Článek Recenze mikrofonu HyperX Quadcast S, jednoduchého ale skvělého nástroje nejen pro tvorbu obsahu

Recenze mikrofonu HyperX Quadcast S, jednoduchého ale skvělého nástroje nejen pro tvorbu obsahu

Radek Raudenský

Radek Raudenský

15. 9. 2021 19:30

Seznam kapitol

1. BALENÍ, VZHLED 2. POUŽÍVÁNÍ 3. TEST, SOFTWARE, ZÁVĚR

V dřívějších dobách stálo před lidmi, kteří chtěli tvořit digitální obsah, hned několik překážek. Často byl potřeba výkonný počítač, nákladné internetové připojení a taktéž kvalitní periferie. V dnešní době vám ale stačí kdejaký notebook, internet značně pokročil – zůstávají tak jen ony periferie. I když by člověk byl ochoten investovat, často se například s nákupem mikrofonu pojí rozsáhlé nastavování a experimentování. Takové doby ale s novinkou od HyperX končí – tedy by alespoň měly. Zda mikrofon Quadcast S plní své sliby a uživatelská očekávání se dozvíme v dnešní recenzi.

Reklama
Reklama

POUŽÍVÁNÍ

U mikrofonu se asi můžeme rovnou přesunout k využití v praxi – a co vám budu povídat, je to zkrátka lahoda. Ve své podstatě bych mohl napsat, že Quadcast S prostě jen připojíte a mluvíte. Jsem ten typ člověka, který má rád věci, které lze pohodlně používat out-of-the-box a není u nich třeba trávit čas dalším nastavováním nebo experimentováním s možnostmi, což Quadcast S splňuje naprosto perfektně. 

-
-

Je dost pravděpodobné, že pokročilejším tvůrcům bude absence nastavení, respektive nemožnost přizpůsobit si jeho snímání vadit – a tak lze teoreticky tuto vlastnost brát jako nevýhodu. Pro mě osobně je ale zvuk skvělý a hlavně ulevuje od trápení lidem, kteří se chtějí pustit do tvorby vlastního obsahu. Nemusí řešit dodatečnou zvukovou kartu, připojení pro mikrofon, směšovač či další propriety – nic takového prostě není potřeba a to je pro relativně casual uživatele prostě skvělé.

-
-

Zároveň je Quadcast značně univerzální díky svému malému kolečku, se kterým můžete měnit režimy snímání. Neříkám, že zde nejsou lepší mikrofony například pro nahrávání podcastů nebo tvorbu hudby, jednoduchým přetočením kolečka ale můžete volit, zda se mikrofon plně zaznamenává jeden, dva, tři nebo všechny čtyři směry. 

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Související články

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Hrej.cz