Recenze Goat Simulator 3 aneb za mých mladých let bylo lépe
i Zdroj: Coffee Stain
Goat Simulator 3 Recenze Recenze Goat Simulator 3 aneb za mých mladých let bylo lépe

Radek Raudenský

Radek Raudenský

7. 12. 2022 17:40

1. NAJDI SI ZÁBAVU 2. TROCHA POMOCI 3. NA CHVÍLI MOŽNÁ

Když studio Coffee Stain Studios vydalo v roce 2014 bláznivý titul Goat Simulator, asi málokdo čekal, co tento naprosto nelogický splácanec všeho možného dokáže způsobit. Nejen, že hra sama o sobě zaznamenala masivní úspěch a kopie se prodávaly po desetitisících, zároveň ale herní průmysl zaplavily simulátory všeho možného i nemožného, včetně možností hrát za kámen nebo kus chleba.

Tahle chyba v Matrixu, jak bych jí osobně nazval, se ale naštěstí stala pouze jednou a pro mě nepochopitelná móda se po pár měsících vytratila. I když jsem také do Goat Simulatoru vstoupil a s kamarády ho vyzkoušel, hysterie nekvalitního hraní za více či méně bizarní předměty mě míjela a myslel jsem si, že i vývojáři uznali, že šlo o jedinečnou událost, která se nebude opakovat. Jenže Coffee Stain to chtějí zkusit znova.

Po skvělém Satisfactory se tak zdroje přesunuly na vývoj pokračování série, která opět musí nějak zaujmout. Jakkoliv, ve výsledku. Oznámení hry doprovázel parodický trailer na dnes už legendární Dead Island 2 a pro jistotu se číslovka z jedničky rovnou změnila na trojku. Asi aby hráči hledali, kde a kdy proboha vyšla dvojka. Nevyšla, Goat Simulator 3 JE dvojka a přináší velice podobný princip jako jeho předchůdce. A je strašně těžké ho hodnotit.

NAJDI SI ZÁBAVU

Už první díl totiž upřímně rozhodně neoplýval zásadními kvalitami. Jenže často právě to je důvod, proč některé hry zaujmou masy a hráči se baví jednoduchou hratelností, která jde ruku v ruce s prostředím a celkově punkovým designem hry. Nemůžu třeba zapomenout na Skate 3, který i díky úsměvným bugům slavil ohromný úspěch na YouTube. Do určité míry si myslím, že na tom Goat Simulator byl stejně.