větší partou hrdinů. Sice je to malá šance, ale nikdy neříkej nikdy. Doufám proto, že se téhle hry prodá raketa kopií. Jednu beru určitě. ;-)
Tohle je nejlepší zpráva ve spojitosti s Kojimou za dlouhé roky. Vrátit se ke špionážní hře ve spolupráci se Sony, to je něco, v co už jsem ani nedoufal. Předpokládám silný příběh se sci-fi prvky. Snad jen nebude příliš mysteriózní, osobně nemám rád, když nevim co je realita, sen, přelud, vzpomínka atd.