Recenze No More Heroes III, závěrečné kapitoly asi nejšílenějšího hack'n'slash na trhu | Kapitola 2

Martin Synek

Martin Synek

7. 9. 2021 12:15

1. TRAVIS SE VRACÍ, NAPOSLEDY 2. VĚTŠÍ NENÍ VŽDY LEPŠÍ 3. FINIŠ

Legendární akční hrdina Travis Touchdown se naposledy vrací, aby nakopal zadky všem příšerám a... vytřel pár záchodů. Jak dopadl třetí díl šílené série hack'n'slash akcí No More Heroes?

OPEN-WORLD

Jak už bylo výše napsáno, hra nabízí otevřený svět, respektive město. V něm je možné se volně pohybovat (většinou na motorce) a plnit nejrůznější úkoly. Sám za sebe však napíšu, že jde o vůbec nejméně zábavnou část celé hry a také o její největší slabinu. Vedlejší aktivity, jako jsou sběr odpadků, sekání trávy nebo sbírání karet velmi rychle omrzí a raději bych zde viděl více lineárních levelů zaměřených na bezhlavé kydlení nepřátel. A to samé platí i pro počet velkých bossfightů, kterých prostě mělo být více.

Hra je jednoduše ošklivá

Pokud jste již prošli zdejší galerii obrázků, tak asi tušíte, že ani grafické zpracování není úplně špičkové. Hru pohání engine Unreal, ovšem místy hra vypadá až odporně. Nedostatek výkonu konzole Nintendo Switch se projevuje hlavně, a právě při aktivitách v otevřeném světě a jestliže jsem nedávno nadával na generická prostředí ve Scarlet Nexus, zde je to ještě o pořádný fous sterilnější. Hráči, kteří se sérií mají nějaké zkušenosti by jistě mohli namítnout, že jde o zamýšlenou vizi tvůrců z Grasshopper Manufacture. Já ale druhým dechem dodávám, že se zde opravdu nesnoubí vize a kvalita grafického provedení. Hra je jednoduše ošklivá.

-
-

Na všechno si samozřejmě lze zvyknout a po chvíli nadávání nad prací grafiků se do hry dokážete ponořit a vychutnat si o to více všechno dobré. Postava sbírá zkušenosti, myje hajzlíky, aby si otevřela cestu dál, jednou za čas aktivujete robotický oblek, v němž se bojuje zase trošku jinak a vůbec je hra plná skvělých nápadů, které byste chtěli zažívat častěji, ale ve stále konzervativnější AAA produkci se jich moc nedostává. I přes grafickou nekvalitu je možné si všimnout několika fajn detailů, a když ve městě na zdi najdete nápis „zakaz parkowania“, dětinský úsměv na tváři vás nemine.