Zpět na článek

Diskuze: Vítej na novém webu Hrej.cz!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
28. 4. 2021 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stále na firefoxu bez reklam, už 14 dní. Osobně mi to nevadí, ale pro vás to jsou prachy ;) Nevím jaký to je procento lidí, co mají taky firefox a stejný základní nastavení, třeba to dělá jen pár stovek denně a není třeba to řešit ;) . Chvíli to jelo, pár dní, pak to zase vypadlo (14.4.) a od té doby nemám reklamy.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
24. 4. 2021 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Která hlava pomazaná vymyslela nekonečně rolující úvodní stránku bez toho, aniž by držela patička 🙂? Opravte to prosím.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
16. 4. 2021 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už zase jedu ve FF bez reklam. Nic jsem nikde v nastavení neměnil. Tuším dnes od rána.

Tomáš Pavlík
Tomáš Pavlík
Level 1 Level 1
14. 4. 2021 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct, že se Vám to velmi povedlo....třeba i to vytváření profilu a vybírání profilovek je super.

FlX
FlX
Level 1 Level 1
11. 4. 2021 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na webové stránce se vyskytla chyba - toto vidím celkem často (iPad mini)

hans999
hans999
Level 1 Level 1
8. 4. 2021 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ač tyhle "nekonečné" typy webů plné reklam úplně nemusím, tak to nevypadá zase tak zle. Design není špatný. Lidi jsou konzervy a nové věci se jim vesměs nelíbí, pokud za to sami nezaplatí.
Web je hlavně o penězích. A vzhledem k množství reklam těch peněz asi nebylo moc, což se samozřejmě odráží i na webu jako takovým.
Akorát co se mi teda nelíbí, ale je to čistě jenom UX poznámka, tak na telefonu, konkrétně na mém iPhone 11 Pro, tak při scrollu směrem dolů nejde kliknout na navigaci. Člověk musí zase lehce scrollnout nahoru, aby se na Safari vysunulo uživatelské rozhraní, tím pádem se navigace posune nahoru a zase jde klikat. Mě by tohle, jako vyvojáři neprošlo, ale tady na tom asi tolik nesejde.

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
10. 4. 2021 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hans999 @hans999 Ahoj, díky za příspěvek, vážíme si reakce!

Chybu se scrollováním se nám nepodařilo zeprodukovat ani na klasických iPhonech (SE 2020), ani na iPhonech s výřezem (XS Max, 12 Pro Max). Na všech nám zůstává menu viditelné. Děje se ti to stále? Pokud ano, mohl bys mi prosím zaslat screenshot/video na ales.tihlarik@hrej.cz, nejlépe i s verzí tvého iOS? Díky!

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
8. 4. 2021 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj všem, první větší úpravy byly dnes nasazeny, došlo k vylepšení komentářů (ještě budeme ladit menší chybky) a hlavně k opravdu podstatnému zrychlení celého webu :)

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
8. 4. 2021 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Komentáře supr update, že se dá konečně líp reagovat. Akorát řazení v druhé větvi (odpovědní) je časově obrácené. (mrkni tam, kde je víc postů jako odpověď)

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
8. 4. 2021 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius @red-icius Díky, víme o tom, budeme řešit co nejrychleji. I řazení obecně nám pořád trochu blbne, ale vše vyladíme :)

Tadeáš Pepř
Tadeáš Pepř
Level 1 Level 1
7. 4. 2021 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkujeme všem za zpětnou vazbu. Uznáváme, že launch nebyl úplně ideální, na optimalizaci webu se stále pracuje a dojde k pár dalším dílčím změnám, které by měly pozměnit některé prvky. Na druhou stranu je design logicky velmi subjektivní a pokud se vám nelíbí, máte na to plné právo a chápeme to.

Co se reakcí Aleše týče - Aleš je fundovaný, ve vývoji webů se pohybuje, já ne. Novému webu i jeho vývoji tedy rozumí lépe, takže je jeho tvrzení v tomto ohledu výrazně hodnotnější :)
A ano, moje práce skutečně nespočívá v čtení komentářů a nějakých dalších diskuzích nad rámec tvorby contentu. Ostatně jako na každém normálním webu. Nemějte mi to tedy za zlé. Jakékoliv reakce ale samozřejmě čtu, beru v potaz a jsem otevřený diskuzi.

Tadeáš Pepř
Tadeáš Pepř
Level 1 Level 1
7. 4. 2021 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tadeáš Pepř Ještě ad další detaily (především pro ODB). Pokud máte nějaké dotazy nebo připomínky k detailnějšímu fungování redakce, je k dispozici moje mailová adresa tadeas.pepr@hrej.cz . Tam se o tom rád osobně pobavím, osvětlím, vysvětlím, můžeme o tom podiskutovat. Stačí napsat :)

hurvajs
hurvajs
Level 1 Level 1
9. 4. 2021 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tadeáš Pepř @Tadeáš Pepř no, je fajn, že to píšete, ale verze ve které jste pustili web, byla tak možná nějaká interní beta verze. Rozhodně ne stable, vymyšlená verze - tohle by vám v reálu klient nepřevzal.

Co se týče optimalizace - přijde mi, že web je optimalizovaný tak leda na reklamy, to je kat vše. Web Vitals ukazuje 14% :D (optimalizace jako pr*se).Ostatní jsem tu už zmiňoval, ale raději jste smazali... :-) Chápu

Jar Par
Jar Par
Level 1 Level 1
6. 4. 2021 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nerad vám to kritizuju, ale mně to upřímně přijde fakt hrozný. Tohle neni moderní design, ale naprosto generickej web layout. Barevně se mi to nelíbí, ta modro oranžová kombinace je podle mě hnusná. A pozadí teda děs, ty čtverečky ruší. Stránka s recenzema taky nic moc,ty obrázky mi do lišty odpovídající každé recenzy rozměrově nesedí..

Vladimír Morávek
Vladimír Morávek
Level 5 Level 5
6. 4. 2021 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jar Par @ I am něco - No, aspoň jsi uznal tu potápějící se loď, ty joudo, za tu obranu možná dostaneš dokonce paleček nahoru od redakce, pokud se sem teda kromě Tihlaříka někdo obtěžuje dívat (nemyslím si).

@redicius A co se rozjelo, prosím tě? :D Web s odpornym logem a ještě horší barevností, kterej je pomalej, na mobilu se napůl nedá používat a sice ho vydávaj za hotovej, ale je to pořád při nejlepším beta? Tak jo, je vidět, že lidem stačí málo. V minulosti šéfredaktoři aspoň za web vystupovali a reprezentovali ho, ale vlastně chápu, já bych se za tohle taky styděl.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
6. 4. 2021 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jar Par Protože dělám weby víc jak 20 let, tak ti jen řeknu, že:
- nová grafika se nikdy nelíbí nikomu, to je standard, lidi si pak stejně zvyknou
- přetáhnout data ze staráho systému do novýho, to bych to radši všechno smazal a ušetřil si práci, tady se to udělat musí

Kecat umí každej, tím spíš ti, co o tom vidí prd. Jinak ta debata nemá moc smysl.
Předpokládám, že první krok pro ně je, aby to běželo veřejně a nemuseli neustále kopírovat/klonovat změny ze starýho do novýho webu. Teď se jako druhej krok vyladí poznámky z provozu a tak nějak to pojede.
Mě osobně se to nelíbí, ale protože viz výše, tak to neřeším. Bude tady obsah, budu sem chodit, zvyknu si. Nebude obsah, tak to tady může být jaký chce a nebudu tady. Nelíbil se mi games.cz a už to vidím po roce taky jinak.

hurvajs
hurvajs
Level 1 Level 1
9. 4. 2021 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius @red-icius od kdy se přetahují data? Pokud se mění "ksicht" webu, může databáze zůstat stejná. Pokud ne, dělají se migrace, tak aby data vyhovovaly nové struktuře. Jen id**ti jako na DámeŽrádlo ruší komplet data.

Teď budu krapet osobní - pokud Vy děláte weby přes 20 let, tak ani nechci snad vědět jaké weby děláte. Pokud někdo může napsat: "nemuseli neustále kopírovat/klonovat změny ze starýho do novýho webu", není normální nebo je to patlal na úrovni wordpressu. Ještě mi řekněte, že nové verze nasazujete pomocí FTP a jdu do kolen :-D

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
9. 4. 2021 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius @hurvajs pokud víme, to málo co víme, tak přechod na novej web je primárně proto, že museli vyměnit redakční systém .. (používali flash plugin ve starým redakčáku pro uplaod obrázků)
Je logický, že redakčák, kterej napsal před 15ti lety bude asi mít jinou (horší) db strukturu, než bude na novým/jiným systému..
Osobní být můžeš, je mi to fuk, očividně víš prd i z toho mála, co tady bylo za poslední dva roky prozrazeno. (Mimo to klonování časovaným cronem diskuze bylo zmíněno před 14ti dny před přepnutím webu.)

Relay
Relay
Level 1 Level 1
6. 4. 2021 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Novým šéfredaktorom je Aleš Tihlařík?

Vladimír Morávek
Vladimír Morávek
Level 5 Level 5
6. 4. 2021 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Relay Vypadá to tak, ale moc bych mu to nepřál. Stávající šéfredaktor už asi pochopil, že se loď definitivně potápí, ani nový web nevzbudil dostatečný zájem o mrtvou značku, tak si občas jen na chvíli skočí do hPodu a radši se věnuje jiné zábavě. Jsem zvědavý, za jak dlouho to dojde i majiteli.

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
6. 4. 2021 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Relay Já bych řekl , že nový web na poměry dnešních dnů nefunguje ......a nevypadá to na chybku na které je priorita pracovat

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
6. 4. 2021 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Relay ...a nebo práce šéfredaktora není sedět u komentářů a jen předávat hlášení chyb oddělení IT. To je práce pro sekretářku. (Nic proti Alešovi.)

Ale možná se pletu ;)

Vladimír Morávek
Vladimír Morávek
Level 5 Level 5
6. 4. 2021 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Relay A co je tedy práce šéfredaktora? A mohl bych ji vidět?

IamShy.Not_Scared
IamShy.Not_Scared
Level 1 Level 1
6. 4. 2021 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Relay ODB: Říká se, že potápějící se loď opouštějí prvně krysy. Tak šup šup, co tu ještě děláš?

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
6. 4. 2021 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Relay ODB: tak pokud můžu mluvit za sebe, tak primárně rozdělování práce a hlídání termínů atd.. ale jak jsem psal, třeba se taky mylím,..
Nicméně mi nepřijde fér si kopat do kluků, kterým rozhodně nemůžeš upřít, že dělají co můžou, zvlášť, když se to tady konečně "rozjelo"..

Vladimír Morávek
Vladimír Morávek
Level 5 Level 5
6. 4. 2021 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Relay @ I am něco - No, aspoň jsi uznal tu potápějící se loď, ty joudo, za tu obranu možná dostaneš dokonce paleček nahoru od redakce, pokud se sem teda kromě Tihlaříka někdo obtěžuje dívat (nemyslím si).

@redicius A co se rozjelo, prosím tě? :D Web s odpornym logem a ještě horší barevností, kterej je pomalej, na mobilu se napůl nedá používat a sice ho vydávaj za hotovej, ale je to pořád při nejlepším beta? Tak jo, je vidět, že lidem stačí málo. V minulosti šéfredaktoři aspoň za web vystupovali a reprezentovali ho, ale vlastně chápu, já bych se za tohle taky styděl.

hurvajs
hurvajs
Level 1 Level 1
9. 4. 2021 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vladimír Morávek @ODB bohužel to je pravda, souhlasím. Ano, uznávám, že design je relativní, každému se líbí něco jiného. Je ale pravda, že pokud "něco" podobného předal klientovi, tak mě rozcupuje na kusy. Ale fajn, nemá cenu se tu rozčilovat, stejně se to nezmění

David Dvořák
David Dvořák
Level 1 Level 1
5. 4. 2021 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, nevím, jestli to tady nepadlo už, a upřímně doufám, že je to jen moje debilita nebo slepota, ale jak je možné, že nevidím všechny komentáře u článků? Třeba tento článek má podle ikonky s číslem 35 komentářů, ale ať zadám jejich řazení jakkoliv, vždy se mi jich zobrazí jen dvacet a na další stránky s nimi se nedostanu, nebo to aspoň nikde nevidím. U minulého webu bylo taky dvacet komentářů na stránku, ale člověk mohl listovat na další stránku s dalšími dvaceti komentáři atd... dokonce jsem se tady teď zaregistroval, abych viděl, jestli to není uzamčené pro neregistrované členy, ale žádná změna. Což mě štve, protože komentáře tady si kolikrát čtu radši než články :D

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
5. 4. 2021 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Dvořák Ahoj, není to bug, ale featura, aby ses nemusel dlouho dívat na staré a již neaktuální komentáře! :)

Ne, samozřejmě je to jeden z bugů, který se na web bohužel dostal pár dní před spuštěním. Víme o něm a brzy snad dojde k nápravě. Díky za přízeň a omlouváme se za komplikace!

David Dvořák
David Dvořák
Level 1 Level 1
5. 4. 2021 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Dvořák Díky za odpověď, jasně, chápu nevadí, věřím, že brzy bude vše v pořádku :)

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
8. 4. 2021 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Dvořák @David257 Nasadili jsme novou verzi diskuzí, komentáře už jsou viditelné všechny :) Okolo diskuzí se pořád motá několik menších chybek, ale celkový stav je momentálně o dost lepší :)

David Dvořák
David Dvořák
Level 1 Level 1
12. 4. 2021 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Dvořák @Aleš Tihlařík Ano ano, všechno ohledně komentářů vypadá dobře, super díky :) Fakt by mě to štvalo, kdyby to zlobilo, články jsou super, ale vždycky je dobrý si i přečíst diskuzi, navíc pokud je nějaké zajímavé téma, pak jsou diskuze šťavnaté :D

Tomáš Slunka
Tomáš Slunka
Level 1 Level 1
3. 4. 2021 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, nevím, zda se to už někdě řešilo, ale ve Spotify zmizely prakticky všechny hPody, kromě pár posledních. Bude se nějak řešit? Poslouchám primárně tam, vždy pak vím, kde jsem skončil. Předem dík za odpověď a ať se s novým webem daří ;)

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
3. 4. 2021 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Slunka Ahoj, díky za reakci! O hPodech už také několik dní víme a doufáme v brzkou nápravu. Nové díly navíc v současnosti nejsou dostupné na podcastových službách od Applu a Googlu, ale snad i tam se podaří problémy co nejdříve vyřešit.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
3. 4. 2021 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky mám jako Minstriel adblock vypnutý, ale vidím po stranách modré kostky .. stejně tak polovina reklam je jen šedej čtverec. Tak nevím, co to je za bug..

Jinak mě dost "otravuje", že nemůžu kliknout na ikonku diskuze a neskočí to pak na diskuzi (jako na starým webu). Pokaždý musím doscrollovat ručně dolů. Stačila by jen #kotva .. moc prosím ;)

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
3. 4. 2021 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Už sem na to přišel, dělá Vám to firefox. Na firefoxu ty reklamy nejsou. (Zkusil jsem úplně čistej firefox a je to stejný. Bez reklam. Chrome normálně reklamy.)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 4. 2021 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Já mám ve Firefoxu reklamy normálně :D

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
3. 4. 2021 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Podle toho co sem zjišťoval, tak možná blokuje ff v nějakým režimu třeba sledování uživatelů atp.. (štít vedle zámku v adresním řádku?). Já mám dva firefoxy a ani na jednom reklamy nemám (jen tu jednu reklamu vpravo). Na notebooku mám úplně základní instalaci win10 a rychlou ff instalaci se standardním nastavením (a reklamu ne).
Nicméně jsem si s nastavením ff hrál, ale nedokázal jsem to dostat do stavu, abych ty reklamy viděl :-/

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
3. 4. 2021 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Ahoj, máš pravdu, podařilo se mi to zreprodukovat při nastavení rozšířené ochrany sledování ve Firefoxu. Dal jsem vývojářům vědět, tak uvidíme, zdali se nám podaří opravit.

Proklik přímo na komentáře je v plánu už delší dobu, tak snad se objeví co nejdříve - osobně jsem jej také s oblibou využíval a taky mi dost chybí :)

Spiker01
Spiker01
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
3. 4. 2021 01:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si, že měnit/přepočítávat hodnocení u starších recenzí není úplně moudré rozhodnutí, zvlášť pokud to je bez vědomí autorů, jež mnohdy už s Hrej nemají nic společného.

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
3. 4. 2021 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spiker01 Ahoj, podobnou situaci jsme řešili již pár let zpět (z desítkové na pětkovou stupnici měnila redakce pod Zdeňkem Princem nebo Jiřím Bigasem, teď si nejsem úplně jistý), v současné redakci jsme se ale shodli na tom, že nám pětková stupnice dlouhodobě nevyhovuje a chceme ji změnit do stavu, ve kterém byla dříve. Bývalí šéfredaktoři ostatně ve svých momentálních projektech také využívají desítkové stupnice, ačkoliv za ni tehdy na Hrej bojovali zuby nehty.

Z jistého úhlu pohledu to samozřejmě není úplně nejšťastnější řešení, protože se tím zpětně přečíslují starší recenze (z nichž mnohé z nich byly několik let zpět přečíslovány na pětkovou z původní desítkové :) ), určujícím znakem recenze je ovšem stále text, nikoliv číslo za ním.

Pokud bychom ke všem změnám přistupovali takovým způsobem, který navrhuješ, tak bychom nemohli nikdy měnit nic, protože by z bývalých autorů vždycky byl někdo proti. Historie Hrej.cz se datuje do roků 2003-2004, takže tebou navrhovaný postup by byl ideální, ale v praxi jen těžce proveditelný.

machal
machal
Level 1 Level 1
3. 4. 2021 01:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim jestli je to jen tím ze na to nejsem zvyklej, ale prijde mi to mega nepřehledný oproti starymu webu, navíc když scrolluju na iphonu 11 pro Max divne se mi bugujou reklamy, na muj vkus je to moc bílý a ta oranžová mému oku taky nelahodi, ale asi to bude jen o zvyku, precejen sem chodim pro informace, a ty tu najdu porad, preju ať se vam nedostatky povedou opravit :)

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
3. 4. 2021 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@machal Nový layout je hlavně o zvyku - přiznám se, že jsem si sám relativně dlouho zvykal, ale po měsících testování už mi starý web nechybí :) Barvy jsou subjektivní a taky jsme ohledně nich měli v redakci nějaké ty rozepře, každopádně když klikneš na ikonku svého profilu vpravo nahoře, tak máš možnost přepnout na tmavý režim, což je obzvláště na telefonech velmi příjemná funkcionalita.
Blbnoucí reklamy v Safari máme už nějaký ten den nahlášené, takže snad se to brzy podaří dopilovat. Díky za přízeň! :)

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 4. 2021 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím,

logo je pěkné :). Jen po stranách ty kostky jsou opravdu hodně rušivé a článek se nedá normálně číst.

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
2. 4. 2021 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel@seznam.cz Ahoj, kostky jsou na bocích zobrazené ve chvíli, kdy je zapnutý AdBlock. Po vypnutí AdBlocku už kostky neuvidíš, ale pak tam samozřejmě bude zobrazená reklama :)

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 4. 2021 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel@seznam.cz AdBlock mám pro tuhle stránku zakázaný, takže nevím proč to mám takhle zobrazeno. Díky za info podívam se co s tím.

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
3. 4. 2021 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel@seznam.cz Díky za info! Mohl bych se jen zeptat, v jakém prohlížeči se to děje? Chybu jsem již nahlásil vývojářům, ale nedaří se mi zreprodukovat, takže každá informace nám v tomhle případě pomůže k nápravě. Díky moc!

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
2. 4. 2021 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Telefonní Tfujweb v plné parádě :( Jako že vám fandím ,tohle je úskok do nikam .....

Lucka
Lucka
Level 1 Level 1
1. 4. 2021 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klucka ten novej web je laggy af

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
1. 4. 2021 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lucka Ahoj, díky za input! V následujících dnech bude ještě probíhat výrazná optimalizace. Momentální stav není ideální, jsme si toho vědomi a vývojáři pilně pracují na opravách :)

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
8. 4. 2021 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lucka @Lucka Ahoj, performance byla dnes výrazně vylepšena, takže rychlost načítání či případné lagování už by mělo být v pořádku.

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
31. 3. 2021 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Díky za input - nepadlo, ale je to jedna z věcí, která se nám včera rozbila v návaznosti na jiný fix. Víme o ní, v současnosti probíhá analýza příčiny, a brzo snad přijde i náprava.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
31. 3. 2021 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BUG report - Když dám někomu "like", tak se mu hned dá i "dislike". To asi nemělo být tak zamýšleno.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
31. 3. 2021 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Je to tak pouze u hlavního komentáře, v odpovědích na něj už to funguje normálně.

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
31. 3. 2021 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Máš pravdu, díky za info, nahlášeno vývojářům!

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
2. 4. 2021 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Hoši to je celkově děs ....dislike k Like snad ani nemá na nasazeném systému u nás obdoby.

Gameover
Gameover
Level 1 Level 1
31. 3. 2021 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A není možnost editovat komentáře. Scrolování se mi už odlaglo, chyba na mojí straně.

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
31. 3. 2021 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gameover Uživatelská možnost úpravy komentářů je do budoucna plánovaná, bohužel se ji nepodařilo dodat na start "ostré" verze.
Performance webu ještě není úplně vyladěná, v následujících hodinách a dnech bude ještě probíhat ladění. Zasekávání či delší načítání webu je tedy momentálně možné, za což se omlouváme.

Gameover
Gameover
Level 1 Level 1
31. 3. 2021 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro desktop mi to přijde jako krok zpátky, modrá a oranžová oku vůbec nelahodí a scrolování je nějaké zalagované.

hurvajs
hurvajs
Level 1 Level 1
31. 3. 2021 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ještě by mě zajímalo, proč nikdo nevypíná hlavičky... Nette 3, Nginx. Ach jo ;-(

hurvajs
hurvajs
Level 1 Level 1
31. 3. 2021 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak na tohle si fakt vytvořím účet... Tak hnusnej web jsem ještě neviděl. Design katastrofa, UX je retardované. Responsivní web? Vždyť se to nedá ani číst, na 50% plochy je reklama, písmo je na mobilu opravdu titerné. Hoši, takhle se weby fakt nedělají, pos**li jste to, sem se asi hodně dlouho nepodívám. Hlavně že prudíte s AdBlockem. Zdar

Vladimír Morávek
Vladimír Morávek
Level 5 Level 5
31. 3. 2021 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hurvajs Na to ti tady nikdo neodpoví, tady se jede jen na výmluvách a palečkování. Podobný komentář jsem tu psal už když spustili betu, ale ta diskuze už je pro jistotu promazaná.

Václav Mičulka
Václav Mičulka
Level 1 Level 1
31. 3. 2021 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hurvajs @hurvajs: jak to vidim ja
- design je vec hodne osobni, neni realne se zavdecit kazdemu...
- reklamy muzou byt opravdu otravne, nicmene samy se veci neplati a penize nerostou na strome :D Nebo by tu kazdy mel delal zdarma aby si ostatni lidi mohli cist taky zdarma? Kolik ty v praci delas casu zdarma? Nebo by to mel platit stat, tzn my z svojich dani? Mozna kdyby jsme meli komunismus tak tento problem by byl vyreseny... TAKZE OTAZKA JE: kolik jsi ochoten platit na clenstvi, aby se nezobrazovaly reklamy?
- na jakem mobilu co chctes? pokud na necem normalnim a beznem tak to je fajn, osobne sem to testoval. Mozna by to chtelo si zajit k ocnimu.

hurvajs
hurvajs
Level 1 Level 1
2. 4. 2021 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hurvajs proboha, nelze odpověď na odpověď v komentáři... No tvl, to se dělalo tak před 20 lety, když se nechtěly řešit relace v DB... :D. Když kliknu na "ODPOVĚDĚT" tak mi v vlevo dole vyskočí bublina "Komentář zveřejněn". Sám si musím přeskloňovat obrazovku na textareu... :-(

@autoři + programátoři: víte co je to QA? Asi ne, co?

@ales tihlařík: tohle je asi nějaká alpha verze na 1. apríla, ne? Páč jestli to tohle stable verze, tak já jsem čínský bůh lásky... Co třeba source mapy? Ty v produkční verzi nemají co dělat. Chápu, že BEM přijde někomu fajn (je to ale nesmysl, který neuvěřitelně prodlužuje velikost HTML), LESS pominu, ale ty source mapy? Na patičku se na desktopu nedá dostat, protože se stále donačítají články. Obecně optimalizace HTML je nula, atd. Jestli jste za takovou práci někomu zaplatili, tak upřímnou soustrast.

@vaclavmiculka: dobře, Vaši výtku ohledně designu beru, je pravda, že je to relativní a to co mě přijde odporné, může být pro jiné božské.
- reklamy, jasně, samozřejmě toto je argument. My chceme prachy, proto sem nacpeme tunu reklam, z obsahu uděláme hnu*nou úzkou nudli, ale hlavně že budeme mít reklamy... Dobře, fajn weby se ale dělají jinak (nebojte mám více jak 25ti letou zkušenost a nikdy jsem na web nedal ani jednu reklamu a vše funguje, vydělává). Takže odpověď na to kolik bych byl ochoten dát: "NIC, slovy NIC", je tu nulová přidaná hodnota a bez prominutí nechat si platit za něco, co na webu nemá co dělat, je z mého pohledu sprosté.
- responsivita: zkoušel jsem to na simulátoru iPhone 8 a na reálném iPhone 12. Škoda, že nemohu vložit printscreen. Ale dobře, na desktopu je velikost fontu u článku 16px, to je v pohodě, ale na mobilu je opět 16px. Responsivní web se dělá opravdu jinak.

Reklama
Reklama