@Jaromír Möwald
Jistě, myslel jsem tím spíš, že se článek mohl věnovat oběma. O dvojce žádný článek nebude, protože jí nikdo nehrál :) (Přesto, že byla mnohem lepší než jednička)
@vithek
Bez ohledu na to, k jaké TV nebo audiu máš hru připojenou, mi jakýkoliv downgrade v kvalitě grafiky přijde nefér. Hra vypadala skvěle před lety a není důvod, proč by měla dnes na silnějším HW vypadat hůř.
@-Dexter-
Proč je Gun horší než MoH už jsem popsal v předchozím postu, ještě ale připomenu a doplním, že se nejedná o nic jiného než než o port lehce nadprůměrné akce, která vyšla už před pěknými několika pátky. Navíc je to port natolik špatný, že se to na hodnocení prostě muselo promítnout (ze všech verzí - PS2, PC, Xbox, Xbox 360 je Gun absolutně nejhorší). Gun je z mého pohledu hra se slušným, nicméně zabitým potenciálem, což byla svým způsobem i PS2 verze, která ovšem neměla "bonusové" nedostatky, které se dostaly až na PSP.
@Hamt-Ath
Možná se budeš divit, ale je spousta lidí, kteří si konzoli koupili kvůli jedné jediné hře. Takové Halo je docela dobrý příklad. A všichni to blbci určitě nebyli ;)
@DigestorCZ
To je pravda, omlouvam se. Vychazel jsem z toho, ze jsem v jsem v online kariere vzdycky narazil jen na ghosty. Ono se neni cemu divit, lidi s destruktivnimi sklony, je na internetu dost a dost.
@Halemme
MoH je sice trochu odlišný žánr, nicméně ovládání je částečně podobné, rozdíl je v tom, že MoH byl vyvíjen přímo na PSP a tak v něm nejsou žádné pasáže, které by nesmyslně požadovaly extrémně přesné míření, které na PSP prostě s daným ovládacím schématem není možné. Pár bodíků si MoH také přičetl za libový online multiplayer pro 32 hráčů.
@RedSun
Nemůžu si pomoct, ale ať se na to dívám z jakéhokoliv úhlu, jsem rád, že GTA: VCS spatřily světlo světa. Když opomenu fakt, že mi zpříjemňují ranní cestu metrem, je také třeba brát v potaz, že zdaleka ne každý majitel PSP má doma i PS2. A z čeho by ve své době měli PSdvojkaři větší radost, z toho, že po GTA III chystá Rockstar pokračování nebo z toho, že s GTA končí, protože mu došli nápady a další GTA by tak nutně muselo být téměř stejnou hrou?
@sleepless.
V době Final Fantasy VII jsem si geniálnější systém ani nedovedl představit. Jak šel čas, přicházely další a další RPG a můj názor na náhodné souboje se začal dost měnit. V současné době jsem VELICE rád, že se Square-Enix ve FF XII rozhodl pro systém neokoukaný a nový.
@gygant
Nevím, kde se vzalo číslo 3.5 hodiny, kdyby to nebylo z místních zdrojů, řekl bych, že je vycucané z prstu ;) Mě trvalo projít kampaň v coop multiplayeru něco kolem 7mi hodin. 3,5, to je snad pokus o speed run.
@RedSun
Ja na klasicke hry se Sonicem take nedam dopustit. Dnes je ale jina doba, co pred patnacti lety skvele fungovalo muze dnesniho hrace unudit k smrti. Sonic Rivals prinasi NECO NOVEHO a navic se to i dobre hraje. Kdyby ale na novem enginu udelali remake meho nejoblibenejsiho Sonic Triple Trouble, vubec bych se nezlobil ^ ^
@storm2
Spravne Storme, Spravne. Specialne na turnajich je videt, jak mohoou dva kuraci zneprijemnit pobyt triceti lidem behem pul minuty. Letošní turnaj mi ukázal, že pro mě není jiné cesty, než vynechat turnaje, kde nebudou pro ty vepře vyhrazeny zvláštní prostory.
@khabaal khabaal
Druhy dil mi připadal o celou kategorii lepší než na rychlo spíchnutá jednička. Jistě, srovnání s "velkými" hrami jako Diablo II nebo konzolovými Champions of Norrath prostě nesnese, ale je to nadprůměrně hratelný titul, který ještě o jeden bodík výš vyzdvihl multiplayer, i když hardcore fanoušky akčních RPG pravděpodobně neuspokojí.
@Liger
Nikdo se nesnaží shazovat monumentálnost Dragon Questu. Je to kouzelná hra se vším, co ke správnému RPG patří. Řeknu to ale na rovinu - frekvence náhodných soubojů mě doháněla k šílenství. Není to tak obrovská vada na kráse a DQ je stále skvělá hra. Pro mě tedy 8/10.
@Ykarne
Guilty Gear XX Reload patří ke světově nejhranějším bojovkám vůbec...Evropa ale obecně 2D bojovky nemá ráda a Česká republika už vůbec ne, bohužel.
@Quisp
Ano, ve svém principu je Gish recenzovanému Loco Roco podobný. Ale je to jen podobnost vzdálených příbuzných, jejich společné prvky končí u tvaru hlavního protagonisty. To, v čem spočívá hratelnost Loco Roco, se nedá dost dobře popsat slovy. Proto bych všem rád doporučil, aby vyzkoušeli demoverzi, která se dá zdarma stáhnout na oficiálních tránkách, samozřejmě pouze pro PSP.