OBRAZEM - Jak šel čas se sérií Lego Star Wars
i Zdroj: Hrej.cz
Témata Lego Star Wars: The Skywalker Saga Článek OBRAZEM - Jak šel čas se sérií Lego Star Wars

OBRAZEM - Jak šel čas se sérií Lego Star Wars | Kapitola 3

Radek Raudenský

Radek Raudenský

4. 4. 2022 18:00

Seznam kapitol

1. LEGO STAR WARS: THE VIDEO GAME (2005) 2. LEGO STAR WARS II: THE ORIGINAL TRILOGY (2006) 3. LEGO STAR WARS III: THE CLONE WARS (2011) 4. LEGO STAR WARS: THE FORCE AWAKENS (2016) 5. LEGO STAR WARS: THE SKYWALKER SAGA (2022)

Ještě před vydáním Hogwarts Legacy si potterheadi David a Tadeáš pěkně projeli takřka celou historii her, které si inspirovaly kouzelnickou sérií. Mnohem blíže nám je ale vydání Lego Star Wars: The Skywalker Collection, které slibuje vskutku ambiciózní zasazení – rovnou celou ikonickou filmovou rodinu tří trilogií. Lego je ale obrovská značka, kterou na svých bedrech po celou dobu táhne studio TT Games, dříve Traveler’s Tales. A právě se Star Wars sága Lego her začala...

Poslechni si audioverzi
00:00:00
00:00:00
Reklama
OBRAZEM - Jak šel čas se sérií Lego Star Wars
i Zdroj: Traveler's Tales

LEGO STAR WARS III: THE CLONE WARS


  • Traveller’s Tales
  • 2011
  • PC, PlayStation 3|PSP, Xbox 360, Wii, Nintendo 3DS
  • 63-76 Metascore

Pro základní filmové univerzum Star Wars byly první dvě trilogie velice úspěšné, ale těžko se na ně navazovalo. Ambice byly obrovské, očekávání snad ještě větší. Zatímco se čekalo na další oživení hlavního příběhu, v rozšířeném univerzu se toho dělo opravdu mnoho. 

Jedním z nejúspěšnějších vedlejších projektů snad do éry Mandaloriana byla animovaná série Clone Wars. Ta měla premiéru v roce 2008 a vznikala až do roku 2020. Prvotní velký úspěch v roce 2009 znamenal odpálení vývoje Lego Star Wars III: The Clone Wars, které adaptovalo především děj animovaného seriálu. 

Hratelnost se opět nijak výrazně neměnila. Opět se hráči dočkali akční adventury s řešením puzzlů a bojování s nepřáteli. Traveller’s Tales se ale rozhodli na úspěšně otestovaných základech dále stavět. Změny se dočkal engine, ten nově přinesl výrazně lepší grafiku i zvýšený limit pro pohybující se objekty na obrazovce. Novinkou byl strategický režim s obřími bitvami, kdy hráči mohli řídit velkou armádu, všechny postavy navíc dokázaly hodit světelný meč nebo udělat ještě lepší komba. 

Recenzenti ale tak nadšení nebyli a hodnotili na pomezí 60 až 80 bodů. Například český Level zmínil „matoucí“ úkoly. Stále dostupnou recenzi má například IGN, které si chválí práci s licencí, občas ale drhne hratelnost. To nakonec zmiňuje i GameSpot, který si stěžoval také na ovládání bojových lodí či špatné označování úkolů. Ve výsledku ale nešlo o výrazně slabý díl, pro tehdejší známkování zkrátka spíše jen nadprůměr.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama