Zpět na článek

Diskuze: Bethesda představuje Fallout: New Vegas

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SaNcHeZ
SaNcHeZ
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně jsem za to rád. Fallout patří mezi moje srdeční záležitosti a pokud z toho udělají například akci ne nepodobnou Knights of The Temple v prostředí Falloutu rozhodně nebudu proti.

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaNcHeZ daj si facku a ohol si jazyk...mas chlpate reci!

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obsidian, yes! To by mohlo byt interesting... :)

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Taky jsem si rikal. Obsidian schvaluju!

PanVanocka
PanVanocka
Level 1 Level 1
5. 5. 2009 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vynikající druhý díl neverwinter nights? To slovni spojení je scestné, kotor 2 byl povedený , ale neverwinter? Tak nezajímavý příběh plný klišé a prostý zvratů je jen ukazkou jak obsidian usnul na vavřínech a rutinně to zpatlal. At se ozve někdo kdo to dohrál a byl spokojen :)

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
5. 5. 2009 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PanVanocka Samozrejme, ze vynikajici~~!~~!!!! Jedine co bolo (a je) na houby je cely ten engine :) Samotna NWN2 ma mozno slabsi pribeh, ale to vsetko napravuje takmer dokonaly datadisk MoB! Bez debat.

PanVanocka
PanVanocka
Level 1 Level 1
6. 5. 2009 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Hmm. Popravdě hrál jsem to bez datadisku, a navic jsem byl zmlsaný od silnějších koňů z AD&D stáje (baldur, planescape ... :) , tak tedy muj obraz neni uplně kompletní. v rámci korektnosti dam tomu datadisku šanci . btw k tomu engine to je zajímavé, páč mě taky moc neoslnil , ale co s nim provedli autoři witcheru(zaklínače) , to je nádhera. Ten engine ma tedy potenciál , není špatnej:) jen se to musí chytnout za ten správný konec

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
6. 5. 2009 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PanVanocka O Mask of the Betrayer sa hovori, ze je pribehovo takmer tak dobry ako Planescape (a to mozem potvrdit aj ja)!

Este k povodnemu NWN2. Ten pribeh bol slusny, sice klasicke fantasy klise o vyvolenom hrdinovi, ale NPC-cka (minimalne Khelgar a Neeshka) boli slusne napisane a dej odsypal a dokazal udrzat. Zvrat tam bol tiez jeden, ale to bola prave cast hry, ktora ma neuveritelne nastvala, pretoze posobil ako past na oko a (aspon podla mna) tam byt ani nemusel. Resp. neposobil tak, ako autori zamyslali. Konkretnejsi byt bez spoilovania pribehu, ale nemozem. :)

K enginu - NWN2 pouziva "Electron engine", co je akysi prerobeny "Aurora engine" povodneho NWN, akurat, ze podla mna dost blbo prerobeny :-) Problemy s kamerou, neustale loadovanie kazdej moznej lokacie, obcasne vypadky AI vlastnych spolubojovnikov... Bohuzial nic z tychto chorob enginu sa ani v datadiskoch nezmenilo. Trochu to odvadza od hrania, ale da sa na to zvyknut.

trubkaobecna@gmail.com
trubkaobecna@gmail.com
Level 1 Level 1
23. 4. 2009 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hehe ve skutecnosti mno s vas nehralo falouta III komplet ale povrchove. Dost trapny je level pokud chcete mit 20 asi tak po 1/3 hrani (staci udealt tak 5 vedlejsich q a nejake prisery) staci si dat na vetsi obtiznost hru , razem dostavate neuveritelne mnozstvi exp takze nez sem konkretne dosel do Dc mesta mel sem 20 a nevedel co delat. COz mne prakticky uz moc nenutilo zabijet prisery a plnit q navic jako u Obvilionu uz sem potkaval jen prisery na vysich levlech. Coz mne vede k zaberu ze nejtuzsi protivnikem je skorpion obri a co se tice enklavy staci 2 rany do hlavy s trochu slusnejsi zbrane a oddelali ste typka v Power armoru coz vam na obriho skorpiona ktery ma vlastnosti tanku nestaci... tak se ptam Sakra kde je problem . Celkove mne i dost dostalo prohlaseni vytej v nasem mestecku a to mestecko melo pocet obyvatel ktery se dal spocitat na 1 ruce

gygant
gygant
Level 0 Level 0
23. 4. 2009 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trubkaobecna@gmail.com Já jsem tedy ve F3 v žádné lokaci, kde by mi řekli "vytej v našem městečku" nebyl. Když však pominu tu brutální gramatiku, tak to, že počet obyvatel v lokacích v RPG hrách obecně bývá problémem. Jistě jste si všimli, že se v řadě her označuje třeba jako království plocha, na které žije třeba sto obyvatel. Jako město je označován shluk 15 domů, jako planeta (Kotor) jedna malá lokace s pár postavami, atd., atd. Ovšem, mně to vadí, ale je to jen hra... Je jen na vývojářích, jak se s tím poperou. Hrát hru, ve kterých potkáte třeba 300 tisíc NPC by byl problém. Hledat ve městě mezi deseti tisíci postav questovou postavu by mohlo být peklem. Procházet všechny byty v městské zástavbě by zábavné nebylo. V některých hrách to lze kamuflovat, zejména u těch s pohledem shora (Sacred, BG), u těch viděných z 1. či 3. osoby by hra byla nepřehledná. Takže na to bych si nestěžoval.

Zastánci HacknSlash, rozuměj ti rozumu mdlejšího, chtějí prostě nakliknout postavu (namířit zbraní a držet kohoutek; labužníci míří na hlavu a berou se za frajery, že dávají hedky) a když protivníka složí na první ránu (krysa) a jiného na 8 (mutant), je to pro ně realistická hra a vyvážený RPG systém. Bože. No tak tady je skorpion prostě radioaktivní, je to radskorpion, má krunýř zmutovaný a je silný jak sviňa. O.K., akceptuji, autoři ho nastavili takto vysoko. Nemám problém, vidím, že jde na mě, nemám na něho - uteču, mám na něho - sundám ho. Sere mne, tak si udělám na ně perk, jakože jsem se naučil jeho anatomii, a vím, kam mu střelit mezi krunýř. Bezva, to je dobrý RPG systém podle mne. Vyvážil bych to sám jinak, tuhle hru? Tak studuj vývoj her, a pracuj někde na nějaké hře podle svého gusta, a nebo F3 nehrej, když ti tyhle věci brání v prožitku. Vždyť tom právě je RPG. Tenhle je odolný na tupé zbraně, tenhle na ostré, tenhle na magii, tenhle na ledovou, tan zas na ohnivou. V čem je Fallout 3 jiný? Že je radskorpion silnější než ve dvojde? No tak hrej dvojku. Nebo si stáhni nějaký mod, který obtížnost příšer upraví.

Furt dokola.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
23. 4. 2009 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Podle mě by zalidněnost mohla bejt řešitelná. A to použitím torchu fantazie pro realističnost. Tyhle open-world RPG staví na tom, že hráč musí mít možnost mluvit s kýmkoliv a mít přístup kamkoliv. Na jednu stranu dobrá myšlenka. Na druhou stranu silně omezující (interiérů a rozhovorů se dá udělat jen omezenj počet). A zároveň nerealistická - v reálu prostě nechodíš byt od bytu a nebavíš se s každým člověkem a všem co můžeš.

podle mě by šlo vytvořit velká města klidně s 10 000 NPC. S tím že do většiny dveří nepůjde vstoupit (bude zamčeno, týpek otevře je nna škvýru a řekne ať vypadneš, ... prostě jak v reálu tě odpálkujou že nemaj zájem). Stejně tak NPC - banda jich tam může chodit a na tvý pokusy o komuniakci odseknout že nemají čas.

S tím, že promakaný by byly jen důležitý lokace - a do nich by tě někdo navedl nebo poslal. Nebo by byly nadesignovaný aby je šlo najít selksým rozumem - quest ve městě půjde hledat do guildy nebo hopospody. nebduu chodit dveře od dveří u obydnejch budov...

Dá se říct že takhle je třeba dělaný GTA, který díky tomu zlvádá zpracovat obří město plný obyvatel a působí to přirozeně. I když jsem tam v mnohém omezen, pořád to působí reálněji a atmosféričněji než mini města z Falloutů, TES, Gothiců apod ...

Takže bych se vůbec nezlobil pokud by nějkaej fanteysy RPG svět by lzpracovanej tímhle způsobem. A přinesl opravdu krásná obří města...

gygant
gygant
Level 0 Level 0
23. 4. 2009 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Procházet každý panelák, chodit od vchodu k vchodu, jezdit výtahem, klepat na každé dveře, uniformní lokace, to by hratelnost totálně zabilo. Jenže přílišné zjednodušení působí děsně - to mi například velmi vadilo v Bioshocku. Padesátimetrová tramvajová trať s třemi stanicemi - kdo by tím jezdil? Megahotel s třemi pokoji a tak dále... Nezvládnutý v tomto ohledu byl třeba oblíbený KOTOR.

Zajímavé, že ve fantasy to většinou vývojářům moc nejde, to ve hrách s moderními městy jim to kupodivu jde lépe. Někdy ale i ve fantasy - je to o fíglech, kdy město vypadá větší než je, dobře to dopadlo třeba v Morrowindu s městem Vivec City, nebo v Zaklínači s Wyzimou. Označit důležité místo a důležitou postavu zase není takový problém - vývěsní štít před domem, označení na minimapě, questové postavy nápadné a třeba s obligátními vykřičníky/otazníky...

trubkaobecna@gmail.com
trubkaobecna@gmail.com
Level 1 Level 1
23. 4. 2009 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant sory z ahrubly vzdicky je budu mit. Promin ale ale mestecko tam takovy opravdu je dohromady je tam asi hm 1 starosta jeho syn 1 obchodnik 2 strazci + 2 posuci co si hraji na hrdiny s komiksu. Wau dostalo mne celkove pojednani mesta tj to mi dava mnohem vetsi schizu nez jmenovane metro v bioshoku. Podobnych lokalaci tu je vic Big town tabor uprchlich otroku atd. pak nefunkcni q ano spusta q se ti nezapisuje do q bloku takze maji nepovine pokracovani ktere vetsinou neni funkcni .Co se tyce RPG takzvane perky pokud si je davas nejak tak strategicky normalne na konci hry zjistis ze si davas porad stejne protoze tam neni na vyber. Co se tyce zbrani chapu nejake musi byt silnejsi nejake slabsi. Ale co to sakra je kdyz opravdu nejucinejsi tactika a ted si nedelam srandu je mlatit energo pesti protivnika do zbrane a do ruk. Vrele doporucuji Ai si nevy rady but v ten moment zbira zbran ze zemne nebo se s ni kdyz je rozbyta neustale snazi strilet popripade prcha jen vijimecne vam oplaci uder.
Ja mam falouty strasne rad a myslim si ze tohle je absoltne nejslabsi dil faloutu pokud nepocitam tu hruzu co byla na ps2. Beru to ze hra je poprve jako doommovka jenze autori se absolutne vykaslali na svet je absolutne postavenej na hlavu nelogicky odflaknuty je tam neuveritelna spusta lokalaci ktere tam sou k nicemu a jsou hromadne delany pres kopirak . Snad nejhorsi zazitek v mem zivote bylo metro v DC . nejsem typ cloveka co pise na forecka a dohaduje se o tom co je spatne a co dobre jenze Kdyz se podivam na fIII a vidim lidi co tvrdi ze je to dobra hra musim sakra neco rict . Lidi podivejte se na to s sirokeho hlediska srovnavejte nekonzumujte to co vam podaji bez premysleni . Pak vam dojde ze f III je sice pekny pokus ale absolutne nedotazeny ve vsech ohledech.Proto doufam ze novej Falout bude mnohem mnohem propracovanejsi a nepotkam tam kluka ktery po dosazeni 12 levlu vystartuje jak teri fox probehne cimkoliv a kimkoliv aby vam dal uzasnou spravu ze potrebuje pomoct at uz ste kdekoliv na mape.

Taan-Stari
Taan-Stari
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad to dopadne líp než Fallout 3. To znamená větší gradace všeho - arzenálu, brnění, nepřátel a příběhu. Když jsem Fallout 3 dohrál tak to bylo spíš takový to "Cože?? Vždyť jsem teprv na 13 lvlu... Tohle byly ty nejlepší zbraně? Kde byli ty opravdu zlí nepřátelé?".

gygant
gygant
Level 0 Level 0
21. 4. 2009 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Taan-Stari Zjevně jsi projel jen hlavní linii, proto jsi skončil už na 13. levelu. Řada hráčů si naopak stěžovala, že main quest odkládala, věnovala se toulání a prohlídkám různých vedlejších lokací, a byli na dvacítce, ani nevěděli jak. Chyba obou stran, nechat se svazovat limity hry. Kdo je zkušený, užije si to podle svého a dokáže se přitom omezením hry vyhnout. A jestli jsi zahrál jen hlavní úkol, pak ti jistě připadla hra krátká, a příběh "negradující". Musím říct, že ani mne hlavní úloha nějak nenadchla, ale hra toho nabízí mnohem více, chce to jen se tomu věnovat. A pokud na tohle nejsi, tak prostě tyhle hry s otevřeným světem nejsou pro tebe a potřebuješ intenzívní, ale lineární FPS-ky.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Juchú!

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé. Obsidian nkdy nezklamal, těším se.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě tu chybí :
*Need For Speed : Brahmin - Závody ve světě Fallout!
*Fallout Soccer
*Mario and Luigi in Fallout
*Gears of Fallout
*Call of Fallout
*Age of Fallout
*Company of Fallout
*Stalker vs. Fallout
*Mass Falout
*Ratchet and Fallout
*Wii Fallout (Sportovní hra s pinkáním brahminů)
*Tom Clancy´s Fallout
*World of Fallout
*Project Fallout Racing
*Naruto :Fallout
*Final Fantasy XVII : A Fallout childrens mana
*Uncharted :Fallout
*Arma :Armed Fallout
Poté vyjdou kopie falloutu :
Hallout
Killhout
...

Glorif
Glorif
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Ano, hrozné ... ošklivá a zlá Bethesda nejen že si dovolila přivlastnit a zkazit původní skvělý Fallout ale dokonce si ještě dovoluje rozšířit toto univerzum o nový kousek. Aby toho nebylo málo ještě to navíc svěří těm mrzákům z Obsidianu co nikdy nic pořádného neudělali...

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glorif No jo no. Někteří si pořád odmítají připustit, že při prodeji značky museli stát dvě firmy. A Bethesda nebyla tak, která o tom mohla finálně a definiticně rozhodnout...
Přestou jsi, kteří za všechno mužou, kteří zneuctili a ukradli značku apod... :-)

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glorif Ale no tak, deziluze a oslavování minulosti, kdy tráva byla zelenější a Vladimír Železný byl opravdu železný, je dnes v mödě, tak mu to dopřejme.

LukasP2
LukasP2
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Teda nevim ale ten World of Fallout bych hral ani nevis jak rad =D

998nixx
998nixx
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Zapomnel si na :
*Madden NFL - National Fallout League
*GTA: Fallout

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
25. 4. 2009 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Počet NPC a svět všeobečně vyřešil Gothic II skvěle,opravdu velké město,jedno na jednu mapu,dost NPC (50-60?) a do některých světa (potažmo města) jsem se na poprvé,ani na podruhé nedostal.

Pro mě je to nejvíc promakaný a nejlepší 3D RPG co spatřilo světlo světa!Zatim to nic nepřekonalo...

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
25. 4. 2009 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JJ,to mi vadilo,supermutanta dám jednou ránou a před radscorpionem prostě musim zdrhat a nasolit do něj až dva zásobníky! KURVA!

StenXP
StenXP
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle je hodně dobrá zpráva, lidi z Obsidianu jsou machři a pokud na to budou mít dostatek času tak to bude vynikající hra... už teď se teším...

gygant
gygant
Level 0 Level 0
20. 4. 2009 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je zcela vynikající zpráva!

Reklama
Reklama