Zpět na článek

Diskuze: Příběhy ze Staré republiky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

K.i.ng
K.i.ng
Level 1 Level 1
17. 6. 2009 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Pro hráče je důležitější svět, ve kterém se realizují a těch, kteří by sledovali příběhovou linii, je minimum."

Myslím, že tady dost záleží na tom, z kterých řad se budou hráči rekrutovat.. Pakliže to bude z řad offline hráčů, které KotORy pobláznily, pak je to právě příběh, který je bude především zajímat (alespoň to tak je u mě). Pakliže se budou rekrutovat z hráčů, kteří jsou znuděni jinou MMO hrou, pak pro ně bude samozřejmě důležitější samotný svět a co v něm mohou dělat..

sorboamor8@azet.sk
sorboamor8@azet.sk
Level 1 Level 1
16. 6. 2009 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že ak je firma, ktorá má reálnu šancu na tomto poli konkurovať WOW, tak je to práve Bioware. Úprimne poviem, že nepoznám ani jeden jediný titul ktorý by sa nestal hitom, respektíve klasikou až legendou (Baldurs gate, Knights of the old Republic). Práve posledne menovaný titul určite prekonal všetky očakávania, a ku svetu Star Wars pritiahol aj ľudí ktorý dovtedy Star Warsu vôbec neholdovali (napríklad mňa). Ak si teda spočítame obrovskú hráčsku-fanúšikovskú základňu Bioware, ktorý žerú každý ich titul, a ešte neporovnateľne väčšiu fanúšikovskú základňu sveta Star Wars, tak každý si môže byť istý že na titule Star Wars - The Old Republic nemôžu prerobiť. Čo sa týka príbehovej línie ktorú chcú do tohto MMO zakomponovať, bral by som to ako určitý marketingový ťah, ku ktoréme sa zatiaľ nedá poriadne vyjadriť, nakoľko všetko je ešte stále zahalené tajomstvom, a myslím že Bioware to zatiaľ aj tak chce. V MMO hrách sa dajú točiť obrovské peniaze, neporovnateľne väčšie ako v offline tituloch a myslím že ambície Bioware sú tie najvyššie hoci sa tým nechvália tak ako napríklad Funcom pri AOC (ktorý sú teraz viac - menej na smiech, aj keď AOC si to nezaslúži).. Pravdu sa dozvieme až tuším budúceho roku:-). Osobne si však myslím že to bude dobré, veľmi dobré. Bioware predsa " vie čo robí"..

hunterdanny
hunterdanny
Level 1 Level 1
16. 6. 2009 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sorboamor8@azet.sk A bezabudni že BioWare vytvorilo aj Mass Effect.

PanVanocka
PanVanocka
Level 1 Level 1
16. 6. 2009 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"V praxi nás historie učí, že jde o neřešitelný problém" . Musím připomenout, že se to nepovedla pár hrám, tak to je demonstrace a ne důkaz - zásadní rozdíl. Conan příběh spláchnul po dvacatém levlu, protože autoři byli jaksi líní a ještě vydali hru nedodělanou. Warhammer snad ani neměl ambice na příběhovou strukturu, když je hlavně o pvp. Vzdyť ani Tabula se o to nepokoušela.... Dle mého je to otázka spíše množství práce vynaložené na hru a bioware se do toho pustila s obrovskou vervou. A první výsledky jsou vidět, ale jen pro vyvolené. Gamespot už měl možnost si gameplay hry vyzkoušet a co jsem z toho článku vyčetl, tak bioware vytváří herní revoluci :)

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 6. 2009 05:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

For the Republic!

jarka.mete1ka
jarka.mete1ka
Level 1 Level 1
16. 6. 2009 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodne patrim mezi fanousky Star Wars, na The Old Republic se moc tesim, ale vzhledem k tomu, ze je to zatim stale jeste hudba vzdalene budoucnosti, tak tomu zas takovou vahu neprikladam -> nevideli jsme ingame, nema zatim cenu slintat. :)

K clanku mam nekolik postrehu. Myslim si, ze MMORPG se na pribehu postavit da, ale nesmi to byt jediny pilir na kterem to stoji. Navic za neuspechem zminovanych onlinovek vetsinou nebyl jen ten duvod, ze se koncentrovaly na pribeh, ale plno dalsich faktoru. Napriklad Age of Conan a jeho znama absence obsahu na vyssich urovnich. Neni nic horsiho nez dotahnout to na lvl 50 a zjistit, ze nejak nemam co delat a abych se dostal na vyssi uroven, tak musim zurive farmit cokoli co mi da zkusenosti, jen aby se to hnulo. To ve spojeni s technickymi problemy, vyssimi HW naroky a dalsimi nedostatky vedlo k zahube.

No a na zaver sem si klasicky nechal WoWko. Uz tolik Hrej nesleduju, podcasty neposloucham, ale pamatuju se, ze driv tu bylo WoWko skoro jak sproste slovo a do jiste miry takove vdecne tema posmechu. Vzhledem k narazkam v clanku (i kdyz tentokrat jen takovym lehkym) se toho asi mnoho nezmenilo. Coz osobne povazuju za docela spatny pristup. Prave na poslednim datadisku WotLK k WoWku se da ukazat, ze MMO pribeh, jako jeden ze svych zakladnich stavebnich piliru, mit muze. Ta orientace na pribehovou stranku je tam mnohem intenzivnejsi nez v predchozim smerovani WoW. Jasne, je to tam reseno urcitym systemem instancovani, ktery je vsak velmi kvalitne a nenasilne zapracovan (a verim, ze technicky velmi slozite) - tzv. phasing.

Zaverecne resume - ano, pribeh byt muze, ale bez kvalitniho systemu a zvladnuti vsech ostatnich slozek hry to proste jen pribeh nezvladne.

wpeter@seznam.cz
wpeter@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 6. 2009 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim, na hru se tesim, ale sazet na pribehovou linii bez toho, aby bioware nejakym genialnim zpusobem prepracovali cely princip MMO a zavedli uplne nove systemy, tak si myslim ze to nebude ono. MMO je prece o tom, ze je to interakce mezi hraci. Neni to kooperace singl mise. Takze aby to fungovalo, tak si myslim, ze by do toho pribehu musely byt vtazeny konkretni hracske postavy, ktere by cely ,,svet,, zaroven ovlivnovaly a neprimo tak treba i ovlivnovaly ostatni hrace. V te chvili se ale najednou objevuji tuny dalsich problemu a proste...kazda rada draha ;]

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
16. 6. 2009 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pribeh je mi uplne jedno popravde. ja bych si pral abych si tam mohl litat nakou hezkou lodi a zabijet desetilety jedie :P

Reklama
Reklama