@mickthemage
Hmm. Popravdě hrál jsem to bez datadisku, a navic jsem byl zmlsaný od silnějších koňů z AD&D stáje (baldur, planescape ... :) , tak tedy muj obraz neni uplně kompletní. v rámci korektnosti dam tomu datadisku šanci . btw k tomu engine to je zajímavé, páč mě taky moc neoslnil , ale co s nim provedli autoři witcheru(zaklínače) , to je nádhera. Ten engine ma tedy potenciál , není špatnej:) jen se to musí chytnout za ten správný konec
Nad tupostí dnešního světa jen zůstává rozum stát. Uděláme černou krev a všechno bude v pořádku... jediný co tím docílej, že ty zmatený děti budou blbý v biologii. Mezi 12+ dětmi neexistuje jediný, který by si zabijení s černou krví nevyložilo jako násilny akt, tak proboha proč?!
Závod o známku nejvyšší kvality s Bioware prohrálo. Když nepočítam wowa, tak těch devět let nic nevydání platí i na PC ( skoro - je to 6 let přesněji). A aspoň jednou musím okomentovat žumpařovu bezvýznamnou existenci. Ty tvý absolutoriární soudy ohledně konzolí jsou nesprávné, už jenom proto, že na na ps2 je Shadow of the Colossus a na PC ne. A bez týhle hry by byl svět o dost ochuzený.
Vždy mě znepokojí představa, že někteří smýšlí o zobrazení usmrcení jiné lidské bytosti jakožto o přijatelnější věci, než zobrazení projevů vzájemné náklonosti.
Vynikající druhý díl neverwinter nights? To slovni spojení je scestné, kotor 2 byl povedený , ale neverwinter? Tak nezajímavý příběh plný klišé a prostý zvratů je jen ukazkou jak obsidian usnul na vavřínech a rutinně to zpatlal. At se ozve někdo kdo to dohrál a byl spokojen :)
@Thorus: Tak kvality League of Legends byli překonány novou Dotou : Heroes of Newerth. Zdá se mi, že těch Dot je nějak hodně:) Snad Valve neudělá nějakou zombí verzi
DLC hraje na blbost lidské povahy :) Jsme už od přírody kolektoři a chcem mít všechno komplet. Jenže pro dobrý zažítek ze hry (u příběhových to platí vždy), není DLC nutné. Snad se nedočkám doby, kdy bez nich zakoupená hra nepůjde dohrát.
@N0NECZ
Mohlo by být, longest journey je sice herně mnohem lepši než dvojka, ale co se týče výpravy a příběhu, tak se mi víc líbil dreamfall. System shock by si vpravdě asi taky zasloužil zmínit, za tu atmosféru a zprostředkovaní pocitu naprosté opuštěnosti ,a jak autor mluvil o komplexnosti tak třeba ze system shocka by si mohli brát hry dnes příklad. U bioshocku mě zaujalo to metaforické ztvárnění a dost pokřivený art deco styl :) .
@Graven.F
Konec samozřejmě hledáš marně, pac je to druhy dil a je to trilogie, pricemz treti dil bude s nejvetsi pravdepodobnosti vydavan po castech jako napriklad Sam and Max. A navic pokud si zahrajes jednicku tak se ti minimalne polovina otazek zodpoví
@jsem (lefiath.cz): Tady žije někdo ve velké temnotě. Fallout 3 systém je klasický sbírání expů a zlepšuješ při level-upu schopnosti, které si zamaneš. Tím pádem skyrim systém bude ještě větší odklon od fallout 3 systému. Jen se bojím,že zas budu pokládat na myš kameny (autocasting) abych si naskilloval nějakou školu magie.
Teda, já jsem si z kampaně odnesl jiné dojmy než recenzent. Ano, mise jsou nesmírně zábavné a variabilní, ale ten příběh, na který jsem se těšil nejvíc, je jedno velký zklamání. Přesně ve stylu současného blizzardu - neskutečná porce klišé , karikaturismu charakterů, patosu a neorginálních dialogů. Jenže nejhorší je na tom fakt že z těch 25 misí je asi 20 misí vedlejších nemájících na příběh žadný vliv, jen hromadění kreditů v přípravě na finální bitvu. A to je škoda. Proto bych řekl, že kampaň nemá stupeň epičnosti takový, aby si blizzard mohl dovolit vydat pouze její třetinu (slabá herní doba 10-12hodin). Jo a ještě se musím rejpnout. Jim Raynor sympáťák?! Permanentně do sklenky whisky civějící, s bicepsy jak kmen stromu, tupá guma neustálé mele něco o starých časech, že je starej pes...veteran. Ty dialogy jsou vůbec ultra macho tupost, zvlášť ty s Tychusem. Nakonec i přes to souhlasím s hodnocením 9 :D Multiplayer je něco úžasnýho. Krystalizovaná RTS hratelnost.
Je to krátké, ale dost vystížné. Docelo by mě zajímalo jak se v té práci pojednává o systému achievementů, který je teď jako mor rozšířený v každé hře. Vůbec hrát hry jen k dosažení uspokojení z pocitu zdolání neúměrně časově náročných činností a ne kvůli zábavě ze samotnýho hraní je cesta jak spláchnout čas do záchodu. Chtělo by si to položit otázku: je achievement opravdu achievement?
strec: To je smutné. Každopádně z morálního hlediska na crackovani zakoupené originálky není nic špatného a to je to hlavní. To , že je to protizakonný je vedlejší (pokud tě nechytí :)). Když tim nikoho nepoškozuješ, tak není co řešit. Naopak, třeba půjčování her špatný je (ano stejně špatný jako pirátství) a není to protizákonný(což si nejsem jistý - nechce se mi procházet zákoník).
Teďka je hrozně v módě mít ten nevraživej názor na pirátskou ochranu. V diskuzi všichni křičejí, že si hru kvůli ochraně, co poškozuje poctivé zákazníky,z principu nekoupí. Dokonce ta nasranost sálá takřka z každého autora na herních webech. A snižujou hrám hodnocení v recenzích... což mi teda nepřijde správné, když každý má možnost si originální hru cracknout, což samozřejmě pirátství není :) Je opravdu únavné sledovat neustále v diskuzích tu macho pózu "člověka s principy"
Skutečně, článek jehož špatnost a nemístnost zazďuje vcelku dobrou myšlenku. On snad komentoval jen trailery na hru, které jsou opravdu trapné a hodně mi ji znechutili. Naštěstí hra samotná na tom vůbec nestaví. Teda už mám přes půlku dohráno a žádné krvavé orgie se nekonají. Samotnej akt sexu představuje pár sekund dlouhej filmeček, který se dá přežít a jinak ty dialogy se sexuálním/romantickým podtextem jsou velice humorné. Tak prosím ať se autor víc věnuje hrám než reklamám na ně. Vlastně nemá ty reklamy na svědomí EA a ne Bioware?
Juchů, někdo si na shadowmana vzpoměl. Je to opravdu majstrštyk co se týče, prostředí, atmosféry a hratelnosti. Mám ji v moji top 10 a tak když někdo ode mě chce doporučit hru na zahraní, tak často dostane odpověd : shadowman. Jednou se mi to ale vymstilo a doporučil sem to člověku co je spíš na bezduchosti typu GTA a crysis, a od tý doby rozšiřuje o shadowmanovy pomluvy na shadowmanovu grafiku ( že pry ten pes co se mění na kostlivýho psa je jen změněnou texturou a, že k vůli tomu je ta hra ubohá.... no WTF??) Vůbec shadowman se stal zdrojem narážek na maji herní kultrnost. a od te doby sebou neustále v tašce nosím talisman proti těmhle padouchům - a tím jest originalní obal od shadowmana , kterým mávám a odháním herní lůzu. At zije shadowman!
"V praxi nás historie učí, že jde o neřešitelný problém" . Musím připomenout, že se to nepovedla pár hrám, tak to je demonstrace a ne důkaz - zásadní rozdíl. Conan příběh spláchnul po dvacatém levlu, protože autoři byli jaksi líní a ještě vydali hru nedodělanou. Warhammer snad ani neměl ambice na příběhovou strukturu, když je hlavně o pvp. Vzdyť ani Tabula se o to nepokoušela.... Dle mého je to otázka spíše množství práce vynaložené na hru a bioware se do toho pustila s obrovskou vervou. A první výsledky jsou vidět, ale jen pro vyvolené. Gamespot už měl možnost si gameplay hry vyzkoušet a co jsem z toho článku vyčetl, tak bioware vytváří herní revoluci :)