Mario Party Superstars Recenze Recenze Mario Party Superstars, další z párty kompilací made in Nintendo

Recenze Mario Party Superstars, další z párty kompilací made in Nintendo

Martin Synek

Martin Synek

10. 11. 2021 19:10

1. UŽ ZASE PAŘÍME 2. POŘÁDNÝ VÝBĚR 3. NEJSTE NA TO SAMI

Když jsem se posledně radoval ze souboru mikroher, které s sebou přitáhl poslední WarioWare, ani by mě nenapadlo, že večírek ještě zdaleka nekončí. Nintendo přikládá pod kotel a pro všechny milovníky gaučového hraní (a nejen pro ně) aktuálně přináší průřez historií značky Mario Party v podobě titulu Superstars.

Ještě mi ani pořádně nestačily vychladnout JoyCony od posledně a už je musím znovu žhavit. Tam, kde Wario zkoušel mojí trpělivost, a především soutěživost v jeho stovkách mikroher, musí aktuálně navázat Mario s jeho profláklými minihrami. Aby také ne, když tvůrci vzali stovku, dle jejich názoru nejlepších miniher z předchozích dílů série Mario Party a oblékli je do moderního kabátku. Jenže několik odlišností a inovací od posledního Super Mario Party z roku 2018 přece jen titul nabízí a na následujících řádcích se dozvíte, zda byste nejnovějšímu kompilátu měli dát šanci, či nikoli.

PARTY HARD

Pokud letité Mario Party znáte, v podstatě i dobře víte, co Superstars nabízí. Dvanáctý díl série a druhý pro Nintendo Switch jde na všechno hezky od lesa. Tak nějak sází na to, že o značce již něco víte a nejdete naslepo. Osobně jsem několik dílů odehrál a musím říci, že jakékoliv pokračování, které jsem v minulosti vlastnil, bylo doma de facto nejhranější party hrou. Tvůrci se totiž vždy dokázali trefit do konceptu zábavných a jednoduchých minihříček, které se ve více lidech staly neuvěřitelně návykovými. Nicméně i člověk nepolíbený  sérií v tomto případě dozajista nebude zklamán.