Wars and Roses Recenze Recenze Wars and Roses, taktické erotické střílečky, u které si stříknete do kalhot maximálně smíchy

Recenze Wars and Roses, taktické erotické střílečky, u které si stříknete do kalhot maximálně smíchy | Kapitola 3

Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

15. 2. 2022 17:20 3

1. Je suis, Jindřich VII. 2. Nice - Brest 0:1 3. O vyvinutých ženách a plochých mapách... 4. Je tohle reklama na Lidl?

Pojmem Války růží se označuje série bitev občanské války v Anglii, které byly vedeny mezi spojenci rodů Lancasterů a Yorků. V notně krvavé druhé polovině 15. století se mezi těmito znesvářenými rody uskutečnilo celkem 17 bitev, na jejichž konci se trůnu chopili… Ano, správně, Tudorovci. S kým Tudorovci kamarádili, komu se naopak stranili a proč se Yorkové v roce 1460 vylodili zrovna v Sandwichi? Na tyto a mnohé další otázky dnes odpověď nedostanete. Kdyby ovšem Jindřich VII. Tudor kdysi tušil, jaká díla budou o stovky let později svým názvem parodovat toto významné historické období, nejspíš by se raději dobrovolně nechal infikovat černým morem a na nějaké zabíjení Richarda III. by se úplně vykašlal.

O VYVINUTÝCH ŽENÁCH A PLOCHÝCH MAPÁCH

Co to v reálu znamená? Jednotlivé úrovně jsou ploché a zapomenutelné, nepřátelé se na vás sypou ve zvláštně rozmístěných chumlech (pokud se tedy nenávratně nezaseknou v jednom z asi 20 originálních assetů) a pravděpodobně nejzábavnějším herním prvkem Wars and Roses je hledání nedokončených částí úrovní. Ostatně ve které jiné hře se vám stane, že jen tak namátkou otevřete dveře do šedivé prázdnoty? A hned posléze další?

Černá Růže v legendární bitvě o šedou propast

Až se vám podaří odvrátit zrak od nekonečných hlubin nedokončené herní mapy, můžete se konečně plně věnovat jedné z hlavních herních náplní, tedy osvobozování zajatých členek Černé Růže. Každou osvobozenou vojandu lze patřičně vybavit a obsadit do vlastní speciální jednotky, herní situace se ovšem dramaticky nelepší ani s plným, čtyřčlenným týmem. Je však třeba jedním dechem poznamenat, že tři dívky jsou už dostatečně schopné na to, aby teroristy vymydlily i bez vaší pomoci – můžete tedy jen stát v koutě, rozdávat rozkazy (resp. opakovat jediný rozkaz stále dokola) a přemýšlet nad tím, proč jste si Wars and Roses vlastně koupili.

Michael Jackson vibes intensify...
Michael Jackson vibes intensify...

Ale co si budeme nalhávat – vy samozřejmě velice dobře víte, proč jste si je koupili. I já to vím. A přesně z toho důvodu jste klikli i na tuhle recenzi. Já vás ovšem nesoudím. Ostatně jak bych taky mohl, když jsem v tomto klenotu herní scény strávil dobrých šest hodin… Dobrá, pojďme vyhnat slona z místnosti. Jak tedy vypadá…ehm, seznamovací část Wars and Roses?