Zpět na článek

Diskuze: Nepříliš ďábelský Blizzard

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

terry.cooper
terry.cooper
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavej a hezkej článek určitě. Osobně ale Blizzardy chápu spíš jako firmu, která sází všema deseti na hratelnost, naprosto cíleně a naprosto vědomě a pokud vim, tak takhle byla i dřív známa i chápána:)...

Pokud jde o další pokračování a díly starých známých her, fakt bych neřek, že jde o neschopnost tvůrců a "strach" z nového, jako spíš touhu dát hráčům to, co opravdu chtějí, to, co si hráči vymodlí...Říká se tomu naslouchání svým fanouškům...

Tohle předcházelo Diablu 2 (po D1 touha všech, po druhym komplexnějším díle), tohle předcházelo Warcraftu 3, tohle předchází Starcraftu 2 a tohle předchází i Diablu 3..

Takže podle mého je Blizzard především firmou kladoucí nesmírný důraz na zábavu, firmou, které masitý úspěch logicky podráží nohy a u spousty vzbuzuje touhu si taky trošku rýpnout:)...

(a btw s těma celebritama a zvučnýma jménama v Blizzardu...Spíš si myslim, že Blizzard jde do mediální slávy jako celek, jako jméno firmy, což je z mýho hlediska spíš marketingovej tah...U Molyneuxových her si každej spíš pamatuje jeho jméno než jméno jeho firmy...Čili přeloženo do srozumitelný řeči - jeden je frontmanem kapely, druhý sou celou skupinou...Takže já bych v tom negativa nehledal jako spíš úmysl, stát se totiž celebritou zas taková věda není...Zeptejte se poloviny naší české smetánce jak se ke slávě a všeobecný známosti vlastně dostali:D)...

Bodo635
Bodo635
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no já si diablo 3 rozhodně nekoupim :) sem zaprisahlej fanda VALVe

Taan-Stari
Taan-Stari
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 No ja si Diablo 3 rozhodne koupim :) Jsem zaprisahly fanda BioWare.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 Ach ... můj ... bože ....

hejno
hejno
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 Tak to ses borec.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 to nechapu.. to ze si fanousek valve znamena ze si nekoupis diablo? to nedava smysl... kdybys rekl, nekoupim si diablo, hry nehraju. Nebo nekoupim si diablo nebavi me, tak to chaou.. ale tagle??

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 04:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rikam si tak ,co by Blizzard se svym preciznim pristupem dokazal ,pokud by mel ve svem stredu cloveka s vizi..
Alespon jednu IP u ktere neni jisty predpoklad ,ze jim vydela miliony by zkusit mohli. Proste nebat se trochu riskovat. Penez na to maji dost. Koule evidentne ne.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Rikaji ti neco slova "zaruka znacky"?

Screamer
Screamer
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator co ma spolecnyho vize se znackou?

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím, o čem tu všichni tak dlouhosáhle diskutujete a je mi to úplně jedno. Každopádně Diablo vypadá zatím velmi pěkně a pokud vyrobí svět dostatečně variabilní, mohou se těšit na mé peníze.

RichardWaiss
RichardWaiss
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je faktem, že bych byl opravdu překvpen kdyby to bylo něco úplně nového. Je prvodou, že jsem si v hlouby duše přál, aby to bylo pokračovánní jejcich klasiky Black Thorn, protože zrovna u téhle hry jsem ztrávil poměrně hodně času.
Ale co, staré úslový pravý: šefče, drž se svého kopyta. Pokud to dělají dobře, mají vizi a ideu, tak je nechme.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Njn, Blizzard byla vzdycky kopirka...Uspech jejich her je mi zahadou..Ale tak uz to na svete chodi, pionyri padaji (Origin,Looking Glass) za obet obrovske mase prumernosti.

Jedinou hrou kterou tak nejak respektuji je Starcraft, ten dal strategiim trochu jiny rozmer.

Grympy
Grympy
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Sám již ve své otázce píšeš odpověď. Masový úspěch nebude mít ten, co něco vymyslí, ale ten kdo to dotáhne do nejlepší podoby.

Dexter.Holland
Dexter.Holland
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop ehm....hmm...chrr...ah...co?? Warcraft ve vesmirnem prevleku dal strategiim novy rozmer?? bezesporu to byla a je skvela, vypilovana strategie ale..zkus mi povedet co je to ten trochu jiny rozmer..
(a btw chudaci ti pioniri Looking Glass, kteri zacali karieru zkopirovanim Diabla a ted si zijou jako prasata v zite..)

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
4. 7. 2008 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V zasade se clankem se da souhlasit, nicmene to by nesmel byt napsan v tak rejpavym a negativnim tonu. A ano, jak bylo uvedeno nize, nektera jeho pozitiva umyslne obraci v negativa (viz zvucna jmena, dopilovani hratelnosti, experimentovani...)
Osobne si nemyslim, ze by se Blizzard bal, ale v tomhle pripade (D3) jen vyslysel fandy.

PanVanocka
PanVanocka
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No teda , ty články tady začínají být směšnějsší a směšnější. Co se týče tohoto článku tak krasne to v predchozích příspěvcích vyjádřil Manoos. Holt už pisálkové nevěděj co s roupama dělat. A navíc začínají být krapet EMO :D

tlamiczka
tlamiczka
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice nejsou treskute originalni, ale maji naprosto precizne odladene to co funguje, to se jim musi uznat. A maij promakany a jasne rozpoznatelny graficky styl, ktery se hodne dalsich snazi napodobit.

Zrovna Blizzardi mi v tomhle ohledu navadi. A treba jednou prinesou i nejake originalni IP :-)

RichardWaiss
RichardWaiss
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tlamiczka jj. To je fakt, přeci jenom dělají hry, které jsou prudce hratelné... o to jde především, bavit se u her... pokud nepočítám progamery, tak snad všichni hrajeme hry pro zábavu.
A nevím jak vy, ale já se u Blizzardích her dobře bavil.

hejno
hejno
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RichardWaiss Ja take, Blizzard NIKDY neudelal spatnou hru.

Taan-Stari
Taan-Stari
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hejno WoW?

hejno
hejno
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hejno Taan Stari : WoW hraje 10+ milionu lidi. Otazka zni: opravdu by hralo 10 milionu lidi spatnou hru? Tezko. Je to fenomen, trend a komerce, ale to neznamena, ze je to spatna hra. Naopak.

Screamer
Screamer
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hejno BluD: myslim, ze sam dobre vis, ze uspech zdaleka neodrazi kvalitu, nevyhrava nejlepsi, ale nejpropagovanejsi a navic musi mit stesti (stesti je v tom, kdyz se trefi lidem do noty, treba jako film o piratech po dlouhem obdobi kovbojek)
ja samozrejme netvrdim, ze WoW je sracka, ale urcite to neni zadna spicka a to ze ho vsichni napodobuji, bude pravdepodobne jeho uspechem, ne kvalitou. Bavil te WoW, fajn, dobra zabava pro dost lidi, urcite ne pro vsechny. Tak se nesnaz presvedcit lidi, kterym se WoW nezamlouva, o jeho kvalitach, protoze se ti to stejne nepovede, vetsina z nich se o jeho kvalitach presvedcila na vlastni kuzi.
Ja osobne plne souhlasim s tlamiczkou, precizni standart, nic vic, nic min.

AngryGirl
AngryGirl
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

netusim co tu resite .
nekdo se navazi do pavla dobrovskeho k cemuz maji s odstupem tak trosku duvod i ja nemam rad jeho ulevy na stranu wow .
ale nadruhou stranu o tom se tu nikdo asi ani bavit nemusi je to jen jeho nazor

kadzopadne blizzard je spolecnost" ktera to nedela tak casto jako ostatni" (EA,ubisoft) a myslim si ze kvalita minimalne neklesa co napiste u dalsi fify ? date ji 6/10 ? pravda letos je sance ze bude jina podle toho co sem cetl v levelu ale i tak vazne si takova hra zaslouzi tak velke hodnoceni ?

blizzard mozna kopiruje stare navrhy a upravuje je k dokonalosti.
ale taky blizzard neni ten gigant ktery dela kazdy rok diablo s jednou zbrani navic a novou mapou jako tomu je ve fife,nfs,nhl apod. a to ze se na ne celej svet diva je celkem jasne hry delat umeji at chcete nebo ne dostanou vysoke hodnoceni koupi si je masa lidi a ja sem jedine rad.

s tim ze bych jeste rad rekl ze je mi velice lito jaky lide sem chodi kolikrat to vypada jak 12 lety kluci ze zakladky :-) zaroven se omlouvam lukasovi ;)

asi to je vazne tim ze sem byl nejakou chvilku mimo cr ale tak arogantne jak se tu lide chovaji sem vazne necekal.(zlatej sector)

dalo by se takhle psat porad dal a dal dokud bych nevyjmenoval co me vsechno vadi ale jinak clanek je super 8/10
a prosim aspon milion reakci na to jak sem hloupej dekuju : )

Mangreen
Mangreen
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AngryGirl Rozhodně nejsi hloupej, ale jenom k tý fifě. Nemůžou jí dát 3 z deseti jenom proto, že už to tu bylo. Tu "novější" fifu na PC odstartovala 06 a ta se hrát celkem dala, takže se počítá s tím, že 08 bude minimálně stejně zábavná jako 06. A hry se tu nehodnotí podle originality, ale podle zábavnosti. Takže 6/10 nebude tak špatný hodnocení. Já ho teda očekávám. Kdyby se mělo hodnotit podle toho jak je hra originální, tak by Diablo muselo odejít asi tak s 5/10, protože už to tu 2x bylo.

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myth.creator: Pokud by se nezavisla scena ta Indie mela starat o experimenty a novoty tim nechci rict,ze se nestara,ale indie scena nemuze zasadit novy trend. a ikdyby mela uzasne originalni napady nakolik by se prosadily do mainstreamu a jak ty rikas do klasiky od Blizzardu? pokud by se herni scena ubirala touto cestou tak nevim nevim. Jak dlouho vydrzi oprasovani neceho furt dokola kdyz pribude jedno velky NIC?

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrozenDragon Z empirickeho hlediska DOOST dlouho :-)

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To Dexter Holland: "btw chudaci ti pioniri Looking Glass, kteri zacali karieru zkopirovanim Diabla a ted si zijou jako prasata v zite.."

F-22 Interceptor for the Sega Mega Drive/Genesis (1991)
Ultima Underworld: The Stygian Abyss (1992)
Car and Driver (1992)
John Madden Football '93 for the Sega Mega Drive/Genesis (1992)
Ultima Underworld II: Labyrinth of Worlds (1993)
System Shock (1994)
Flight Unlimited (1995)
Terra Nova: Strike Force Centauri (1996)
British Open Championship Golf (1997)
Flight Unlimited II (1997)
Thief: The Dark Project (1998)
Thief Gold (1999)
Command & Conquer for the Nintendo 64 (1999)
System Shock 2 (1999) (assisting Irrational Games)
Flight Unlimited III (1999)
Destruction Derby 64 for the Nintendo 64 (1999)
Thief II: The Metal Age (2000)
Deep Cover (cancelled) (assisting Irrational Games)
Mini Racers for the Nintendo 64 (unreleased)
Thief II: Gold
Flight Combat: Thunder Over Europe

Tady jsou hry od LG. Muzes prosim nevedomemu vyjmenovat kopie Diabla, po kterych se LG nyni vali jako prasata v zite ? Dekuji.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
1. 7. 2008 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop No bať, to se mu nepovedlo.

Dexter.Holland
Dexter.Holland
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop ja uz si to pak uvedomil, sory sory, spletl jsem si tym :D

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dexter.Holland nezajem...diagnoza : Loooser~~!~~

gygant
gygant
Level 0 Level 0
1. 7. 2008 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevím, co všichni mrčíte, co jste od Blizzardu (od Diabla 3) čekali? RPG teď docela jedou, a v jejich různých odnožích tu máme své skvělé zástupce. Freeroamingové, kdysi vzácné, se nám hezky množí, je tu série Gothic (a chystá se datadisk ke trojce, čtvrtý díl, i RPB od Piranha Bytes), série TES, chystá se Fallout 3, je tu Two Worlds - chceme další otevřený svět? Máme tu Mass Effect, Zaklínače, chystají se třeba datadisk k NWN2, Fable 2 atd atd... A co máme ve skupině klikacích RPG - většinou chabé odvary Diabla, pomíjivé hry jako Titan Quest, už neaktuální Sacred (zkusil jsem ho teď hrát, a už to fakt nejde), a i když se chystá Sacred 2 (kdovíjak to dopadne, zdá se mi podle screenů, že nějak zkonzolovatěl), tak tu prostor pro klikačku je. A právě relativní úspěch Titan Quest ukazuje, že hráči takovou hru chtějí. A Blizzard zřejmě TQ a podobné hry úplně rozmázne, já myslím, že to bude dobrá hra. A i když jsem rozhodně zastáncem otevřených světů (Morrowind! Gothic!), tak se na Diablo těším.

TERRMITh
TERRMITh
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blizzard takovej byl a takovej bude. Vzít již objevenej koncept, ale udělat z toho maximálně zábavnou a přístupnou hru, která se bude hrát i za deset let. Proto je tak úspešnej a toho se bude držet. Nic opravdu originálního bych od Blizzardu nikdy nečekal, to nikdy nebyl jejich styl. Moc dobře chápu proč je úspešnej a chci aby se tohohle trendu držel. Hrál sem několik novějších strategií a byla to nuda. Zato starcraft je zběsilá akční jízda se spoustou možností. Wow, odboural všechny složitosti co jsou v online hrách a udělal hodně dobrej herní systém zasazenej do atraktivního prostredi. Diablo, tam opravdu nechápu proč je to tak zábavný, ale je proste fakt, že se k tomu po letech vracim a žádný novodobý "Diablo" me nenadchlo, vetsinou jsem to znudene vypnul, at uz slo o hellgate, sacred...

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TERRMITh Jake ze to novejsi strategie te nudily ?

Dexter.Holland
Dexter.Holland
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pravda, nemaji takoveho toho "zvucneho" cloveka jako Molyneux, ktery by dvacetkrat za den rekl, jak bude diablo 3 revolucni a nakonec by z toho bylo ho*no..

sukuth@centrum.cz
sukuth@centrum.cz
Level 1 Level 1
9. 7. 2008 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle snad autor článku ani nemůže myslet vážně. Tento článek mě donutil, abych se na hrej.cz zaregistroval, abych tak mohl reagovat, a to se mi jen tak nestává.

Milý autore, až si D3 zahrajete, nepochybuji o tom, že se tak stane, jsem na Váš názor zvědavý. Jak vůbec můžete napsat to, že Blizzardu jde jen o peníze... příběh světa Diablo je velmi rozlehlý, spousta toho, co v jeho světě existuje, se ani nenachází ve hře, v D3 podle všeho bude příběh, oblíbený spoustou lidí, pokračovat v celé své parádě. Lidé z Blizzardu se nechali slyšet, že si příběh tohoto světa sami užívají - stejně jako hráči - a jim jde jen o peníze??
Po Diablu 3 baží spousta hráčů po celém světě už pěkně dlouho. Kdyby před dvěma lety dostali na výběr ohlášení D3 nebo nového projektu od Blizzardu, co myslíte, že by si vybrali?
Chápu Váš postoj, avšak výrazně s ním nesouhlasím. Největší nelogičnost pak nacházím ve výroku, že by bylo zajímavější oznámení Warcraftu IV. Vzhledem k tomu, že postupné vydávání datadisků k WoW posouvá děj Azerothu neustále dopředu, zajímalo by mě, jaký člověk by byl schopen skloubit děj WoW s Warcraftem IV. Ale to už jsem od tématu odběhl až příliš... uf uf.

sukuth@centrum.cz
sukuth@centrum.cz
Level 1 Level 1
9. 7. 2008 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sukuth@centrum.cz Ještě jeden zajímavý postřeh - sám již WoW nehraji, ale stále v něm mám spoustu přátel, se kterými jsem samozřejmě D3 probíral. Spousta z nich je připravena přestat hrát WoW a začít s D3 v momentě, kdy výjde. A myslím si, že takových bude víc a Blizzard to samozřejmě musí tušit. Pokud by Blizzardu šlo čistě o peníže, pak by pro ně bylo přeci logičtější vymýšlet neustálé změny pro WoW, udržet si hrající klienty a tím na každém hráči tržit 13 euro měsíčně, než jednorázových 30 euro (v případě toho, že D3 poběží na battle.netu za stejných podmínek, jako D2 - nutná pouze originální verze, žádný měsíční paušál - a tomu zatím vše nasvědčuje).

hollywood10@seznam.cz
hollywood10@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 7. 2008 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen tak dál Péťo. Co víc říct. Podle mě máš pravdu. Už je to dlouho co Blizzard vydal opravdu originální hru, opravdu dlouho. A to, že se opět nějaká hra vypere v nejmenovaném pracím prášku a vytáhne se ještě bělejší než kdy předtím to dokazuje. Blizzard prostě není schopen vymyslet novou hru! A žije jen ze slávy her které vyšly v minulém tisíciletí. Blizzard nejsou brusiči! Blizzard jsou firma provuzující recyklaci! Neříkám. že si dejme tomu nové Diablo nezahraju. Ovšem co objevím. Grafika, nové předměty, příběh.... ale na co když si můžu zahrát statší díl a konstatovat, že jsem hrál datadisk, přinášející extra porci hranolků jako jeden nejmenovaný fastfood. Proč nevydají konečně hru která se na konci názvu zablískne číslem 1 a prokáže, že mají stále cit pro hry. A nejenom továrnu na peníze neustále vytvářející ten samí produkt v jiném kabátě. A myslím, že kdyby vydaly jinou hru která by byla kvalitní, hráči by jim jistě odpustily, že nedostaly datadisk, čo v horším případě remake. Ano, čekám, že se na mě snese vlna kritika za to, že jim tady haním firmu kterou považují za božstvo, vládu i velmistry zároveň. Ale já narovinu říkám, že mnohem radši si zahraju novou hru než "stejnou" hru.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
4. 7. 2008 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hollywood10@seznam.cz Ale trojku si "zahraješ" - čímž chceš jinak říct, že si ji stáhneš z internetu, dohraješ jí stejně jako dvojku a pak budeš na všechny strany vykládat jak je blizzard recyklátor provařenýho prádla. Ano - grafika, nový předměty, příběh - a to je všechno co od toho očekáváme. Ne - blizzard pro mě není božstvo a tvoje arogance mě uráží. Diablo 3 bude dobrá hra a všichni se tady můžete třeba zbláznit z toho, že je to třetí díl. Je to jedna z her, která si pokračování zaslouží - ne jako třeba Need for Speed (ale tam už de vážně jen o setrvačnost) nebo FIFY a NHLKA. A co??? Co vám na tom pořád proboha vadí???? EA - to jsou recyklátoři - Blizzard nevydávají každý rok téměř totožnou hru - zdokonalují ji, v tom je rozdíl. Tak si to přeber a omlouvám se za trochu akčnější tón - nemám dneska náladu a rozhodně to není mířeno proti tobě.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
4. 7. 2008 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hollywood10@seznam.cz Tak on Blizzard vůbec dlouho nevydal hru (nepočítaje datadisky), ale zrovna ta poslední originální celkem byla (World of Warcraft). Jinak v posledních letech taky dost měnil strukturu, což možná vývoj některých her asi poznamenalo.
Žádná jejich série navíc nemá víc jak tři díly, což mi nepřijde vůbec špatné i vzhledem k časovému odstupu mezi nimi. Stejně tak mají víc herních sérií než vyloženě jednotitulová studia jako třeba Rockstar ( hlavně GTA), ID Software (DOOM), Valve (HL) nebo Bethesda (TES). Koneckonců i ta "továrna na zázraky" Looking Glass vydala (z těch slavnějších sérií) tři díly Thiefů a Flight Unlimited, dva System Shocky a Ultimy Underworld - i zde žádný zase tak moc originální posun mezi díly nebyl. Samozřejmě že ty původní koncepty tu byly originálnější, nicméně politika pokračování je v podstatě stejná.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle se ti, Pavle, vážně vymklo z pařátků. Věřím, že v zásadě proti brusičům nic nemáš. Tys to ani napsat nechťel, že? Nějaká ďábelská síla tě k tomu přinutila, je to tak? To jenom dokazuje, že Diablo --- se znuvu blíží ... prosakuje do našeho světa jako propalující plamen skrz slaměnou střechu (bezva oximórnoj, co? :)). Jinak si to teda vysvětlit neumim, protože většinou píšeš poměrně smysluplný věci. Tak podivejse, kdybych měl ten článek kritizovat vopravdu pečlivě, začal bych už u nadpisu a musel bych proprat skoro každou tvojí větu včetně rádoby "švejkovské" alegorie v úvodu, která však zcela nesmyslně vyšumí bez pointy. Ale zaměřme se na to nejdůležitější - a to je to, co z tvého článku čiší jako smrad z Listrových ponožek - snaha stanout mimo dav. Jako vyzrálý intelektuál ohrnuješ nos nad snahou korporace, která se zase pouští do masového zblbnutí plebsu (jak vhodně vyjádřil manoos a s jehož názorem se zcela ztotožňuji). Pche - neuměj si vymyslet něco novýho - ts... PROČ PROBOHA??!! Copak jsi vážně nikdy nehrál dlouho do noci Diablo?? A o tom to přece ksakru celé je. Zůstane-li zachován dokonalý systém, který Blizzardi neustále vybrušují jako diamant, zdokonalí se grafika a fyzika (což podle gameplay videa na www.gametrailers.com rozhodně platí) přibudou nový charaktery a hoooodně moc předmětů, potvor a kouzel - bude všechno zatraceně tak, jak má! Nic jinýho nechceme - žádný komplexní inovace, jak se o to pokusili maníci z Flagship a všichni víme jak to dopadlo. Nenene - my chceme Diablo a čekali jsme na něj k******y dlouho a já povídám - Hurá! A teď si o mě, Pavle, určitě pomyslíš - nojo, další masovej hráč, kterého baví od rána do večera masakrovat nebohé potvůrky, pořád do kola. A možná tě překvapí, že na špičce mých oblíbených her stojí Dreamfall, Fahrenheit a momentálně Mass Effect, že nemám rád bezduché rubanice a že jsem na Diablo vlastně už pěkně dlouho nesáhl. Ale na jeho třetí díl se těším - už jen kvůli těm starým časům, kdy jsem dvojku hrál. A jestli se jim to povede? Věřím, že ano. Jsou to totiž řemeslníci. Brusiči. A neříkej mi, Pavle, že máš něco proti brusičům drahokamů ...

PanVanocka
PanVanocka
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@McJabbo hmmmm Dreamfall, to byla nadhera to hrat , at uz si s temi Chapters pospíší :)

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PanVanocka Dramfall byl fajn až na to, že neměl konec, což ho u mě dost srazilo. Nechápu trvůrce kteří hrou dobře navnadí a pak to všechno pokazí špatným či ještě hůře žádným koncem.
Na druhou stranu zrovna u Blizzardu tenhle problém není i díky hezkým animačkám, ty z Diabla a Warcraftu si pamatuju doteď. Ale jak vlastně "skončil" ten Dreamfall bych musel dlouho vzpomínat.

PanVanocka
PanVanocka
Level 1 Level 1
4. 7. 2008 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graven.F Konec samozřejmě hledáš marně, pac je to druhy dil a je to trilogie, pricemz treti dil bude s nejvetsi pravdepodobnosti vydavan po castech jako napriklad Sam and Max. A navic pokud si zahrajes jednicku tak se ti minimalne polovina otazek zodpoví

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
4. 7. 2008 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graven.F Jo, tu jsem hrál taky a byla super, tam bylo všechno v pořádku (s trilogií se ještě asi nepočítalo). Až ta dvojka byla taková nedovařená, navíc třetí díl v nedohlednu dokonce i teď v roce 2008. S těmi částmi si mě teda moc nepotěšil, ještě víc se to roztříští, což je už u komplikovanějšího děje docela problém.

HaroszH@seznam.cz
HaroszH@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten clanek je totalni kravina, asi od cloveka kterej toho od blizzardu moc nehral. Vzdycky ve vsem jde o prachy a to ze D2 bylo mega uspesny, to samy starcraft prece neznamena, ze by uz nikdy nemelo bejt vydany pokracovani techto titulu, aby se blizzard neobohacoval. Proste kecy o nicem ... Myslim si ze pochyby o kvalite D3 a SC2 muzou byt a muzou byt obavy o tom jestli neupadnou ve stin predchazejicich mega titulu, kazdopadne kdyz jde o blizzard, tak se niceho nebojim protoze vsechno co udelaj, je pecka a nikdy by nedopustili aby takovy jmeno jako nosi D2 a SC bylo pospineno nakym nekvalitnim brakem. Navic nesypou pokracovani techto her jako na bezicim pasu, naopak si myslim si ze sme si na dalsi dil pockali setsaramenstky dlouho !!!! Takze, chce to trosku premejslet mily redaktore ....

manoos.red.scale@gmail.com
manoos.red.scale@gmail.com
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celé je to taková snaha o kontroverzi bez skutečné kontroverze.

Uvažovatelova úvaha: "Blizzard je populární mainstreamová společnost, áno, hodně lidí dlouhodobě hraje jejich hry, áno, teď oznámili po osmi letech pokračování jedné ze svých franšíz a plebs se těší, áno, napíšeme teda článek o tom, jak je to vlastně špatně a vysvětlíme plebsu, jak moc se mýlí, plebs se naštve a bude psát vzteklé komentáře, čímž nám (mi) naskočí rating v čtenosti článku a ještě všem předvedu, jaký že to jsem herní intelektuál, áno."

Několik faktických i subjektivních poznámek:

(1) Blizzard nedostal svoje franšízy pod stromeček, každá z nich kdysi byla novinkou a úspěch rozhodně zaručen nebyl. Výrok, že žádná z franšíz Blizzardu s výjimkou dvou ze tří (čtyř?) výrazně nemodifikovala stávající podobu her se komentuje sám...

(2) Na vývoji World of Warcraft pracuje cca 150 lidí, asi 50 jich dělá na Diablu 3, kolik připadá na Starcraft II a jeden či dva neohlášené projekty netuším, ale rozhodně se nepřiblížíme ani k jedné tisícovce, natož ke třem. Bavíme se o vývojářích, většinu zaměstnanců Blizzardu tvoří support pro fungování WoWka.

(3) Experimentování se nám líbí, ale nekupujeme ho, a v konečném důsledku vývojářské firmy zabíjí. Looking Glass a Ion Storm jsou ideální příklady.

(4) Black and White, inovativní hru od Petera Molyneuxe vyhypovanou herními magazíny jsem hrál pár dnů, než jsem zjistil, že tam žádná hra není a znuděně B&W odložil navždy; Diablo II občas vytáhnu i teď a bavím se, bez ohledu na jeho věk. Co je tedy lepší hra?

(5) Mně osobně je naopak Blizzard sympatický tím, že nevytváří žádné mediální hvězdy, Blizzard je tým. Přitom to není absencí výrazných osobností, zkuste si poslechnout nějaký rozovor s Chrisem Metzenem, energie na vás bude sršet i skrz internet. Na frikulíny typu Petera Molyneuxe jsem alergický, jeho projekty by se daly hromadně charakterizovat klišé "sliby chyby".

(6) Warren Spector udělal vynikající Deus Ex a pak zkurvil Deus Ex II, aby mohl fungovat na XBoxu. Proč? Protože zoufale potřeboval peníze. Stejně to nefungovalo a Ion Storm šel do kytek. Ponaučení? Vlastní peníze z vás lepšího vývojáře neudělají, ale umožní vám zbavit se vnějších tlaků, které vás nutí dělat věci, co nechcete.

Mohl bych pokračovat ještě dlouho a patrně by to chtělo souvisleji uspořádat, ale to by bylo spíš na článek ve stylu polemiky, a tenhle komentář je už i tak přespříliš dlouhý.

Manoos logging off

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@manoos.red.scale@gmail.com Napiš článek, rád si ho přečtu (myslím, že i mnoho lidí zde) . PS : Tvůj komentář je zajímavější než člálek samotný :-)

sukuth@centrum.cz
sukuth@centrum.cz
Level 1 Level 1
9. 7. 2008 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@manoos.red.scale@gmail.com Souhlas, jen si nejsem jistý tím, jestli W. Spector pracoval i na DX2? Tuším, že měl na starosti pouze jedničku..

Arthas91@seznam.cz
Arthas91@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 04:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Boze ! No a co ze sazi na jistotu ! Neni to jedno ? Diablo I, II a ted III byli, jsou a budou porad vybornymi hrami stejne jako WoW pak serie Warcraftu a Starcraftu atd...Blizzard je pro me nejlepsi herni studio a to hlavne proto ze kdyz uz se do neceho daji, je to potom kvalitni a mam zaruku ze me to bude bavit a budu se k tomu vracet a tak to bude i nadale! A kdo si mysli ze ne je proste debil co proti nim neco ma a to hlavne z duvodu ze jejich hry nedokaze dostatecne odcenit. (a ze znam spoustu lidi kteri tu firmu nemaji radi jen proto ze vyrobila world of warcraft pro ne "navykovou blbost s pohadkovou grafikou") A naopak si myslim ze kdyz je nekdo tak moc neobjektivni vubec by tu nemel takove veci ani psat.

Screamer
Screamer
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Arthas91@seznam.cz a jak moc musi byt podle tebe neobjektivni, aby sem nesmel psat? a kdo a podle ceho to bude posuzovat? ty? podle "spravneho nazoru"?

Shadow_
Shadow_
Level 1 Level 1
4. 7. 2008 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Arthas91@seznam.cz jasně:
"já mám názor a kdokoli s ním nesouhlasí je prostě debil"
objektivita jak cyp ;-)

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reknu to jinak: Pokud by vsechny firmy postupovaly jako Blizzard, tak uz nehraju hry.....I dont need this shit.

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop No tak te nebavi hrat zabavne hry - spoustu lidi ale ano :-)

Screamer
Screamer
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator ? spis spousta lidi rada zabiji cas nicim..

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Screamer Tvojí reakci jsem nepochopil. Jak to myslíš "ničím?" Jako že hry jsou zabíjení času nebo jen ty od Blizzardu nebo je to myšleno úplně jinak ? Prosím o podrobnější vysvětlení. Děkuji :-)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
3. 7. 2008 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Hovno

myths.creator
myths.creator
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pavle Dobrovsky, tvoje antipatie vuci Blizzardu je stale mene a mene zajimava. No tak maji uspech a hraci jsou jim vdecni za stale stejne hry, no a co?

WoW je dostatecne dobre na to, aby ho hraly miliony hracu - co je na tom spatneho? Spis nez detinsky provolavat o kazde nadejnejsi online hre, ze prebere hrace WoW a ten pujde do kytek, by bylo mnohem zajimavejsi udelat rozbor toho, PROC prave WoW mel takovy uspech. Jak se to Blizzardu povedlo? Lze to zopakovat s jinou hrou? Chceme to vubec?

Starcraft 2 je do novejsi grafiky prevedeny Starcraft, Diablo 3 je libivejsi Diablo 2. What's the problem? Ty hry byly a dodnes jsou hrane proto, ze se povedly. Hraci nechteji od Blizzardu experimenty, ktere by mohly znicit jejich oblibene znacky - oni CHTEJI, aby se herni system radikalne nemenil, protoze byl proste dobry uz tehdy.

Herni trh je velky, vedle mainstreamu (Gears of War, GTA), her pro obycejne lidi (Wii, jakakoliv filmova licence, sporty), klasiky (hry od Blizzardu, hry od byvaleho Westwoodu) a dalsich, tu existuje i misto pro experimenty a novoty (indie scena a sem tam vetsi tituly). Budme radi, ze si LZE vybrat, i kdyz trh neovladaji experimentatori a vysoce sofistikovani intelektualni umelci. Je nesmysl, chtit od firmy, ktera ma takove uspechy se zavedenymi znackami, aby "byla odvazna" a prisla s necim neokoukanym. Lidi by to nevzali. Pavlove Dobrovsti mozna, ale lidi ne.

Mohl bych psat jeste dlouho, ale tusim, ze reakce na muj prispevek by to ve vysledku uz nijak nezmenilo. Zaverem chci podotknout, co mi uz hodne dlouho bije do oci - vysoky tlak z uspesnosti Blizzardu a neoriginality jejich her, ktere (PRAVE proto, ze jsou takove, jake jsou) hraji miliony lidi, je u cloveka, ktery pouziva operacni system, jez se nezmenil uz 13 let a tupe ho pouzivaji stamiliony lidi na celem svete, aniz by je vubec napadlo, ze "klasicke problemy s pocitaci" jsou ve skutecnosti zpusobeny prasackym navrhem systemoveho softwaru, tedy ze takove "tazeni proti prumernosti", mi od takoveho cloveka prijde hodne kratkozrake.

Jinak nic ve zlem - zaznel nazor, zaznel protinazor (nemohl jsem to uz vydrzet). Tykam ti, protoze mi to tu pripada zavedenejsi, snad to nevadi. Pis o Dreamfallech, nepis o Blizzardu (neminim omezovat tvoji svobodu slova, ale ty jedovate sliny stale dokola jsou uz fakt nudne). Firma, ktera zalozila svuj uspech na vydavani vypilovanych her (kolik dalsich takovych firem je?), si nezaslouzi byt urazena za to, ze ji nezajimaji prevratne koncepty. Pruzkumnik nemuze byt perfekcionista.

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator Přesně tak. Antipatie několika lidí z Hrej vůči Blizzardu (Luke, Janchor apod.) je už opravdu únavná (a poměrně nesmyslná). Blizzard není firma, která by dělala experimenty a přinášela neotřelé originální nápady. Vezmou něco, co funguje, vylepší to, dají tomu to Blizzardí kouzlo a vydělají na tom miliony. Že je kvůli tomuhle nemáte rádi neznamená, že je to špatně. Naopak.

Kdo čekal od Blizzardu něco nového a originálního, je velmi naivní.

montana.
montana.
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overwatch Co je Blizzardi kouzlo?

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. To je to, co ty nepochopíš :)

Luke
Luke
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overwatch Ale ne, to neni o tom, ze bych se vyhybal hram od Blizzardu nebo bych jim pral vsechno zle. Jde o princip: velka firma jako Blizzard by mela delat i nova IPcka, stejne jako Spielberg dela spoustu filmu a velka filmova studia vedle monstr hitovych projektu podporuji i vyvoj mensich nebo nezavislejsich filmu. S penezmi, jake Blizzard bezpochyby ma, je spojena prece i jista zodpovednost za rozvoj a prezentaci her jako zanru. To byla tak nejak pointa komentare, ne plivani na Blizzard. Nikdo preci nezpochybnuje komercni uspech, ktery maji - a podle ktereho se meri jejich kvalita. To, ze si myslim, ze je pro ne cas posunout se trochu dal prece neni extra negativni nazor :)

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luke No jo, jenže stylem, kterým oni pracují by to nebylo tak jednoduché. Na hře pracuje poměrně malý tým vývojářů a až časem se na ně nabalí další lidi a opravdu jen v těch nejdůležitějších chvílích (crunch time) pracuje na hře velké množství lidí. Navíc jsou na sebe hrozně přísní a všechno radši třikrát předělají, než aby vypustili ven "jen" dobrou hru.

Proto jim všechno tak hrozně trvá (na Diablu 3 se pracuje už víc než tři roky a jednou ho kompletně "restartovali") a kdyby obětovali jeden tým na nové IP, tak by bylo 5 - 6 let vyhrazených jen na to nové IP, které by si muselo hledat nové publikum. Mezitím by se nevyvíjel třeba WarCraft 4, který fandové tak nějak budou čekat.

Blizzard má neskutečně věrné fanoušky a "vykašlat se" se na nějaké své IPčko (= 10 let s ním nic nedělat) ve prospěch něčeho nového je pro ně nemyslitelné. Blizzard nemá dvacet ruzných týmů, kteří se nudí. Má tuším jen 4 nebo 5 týmů a všichni makají jako o život.

Firma, která je bohatá má zodpovědnost za rozvoj a prezentaci her jako žánru? No to teda nevím. Firma, která má prachy si může dělat co chce a Blizzard dělá to, co dobře umí a zase na tom vydělá. Nedávno zveřejnili list zrušených her a bylo jich tam tuším 7. Z toho jedna byla Warcraft Adventures. To se rovná 6 pokusů o nové IP. Jen se holt žádný nepodařil...

Luke
Luke
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luke Overwatch: Jasne, hodne toho skrecovali. Ale o to je situace divnejsi, ne? Ze nemaj dost silny drajv udelat neco noveho (a namisto ruseni to proste predelat, klidne trikrat, Half Life se taky predelaval asi dvakrat), ale radsi se utikaj ke starsim vecem. Tu komercni rovinu neodsuzuji, jen mi vadi, ze je to JEN komercni rovina. Cekal bych, ze jejich pozice sebou nese zavazky k herni branzi, proste takovou abstraktni moralku. Receno s nabehem na flame (ale nemyslim to tak, proboha): co pro ne udelal herni svet vs, co oni udelali pro herni svet. Nemam pocit, ze (az na Wow) by herni svet, az uz zakaznicky nebo vyvojarsky, nejak benefitoval z jejich prace. Treba tim, ze by Blizzard svou praci nekde prolomil nejakou virtualni barieru a vsichni ostatni to mohli zacit zkoumat a diky tomu vydavat zase trochu jine hry.

Ted me jen tak mimo napadlo, ze prave Blizzard mel na to udelat takovyho Overlorda. To by bylo super :)

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luke Luke: no to máš sice pravdu, ale zase si vem, že třeba prosadili silné RPG prvky v RTS hře - Warcraft 3 byl docela velkým krokem kupředu a tam se jim to povedlo. Nepamatuju si, že by do té doby byly výrazné RPG prvky ve strategiích (nějak masově). Po W3 se s tím roztrhl pytel, protože všichni viděli, že to funguje. A to měl být W3 původně nový žánr - RPS - kamera fixovaná na hrdinu a jeho malou partu apod. To byly poměrně revoluční prvky v pojetí real time strategie a nakonec z toho vylezla jen docela silná evoluce, kterou všichni napodobovali. Takže aspoň s něčím Blizzard přišel :).

Overlord je sice pěkná hra, ale v podstatě si to bere inspiraci v principech Diabla. Blizzardi by museli Overlorda zasadit buď do světa Warcraftu, nebo Diabla. Dělat třetí fantasy svět by bylo docela vyčerpávající.

Když se trochu vrátím k tvému vztahu k Blizzardu, tak si myslím, že až se bude oficiálně vědět o StarCraft MMO hře, tak se ti bude líbit (protože je to sci fi), ale budeš se na ni dívat skrze prsty, protože je to prostě od Blizzardu. A to je podle mě chyba. Kdyby byl pod tím podepsaný někdo jiný, tak se na to spousta lidí dívá jinak.

Luke
Luke
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luke Overwatch: To je tak trochu fama, ze nenavidim fantasy, takze jako zase prrr. To bych pak nemohl hrat Age of Conan. Totez s Blizzardem, me ta firma prece nemuze objektivne vadit, kdyz ma takovy uspech. Ja kritizuju jejich podbizivy pristup, to je vsechno. A taky se ta rubrika jmenuje komentar, zejo.

Ad RPGFPS: Sacrifice.

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luke Luke: já netvrdím že nenávidíš fantasy, jen máš blíž ke sci-fi. Já si pamatuju "Fantasy: Království nejistoty" (tvůj komentář ve starším Levelu) a pamatuju si taky tvoje relativně nadšené preview na World of Warcraft :)

Sacrifice je výborné, ale je to přesně ten typ hry, se kterou Blizzard první nepřijde... Teď si nemůžu vzpomenout, zažilo Sacrifice nějaký masový komerční úspěch? Tuším že ne, ne? To samé BGE. Skvělé novátorské hry jsou sice super, ale masy je nechtějí. Masy chtějí své jistoty. A Diablo 3 je jistota :)

Luke
Luke
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luke Overwatch: Ne, prolitlo to. Proto nikdy neudelali druhej dil :( BGE by melo vetsi uspech, kdyby to vyslo v dobe, kdy na pultech nepristavaji velke konkurencni tituly.

Jo, D3 bude mit komercni uspech, dyt v poradku.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator Já mám zase antipatii proti tak dlooooooooooouhým blitkům.

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myths.creator Preco malo WoW taky uspech, na to je jednoducha odpoved - pretoze pouzila tak stupidny system, ze stupidnejsie to uz nie je (a ten system ma svoj povod v Diable, co uz hovori takmer za vsetko :) ).

Diablo 3 sa dalo ocakavat, rovnako ako sa da ocakavat Warcraft 4 v najblizsej dobe. Podla doteraz zverejnenych materialov, sa vsak obavam aby v tom Diable ostalo aspon kusok toho dobreho, co tato hra (hry) mala.

Blizzard je kopirka, niekedy sa jej to podari (WarCraft), avsak po case dokazu svoj svet uplne znicit a pokazit (WoW). Inokedy ukradnu (vezmu) napady zapadnute prachom, a nahodou maju stastie na dobu, konstalaciu hviezd a cohokolvek a stane sa z toho pochybny hit (Diablo). Pravda je, ze Blizzard robi to co chcu ludia, a ludia nikdy nechcu kvalitu. Masa kvalitu nepotrebuje, mase staci zradlo a jednoduchy koncept, aby bola spokojna. A preto su uz od cias W3 hry od Blizzardu sice dobre, ale bez chuti. Pre masu, rovnako ako EA.

hejno
hejno
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Muzes mi rict, cim Blizzard pokazil svet Warcraft ve WoW?

A prej bez chuti...kdyz parim hru od Blizzardu, mam vzdycky pocit, ze hraju (mozna ne nejak prevratnou nebo novatorskou) hru vypilovanou do posledniho detailu. Blizzard jsou machri.

Ependy
Ependy
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hejno Bez chuti protože to hrajou masy. Dobře znám jednoho podobně "intelektuálního" člověka - hned jak vyšlo WoW pořídil si ho a byl ztoho nadšený, vykládal jak je to super a přesvědčoval mě ať is to taky koupím. Ale když se počet hráčů WoW vyšplhal na nějakých 5 milionů tak to zabalil žeprý je to blbost protože to už hraje moc lidí a je to promasy. Takže hraje to moc lidí = je to blbost. Nesmyslný důvod kvuli kterému fanoušci opuští své dobré hry a hry tak zbytečně ztrácí status "legendy".

djs0007
djs0007
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 05:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se na Diablo 3 hodně těším, protože v podstatě vůbec nevím co to diablo je. Mám rád rpg, ale když jsem si koupil dvojku, (asi před dvěma lety) ta grafika byla fakt hrozná a nevydržel jsem u toho. Takže i kdyby to byl remake dvojky no a? Pořád ji hraje tolik lidí a určitě budou nadšení že ji stále budou moct hrát v novém kabátě. Už aby to bylo...

l-u-k-a-s-m-o-b-i-l
l-u-k-a-s-m-o-b-i-l
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@djs0007 nediv se ze te D2 neoslovilo kdyz si to hral poprvy pred 2ma lety.... grafika uz je proti D2 prekonana zpracovani nikoli ... mel si ho hrat kdyz vyslo do bylo z hlediska grafiky dokonale

Ependy
Ependy
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@djs0007 Ten kabát je právě to jidiné čeho se bojim.

Henk
Henk
Level 1 Level 1
1. 7. 2008 03:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jediný, co mi na hrách od Blizzardu vadí, je grafickej engine původem z Warcraftu 3. Ty barvy prostě začnou líst člověku krkem. DX10 zdá se že nebude, a když přijde ve WoWku tvrdý na tvrdý, propady fps jsou hrozný.
Přitom původní Starcraft, Diablo a Warcraft jsou mnohem víc odlišný, co se grafiky týče.

Reklama
Reklama