WarioWare: Get It Together! Recenze Recenze WarioWare: Get It Together!, mimořádně pestrého souboru mikroher na party

Recenze WarioWare: Get It Together!, mimořádně pestrého souboru mikroher na party

Martin Synek

Martin Synek

17. 9. 2021 18:25

1. HRY VE HŘE VE HŘE 2. INSTANTNÍ ZÁBAVA 3. INSTANTNÍ KLASIKA

Party hry od Nintenda jsou nedílnou součástí nabídky her na kteroukoli z jeho konzolí. Nicméně jak na tom bude novinka v podobě masivního balíčku mikroher z dílny samotného Waria? A co jsou to vlastně ty mikrohry? Nepropadejte panice, protože tady se opět jede na jistotu.

Coby majitel několikáté konzole od Nintenda samozřejmě holduji i party hrám. Je to nedílná součást portfolia her, které na těchto konzolích doma hrajeme. Osobně si ani nedokážu představit, že bych vlastnil třeba Wii a nezahrál si na něm některou z ikonických miniherních sérií. Ať už jde třeba o poslední Mario Party nebo Mario Kart, vždy se jedná o špičkovou gaučovou zábavu, která pokaždé velmi dobře okořenila jakoukoli domácí party.

• Doporučená cena: 1199 Kč
  • Česká lokalizace: Ne
  • Faktor znovuhratelnosti: Extrémní
  • Počet mikroher: 222, rozdělených do řady kategorií
  • Bude vás bavit: …protože vás zde čeká tuna originálních aktivit včetně šťourání se v nose

Nejinak je tomu i u WarioWare. Jen s tím rozdílem, že v tomto případě jde o povětšinou jednoobrazovkové hříčky, které lze v mnoha případech dohrát během pár sekund. K tomu se však ještě v průběhu textu dostaneme, podstatou je jako vždy zábava na prvním místě. No a té se vám dostane měrou vrchovatou vždy, když hru na svém Switchi spustíte. Ale pěkně popořádku, protože při prvním spuštění bude aktivní pouze nabídka s příběhem, kterým trpí i Get It Together!.

WARIO VÝVOJÁŘEM

Příběh, jakkoli je v tomto případě nepodstatný, se točí okolo Waria a jeho týmu prapodivných kámošů, kteří se sejdou ve WarioWare, aby jim sám knírač představil novou revoluční videohru, na které pracoval. Hra se samozřejmě zblázní a uvrhne Waria i s jeho tlupou individuí do svých útrob, odkud si budou muset proklestit cestu ven. Hráč jim v tomto počínání musí pomoct, což v praxi znamená, že budete muset absolvovat přes dvě stovky mikroher, které teprve dovolí Wariovi opustit svůj poblázněný výtvor.

Nikdy nevíte, co na vás v dalších sekundách čeká a s kým budete danou hříčku absolvovat

Jak už bylo napsáno výše, ve hře postupně naverbujete mnoho z Wariových parťáků, kteří mi byli do dnešního dne neznámí a asi i nadále zůstanou. Podstatné však je, že každý z nich má určitou schopnost, kterou musí uplatnit ke splnění dané mikrohry. Wario má svůj jetpack, který mu propůjčuje možnost létat, čímž se snáze dostává na vyvýšená místa. 18-Volt se zase nedokáže pohybovat vůbec a pouze střílí projektily, pomocí nichž se může zavěsit na místa k tomu určená, či na dálku zneškodnit potřebný cíl. Další z postav Mona se naopak pohybuje pořád a není možné ji zastavit, což při navigování do cíle také představuje určitý problém. A tak bychom mohli pokračovat ještě dlouho, protože postav je v nabídce doopravdy hodně.