Než přišli Heroes, vládl King’s Bounty. Příběh zapomenuté legendy strategií | Kapitola 4
Seznam kapitol
Ještě předtím, než svět ovládli Heroes of Might and Magic, existoval King’s Bounty. Tahová strategie, která položila základy legendě a dodnes má své věrné fanoušky.
King’s Bounty si získala hráče spojením tahové strategie a RPG prvků. V roli hrdiny hráč prozkoumával rozmanitý fantasy svět, plnil úkoly a budoval armádu rytířů, mágů, kentaurů či draků. Bitvy probíhaly na hexové mřížce, kde rozhodovala taktika, pořadí útoků i využití kouzel.
Na rozdíl od série Heroes se King’s Bounty více soustředila na příběh hrdiny a jeho vývoj – získávání zkušeností, schopností a magických artefaktů. Do hry přidávala i morální volby a specifický humor, který z ní dělal odlehčené, ale chytré dobrodružství.
Díky krásné stylizaci, chytlavé hudbě a nápaditým úkolům působila jako pohádková výprava, která dokázala být zábavná i strategicky náročná. Právě tato kombinace – hloubka, lehkost a nadhled – vytvořila kouzlo, díky němuž si série získala srdce hráčů po celém světě.