Zpět na článek

Diskuze: Halo 3: ODST – recenze singleplayeru

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

DH_von_bahnhof
DH_von_bahnhof
Level 1 Level 1
10. 10. 2009 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a grafika mi prijde hezci nez halo 3 sice zastaraly engine ale tvurci se snazili z neho vyzdimat vice... obzlast pohled do dalky na horici budovy vypada hezky....

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se bavím :-) Osobně nechápu, proč se zdejší X-fans tak zbytečně rozčilují? Bejt jima, tak počkám na recenzi Uncharted 2, kterou (X)hrej svěří do rukou toho kompetentního (čti Pavlovského) recenzenta, který nepůjde nad 8/10 a rázem budete mít proti PS-fans spoustu munice zase vy - stačí si počkat...

edit: he he - teď sem si všiml že tady Pavlovský dokonce recenzoval první díl a dal mu 8/10 :-) - dal vůbec u nějaké PS3only hře víc? Jo teď už je to jistý :D

leco77
leco77
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak co tu vidim je tu vic plejkaru, jedine ceho jsem si vsiml, tak to vadilo dvou xboxakum... jinak to tady vedou plejkari :D

uncharted2 taky nema zadny duvod dostavat vysi hodnceni nez 8... takze se budu divit jestli daji vice...

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Ty si o hrach na psko neco zjisti nebo sem uz nepis.Co prispevek,to ,,perla''.

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
22. 9. 2009 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis Presne posledni dobou ses Hordo totalne mimo misu. A to myslim zcela uprime.

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak veřím Uncharted 2 že dostane víc než 8/10

leco77
leco77
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KAREL-KRATOS stejne to je jedno... muj tip je 9... ale i tak hodnoceni hru nezmeni :D

leco77
leco77
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 co najednou ? me snad nejake hodnoceni vadi ? ...

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:-D Musím se smát. Chlapáci holt nevydrželi, že jejich série může dopadnout i blbě. A co že to hrál na easy? Já taky některé hry hraju poprvé na easy, protože si tu hru pak dost užiju, pravda moc už to tak nedělám, ale vyčítat mu to rozhodně nemůžete. A pak nadávejte, že si stěžujem, že recenze MGS 4 měla podobný problém. Fakt ukazuje vaši inteligenci (viď Lykánku).

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser "A co že to hrál na easy ?" Od profesionálního recenzenta co dostal do rukou jeden z neočekávanějších hitů bych čekal více. ;)

risix
risix
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures ale , když to udělali u MGS4 tak to bylo v pořádku, zajímavý........)

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix MGS4 je MGS4

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 9. 2009 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Tak asi to zas tak nejocekavanejsi titul nakonec neni ... btw, aspon to zahral za 3 hodiny a usetril mi je.
Easy je regulerni volba, pokud je v menu. Ne kazdej hraje na hard aby chcipal za kazdym rohem :D, to se pak hratelnost protahne na nejakej nasobek, ale uz to neni o rozlehlosti levelu a pribehu ;)

mastr.cif@email.cz
mastr.cif@email.cz
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ktery blbec si dovolil dat tomu tak malo, sakra?!!! Nehrajte si se mnou! To snad ani neni pravda, kuuurvaaa! Co si to vubec dovolujete? Jsem tak nasrany, ze jsem se kvuli tomu musel tady zaregistrovat, abych vam to napsal. Mam Halo 3 a je to nejvic bozi hra na svete a ODST je urcite taky boziii. Jeste vic. Vim to. Vy tady tomu vubec nerozumite, protoze jste jen smesni amateri a PS3 fanboyove a nikdo ty vase stranky stejne necte! Grafiku to ma uplne nadhernou, lepsi nez vsechno na te zasrane PS3 a ODSt ma byt navic obrovsky otevreny svet, ktery muzou ostatni hry jen zavidet. No a co, ze to ma jen 3,5 hodiny? To mi vubec nevadi, protoze Halo je tak bozi, ze se da hrat klidne i 10x po sobe. I vickrat. Halo 3 jsem dohral 15x! Podle me je cela tahle stranka podplacena od Sony, aby tomu dali tak malo, jinak to neni mozne. Ja bych tomu dal 10 z 10 hned. A mam to predobjednane a tesim se strasne moc! Nezajimate me vy, ani vase hloupe recenze!

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mastr.cif@email.cz Bohuzel je to tak okate, az je to neverohodne, mily Plejkari.

mastr.cif@email.cz
mastr.cif@email.cz
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Drz hubu debile. Ptal se te nekdo na neco? Ne. tak zmlkni blbce.

mevi
mevi
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Presne, souhlas s Lykanem.

Winley_
Winley_
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Taky si myslim :D

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Ja myslel ze si to ty. :D Teda nez sem se podival na ty komentare pod tim...

risix
risix
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop bohužel , klasický xbotfan........)

Peterek82
Peterek82
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mastr.cif@email.cz Ty bys měl čoveče dostat BAN. Tohle je buď provokace nebo výplod demence.

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 Slovo BAN je hned po slove INTELEKTUAL druhy slovo co me tady zacina fakt srat.

Peterek82
Peterek82
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss Co si uživatelé vytvoří.....

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mastr.cif@email.cz KILLZONE 2 je lepší než HALO ale chápu mě by to taky naštvalo

REK.CZ@seznam.cz
REK.CZ@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me jenom fascinuje, jak tady xboys pouzivaji stejne argumenty, kvuli kterym se v debate pod recenzi MGS4 vsem majitelum PS3 smali.
Kdo jinemu jamu kopa, sam do ni pada.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@REK.CZ@seznam.cz Jakoze jsou vulgarni a musela se 1/3 diskuze smazat, protoze se to tam rozkurovackami pod stolem jen hemzilo ?

Ty zertujes, priteli. Ale to si myslim o kazdem tvem postu, takze nic noveho. Ps fanatik.

REK.CZ@seznam.cz
REK.CZ@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop To je teda argument :-))

risix
risix
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop jakože vyčítáte recenzentovi to , co u MGS4 bylo(podle vás) v "pořádku", tak se nediv příteli , že se teď spousty majitelů PS3 (a nejen jich), baví na váš účet ..))

Killhim
Killhim
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PANE BOZE, co tu zase resite.. Je to subjektivni nazor, ja s recenzi naprosto souhlasim.. Je to prehypovana hra jak prase. Podle me blbost s prisernou grafikou.!!

Peterek82
Peterek82
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killhim Hype je naprosto odpovídající vzhledem k tomu kolik lidí to hraje a jak je hra oblíbená. Další z tuctu neználků. Ale budiž. Sto lidí, sto chutí.

Killhim
Killhim
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 První díl byl super ale další díly stály za hovno.!

Peterek82
Peterek82
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killhim Na prodejích, kvantitě komunity a dalším, nejde poznat, že by stáli za hovno.

Killhim
Killhim
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killhim Ale jde chlapečku, a to tak že si to zahraješ.!

Peterek82
Peterek82
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killhim My se známe že mi říkáš chlapečku? Tobě nebude víc než 18 koukám.

mevi
mevi
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.sector.sk/novinka/49575/halo_odst_dopada_velmi_slusne.htm
Pro zajímavost hodnocení jinde.

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli se to nelíbí ani xHrej...nevim nevim :)

DH_von_bahnhof
DH_von_bahnhof
Level 1 Level 1
10. 10. 2009 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prijde mi ze cely hrej.cz a level je financovany sony .o) a recenze na halo muj nazor nezmenila... Halo ODST mi prijde o hodne lepsi hra nez halo3. 1. dilka hry mi pridje slusna rozhodne mi to netrvalo na medium dohrat mene nez 6 hodin, coz mi na fps prijde jako standatni delka ani vsude vychvalovany killzone 2 mi netrvale dele. ano je to kratka doba ale delsi FPS jsem dlouho nevidel :O(2.diky tomu ze jsem hral v roli obycejneho vojaka, ktery neumi drzet v ruce 2 zbrane, ma stupnici zdravy, zadny schovam se za roh, jsem vylecen a muzu do libosti kosit, mi prisel zazitek trosicku odlisny.uznavan ze zbytek hry je stejny jako halo 3 (nepratele, zbrane..) ale je to sequel tak co jineho od toho cekat.kazdy sequel byva vetsinou stejny jako predchozi dil a lidi to tak chteji...az vyjde nove COD bude to v postate to same jako COD..vite kolik lidi by bylo nastvanych kdyby nove CODcko se odehravalo na marzu kdebyste strilely mutanty a vetrelci..je to je jednoduche, chci zabavnou valku pustim jsi cod, chci si zastrilet emzaky pustim jsi halo, chci jsi realnou simulaci auta, koupim jsi forzu nebo gran turismo 5 a tak to ma byt....nelze ocekavat prevratne zmeny.. uncharted 2 je zakladu taky to same, jenom to ma lepsi grafiku a zlepsily veci oproti prvnimu dilu a stejne dostala 9/10 na hrej. a neni tam nic spatneho nebot to vypada jako dobra hra...

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ODST je dle ocekavani vyborne.

Zatim jsem z kampane odehral 4 hodiny cisteho casu a konec v nedohlednu. Ze pane recenzente ?
---minispoiler-------------------------------
Super je vypraveni pribehu, kdyz treba na zacatku najdete helmu zaborenou do obri obrazovky a vezmete ji do ruky, nasleduje prenos do jejiho majitele, nekolik hodin zpet a zjistite v jeho kuzi, jak k situaci doslo. A takhle to je i se special zbranemi atd. Tohle me nadchlo, vcetne skvele nadesignovane silene prestrelky v jeepech. AI se podle mne mirne zlepsila, vojaci zabiraji uplne bezne vozidla po mrtvych nepratelich, ale a dokazi je mnohem ucelneji pouzivat.
Hudba vynikajici, jako ve vsech Halo hrach.
Night vision skvele funguje, ostatne v nocni Mombase by to ani nebylo jinak mozne.
Urovne jsou mnohem rozlehlejsi(idealni do coopu, kdy se budou moc dvojice rozdelit), v podstate lze casem behat temer po celem meste a vracet se do jiz vycistenych mist pro zbrane a dobijeni stitu....
Ano slysite dobre. Orbital Drop Shock Troopers rozhodne nejsou tak dobre vybaveni jako Master Chief s jeho prototypem vyzbroje a energii je treba doplnovat. A skakat take nemohou tak vysoko jako geneticky modifikovany 2,30m vysoky vojak rady Spartan, takze boje jsou uplne jine. Uz nelze Bruta vyzvat na ferovku.
Herni zazitek je tedy jiny nez v prechozich Halo hrach.

ps. Hraju na obtiznost Heroic.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop 6 hodin za mnou :)

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
22. 9. 2009 04:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop 8 hodin přede mnou :)

svincent
svincent
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konzoly nemam a halo sem nikdy nehral takze nevim jestli je to dobra hra nebo ne kazdopadne jsou hry (sims,fifa,nfs) ktere se prodavaji diky popularite prvniho dilu nebo hype. Gtacko nebo the sims hraji i lide co jinak sotva umi spustit pc...proc? protoze je to v televizi protoze to hraje kamarad atd... my skutecni parani ale vime co je dobre a temhle hram nevenujeme vic jak par hodin. Tohle byla spis takova obecna uvaha.Jak rikam Halo sem nehral ale dost mozna to bude tenhle pripad.. PS: hodnotit zvlast singlplayer u primarne multiplayerove hry je blbost...pak vznikaji takovehle zbytecne hadky...

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@svincent Risen vyjde na Xboxu. :P

svincent
svincent
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures ted mi to taky doslo tak sem to hned vyndal z myho komentu :D tak to maji ps3 smulu pac ja citim ve vetru ze ta hra bude dobra :)

leco77
leco77
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@svincent neboj to neni jediny pripad kdy PS3 vynechali... ti uz si zvykli :D

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@svincent Myslet = hovno vědět :D ...
Po nic moc Gothicu3 nevim..

Peterek82
Peterek82
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodnocení čtenářů: 5.95 - zajímalo by mě, kolik z těch čtenářů tuhle hru už hrálo.

red-icius: Warcraft 3 není hra pro hordy? Starcraft? WoW? A jiné? Tohle jsou hry, které mají, nebo svého času měli ještě větí hráčské základny než Halo. A kolem nich nebyl hype? Nebo jsi ho nezažil? Hehe... Prostě jsou hry, které hrají desetitisíce hráčů a jsou hry, které hrají statisíce a miliony hráčů. A takové hry potřebují i pořádnou medializaci. Ono to jsou totiž Hry, ne hry. Vyhypované to je jen v očích těch, pro které ta hra nedisponuje grafikou běžícím na Cryteku 7,5, pokud textury nevypadají jako fotky (protože ve finále se tu každej ohání jen tím, že Halo 3 běží na zastaralém grafickémenginu). Ale to, že poskytuje maximální hratelnost, neomezené modifikace modů a map pro více hráčů a další vychytané věci, které nemá skoro žádná hra (Forge a Theater) a tím pádem tuny zábavy, to už nikdo nezmíní. Ptám se všude, zeptám se i tady: K čemu je mi graficky pěkná hra, když je nehratelná, když je bez nápadu, když, když je nudná, když.... Hype? Možná, ale v případě Halo naprosto rovný tomu, co hra nabízí. Ad ODST: proč jsi čekal nějaký nový grafický engine a vzezření? Bugie od počátku oznamovalo, že vše poběží na enginu Halo 3 akorát s vylepšeným nasvicováním. Proč se všechno točí kolem grafiky? Proč tuctový hráč hodnotí hru podle grafiky? Hra je pěkná, svým způsobem vyniká a její přednosti jsou úplně někde jinde. Hra si totiž zakládá na funkčnosti a hratelnosti. Proto je nehranější konzolovou hrou. A shazovat její nepopřitelné prvenství kvůli grafice.... to je prostě ubohost.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 double

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
21. 9. 2009 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 tak za

1. hordy je jmeno cloveka na kteryho sem reagoval

2. neshazuju halo3 jen kvuli grafice, to je hra ktera absolutne neresila level design, pribeh velice spatne vypravenej, hratelnost priserna (btw. to nikomu nevadi uhel zbrane? takhle blbe sem snad zbran jeste ve hre drzet nevidel).

Podle me marna snaha MS, ale prodeje dobrou hru nedelaji, to je presne hype, ktery se deje. Shadow complex sem taky koupil v den vydani. Hral jsem ho ale jen ten den a uz sem se k nemu nevratil. A ejhle, vsude se pise, ze to je nejrychleji prodavajici hra. A ze Halo3 hraje hodne lidi online ? Ja chci SP a jako SP ji hodnotim.

Smula, proste to neni konkurent ani pro xboxovy hry, natoz celkove meziplatformove. Paneboze vzdyt si srovnej engine a design misi s gow2, dyt to je rozdil jak 100 let vyvoje. Nekdo proste umi, a nekdo neumi.

Jestli ti vadi, ze sem zautocil na tvou lasku, tak sorry, ale Halo3 je vyhypovanej shit a za tim si stojim :)

Peterek82
Peterek82
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Zase jsi zkončil u grafiky :-) A leveldesign? Co ti vadí na jednoduchosti a přehlednosti? Potřebuješ aby se na každém rohu válelo nějaké smetí a aby tam bylo co nejvíce chodbiček atd? Aby textury levelů byli jak v reálu? Furt grafika. A pokud máš na mysli leveldesign jako navržení a stavbu, pak nesrovnávej GoW 2 levely s Halo 3. GoW 2 levely jsou totiž ještě jednodušší svým designem a stavbou.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
21. 9. 2009 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 chces mi rict, ze xbox si nemuze dovolit 100 procent kvalitu, ze je duvod, aby se neco odflaklo ? mozna jen proto, ze to je Halo, oni to lidi koupi tak jako tak ..

dobra logika

btw. jednoduchost a prehlednost ? asi jsi nehral halo3 single, vetsi chaos sem dlouho nevidel.

Peterek82
Peterek82
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 red-icius: Reaguju na tvůj post níže.

Já že nehrál SP? http://www.bungie.net/stats/playercampaignstatshalo3.aspx?player=Peterek82 a to tam nejsou mé hry v offllinu, které jsem hrál sám, když jsem neměl net.

A jak Lykantrop správně řekl. Tahle hra dva roky po vydání nepotřebuje hype, ta si jej dělá sama. A čím? No tím, že je tak skvělá :-) Za tenhle fakt mluví již zmíněných 10 milionů prodaných kopií (+ flasheři, kteří tady zmínění nejsou) a milion unikátních hráčů denně. Hra se nemusí líbit každému, ale její kvality nezpochybníš.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
21. 9. 2009 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 Jestli pro tebe je hra halo3 skvela, tak to se nemam o cem bavit, asi jsi toho moc nezahral, ze nemas s cim srovnavat.
Pro me pokud halo3 vyjadruje moznosti systemu, tak bych se za xbox stydel.

Peterek82
Peterek82
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 No, měl by sis uvědomit, že "skvělou" hru nedělá maximální vytíženost systému ;-) Tady na tomhle totiž všechny tvé diskuzeschopné možnosti končí. Koukni se na AC, Bioshock, GoW 1-2, Army of Two a já nevím jaké další hry by tu šli ještě vyjmenovat.... Ani jedna z nich nevytěžuje Xbox 360 naplno. Takže mám na ně házet špínu jen proto, že nevyjadřují možnosti systému? Mám se teda za Xbox360 stydět? Ty víš prd o tom co mám odehrané a stavět argument o tom co mám s čím srovnávat na tom, kolik mám odehrané... LOL. Právě proto že mám odehrané, tak vím, co má být ve hrách priorita. Teda pro mě. Až výjde GoW 3, která má, podle slov Cliffa Blezinskeho, vyždímat Xbox360 úplně, a bude nehratelná (už teď se ve dvojce někdy stává, že při loadingu nového levelu nebo při přechodu do nové lokace nebo při rychlých akcích) se Xko semtam trhne nebo se několik sekund vykreslují "našlapané" textury, tak to bude zase o ničem, protože hra nebude funkční. Co na tom, že vypadá reálně a že ždíme HW Xboxu 360.... Fakt se zamysli nad tím, co by mělo "dobrou/skvělou" hru definovat, ale myslím si, že ždímání maximálního výkonu jakéhokoliv HW to není.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius red-icius:
Nechci vam nijak zasahovat do vasi jiste plodne diskuze, ale proc porad omilas Hype- Hype i kdyz tomu slovu nerozumis?

Hype je neco co vzbudi vysoka ocekavani, narvou se miliony do reklamy, ktera leze i z toalety, Oficialni Reklamni Letaky tomu daji vysoka hodnoceni, prvni vlna si to koupi a pak....nastane rozpacite ticho.

Halo 3 Microsoft skutecne mohutne propagoval, ale vic cemu hype neodola ? Casu. Hype vysumi do ztacena.
Halo 3 i 2 roky po vydani hraje milion unikatnich hracu denne.
Chces nam tu tvrdit, ze na ne jeste funguje hype? Po dvou letech ?
Nebo ma ta hra tak dobry multiplayer, ze to hrace proste bavi ?

Cili to ze se tobe a par dalsim hra nelibi, neznamena, ze je nutne spatna, vice nez deset milionu lidi si mysli opak a hra se i dnes prodava velmi dobre.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
21. 9. 2009 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Nebavim se o MP, rekni mi kolik lidi dnes hraje Halo3 SP ? :D
Proste to zavani tim, ze xbox na vic nema a to mi vadi. GoW2 sem vzpomenul prave pro to, ze kdejakou hru z ps3 strci enginem do kapsy (a to mam na ps3 snad vsechno co vyslo).

Proste je to ostuda, vlajkova hra a dopadla takhle. Btw., aspon ze to je jen datadisk :D byt to full, tak nevim nevim ... :D

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Hrali jsme SP coop relativne nedavno, prave s lidmi odtud z webu a skvele se bavili.

Dokonce jsem pak ze zaznamu hry vytipal screeny, ktere se bezplatne ukladaji samy do profilu na Bungie.net
Zde je dukaz :
http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Screenshots.aspx?player=lykantropone
Halo je o zabave a moznostech a KOMUNITE.
Nikoliv o masturbaci nad fotorealistickymi screenshoty.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
21. 9. 2009 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Tak pokud potrebujes masturbovat v komunite, ja se s tebou hadat nebudu :)
Ja rikam, ze od hlavniho tahaku a system seleru se musi ocekavat maximum. A nestalo se.
Jak v pripade Halo3, tak zrejme ODST.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop red-icius:
Hele uz jsi fakt komik a jde znat, ze nemas co rict. Narazka na SP ti nevysla, tak uz jen placas.

Proste tobe se hra nelibi, hlavne kvuli grafice, ale nam kvuli spouste dalsich a dulezitejsich kvalitne odvedenych soucasti hry, ano. To je cele. 1000 lidi, tisic chuti.
Over.

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius cože? prodeje dobrou heu nedělají? to je lež, jen některé dobré hry by si zasloužily větší prodeje....

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
21. 9. 2009 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lupulin samozrejme ze prodeje nedelaji dobrou hru, hype kolem her je dela a presne jak rikas - plati pouze naopak, ze dobre hry si zaslouzi vetsi prodeje :)

leco77
leco77
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 jj s tim hodnocenim taky nechapu, ja sem treba jeste nehodnotil... vlastne nechapu jak nekdo muze na internetu takhle hlasovat, kdyz to nehral nebo da tomu male jenom protoze je plejkar :D... potom takove prumery straci vyznam

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle recyklovaný odpad stojí na Amazonu $60.
A já si teď dovolím vyslovit jednoduchou rovnici:

E = dmnc^2,

kde E vyjadřuje počet prodaných kusů této "hry".

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyborne. Jsem rad ze autor nepodlehl hypu a darkovym balickum od MS a zhodnotil tuhle tuctovku jak se patri.

M1chl
M1chl
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme No nevim za 6/10 by mi muselo příjít hodně dárků....hrál sem Section 8 a jako nevidim jedinou věc, která je tam horší. Naopak řek bych, že ta hra má výrazně lepší gameplay...

JimmyPop
JimmyPop
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme no jo, kdyz on zadnej balicek nedosel tak co mohl delat =D

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A u datadisku je 6/10 špatné?

Zajac
Zajac
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Eurogamer Italy 6/10.

"Thinking about ODST as the must buy for the player who plays alone is totally wrong. And even if the scenario changes playing with your friends, thinking about GTA: Lost and Damned as a full game released at 1800 MP should let everyone think about buying it at full price."

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak a ted xvocasove muzou neco rikat o bajne diskuzi mgs4 :D

mevi
mevi
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Recenze MGS4 byla pekna traparna od plejkoboys. Ikdyz byla blbe napsana, ty komentare byly neunosny.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Myslím, že na 12 stránek urážení autora se nedostaneme. :D

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures to asi ne, jelikoz mgs je legenda zanru a jedna z nejlepich her, kdezto halo je jen barevnej shitpaintress.

Killhim
Killhim
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No konečně ta hra dostala to co si zasloužila.! BRAVO

Trey
Trey
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killhim Singlplayer dostal hodnocení co si zaskoužil,jenže kdyby ses nezajímal jenom o to na jakej konzoli je to exskluzivní,tak bys veděl že Halo je postavený na Multiplayeru.

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trey A ten je děsnej už od pohledu :)

Overload
Overload
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Flame muze zacit :D

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
22. 9. 2009 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hodnocení čtenářů 5.12. Tak co chlapci, už vám z toho někomu vyrostl? Nechápu, proč hru hodnotí někdo, kdo ji 1. nehrál, 2. nemá ani platformu, na kterou je. Si tím někdo asi něco léčí a kompnezuje, ne? Zajímavé, že u Wii her třeba nikdo takhle uměle hodnocení neshazuje.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
22. 9. 2009 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus od toho je to hodnoceni ctenaru, uz ten nazev mluvi jak je to objektivni :)

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
22. 9. 2009 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Že to není objektivní, to je jasné, ale přesto mi unikají myšlenkové pochody, které někoho vedou k tomu, aby dával známku hře, kterou nehrál.

risix
risix
Level 1 Level 1
22. 9. 2009 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus taky se mi to zdá moc , ale znáš to lidi mají někdy divný vkus.........

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
22. 9. 2009 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Zvlast ti fantatici, co by hlasovali 3x kdyby to slo.

burlanek
burlanek
Level 1 Level 1
22. 9. 2009 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop pravda lykane

Zajac
Zajac
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strategy Informer 7.5/10

TexCalder
TexCalder
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když kouknu na gamerankings.com, tak vidím úplně jiná hodnocení. A to mi stačí. Bungie prostě nedělá špatné hry. Za to tady na hrej.cz už jsem četl několik nekvalitně zvládnutých recenzí. Tečka.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 9. 2009 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TexCalder Staci se podivat na Halo 3 a vim o Bungie svoje. Hype a skutek utek.

Peterek82
Peterek82
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Stačí se podívat na statistiku hratelnosti = 1 milion unikátních hráčů denně (online, není započten offline) a vím o Bungie svoje. Hype, který je ve výsledku ještě překonán hrou samotnou. Závist

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 Jaka zavist prosimte? Halo je ta nejobycejnejsi a nejprecenovanejsi vec v hernim prumyslu.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 9. 2009 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 mantis: presne tak.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 jak muze byt neco, co hraje denne milion lidi a ma 10 milionu prodanych kopii (i ted se prodava porad lepe nez jakakoli 2 mesice stara PS3 hra) precenovane ? :-D

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 9. 2009 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 horda: prave proto se tomu rika HYPE. Lidi koupili predem a masove, aniz by vedeli co kupuji, proste levnejsi halo. Ja sem cekal znatelny pokrok v enginu, kdyby nebyly recenze, tak sem to koupil taky :D

TexCalder
TexCalder
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Stačí si HALO 3 pořádně zahrát a zjištíš, že jenom podívat se nestačí. Dohrál jsem singl na všechny obtížnosti, takže vím o čem mluvím. A naopak nebudu rádoby hodnotit např. KILLZONE 2, protože jsem tuto hru nehrál. Určitě svoje kvality má taky.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po přečtení článku tedy musím konstatovat, že mám pocit, že na datadisk se koukalo hodnocením nastaveným pro plnohodnotné hry. Nepřijde mi to jako šťastná volba, uvidíme, co článek o multiplayeru.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus to je v podstate jedno, kazdemu recenzentovi nemusi sednout dana hra....

takovy KZ 2 ma jen multak a kratky singl bez coop.. HALO ODST ma multak a vsechny mapy, coop pro 4, bohuzel kratky singl (na datadisk se snad nic jineho cekat nedalo), firefight mod....

kua kdyz si to tak vemu... tak i ten datadisk nabizi mnohem vice nez "velke" KZ 2 :D

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 9. 2009 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 KZ2 ma kratky multak ?
kdes na tom byl ?

KZ2 je regulerni singleplayerovska hra, nejdriv si zahrej a pak komentuj.

Halo3 sem vydrzel hrat 30 minut a pak to vzdal. Naprosto nevzhledny engine a zmateny level design. Dostal jsem ho k xboxu ale zustal lezet na polici. Pokud se ODST tak moc podoba jak je zde psano, tak nevim co od toho cekat. Dneska vydat neco na skoro totoznem enginu.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius kratky multak ?? kde jsi to vzal ? :D
kratky singl tam je napsane...

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 9. 2009 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius sorry, preklep jak si me nastaval, melo tam samozrejme byt single. Je minimalne 3x delsi nez tahle sranda, pokud ma jen 3 hodky ..

sem si porad rikal proc se to snazi prodat predem, tema jejich slevama, tak uz to vim, doufalo se, ze se to proda nejvic jeste nez vyjdou recenze ..

leco77
leco77
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius ale na nejlehci obtoznost projedes rychle kazdou hru... takovy KZ 2 by bylo tak na 4 hodky... to mas uplne jedno...

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 9. 2009 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Ani se te nebudu ptat, jesli jsi KZ2 hral, protoze je mi to jasny :D

Mimochodem engine KZ2 se radi mezi to nejlepsi co na ps3 je a to je to rok stara hra. Co se xboxu tyce, tak bych cekal ze se o vlajkovou hru postara. Musim rict, ze treba GoW2 mi vyrazilo dech nekolikrat po sobe, graficky orgie. Ale Halo je oproti tomu vyhypovana sracka. To je proste MP zalezitost. SP zabili uz ve trojce. A dobre vedet, ze ODST pokracuje v trendu.

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Ses vedle jak ta jedle. Milej hordo jdi si zahrat Halo 3 Odst, a Killzone neber do huby, kdyz si ho nevidel ani zdalky. Jinak preji prijemnou zabavu, uprime horsi lineup sem snad letos nevidel, poor MS.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hanzz027 No Sony snad dobry lineup jeste nemelo... tam je bud hrozny nebo prumerny :D ale je fakt ze letos ma asi nejhorsi... to s tebou souhlasim

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 05:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hanzz027 Horda: Nejen ze jses vul a vis prd,ale jeste k tomu ani neumis cist.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
21. 9. 2009 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pro chytraky, kteri neustale tvrdi, ze pocet prodanych kopii znamena ze je hra lepsi :

http://www.gamesindustry.biz/articles/need-for-speed-shift-takes-uk-number-1

to by pak byl lepsi shift nez batman, jako ze sem vlastnikem obojiho, myslim,ze to je uplne jina kategorie kvality :D

ale zase to berte z te druhe strnaky, 6/10, to je vlastne nadprumerna hra (datadisk) :D

Peterek82
Peterek82
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Tak, ty chytráku, já ti něco z toho tvého článku ocituju, asi sis to špatně přečetl: "EA's Need for Speed: Shift has gone straight to number one in the UK chart in its debut week." My se tady bavíme o prodejích za dva roky.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
21. 9. 2009 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peterek82 taky sem srovnaval s batmanem, "chytraku" LOL
nicmene sem rad, zes pointu nevyvratil..

Peterek82
Peterek82
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Dobře, tak pro méně chápající jinak. Těžko můžeš srovnávat kvalitu hry, v tomto případě podle prodejů, za pár dnů/týdnů". Vše ukáže čas. Už to máš? :-) Navíc... ten článek byl o prodejích v Británii. Já se bavil o celosvětových prodejích....

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
22. 9. 2009 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius nepochopil, nevadi, tak priste

Slapstick
Slapstick
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No celkové hodnocení prostě odpovídá názoru autora který rychle proběh kampaň zřejmě aby už ta recenze byla. Rozhodně však nejde celkové hodnocení hry, která je z větší části postavená na multiplayeru a tak ji také většina hráčů vnímá. Stačí se podívat jak hodnotí jiní. Ale o čísla tu jde stejně jen některým jedincům. Ti kterým HALO nesedí a zapřísáhlým odpůrcům všeho co má jen něco společného s xboxem je zbytečné něco vysvětlovat protože to stejně nic nezmění. A fanoušci série a příznivci výborného multiplayru si hru stejně koupí a skvělu užijou tak proč to tu rozmazávat, ne? :-)

jinak k minusům:

délka hry: je to datadisk, podle ohlasů je délka na průměrnou obtížnost kolem 6h, málo nebo hodně? stačí srovnat s posledními hrami z Call of Duty série.

technické zpracování: engine odpovídá 2 roky staré hře a těžko od autorů čekat že ho budou nějak předělávat když teď pracují na novém pro Reach.

minimum novinek: nevím co by si autor přál, ale tady nejde o nastavovano kaši s pár novými levely. Nový způsob vyprávění, odlišná hratelnost, více postav a samozřejmě nový multiplayer s módem Firefight. Co chtít více?

PS. Ano, mám HALO série rád :-)

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
20. 9. 2009 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slapstick To jako když všichni ostatní dávaj vysoká hodnocení, tak automaticky musí všude? A že mu to nepřijde dobrý znamená, že to prostě proletěl a vůbec se nikde nezastavil?

Slapstick
Slapstick
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 05:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser O hodnocení tu vůbec nejde, Tohle je subjektivní záležitost každého recenzenta. Co se jednomu líbí, druhému nemusí. Jen se mi moc nelíbí tohle hodnocení her po částech. Protože hodnocení singlu zrovna u téhle hry o herních kvalitách hry moc nevypovídá. Chápu sice, že recenzent chce mít hru takříkajíc co nejdřívě hotovou, ale raději bych si přečet řádné zhodnocení. To je jako by v automagazínu otestovali auto jen podle vzhledu a vybavení, ale už by se jím neprojeli.

Reklama
Reklama