Q&Hrej - Jaká hra měla nejlepší úvod?
i Zdroj: Rockstar
Q&Hrej Článek Q&Hrej - Jaká hra měla nejlepší úvod?

Q&Hrej - Jaká hra měla nejlepší úvod? | Kapitola 3

Tadeáš Pepř Aleš Tihlařík Zdeněk Pudivítr Radek Raudenský Tomáš Rosa Petr Jan Berka

Tadeáš Pepř, Aleš Tihlařík, Zdeněk Pudivítr, Radek Raudenský, Tomáš Rosa, Petr Jan Berka

4. 7. 2022 18:00 6

Seznam kapitol

1. ALEŠ TIHLAŘÍK - GIVE ME LIBERTY 2. TADEÁŠ PEPŘ - THE MAN WHO SOLD THE WORLD 3. PETR JAN BERKA - STÍN MORDORU 4. TOMÁŠ ROSA - ŠPLH PO VLAKU, ZOMBÍCI A RAP 5. ZDENĚK PUDIVÍTR - DRZÉ THE LAST OF US 6. RADEK RAUDENSKÝ - 4STORY ALL THE WAY

Když se ponoříte do nějaké hry, její začátek je stěžejní. Podle něj se často rozhodujeme, zdali u hry zůstaneme či nikoliv. Někdy je ale intro, opening nebo jakkoliv tomu řeknete, tak nabitý, že na něj vzpomínáte i několik let po dohrání. Mají naši redaktoři takovou hru?

Reklama

PETR JAN BERKA - STÍN MORDORU

Kdybych se musel rozhodnout, která z her mě nejvíce uchvátila hned ze začátku, musel bych hodně přemýšlet. Ne však o tom, jaký titul do takového výběru vyberu, ale spíše to, kde všude jsem po úvodu skončil s otevřenými ústy na hodně dlouhou dobu. Ještě bych rád podotkl, že kvalitní úvod též posuzuji dle toho, jak mě dokáže zasvětit do stávajícího příběhu (s výjimkou DLC a pokračování) a samozřejmě svým celkovým vyprávěním. A těch her zase není málo.

Mezi prvními tituly, které se svou kvalitou úvodu ihned vybavily v paměti, bych rád zmínil první a třetí díl Zaklínače, třetí a čtvrtý díl Far Cry nebo první mise Heroes of Might and Magic V: Tribes of The East. Ve všech zmíněných hrách byl hráč krásně vtažen do příběhu, kde se hned mohl učit herní mechaniky, poznat své okolí a celkové možnosti. Naprostou špičkou v příběhových začátcích je ale dle mého série Middle Earth: Shadow od Mordor/War.

Úvody obou dílů této herní série v sobě měly vždy něco navíc. Jako posuďte sami. Učení se zneškodnit nepřítele, které je znázorněno na předání květin své manželce v době míru? Toho, koho to napadlo, bych poslal do EA, aby je naučil nenazývat hraní mezi Steam a Origin verzí PC hry crossplayem (ano, nové F1 stále bolí). K tomu všemu přičtěte nádhernou, byť hororovou atmosféru Středozemě a mě osobně máte připoutaného k židli na mnoho dalších hodin.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama