Rabbids: Party of Legends Recenze Recenze Rabbids: Party of Legends, veskrze průměrné sbírky miniher na večírek

Recenze Rabbids: Party of Legends, veskrze průměrné sbírky miniher na večírek

21. 7. 2022 13:15

1. KRÁLIČÍ PARTY 2. MÁLO MUZIKY

Fanoušci králičího šílenství už netrpělivě vyhlížejí Mario + Rabbids Sparks of Hope, Ubisoft se ale rozhodl zájem přiživit také západním vydáním původně čínské party hry Rabbids: Party of Legends. Jde o ideální gaučovou kratochvíli, nebo není náhodou, že jste o hře možná vůbec neslyšeli?

Party hry patří k na první pohled nejvděčnějším žánrům. Primárně míří na hraní ve větších skupinách i s nehráči, a potěšit a pobavit partu lidí, kteří se hrám obvykle nevěnují, je přece jednodušší než jednoho mrzutého harcovníka, ne? V kombinaci s oblíbenými praštěnými králíky Rabbids by tedy mělo jít o jednoduchý recept na úspěch. Za moment si ale představíme, že i takhle silnou kombinaci okolností jde vzít za tak trochu špatný konec.

• Doporučená cena: 999 korun
  • Základní herní doba: Příběhem projdete zhruba za dvě hodiny
  • Nabídka miniher: Přes 50, často jde ale o variace na stejné téma
  • Přijde si na své i nehráč?: Ano, minihry jsou většinou primitivní

IMPORT Z VÝCHODU

Rabbids: Party of Legends není tak úplně nová hra. Původně vyšla pod jiným názvem už v roce 2019 v Číně, tehdy jen na Nintendo Switch, a slavila slušný úspěch. Ubsioft se tedy rozhodl původní koncept vzít, malinko poupravit, lokalizovat pro západní trh a vydat znovu, tentokrát i na další konzole, byť jen na PlayStation 4 a Xbox One.

Do ruky se vám tak dostává kompilace zhruba padesáti miniher s veselými a přitroublými králíky, primárně pro čtyři hráče. Kromě klasické rychlé hry titul stojí a padá na příběhu, který úsměvným způsobem paroduje ikonický čínský román Putování na západ. Odpovídá tomu třeba design postaviček, mezi kterými mohou hráči vybírat. Samotné vyprávění je ale zpracováno velmi spartánsky, děj vnímáte v podstatě jen skrz kratičké popisky při postupu mapou a jednotlivá políčka jsou vyhrazena minihrám. Toto rozložení jen občas okoření speciální minihra, kde hráči vybírají jedno z kol štěstí (s různou úrovní risku) a vyhrávají bonusové body, čas od času se objeví také modifikátor, který nejslabšímu hráči umožní trochu znepříjemnit život největším sběratelům bodů, a… tím to hasne.

Žádné větší povyražení nezažijete ani u rychlé hry, kde se prostě seřadí několik miniher za sebou, a hráči soutěží, kdo získá nejvíce bodů. Rozhodně nečekejte žádné sofistikované partie ve stylu deskových her, tedy takové, jaké nabízí výborné Super Mario Party. Všechna omáčka okolo slouží vyloženě jen jako rámec, do kterého je zasazena sbírka miniher.

První
Poslední