WarioWare: Get It Together! Recenze Recenze WarioWare: Get It Together!, mimořádně pestrého souboru mikroher na party

Recenze WarioWare: Get It Together!, mimořádně pestrého souboru mikroher na party | Kapitola 3

Martin Synek

Martin Synek

17. 9. 2021 18:25

1. HRY VE HŘE VE HŘE 2. INSTANTNÍ ZÁBAVA 3. INSTANTNÍ KLASIKA

Party hry od Nintenda jsou nedílnou součástí nabídky her na kteroukoli z jeho konzolí. Nicméně jak na tom bude novinka v podobě masivního balíčku mikroher z dílny samotného Waria? A co jsou to vlastně ty mikrohry? Nepropadejte panice, protože tady se opět jede na jistotu.

BRAVURNÍ, SKVĚLÉ A NÁVYKOVÉ!

Na tak obřím souboru, i když jen značně prostinkých miniher, se jakékoli chyby hledají dosti těžko. Někomu nemusí vyhovovat grafické ztvárnění, které trochu divoce kombinuje vše od ruční kresby až po pixelart. V tomto případě jde do určité míry o vkus každého hráče a osobně mi přesně takový koncept nesmírně vyhovuje. Na druhou stranu pochopím, že na někoho mohou být kreace až moc rozkolísané. Svou roli hrají humor a ztřeštěnost, nervy z ubíhajícího času, a i hudebně titul nabízí bláznivou směsici různorodých hudebních stylů. Je to zkrátka bezchybně fungující mišmaš, který mi po dlouhé době sedl, jak příslovečná prdel na hrnec.

WarioWare je skvělá kompilace hříček, která dokáže zabavit jednotlivce, ale svůj plný potenciál projeví až při hře více hráčů.

Hra je přístupná snad každému v jakékoli věkové skupině, tedy pokud umí operovat s jednou analogovou páčkou a jedním tlačítkem. To vše stačí k dokonalému zvládnutí kterékoli mikrohry. Vzhledem k tomu, že hrajete na Switchi, máte (kromě verze Lite) okamžitě přístupný režim dvou hráčů kdekoli. Stačí jen vzít do rukou jeden z joyconů a pohodlně můžete dát sadu třeba při čekání u doktora nebo ve vlaku a buďte si jistí, že zvědavců se najde dostatek. Většinu času budete spolupracovat na vyřešení zádrhelu na obrazovce, ale hecovat se v tom, kdo kterou hru splní lépe či rychleji, to nepřestane bavit snad nikdy.

-
-

WarioWare: Get It Together! je skvělá kompilace hříček, která dokáže zabavit jednotlivce, ale svůj plný potenciál projeví až při hře více hráčů. Je plná miniaturních výzev a grafické zpracování se mění tak často, že se těšíte na každou nově objevenou obrazovku. Jednoduchá, a hlavně návyková hratelnost jen potvrzuje to, co jsem zmínil výše. Máte-li podobně smýšlející kamarády, buďte si jisti, že se tato sada mikroher bude pravidelně objevovat na každé z vašich chystaných gaučových party.

WarioWare: Get It Together!

Se svými dvěmi stovkami mikroher je WarioWare: Get it Together! skvělou volbou na jakoukoli gaučovou party. Pihy na kráse lze hledat jen těžko a poskytuje okamžitou zábavu pro více lidí najednou. Pokud máte tento typ her v oblibě, jde o jasné doporučení.

Přes 200 originálních mikroher
Jednoduchá a návyková hratelnost
Graficky velmi různorodé