Zpět na článek

Diskuze: Piráti prohrávali jen chvíli

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

YcemaN
YcemaN
Level 1 Level 1
14. 5. 2010 06:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Napiste do google "Stahujete, aneb lze kopírovat podle zákona ?"
A pak kliknete hnedn a prvni odkaz.Je tam vsechno potrebne ;-)

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
13. 5. 2010 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MRX: No jo ale Crack přece neníčí dílo ale pomáha aby fungovalo. Je to vše padlé na hlavu, a vždy na to doplatí PC hráč.

MRX
MRX
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PlayStation
8. 5. 2010 04:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Deadmann: Mluv za sebe a nesuď všechny podle sebe :)
Jeden z nejlepších argumentů: Stahuju, protože jsou to všechno sračky.
Možná by jsi měl od tvůrců požadovat ještě nějakou náhradu, že jsi tu sračku stáhl a věnoval ji svůj drahocenný čas.
A určitě i ty vidíš rozdíl mezi tím, jestli si někdo někdy něco stáhl, jestli si někdo něco stáhne a něco koupí anebo jestli někdo jen stahuje a nekoupí nikdy nic.

MRX
MRX
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PlayStation
7. 5. 2010 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Icem4n: hudbu a filmy můžeš legálně stahovat. Navíc u hudby a filmu není podle mě prodej nosičů hlavním zdrojem příjmů. Tím je vstupné z koncertů a kin.
Ovšem výrobci her nemají jinou možnost jak vydělat než prodejem her.
Nemám potřebu moralizovat, osobně bych neměl z hry, kterou si stáhnu radost a při hraní bych měl takovým blbý pocit...
Moc her nekupuju ročně to dělá tak 10 - 15 kusů, to mi stačí a utratím za ně tak 5000-7000, to mi nepřijde nijak hrozné. Nepočítám tam, přílohy u časáků atd.
Spíš mi přijde divné, že piráti nechápou, že tímto svým chováním ničí zábavu, kterou mají rádi a kdyby se takto choval každý, tak jaksi nemají co stahovat...

joelll
joelll
Level 1 Level 1
7. 5. 2010 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady jde hlavně o princip tý ochrany, proč buzerují regulérně platící zákazníky tím, že něco musí?Abych si tu hru zahrál přece připojení k internetu nepotřebuji a důvody,které je k tomu vedou,nejsou můj problém,tak ať si ho vyřeší tak,aby mě to neobtěžovalo...trendem poslední doby je právě čím dál větší buzerování platících a regulérních zákazníku,místo toho,aby přiměli hru koupit kvalitou a nějakým tím dárkem navíc ZDARMA,žádný placený DLC,který se dají stáhnout jako warez zdarma,zbytečný předměty,který se po netu taky budou někde válet...když si vzpomenu na hry dejme tomu před deseti,spíš třeba 16,co třeba první Settlers,měl akorát ochranu skládající se z kombinace symbolů,která byla v TIŠTĚNÉM MANUÁLU a taky to šlo,tak ať mi nikdo netvrdí,že to prostě nejde,začíná mi to připomínat dinosaury typu OSA,PPU,IFPI a podobně,budou vyčíslovat ztráty za stažení a dokola opakovat,že za vše může pirátství...přitom by stačilo dělat kvalitní produkci,přizpůsobit se novému elektronickému věku a ne pořád přešlapovat na místě a plakat a bědovat...můžou si za to sami a my tím,že je i přes tuhle buzeraci dál podporujeme...

a dotaz: zkoušel někdo s touto ochranou hrát i na připojení GPRS, EDGE, HSDPA, CDMA? docela by mě to zajímalo, páč nemám o tom velké mínění

a ještě jedna věc, až si takovou hru bude chtít někdo zahrát za dejme tomu 3-5 let z nostalgie, buď servery nebudou existovat nebo sám velký UBI vydá svůj NoInetPatch, takže to vlastně sám crackne?:)

a neodpustím si ještě jedno, ty flamey o pc,xbox,ps jsou směšné, tady nejde o to o jakou platformu se jedná, jde o to, že nás budou chtít čím dál tím víc buzerovat a je jedno jestli seš Xkovej,PSkovej,PCčkovej...lidi, zamyslete se nad tím, takhle se akorát dohadujete mezi sebou a neuvědomujete si, že jsme oproti VYDAVATELŮM a jejich zlovůlí na JEDNÉ LODI...

Paramedic
Paramedic
Level 1 Level 1
6. 5. 2010 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubisoft si mohol ušetriť námahu s vyvíjaním vlastnej DRM ochrany a jej testovaním na platiacich zákazníkoch a použiť to, čo už je odladené a funguje - STEAM.
Ale čo sa dá robiť, pirátstvo na PC dosiahlo neuveriteľný stupeň drzosti, takže v budúcnosti sa môžeme tešiť na ďalšie vypečenosti (ak sa teda niekto vôbec bude obťažovať s vývojom hier).

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
5. 5. 2010 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

entina ? ... Spíš Elita než entita ;)

Originální hry mne nesmí omezovat a obtěžovat - a tím je řečeno vše . Vše co se ověřuje online padá na nekvalitním připojení . Nechci děkuji a sami si za to můžete....

strec
strec
Level 1 Level 1
5. 5. 2010 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PanVanocka: Z morálního hlediska mi to taky přijde v pohodě, ale s tím už nic nenadělám.
To je to stejny jako že jsem si chtěl udělat večer s kámošema v hospůdce a pustit si na plazmovce film. Bohužel filmy taky nemůžu veřejně promítat a toto by se dalo vzít jako veřejny promítání (i když ta hospůdka je malá a byli by jsme tam jen my). Je to můj film, ale můžu ho "sledovat sám a doma" kdybych měl přesně dodržet zákon.

Klucina
Klucina
Level 1 Level 1
5. 5. 2010 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ty woe..pořád dokola..máš peníze,nemáš peníze,,pořád nšjací zloději,krekaři apd.Radši si zapnu mafii nebo Baldur's Gate apd..nazdar

PanVanocka
PanVanocka
Level 1 Level 1
5. 5. 2010 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

strec: To je smutné. Každopádně z morálního hlediska na crackovani zakoupené originálky není nic špatného a to je to hlavní. To , že je to protizakonný je vedlejší (pokud tě nechytí :)). Když tim nikoho nepoškozuješ, tak není co řešit. Naopak, třeba půjčování her špatný je (ano stejně špatný jako pirátství) a není to protizákonný(což si nejsem jistý - nechce se mi procházet zákoník).

strec
strec
Level 1 Level 1
5. 5. 2010 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PanVanocka: Pokud vím tak cca 2 roky zpátky bylo oznámeno že používání cracků (i na orig.) je pirátství (i když na originálku je to nelogicky, ale je to tak).

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
5. 5. 2010 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono je jednoduchý říct, že to na pc nemaj vydat a je to vyřešeno. To řekne klasickej konzolista. Já osobně to vidím na běh na dlouhou trať. Na pc hry budou vycházet ještě dlouho, smiřte se s tím. Ovládání většiny her je lepší, stejně tak hardwarové možnosti budou na pc pořád vysoké. Konzole pak zase přijde a bude

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 5. 2010 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen tak dál. Bytostně nesnáším systémy kdy se musím někde registrovat s více méně pravdivými údaji nebo zůstávat k něčemu připojený.

Highforce
Highforce
Level 1 Level 1
5. 5. 2010 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně jsem zpočátku velmi nadával na novou Ubi ochranu. Měl jsem v plánu si AC2 pořídit, ovšem jakmile jsem se o této nové ochraně dozvěděl, ihned jsem od toho upustil. Po vydání druhého dílu a zjištění, že se jedná o opravdu vynikající titul, nepočítaje neduhy v podobě ochrany, konzolové grafiky a horšího ovládání, jsem o koupi začal uvažovat. Teď jsem rád, že jsem tak učinil. Ve výsledku se mi nová ochrana nejeví tak tragická vzhledem k tomu, že jsem na netu neustále. Spustím, naběhne launcher, zesynchronizují se mi savy z Ubi serveru a jedu. Hru mám již dohranou a za celou dobu jsem měl cca 5 6 výpadků, jež ovšem byly na mé straně. Jinak žádný problém. Mám zakoupenou 3 disc limited edition a jsem za ni rád.

stadoblech@seznam.cz
stadoblech@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 5. 2010 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mne to ani nijak nestve :) koupil jsem si ps3,tam zadna ochrana neni a na aukru koupim hru i za dve tri stovky :) sice ne nejnovejsi ale staci pockat pul roku a taky bude za levno :) vyreseno

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
4. 5. 2010 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helgi: Teď když je crack, přece není problém hru koupit a Cracknout.

Deadmann
Deadmann
Level 1 Level 1
31. 5. 2010 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Crack legální není. Je to pár let, co vyšla úprava zákona. Můžeme se dohadovat, do jaký míry je legální vyjebávat se zákazníkem, ale nikdo nás ty tituly nenutí ani stahovat, ani kupovat, čili cajk.

MRX
MRX
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PlayStation
12. 5. 2010 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@YouAreEmpty: Nechci se hádat, ale u audiovizuálních děl máš nárok na pořízení kopie pro vlastní potřebu.
Nesmíš to dílo pak sám nijak šířit, prodávat atd, ale kopii si udělat můžeš.

YouAreEmpty
YouAreEmpty
Level 1 Level 1
12. 5. 2010 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Deadmann: No mě kupování her neomrzí nikdy, tedy pokuď tím zachráním PC jako herní platformu.
@MRX: To není pravda, stahováním hudby a filmů porušuješ stejná autorská práva jako u her.

MRX
MRX
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PlayStation
11. 5. 2010 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozdávat radost je moje životní poslání :)

MRX
MRX
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PlayStation
7. 5. 2010 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xspy: Tak proč ten novodobý odpad stahuješ a hraješ?
Aby ses ujistil, že to je stále stejný odpad? :)

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
7. 5. 2010 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdy uz lidi konecne pochopi, ze maji volbu dilo nekoupit a zaroven nekrast?

Nelibi se vam ochrana? Nekupujte hru.
Ale kdyz ji ukradnete, necekejte, ze vas tohle nejak omluvi. Zlodej je proste zlodej.

Aha, vy ji chcete hrat? No tak to se bud budete muset rozhodnout jako dospeli (vezmu DRM, ktere delalo bordel chvili a jinak jede v pohode, ale je svou podstatou otravne) a nebo holt zazitek ozelim.

Jo, je tu jeste treti moznost. Poridim si konzoli...

JESTE PRO JEDNODUSSI:
Tvurce nabizi svuj produkt.
Volba zakaznika = koupit/ nekoupit. Nikdo ho nenuti ke koupi.
Nic jineho v ramci legality neexistuje. Jedine kradez a pak se nedivte, ze jste zlodeji.

MRX
MRX
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PlayStation
7. 5. 2010 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta zlovůle vydavatelů je jejich snaha chránit svůj majetek a investice.
Ty taky nezamykáš, protože zloděj když chce může vylomit zámek?
A jak chceš bojovat, tím že přestaneš hry kupovat?
Jinak ochrany, kdy jsi musel zadávat něco přes manuál, byly strašné. Jsem chtěl hrát a místo toho jsem musel listovat manuálem a hledat třetí slovo v pátém odstavci na desáté stránce, hrůza :)

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
7. 5. 2010 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant: Ok, to beru. Samozřejmě je ubohé, pokud člověk má možnost si kupovat originálky a nedělá to prostě proto, že je jednoduché hru ukrást. Ale prostě nevím, jestli má smysl těm lidem tady nadávat. A co se týče toho dokazování - zajímalo by mě, kolik z těch antipirátů by mi umožnila domovní prohlídku :D. A co se týče fotografie - dneska se přece dají vytisknout přebaly i potisknout disk, takže z fotky poznat, jestli jde o originálky není tak jednoduché. Ale přijmám vaši opozici a souhlasím s tím. Opravuji své tvrzení, že je to "směšné" a zaměnuji je za "zbytečné".

@kywi: V zásadě souhlasím, ale co se týče těch studentů. Upřímně - na brigády jsem jako student chodil, ale spíš abych si vydělal na pivo a utratit peníze za hru mě v té době ani nenapadlo. Nijak to nechci ospravedlňovat, ale v zachování sociálního života mládeže, bych tu výmluvu přecejenom chápal ;).

@MaxSand: Taky nechápu, proč jsou hry na konzole dražší než na PC, když se jich právě prodá víc (PS3, nedají se zpirátit) než na tom PC.

MaxSand
MaxSand
Level 1 Level 1
6. 5. 2010 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kywi: Peníze se vždycky najdou, ale proč kupovat něco co máš tak lehce dostupné. A ještě hlavněji. Stahovaní není pokud dobře vím trestný čin. Tím je pouze poskytování, takže stahující člověk prakticky nemusí nic řešit. Dostane něco zadarmo a prakticky legálně. Jedíne co tě v stahování může zastavit je tvoje vůle to nedělat. Jinak nic. No a k tomu, že by bylo lepší hry vydávat jen na konzole a byl by pokoj. To má jeden háček. Kde je poptávka je i nabídka, takže pokud hry nebudou vycházet na PC, ale pouze na konzole tak se hackři přesunou na konzole. A jedno, jestli to bude PS nebo Xbox. Všechno se dá hacknout. Jinak se nabízí hypotetická varianta co je pro firmu lepší, jestli umožnit chabou ochranou prodej svých konzoli, jelikož na ní bude vycházet mnohem více cracknutých her nebo rýžovat na ceně her v obchodech. No více méně to už dnes máme. Na Xbox jsou cracknute hry a na PS né a ryžuje se na obojích. Ale jako zaplatit za konzoli a pak ještě platit o několik stovek víc, protože to je hra na konzoli se mi zdá pomalu větší zlodějina než celé pirátství.

Reklama
Reklama