Q&Hrej - Které odklady vás nejvíce zasáhly? | Kapitola 4
Seznam kapitol
Posledních několik let bylo plných různorodých odkladů a tento rok nebyl ničím výjimečný. Spousta titulů, u nichž se vývojáři kasali jistým vydáním, se nakonec dočkala odkladu na příští rok. Které z nich nejvíce zasáhly naše redaktory?
TADEÁŠ PEPŘ - DALŠÍ ČEKÁNÍ NA DOPIS DO BRADAVIC
Moc rád bych v dalších řádcích sáhnul po něčem originálním nebo neobvyklém, letos mě ale zpožděním výrazněji tíží jedna jediná věc. Je to tak. Avatar mi vždycky přišel jako extrémně přeceňovaný benchmark filmových efektů a herní adaptace mě snad nemůže zajímat méně. Podobný nezájem mám i o značku Lord of the Rings. Naštěstí, neboť bych z pohledu na The Lord of the Rings: Gollum asi krvácel a i když bych chtěl věřit, že odklad hře prospěje, pochybuji že zvrátí její dost nahnutý osud. U Starfieldu se mi nepovedlo naskočit na vlnu hypu a začít se na hru alespoň trochu těšit, u Redfallu je situace snad ještě horší. S odkladem další Zeldy jsem tak trochu počítal a i když mě nástupce Arkhamské ságy v podobě Suicide Squad: Kill the Justice League docela zajímá, vlastně mi čekání vůbec nevadí. Být naštvaný nebo smutný u dalšího Stalkera pak vlastně nejde. Přeji autorům, ať už je neherní okolnosti vývoje nenutí dál měnit plány, a ať projekt dopadne velkým úspěchem.
Čestnou zmínku určitě zaslouží Forspoken, ale to především proto, že mě zajímá, jak si tenhle pro mě naprosto nevyzpytatelný titul povede u hráčů a kritiků. Půjde o geniální záležitost, nebo o nepříliš zábavnou ukázku toho, co dokáže Unreal Engine 5? Inu, to se dozvíme až v lednu. Stejně tak mě zajímá Test Drive Unlimited: Solar Crown. Samozřejmě především proto, že jde o jednu z hrstky alespoň trochu ambiciózních arkádových závodních her. Vedle toho jsem ale také fanoušek věrného zpracování skutečných lokalit (v tomto případě Hongkongu) a pokud se Test Drive povede, může jít o jednoho z mála zajímavých konkurentů dominantní Forzy Horizon. Na druhou stranu jsou zatím autoři na skutečné záběry ze hry extrémně skoupí, a to především ve srovnání s vyhlazenými filmečky a umělecky pojatými obrázky. Čuchám další rozporuplnou záležitost.
Opravdu hlubokou bolístkou je tak pro mě pochopitelně Hogwarts Legacy. Asi si nepamatuju, kdy jsem se na nějakou hru naposledy takhle těšil, respektive jsem naposledy byl něčím takto fascinován v roce 2013, v měsících před vydáním GTA V. V borce z Avalanche Software vkládám veškeré naděje, podobně jako miliony dalších fanoušků po celém světě. To jim paradoxně může zlomit vaz, ale já doufám, a už se nemůžu dočkat, až si i já konečně rozbalím svůj zvací dopis z Bradavic.