Zpět na článek

Diskuze: Resident Evil 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to robotron: Lidi, kteří na Hrej zavítají, by měli býti dostatečně inteligentní na to, aby si recenzi přečetli a ne se jen podívali na hodnocení.

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jenom, že to tady nikdo nezmínil, ale konzolová verze hry je považována za zatím nejlepší hru tohohle tisíciletí. Prostě nejlepší hra za nějakých 6 let. Podprůměrná grafika (jak je pamět Prouzy krátká, že si nevzpomíná, jak hnusně vypadaly hry před deseti lety, to bylo totiž dost trapné prohlášení) neudělá z neskutečně dobré hry podprůměrnou...v podstatě sračku. 4 z 10 je poprava, ať si říká kdo chce co chce :-) Vidím v tom hlavně snahu recenzeta být jiný, profesionálnější (a na hrej se nejspíš rovná profesionální a kritický). Zajímalo by mne, proč takové GTA:SA někdo neposlal do háje, protože se blbě ovládá a má hnusnou grafiku.

ThugSoldier
ThugSoldier
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan tady neni co řešit prostě pc verze je mrdka a ps2 je úplně skvělá. Kvalitní konverze hry z ps2 je třeba silent hill 3 ovládání i grafika jsou na dost dobrý úrovni. A že by to byla nejlepší hra tisíciletí??? :-) to asi ten kdo to prohlásil moc her nehrál.

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ThugSoldier nějaký ty hry už jsem hrál a z hlavy mě žádná lepší hra než resi 4 nenapadá, tebe jo?

ThugSoldier
ThugSoldier
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan tak jo jdu do toho. Lepší hry než res 4 jsou - Metal Gear Solid 1,2,3, Silent Hill 3 a 4, Half-Life2, Halo1,2, Riddick EFBB, God of War1,2, Devil May Cry 3 a hodně dalších ale, když se budem jen bavit o survival horrorech tak je pro mě lepší Silent Hill jak na Pc tak na Ps2 tak i na filmovym plátně. Jinak res 4 je výborná hra na na ps2 je to must have titul první třídy.

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan hm, Resi 4 je lepší než ty hry, cos vybral (a teď, jak mi to vyvrátíš :-)

ThugSoldier
ThugSoldier
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan :-) tak že ty hry se my celkově líbily víc a to sem ještě nenapsal všechny :)
(pamatuju na ty skvělý časy kdy sem hrál res 2) jde o to že na pc je to prostě špatný a kazí to celou serii ty všechny díly res určitě miluješ já je mám taky rád, ale když nejsem jimy zaslepovat budou pořád patřit k mým obblíbeným hrám, ale prostě nejlepší hra tisíciletí prostě neexistuje....
že se ti ty hry co sem napsal nelíběj víc než res 4 tak to už je jenom každýho vkuz já si jenom myslim že je blbost řikat že je něco nejleopší nic takovýho jako nejlepší pro mě neexistuje.

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Já mám vkus, ty máš vkuz. Já vycházím z Gamerankings :-) Já řekl, že je to nejlepší hra tohodle tisíciletí (což je as souhrnem 6 let :-)

ThugSoldier
ThugSoldier
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan no ty si za posledních 6 let lepší hru nehrál a já jo :-) ale že je pro tebe nejlepší tak proti tomu nic nemám je to výborná hra(ale ještě jednou opakuju pouze na ps2 a game cube, pc verze nic moc a je to škoda)

____
____
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Jenže ona to, vycházeje z recenze, není jen grafika, že.

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@____ a co jiného? Ovládání? To se řeší gamepadem

ThugSoldier
ThugSoldier
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan t

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Tak to asi neumíš číst, protože kousek dole jsem řekl, že RE4 na konzolích dostala 10/10 a je to velice výborná hra.

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek Deset z deseti dneska dostane každá blbost (oblivion, san andreas), já to upřesnil :-)

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Promiň, ale to nesouhlasím. Absolutní hodnocení se dostane jen mizivému procentu her ;)

ThugSoldier
ThugSoldier
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan a

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to robotron: Koukal jsem na tvou odpověď člověku, který říkal, že bude věřit autorovi (správná volba). Ty jsi trochu popleta viď. Ano, RE4 dostalo skutečně nejvyšší desítkové hodnocení, ALE TO SE JEDNALO O KONZOLOVOU VERZI HRY! Čili mnohem lepší grafika, hratelnost a ovládání. U PC verze toto neplatí a to, že má hra stejný obsah, ji nezachrání (a to nemluvím o faktu, že je trapas, aby měla hra stejný obsah, když byla vydána ROK po konzolové verzi).

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek to by mě zajímalo, tys tu hru tak rychle zavrhl (po problému s valícím se kamenem, tedy hned na začátku) a nechal jí válet se ti někde po zemi. Já takhle hru za osm stováků nikdy nevzdal :-)

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Neboj se, tak špatně na tom nejsem, abych pirátil. Pravda, hru jsem si nekoupil. Půjčil jsem si ji totiž od kamaráda, který za ní utratil oněch 899 Kč. A jemu se hra líbí, takže jsme vedli docela odborné pře :D.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek A ma bejt? Another World je taky vydanej pro win po patnacti letech a nikdo se z toho nepotento :) Proc by nemohla mit stejny obsah, kdyz je zkratka dobry?

A co mate porad s tou mnohem lepsi grafikou? Vzdyt je to vase fantazie, nijaka mnohem lepsi grafika se nekona. Videl jsem to na GC a je to stejny. Zady vyrazny zmeny tam nevidim, i kdyz pravda sem to pixel po pixlu nezkoumal. Ale co zalezi na grafice? Me to pripada hezky. To uz spis je pro me konstruktivnejsi kritika to, ze clovek chodi stale v koridorech a hra je linearni, jak tu psal Montana. Ale grafika negrafika....

A stale dokola - ovladani s gamepadem je naprosto v poradku...

Co tu mame? Vybornou hru na PC, kdyz clovek neni linej a zhejckanej a nechce si zrovna kupovat pro jednu hru starou novou konzoli (treba kdyz nema ani TV).

Jo a navic srandisti! Ta hra jde svizne i na CPU 1.5 GHz s takovou sunkou jako je GF5200. Smesne hardwarove naroky pri takove grafice? V takovem kontextu? Me to pripada slusny...

____
____
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Víš, robotrone, dobrý recenzent nemůže posuzovat pouze obsah hry, nýbrž jaksi i formu - spolu jedno jsou. Je pravda, že Resident Evil 4 má kvalitní obsahovou náplň, ovšem co se týče provedení, to je velemizerné. A to, že jedna konzolová verze dostala desítkové hodocení, neznamená kvalitu verze počítačové. Naopak: ona konzolová verze může sloužit jako vzor pro posuzovaní jejích platformových adaptací. A je-li některá z nich oproti svému původnímu zpracování mizerná, nedá se nic dělat. To je, jako bys o nějakám filmu prohlašoval, že je vynikající jen proto, že se ti velice líbila jeho knižní předloha. To je nesmysl, jedná se o dvě zcela odlišné věci. Stejně jako v případě Residentu: ten je prostě JINÝ - výborný - na konzolích a JINÝ - mizerný - na počítači.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@____ To je furt dokola kolem koukolem. Hra je stejna jako na konzolich, kdyz mame u PC gamepad, je i stejne ovladani (bezproblemove). Grafika je taky stejna, rozdily vidim v zobrazeni obrazovky televizni.

Drzim gamepad, hraju stejnou hru jako na ps2 a gamecube. V cem je problem?

Jeste takovou otazecku. Z tvych reakci jsem nejak nevypozoroval. Hral jsi to vubec?

A srovnani s filmem a knizni predlohou je zcela mimo. Film sam o sobe je variaci na knizni tema, vetsinou si i obsah pretvari, spoustu veci vypousti, zalezi na filmu, ale je to volne prepracovani. Zde je obsahove hra totozna.

A jinak diky za specifikum dobreho recenzenta. Jednim uchem tam a druhym sup ven. Obsah je nejdulezitejsi hodnota dila. Nerikam, ze forma je opomenuti hodna, ale nemuze znehodnotit obsah tak, aby hodnoceni sklouzlo do podprumeru. Tak muze uvazovat jen clovek, ktery je lenoch, zhyckanec, neschopny udelat par trpelivych ustupku, aby na sebe nechal pusobit podstatu hry (bezva hratelnost a vybornej akcni horor).

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@____ lenoch, zhýčkanec, neschopný udělat par trpělivých ústupků = herní pirát :-)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@____ Genesan: To taky :D

____
____
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Ne, Resident Evil 4 jsem nehrál ani na počítači, ani na konzoli. Vycházím jen z ohlasů.

____
____
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Nechápu, proč bych měl dělat nějaké ústupky. Hodnotím hru takovou, jaká je, ne takovou, jaká by byla, kdyby...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 No tak to je dobry, Kanka.Patrik poucuje jak se maji psat recenze (cloveka, ktery je sam pise) a urcuje "spravny" nazor a nahled na hru, kterou ani nehral.

A timhle principem se vytvari nazor obecneho mineni, klasika :))

____
____
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Já poučuju, jak psát recenze? Kde?

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Víš, robotrone, dobrý recenzent nemůže posuzovat pouze obsah hry, nýbrž jaksi i formu - spolu jedno jsou

A to je co? Ja se pri recenzich soustredim vyhradne na obsah a formu zastupuji v textu jen pokavad necemu vyrazne nepreje, ci naopak prospiva. Ale obsah je nadrazen. Jsem spatny recenzent? Nebo ty proste vis lip, jak se pisi recenze, ze? No ale necham uz toho. Ty mas svou hlavu a nazor na hru, kterou jsi ani nevidel. Dobre. Snad jini lide se nenechaji odradit a RE4 pro PC minimalne zkusi. Opakuji i pro PC je to vynikajici hra!

____
____
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 A kde si můžu přečíst nějakou tvou receznzi, abych si udělal jasnější představu?

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Treba tady: jedna pro srovnani uplne bozi take survival hororovka http://gamepro.cz/gamepro.nsf/hry/435E5A29B399844DC125709000736EAB a pak treba jeste tudlenta, aby to nevypadalo, ze sem napsal jen jednu :) http://showbizz.centrum.cz/hry/recenze/clanek.phtml?id=337703

Ale timhle ende, pac to zde nema bejt propagace robotrona, ci anti-propagace znemozneni. Ale proste jen a RE4, jdete do toho, at si kdo chce co chce pise! ta hra si to zaslouzi!

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Jde mi jen o to, že verze pro PC a konzole je jednoduše jiná. Hodnocení prostě nemůže být podobné, když je PC verze nepovedená. A o opaku mě zkrátka nepřesvědčíš ;)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek Ale, ja sem nechtel hienu o necem presvedcovat. Ja sem hlavne chtel, aby se lidi, co sem nakouknou, nenechali zmast hodnocenim a povrchnim odsouzenim dobre hry. Ne kazdy clovek si chce kvuli jedne hre kupovat konzoli, kdyz si hru muze zahrat na PC. Jsou taky zarputili PCckari, kteri by na konzolu nesahli ani dvoumetrovym klackem, ze? RE4 je vyborny akcni hroror, kterych je na PC tak malo! A je vyborny proste, kdyz clovek neni zabedneny lenoch (ale to se opakuji). Rucim kazdemu, ze i u PC verze, kdyz ji clovek da sanci, tak se skvele pobavi (kralovsky!). Jestli ne, tak me treba proklejte na stotisickrat, at skoncim v pekle.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Který obludy se v RE4 nejvíc bojíte :)

UnknownVisitor
UnknownVisitor
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A kvůli tomuhle všemu se nevyplácí dávat očekávným titulům nízké hodnocení at už jsou jakkoliv kvalitní

reikoma
reikoma
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 06:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnknownVisitor Prawda prawdoucí..... Tohle je opravdu nejlepší příspěvek. Wystihl jsi to naprosto přesně. PeAcE

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnknownVisitor V podstatě máš pravdu, ale nesouhlasím. Kdyby byl World of Warcraft naprostá hovadina (což není), klidně by mu měl dát redaktor 2/10. Proč ne. To, že má být hra hit a nakonec není, přeci neznamená, že by měla mít nějaké plus při závěrečném hodnocení. Hodnotí se finální produkt a ne mediální kampaň a velkohubá prohlášení vývojářů.

To, že pak bude autor recenze pod drtivým náporem čtenářů, je riziko povolání (nehledě na to, že se čtenost článku o dost zvýší ;)).

vortex.safa
vortex.safa
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

4/10 jenom kvůli ovládání a grafice, tak to je trochu moc ne? Resident Evil 4 je hra s bezchybnou hratelností a tuhou atmosférou. Grafika tím pádem nehraje roli.
Jaképak zmrzačené ovládání? Já to na gamepadu ovládám úplně mistrovsky. Znám se s kamarádem, který dohrál první dva Doomy BEZ MYŠI jen na klávesnici, takže všechno jde, když se chce. Zvykněte si konečně, že na PC nevycházejí jen strategie a vizuálně dokonalé a (nepochopitelně) extrémně hardwarově náročné FPSky a že gamepad je dnes standardní výbavou moderního hráče stejně jako nová myš od Razeru nebo klávesnice od Logitechu.
Převažující hnědá barva je taky vcelku pochopitelná, vzhledem k tomu, že hra se odehrává v okolí bažinatých lesů. Tohle přeci v hororové hře nevadí a spíš to přidává na atmosféře.
Prostě a jednoduše. Není fér odečíst hře šest bodů jen kvůli grafice a hratelnosti. Mezi čerstvé přírůstky do kanalizačního systému bych spíš zařadil tuhle "recenzi", která byla psaná v afektu a je maximálně neobjektivní.

Martin Strnad
Martin Strnad
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vortex.safa Měl jsem zato, že DOOM 1 i DOOM 2 s ve své původní podobě hrál pouze a jenom na klávesnici a hráli ho tak všichni, pokud mne paměť nemate :-)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vortex.safa "Není fér odečíst hře šest bodů jen kvůli grafice a hratelnosti"

Ale vždyt o tyhle dva body jde ve hrách především :)

Jan Vitík
Jan Vitík
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Kde to žiješ, takový blbosti dneska nikoho nezajímaj ;)

ThugSoldier
ThugSoldier
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vortex.safa srovnej dost starou konverzy Silent Hillu 3 a zjístíš jak je udělaná téměř skvěle a tohle se fakt posralo, špatná konverze. Jestli to chce někdo hrát tak jedině na PS2 nebo Gamecube tam je to libovka...

Kamil.Janda
Kamil.Janda
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vortex.safa "Znám se s kamarádem, který dohrál první dva Doomy BEZ MYŠI jen na klávesnici, takže všechno jde, když se chce. "

PANEBOŽE JÁ SE MUSÍM SMÁT :D TAKOVOU HOVADINU SI NAPSAL...

jiri.skrampal
jiri.skrampal
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kamil.Janda Já zase slyšel o člověku, který dohrál první dva Doomy s myší...to je teprve úchylárna :D

frix@seznam.cz
frix@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vortex.safa Nevim, jestli nebyla v afektu a bez rozmysleni psana spise tato zprava. Hneda barva je pochopitelna, protoze to pridava na atmosfere? Mel jste to stesti videt obrazky z konzolovych verzi hry? TO je atmosfera! Nikoliv obrazovka zalita nerozeznatelnymi cuchvalcemi, ktere vas spis rozesmeji svoji neforemnosti.

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to tedy hraji na Wii (GameCube), takže mně grafika přijde nádherná, ale co se týče té PC verze...ovládání se vyřeší gamepadem, není to přece zas takový problém koupit gamepad, průměrné gamepady se prodávají za tři stovky, některá hra potřebuje nadupanou 3D kartu, jiná gamepad, navíc si myslím, že brzy se stane gamepad pro herní pc standartem, takže ovládání bych jako chybu nebral. RE4 s myší by třeba potřeboval úplně předělat co se týče AI nepřátel a celkového designu a hratelnosti, takhle je to v podstatě méně zmršené a je to ta lepší cesta. A grafika na PC je hnusná, to jo.

Kamil.Janda
Kamil.Janda
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

4/10 ? No to si děláte srandu ne ? Jasně grafika je hrozná, ovládání je horší, ale i na tý klávesnici se to dá v pohodě hrát, i když gamepad je gamepad.
Resident Evil 4 je jediná hra snad po roce co mě donutila něco hrát víc jak 20 minut. Hra mě velice bavila, mám ji už skoro dohranou a nejen z nostalgie vůči starým dílům, ale hlavně proto, protože tahle hra má co nabídnout.

No ale je fakt, že to neskutečně odflákli, škoda no :o(

MarpoJakub@seznam.cz
MarpoJakub@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 1. 2010 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

čawes lidi, mám takovej odpornej problém :) ... mám RE4 a chtěl bych do něho full hru a nemůžu najít SAVEgame :D ... nevíte kde bych ho mohl najít ? mám windows 7 na notebooku, jestli by to nějak ovlivnilo, díky moc a mějte se

j.kotasek@bluetone.cz
j.kotasek@bluetone.cz
Level 1 Level 1
19. 10. 2008 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Právě jsem dohrál RE4 na PC (prostě žádnou konzoli nemám a nejsem zrovna takovej pařan, aby mi stálo za to si ji pořídit) a musím říct, že jsem se vážně hodně bavil. Grafika sice není nijak úžasná a filmové sekvence jsou v nízkém rozlišení, ale nic z toho není zdaleka tak strašné jak by se mohlo zdát (vlastně jsem se s tím smířil skoro hned a zdá se mi, že pokud člověk nemá doma tak úžasný stroj, aby hrál nejnovější hry na nejvyšší detaily, tak skoro není na co si stěžovat). Dokonce mě překvapilo, jak jsem si celkem snadno zvykl na velmi pochybné ovládání a dokonce jsem si ho i v jistém smyslu oblíbil. Hra tak představovala možná i větší výzvu než správně měla. Dalo se to technologicky zvládnout líp? Rozhodně a mnohem líp, ale pokud jste nehráli RE4 na konzoli a nepatříte mezi ultra PCčkářskou fanatickou skupinu, která nesnese nezvykle řešené ovládání, tak je to vážně dokonalá 20ti hodinová chytrá akční řezanice, která když chytne, tak nepustí.

Wild3r
Wild3r
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle hra je pro me parada i na pc kdyz vlastnim gamepad a grafika pro me neni rozhodujicim faktorem ale hratelnost a tu ma resi 4 i na pc s gamepadem skvelou

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Robotron: Je mi úplně jedno, co si o mně myslíš :). Ale jednu věc jsi řekl naprosto správně: RE4 je obsahově dobrá hra. To je svatá pravda, ale všechno ostatní je nedodělané. Jednoznačně jde vidět, že si autoři s portem na PC nedělali žádnou hlavu, a to měli dost času na předělání. Zkrátka a dobře, RE4 je vynikající hra, ale pouze na konzolích. PC verze je ale podle mého názoru naprosté fiasko.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek Jeste dodatek. Kdybys to hral trosku dele nez na zacatek hry, dival by ses jinak i na ten muj vykrik do tmy na blogu. Nemusel bys pak vypadat jako hiena. I kdyz ti to secsakra sekne.

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Je mi jasné, že jsi popisoval situaci v pokročilé fázy hry ;). A jinak díky, vím, že jsem krásný :D

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Robotron: Sice je to lehce off-topic, ale budiž. Nelíbí se ti moje ikonka :))? Krásná vysmátá Hyena? Tsss.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek Libi, samozrejme ze libi, ma takovej sugestivni charakter ve vyrazu.

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Souhlasím :)

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to je toto ? Frixovi se zřejmě RE4 nelíbila, většině lidí kolem zřejmě ano. Tak co tady dělá to: "diktování vkusu" nebo "diletanství" ? ..ptám se. Frixovi recenze v LEVELu si vždycky rád přečtu, a přijde mi, že má akční žánr dobře zmapovaný. Na druhou stranu se tato recnze asi příliš nepovedla (není očividně uplně objektivní)...holt, stane se. Copak Vám se nikdy nestalo, aby jste hráli hru, a prostě ste se do ní nemohli dostat a nebavila Vás, i přestože kolem zbírala ovace ? Mě tedy ano. Možná to není profesionální, ale je mi to rozhodně sympatičtější, než opsat hodnocení a chválu z jiných konkurenčních recenzí a webů.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne Always Look On The Bright Side Of Life

dexter.j
dexter.j
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaká je hra na PS2??Jak je to s ovládánim??Nevim jestli mám koupit

Lukáš Grygar
Lukáš Grygar
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dexter.j Na PS2 je vyborna.

Mistrchat
Mistrchat
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky přidám svoji trošku do mlýna - hru jsem hrál, zvykl sem si na obládání, zvykl sem si na topornější grafiku a hle, měl sem ze hry naprosto geniální zážitek...Chápu že někteří censored musí v době (ukázek na) krájzis, gýrs of wár a podobných graficky "dokonalých" her mít neustále na monitoru nejnovější hypermegaextra blur hádéer a kdovíjaký ještě efekty a to nejlépe v rozlišení 1600x1200, ale já mezi ně nepatřím a je mi NAPROSTO PUTNA, jak hra vypadá, když mě zaujme svou hratelností, nápadem, příběhem...

RobinDvoracek
RobinDvoracek
Level 1 Level 1
3. 12. 2007 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hruza ta grafika na ps 2 jsem to projel 3krat a rozhodne patri k nejlepsim hram na ps2a s tim prevodem na pc to fakt podelali!!

MCAndrs
MCAndrs
Level 1 Level 1
6. 4. 2007 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosim vás nemáte nekdo návod na hru nebo neco co by mě pomohlo sem ted v tý ůrovni jak je tám ta zahrada (bludiště) už sem mě to video jak tám byla ta ženská (ada) a ted nevim jak dál chodim tám furt dokola po celým hradě děkuju za rady případě za návod na hru

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No určitě radím všem pcčkářům aby nedali na první dojem, pod tvrdou slupkou horší grafiky a zmršeného ovládání (gamepad to vyřeší a 300kč za něj mi nepřijde nějak hodně jak tu někdo tvrdí :) se totiž skrývá výborný herní zážitek o který by nikdo neměl přijít pokud možno. Já teď na ps2 hraju hru na profesionální obtížnost abych získal laserový kanón ve hře je totiž samozřejmě i spousta bonusů.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Víte co to znamená slovo hratelnost? Ne?
No tak radši nic nekomentujte. Pokud mě hra na PC nutí koupit si gamepad(což u pc není zrovna pohodlné), protože né každý sedí v sofa...tak na co budu hru a gamepad kupovat?

300 za gamepad. No a to je jako co za gamepad? Blbá myš mě vyšla na 1400, tak gamepad za 300 si neumím představit.
To je jako bez čudlíků?

Prostě a jasně...pc je...bedna, monitor, bedny(bednicky + treba subwoofer), klavesnice, mys......................je tam nekde gamepad? Ne.
Da se to pochopit u leteckych simulatoru. Ano tam jde o pozitek z letu, ale u akcne zamerene hry ne. Hra v dnesni dobe ma byt rychla, s dobrym AI, solidni...ale optimalizovanou grafikou
a hlavne (uz jsem liny tam hazet ty hacky atk. pic*ny tak ze sorry) ovladani.

Ale co to kecam...me nejaky RE4 a singl player hry vubec nezajimaji. Ale vyjadrit se muzu. Hlavni je dobre ovladani a pokud neni dobre a cloveka to trizni, tak u hry neni neco v poradku.
Jo a hra se nehodnoti podle Grafiky.
To je jak kdyby nekdo rekl...Divokej Bill Je skvela kapela....FUJ!

Zdar

Matěj Habarta
Matěj Habarta
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Ubohe..

reikoma
reikoma
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Nevim proč zde reaguje clowěk, který nerozumí slovu singleplayer. Prosím ho aby si raději šel přispívat na nějaké CS a nebo WoW fora, kde se slowo singleplayer newyskytuje. Bohužel tento člowěk je někde jinde. Děkuji. PeAcE

Kamil.Janda
Kamil.Janda
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Bože co to meleš ? Co je na gamepadu špatnýho ? Taky mám gamepad Logitech za 300 a jsem s nim naprosto spokojen a hraju na něm hodně. Hlavně emulátory a závodní hry.

Mám pocit, že si ani RE 4 nehrál a slyšíš o téhle serii poprvé, ale jen proto, že je to původně konzolová serie, musíš si rejpnout.
Jinak já mám myš za 200 a nestěžuju si ;o) A Divokýho Billa poslouchám.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Srovnani s Divokym Billem jsem opravdu nepochopil. Coze? Kdyz je hra vytvorena k ovladani gamepadem, tak je logicky nejprihodnejsi zpusob ovladani zase gamepad. Gamepad k pocitaci je zcela bezna vec - uz od pradavna. RE4 jsem zrovna hral s gamepadem priblizne za tri stovaky (Logitech) a zadny problem, vsechno tak, jak ma byt, pohodlnost, spokojenost. Stejna hra, jako na konzoli, zabava zarucena.

ps pro vsechny: Grafika se vam zda horsi, protoze na televizi to zkratka vzdy vypada jinak, ale je to totozny.

pps: A s tim ALT+F4 jako jedinym moznym zpusobem vypnuti, to je taky peknej zvatlanec, kdo hleda, ten najde.

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Co jsem pochopil, tak RE4 pro PC je port z PS2, kde byla grafika horší než na GameCube. Zvláštní je, že na Gamecube jsou ty animace enginové, zatímco na PC (a ps2) jsou to rendery (aby to vypadalo jak animace na gamecube :-) ) Jinak s tím gamepadem souhlas, já jsem sehnal kvalitní gamepad zdarma k volantu :-)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Ano, pravda, z PS2 :) Popravde clovek, teda jako ja, tu grafiku pri hre az zas tak neresi, takze jako ta PS2, ovsem hratelnost, atmosfera, to vsechno obsahove, naprosta bozarna jako na konzolich :) Uz dlouho me zadna akcni hra takhle nechytla.

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Tak mě taky o grafiku zas tak nejde, ale když se k výborné hratelnosti a designu přidá výborný vizuální zážitek, tak si nestěžuji :-)

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan PS2 verze sice je vizualne o fous horsi, nez na GC, ale skutecne jen o fous. Plati to hlavne o texturach a osvetleni lokaci, kdy je napriklad rozdil mezi tmavou a svetlou sekci v lokaci mene vyrazny, nez v GC verzi. PS2 verze to vsak bohate kompenzovala podporou widescreenu (ne letterbox jako u GC verze) a progresivniho scanu (pri zachovani 30 FPS) coz GC verze musela ozelet. Ve vysledku tak PS2 verze vypadala na TV, ktera to podporuje o trochu lepe. Tedy alespon me to tak prislo. Nicmene, kdyby me nekdo ukazal obe dve hry vedle sebe (bez zapnuteho progressive scanu a widescreenu), tak bych rozdil na prvni pohled poznaval jen tezko.

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan Je pravda, že absence Widescreenu mě ve GameCube verzi štve. Můžu se jenom zeptat, co je to progressive scan, ještě nejsem tak zběhlý, opravdu mě to zajímá (vážně).

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan No, snad to popisu dobre a nereknu blbost. V rezimu progresivniho scanu se vykresluje cely obraz postupne policko po policku, radek po radku od shora dolu. Zatimco v normalnim interlaced - prokladanem rezimu se nejdrive od shora do spodu vykresli kazdy druhy radek a v druhem kole hned na to se pak vykresli zbyvajici radky.

DIky tomu je obraz pri pouziti progressive scanu subjektivne ostrejsi (clovek ma pocit, ze se zvysilo ertikalni rozliseni) a muze v tomto rezimu dojit k zakryti (ne eliminaci) ostrach hran (ktere normalne odstranuje antialiasing, ktery je vsak standardem jen u next-gen konzoli, na PS2 a GC je jeho pouziti silne narocne).

Pouziti progressice scanu vsak sezere polovinu framerate obrazu v interlaced rezimu. To se resi tim, ze je pro rezim progressive scanu obraz slozen z dvojnasobneho poctu radku, coz je taky docela narocne na tok dat. V pripade PS2 verze RESI 4 je tedy docela obdivuhodne, ze tvurci nasli zpusob, jakym dostat na vystup pri pouziti progressive scanu potrebny dvojnasobny pocet radku aniz by to melo vliv na plynnulost hry.

Divočák
Divočák
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mozna uz se nekdo ptal, ale asi ne.. Bude PC demo? abych mohl taky kritizovat :)

montana
montana
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jak vidim asi sem sam komu RE4 prijde az prehnane linearni a zbytecne protahovany...
Hral sem sice jen na PC s gamepadam (ne za 300,- :), ale proti grafice absolutne nic nemam, jeji sedivost podle me jen umocnila skvelou atmosferu :)
Nemam nic proti linearnim hram, chapu ze zvlast v RE4 to vytvari uzasnou atmosferu, ale me proste vadi ze porad musim prochazet uzouckou 2 metrovou cestickou. Dal treba interaktivita prostredi.. je sice pekny ze hrdina muze proskakovat okny nebo prehupsnout plot, ale proc se zasekne o ani ne pul metrovy kamen?
Cela hra me taky prijde moc natahovana a zdlouhava... rad u hry prosedim klidne 100 hodin, ale ne u linearni strilecky, kde se vetsinou jen opakovane strily (vim ze RE4 neni uplne takovy, nabizi spoustu novinek, ale v jadru je :) Takova 20 hodinova delka by uplne stacila... takhle sem se za pulkou vcelku zacal nudit a musel sem se nutit k dohrani.
Jinak ale moc pekna hra.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana Jo resi 4 je hodně lineární ale dlouho jsem nemohl pochopit proč mě ta hra tak strašně baví byť funguje na hodně jednoduchém systému jen jdeš a střílíš maximálně nějaké to zmáčknutí kontextového tlačítka ale asi má resi v sobě něco co hráče stále drží u hry přilepeného :)

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím souhlasit s Pavlem Prouzou. Hru jsem si vyzkoušel a je to opravdu jen bída a utrpení. Patřím mezi milovníky této série, ale tento díl mě opravdu zklamal (myslím tím tuto PC verzi). Ovládání hry je ze začátku docela v pořádku, ale v pokročilé fázi se stává těžce nezvladatelným. Jsem rád, že si Frix vzpomněl na situaci s kamenem. Když se vám na vteřinku ukáže, že máte zmáčknout křížek nebo kolečko (nebo ještě lépe "Button 5 and Button 6"), zkrátka nezareagujete dostatečně rychle a věřte tomu, že vypěníte tak rychle jako skoro nikdy předtím (btw. po této situaci jsem hru odinstaloval). I když se může zmršené ovládání částečně vyřešit gamepadem nebo mouse hackem, takhle se to přeci nedělá. Mouse hack je od amatérů a jestli chtěli autoři hru udělat čistě jen na gamepad, měli ho přibalit ke hře, protože na klávesnici se hra ovládá přímo katastrofálně (navíc např. RE2 se ovládal rovněž na klávesnici a byla to naprostá pohoda).

Musím dodat, že grafická stránka hry je naprosto příšerná, a to prosím patřím mezi ty hráče, kteří dávají přednost příběhu a hratelnosti před audiovizuálním zpracováním. Zkrátka a dobře, právě zde je ten okamžik, ve kterém závidím konzolovým hráčům jejich mašinky. End of story.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek Ze davas prednost hratelnosti a pribehu je videt z toho, do az jake pokrocile faze jsi se dostal (viz sutr skoro na zacatku hry). The End Is Just the Beginning

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Ano, máš pravdu a nestydím se za to. Hra, která od začáku prudí hráče a je vážně nepovedená, si nezaslouží to, aby v ní hráč pokračoval. Nebohý recenzent však musí, ale já jako hráč nemusím. A pokud myslíš, že když jsem dobrovolně hru nedohrál a nesmím tak vyjádřit svůj názor, tak jsi s prominutím blb. Pokud si to však nemyslíš, tak se samozřejmě omlouvám. Jak jsem již psal, tvé komentáře jsou inteligentní a rozhodně nemám v úmyslu tě shazovat.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek Chces abych si myslel, ze jsi blb? Pak mi to podsouvej jeste tak trikrat a uvidime, co se s tim da delat. Kup si gamepad za tri stovky a zahraj si to znovu (ten co mam od Logitechu ma tlacitka s cisly, ktere presne odpovidaly tem na monitoru). RE4 je obsahove vynikajici hra (coz bys pochopil mozna i ty, kdybys tomu dal sanci vic jak par minut), kdo tohle nevidi, i pres pocatecni apatii z ovladani a grafiky, necht si sam k sobe prizpusobi vlastni podobenstvi, podobne, jak jsi to ucinil sam.

____
____
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Co tímhle chtěl básník říci, to je mi opravdu záhadou.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@____ No, myslim, ze smysl slov a souvislost by dokazal pochopit i prumernej kokrspanel. Zda se, pochopila to i hiena, takze...

____
____
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přispěvovatele na této diskuzi bych rozdělil do dvou kategorií: na ty, kteří se na Resident Evil 4 těšili jako na smilování boží, a snad proto jsou po hříchu nekritičtí, a na ty, kteří se nenechali unést oslavnými ohlasy na konzolové verze této hry a porovnávají ji s ostatními počítačovými! hrami. Hra Residen Evil 4 je v porovnání s ostatními počítačovými hrami prostě odbytá, v porovnání se svými konzolovými verzemi prostě odbytá. Na první pohled. Snažete se být soudní. A ty, robotrone, bys nám mohl předvést vlastní recenzi na tuto hru, ať můžeme přesněji rozlišit, co je a není diletanství.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@____ Kdybys radsi misto rozdelovani prispevovatelu dle tve bujne fantazie napsal neco vlastnich zkusenosti s hrou. Ze je hra odbyta muze rict kazdej trouba, aniz by to vubec kdy hral.

Od RE4 jsem necekal nic, protoze jednak nejsem vylozenym priznivcem teto serie, vzdy jsem mel radeji Silent Hill, ci prapuvodce zanru AITD a za druhe jsem k tomu pristupoval pouze jako "zahraju, uvidim". I kdyz ocenuju tvou predstavivost, hlavne ze to mas rozdeleny a srovnany...

Aniz bych od hry cekal cokoli, dostala me se vsim vsudy.

Nikoli recenze, ale kratky dojem: http://robotron.bloguje.cz/495892-bajohazard-4-rezidentni-zlo-pc-verze.php

____
____
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Tvoje krátké shrnutí dojmů jsem si přečetl, a podle toho, jak popisuješ své mentální pochody, na tebe hra působila dost komicky. Opravdu vážně uvažuju o tom, že si Resident Evil 4, tu komediální arkádu, přeci jen zhraju. Ba ne - neudělám to. Budu se raději dál spoláhat na slova recenzentova, na kterého hra působila odbytě. Nejsem si totož jistý, jestli bych se u podprůměrné hry dokázal bavit stejně jako ty.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@____ Hra, ktera dostavala hodnoceni 10/10 v prestiznich casopisech, ty reknes, ze je podprumerna. Vesele. Obsahove je PC verze stejna. Dobry no.

Ale mozna, ze jenom ja sem jinej. Co se da delat.

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2007 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Vzhledem k tvým velice hezky psaným komentářům a faktu, že jsi redaktor serveru gamepro.cz, bych ti pokud možno doporučil, abys nedával link na tvůj "výstřik" do tmy alias dojmy z RE4. Po přečtení tohoto tvého "článku" jsem tak maximálně pozvedl obočí a svěsil dolní ret.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek To nemusis psat, to kazdej vidi, jak vypadas na ikonce.

Tr4N3
Tr4N3
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem velkým fandou RE a 4 se mi moc líbila ( mam gamepad bez toho to nejde hrat )

Reklama
Reklama