Wars and Roses Recenze Recenze Wars and Roses, taktické erotické střílečky, u které si stříknete do kalhot maximálně smíchy

Recenze Wars and Roses, taktické erotické střílečky, u které si stříknete do kalhot maximálně smíchy | Kapitola 4

Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

15. 2. 2022 17:20 3

1. Je suis, Jindřich VII. 2. Nice - Brest 0:1 3. O vyvinutých ženách a plochých mapách... 4. Je tohle reklama na Lidl?

Pojmem Války růží se označuje série bitev občanské války v Anglii, které byly vedeny mezi spojenci rodů Lancasterů a Yorků. V notně krvavé druhé polovině 15. století se mezi těmito znesvářenými rody uskutečnilo celkem 17 bitev, na jejichž konci se trůnu chopili… Ano, správně, Tudorovci. S kým Tudorovci kamarádili, komu se naopak stranili a proč se Yorkové v roce 1460 vylodili zrovna v Sandwichi? Na tyto a mnohé další otázky dnes odpověď nedostanete. Kdyby ovšem Jindřich VII. Tudor kdysi tušil, jaká díla budou o stovky let později svým názvem parodovat toto významné historické období, nejspíš by se raději dobrovolně nechal infikovat černým morem a na nějaké zabíjení Richarda III. by se úplně vykašlal.

JE TOHLE REKLAMA NA LIDL?

Inu, není to o mnoho lepší. S dívkami se seznamujete pomocí dialogů, které napsal Franta ze 2.B a do angličtiny přeložil…také Franta ze 2.B. A jelikož s korekturou pomáhal zhruba stejně starý Honzík, rozhovory dosahují asi podobné kvality, jako legendární tokání v pořadu Rande. Slečny k vám získávají náklonnost buď účastí v bojových misích, romanticky laděnými schůzkami či hezky postaru dary. Ptáte se, jak dlouho trvá jednu průměrnou válečnici dostat do postele? Nejrychlejší cesta vede, ostatně stejně jako v reálném světě, přes náušnice. Konkrétně potřebujete osm párů stejných náušnic s cenou tisíc dolarů za pár. Tedy dohromady nezanedbatelných osm tisíc dolarů. Je to za špatně animovaný zážitek na jednu noc adekvátní cena? Pojďme počítat. Osm tisíc dolarů je v kurzu k 9. únoru přibližně 170 210 Kč. Jen pro přehled, taková částka vám vystačí přibližně na:

• 14 424 litrů nealkoholického piva značky Argus
  • 2 841 kg XXL lasagní z Lidlu
  • 487 kusů nástěnných hodin s teploměrem a vlhkoměrem
  • 341 dámských Lidl svetrů
  • Jednu grafickou kartu střední třídy
  • Sotva zajetý Seat Leon ST po důchodkyni z Německa (pokud jste David Plecháček)

Závěr tedy nechám na vás.

Intelekt, humor nebo olbřímí pyj? Ale kdeže. Zdejším slečnám stačí osm stejných párů náušnic a máte je v hrsti...

U samotných sexuálních scén pak bohužel začnete plně pociťovat, jak zásadní důsledky má tradiční asijská cenzura pornografie na tradiční asijské vývojáře. Kvůli legendárním a všudypřítomným poloprůhledným čtverečkům totiž evidentně dochází k chybným představám o koitu, což vyúsťuje mj. ve fyzicky nemožné akty. Některé polohy tak připomínají kvedlání v řadící kulise 20 let starého francouzského hatchbacku, při jiných se klitoris šťastné slečny vznáší ve vzduchu asi metr od její hlavy. Za zmínku stojí i dynamicky se měnící barva kůže hlavního hrdiny, jakožto i délka jeho ztopořeného údu. Ta se v jednotlivých scénách liší tak drasticky, že si člověk hned vzpomene na malého Maťka, oscilujícího mezi úhorkou a cukynou.

Nutno ovšem podotknout, že tvůrci si jsou svých limitů plně vědomi a v době psaní recenze opravdu shání 3D animátora na žhavé scény. Pokud budou v hledání pokračovat a naleznou k sobě i nové programátory, grafiky, herní designéry a scénáristy, možná Wars of Roses jednou vykvete do podoby, ve které se za její hraní nebudete muset stydět. Do té doby ovšem doporučuji čtyři stovky ušetřit a podle preferencí buď investovat do kvalitní taktické střílečky, nebo prémiového předplatného na libovolných pornostránkách.

Wars and Roses

Wars and Roses je ambiciózní projekt, který nedovede uspokojivě zpracovat ani jeden ze subžánrů, které s nešikovností sobě vlastní míchá dohromady. Příslovečný dort pejska s kočičkou pak nepodrží ani zoufalý technický stav – pokud tedy i přes to všechno stále toužíte po orgasmických virtuálních scénách, raději si postříkejte monitor Salkem.

Prsa?
Nevšední kombinace žánrů, která prvních pár minut funguje