Monster Hunter Rise: Sunbreak Recenze Recenze Monster Hunter Rise: Sunbreak, proklatě dobrého DLC pro proklatě dobrou hru

Recenze Monster Hunter Rise: Sunbreak, proklatě dobrého DLC pro proklatě dobrou hru

29. 8. 2022 13:15

1. REQUIEM ZA RISE 2. KDE DOMOV MŮJ 3. OKUSÍŠ OSTŘÍ DVOU SEKYR

Mám pocit, že moje recenze na Monster Hunter Rise z loňského roku na první dobrou neukazuje, co si o hře myslím. Možná mě v tom utvrdilo rozšíření Sunbreak, které před pár dny vyšlo, možná to byl čas, který ve mně uzrál, možná jsem prostě jenom potřeboval hrát další hry, abych si svůj názor potvrdil. Monster Hunter Rise je pro mě po geniálním Breath of the Wild druhou nejlepší hrou, kterou si můžete na Switchi zahrát. A teď můžete hrát ještě víc.

Chápu, že tvrzení z úvodu recenze pro někoho může být lehounce kontroverzní. Abych vám to usnadnil, jsem ochotný slevit ze svých odvážných výkřiků a jen suše konstatovat, že Rise je minimálně pro mě bez debat tou nejlepší hrou, která nepřišla přímo z dílny Nintenda. Nechme stranou Zeldu, Maria, Luigiho, Smash Bros.,… z third-party konkurence si dělá Capcom trhací kalendář.

Monster Hunter Rise v základu nebyla bezchybná hra, z druhé strany ale její extrémně návykový soubojový systém představoval řezničinu v nejčistší podobě, a to spolu s hromadou monster, zbraní, které jste si mohli ukout, zbrojí, z nichž by některé modely ocenil ve svém šatníku i Leoš Mareš v době hledání toho nejlepšího kožichu v republice, a vybavení obecně, které vám při soubojích mohlo zachránit krk, když šlo o kejhák, dělalo z mixu dechberoucí zážitek, kterého hráči neměli dost.

A tak se objevil Sunbreak. Epické, epicky velké a epicky drahé rozšíření, které přináší více monster, zbraní, zbrojí… však už to znáte.