profile-image

CorvusVonCorax

Corvus
Registrace 31. 7. 2013
ID 3561936691
Level 27
4 518 bodů
Zbývá 482 bodů do dalšího levelu
4 500 5 000
odznak
Hlavní platforma: PC
...počat v podhorském městečku, obklopeném jizerskými kopci, věnuji se převážně přírodě, fotografování, hudbě a grafice. Mou životní vášní jsou louky, řeky a mokřady Jizerských hor, lesy, stráně a údolí Krkonoš, jejichž proměnlivé nálady a krásy se snažím zachytit na fotografiích. Jsem nadšený makrofotograf, amatérský entomolog - badatel, student runologie, knihomol. Rád poslouchám indické rágy a pohanskou hudbu v údolí řeky Jizery a tiché hvozdy vonící pryskyřicí a jehličím, obklopující horskou vesničku Kořenov.

Makrofotografii se seriózněji věnuji ve volném čase od léta 2017. Mým cílem je zachytit přírodu ve své podstatě, půvabu a unikátnosti, tudíž bez nepřirozených úprav a nepatřičných zásahů do fascinujícího koloběhu života. V přírodě mě pravděpodobně objevíte skloněného nad roztodivnými houbami, brouky, lišejníky a mechy. Naopak mě pravděpodobně nikdy neuvidíte ve společnosti lidí. Na svět se dívám optikou umírněného pesimisty a vlka samotáře.

Komentáře

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
15. 12. 2025 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LGW @LGW Přesně tak.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
15. 12. 2025 14:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měl jsem absolutně stejný průběh emoce. Lehce bych upravil frustrační kompozici génia Járy Cimrmana, ve které se střídá prvek očekávání a zklamání. V případě Hájgárd došlo k vyvolání očekávání (výjev s nádhernou krajinou) nějaké totální RPG bomby, která vystřelí na závěr konference lidi na Měsíc a následně přišlo zcela nepopsatelné zklamání. A zde se křivka zacyklila a další prvek očekávání již nepřišel :-) Snad nikdy jsem nezažil tak brutální vystřízlivění a ledovou sprchu "in your face". Doslova ve vteřině jsem byl totálně znechucen. Tohle je přesně ten typ her, které absolutně nesnáším, jsou doslova k ho+nu, je jich miliarda a každé studio by si podobný titul přálo. Ono bájné perpetuum mobile na peníze, jako v případě Fortnitu/Volání dutých apod. debi+it pro streamery.

Nechci být úplně toxický, ale v tomto případě skutečně přeji, aby hra pohořela stejně jako Concord a tisíce dalších pokusů, aby se KONEČNĚ kravaťáci a akcionáři probrali a zanechali marných pokusů uždibnout si z onoho výtečného, dolarového MMO/live servis koláče. A konečně nám dodávali špičkové singl playerové hry, do kterých potečou ty samé šílené miliony (viz Battlefield 6), jako tečou do výše uvedených hovadin. Celá TGA 2025 se mi ohromně líbila (jakkoliv Kodžima nevzal žádnou cenu, škoda), ale TENHLE bazmek na závěr?

Je dobře, že rozumní lidé dávají vývojářům vědět, co si o hře a celkově tomto směru videoherního průmyslu, myslí. Tento typ her skutečně nepotřebujeme. Trh je přesycen MMO akčními/extračními/kastračními nesmysly. Chci singl hry a chci, aby do nich proudily ty samé částky co do MMO her.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
15. 12. 2025 14:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Phantom vypadá čím dál lépe. Trailer na Game Awards se mi ohromně líbil! A podstatné info: "Hra nebude časově exkluzivní pro konzole a dorazí hned na Steam!" Aneb jak to mají mazlíčkové rádi! Takhle to má vypadat! 2026: Nioh 3 + Phantom Blade Zero! Odklon od FromSoftware her beru jako pozitivum. Stačí, že budu trpět jako zvíře v Nioh 3 :-)

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
15. 12. 2025 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že 9 her z 15 mám... plus polovina z nich není úplně můj šálek rulíku! Ale třeba bude někdo rád.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
15. 12. 2025 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že se v Remedy poučili hned 2x. Vykašlat se na exkluzivity (bravo) a vydávat singl hry, jak to mají jejich fanoušci rádi (případ naprosto mrtvé mmo hry FBC: Firebreak). Super! Jen tak dál. Control byl vynikající, ale o chlup víc se těším na remaky Maxe Paynea.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
15. 12. 2025 14:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice na H-L 3 fakt nečekám, jakkoliv jsem si jedničku a dvojku (a klasické legendární demo) užil, ale podle mě je prakticky jasné, že emisi hry chystá Steam spolu se Steam Machine. Psal jsem o tom několikrát jako svůj tip a klidně bych si na to i vsadil. Nicméně fakt nejsem uctívač H-L série a nežiju jen pro tuto hru... Doba, kdy jsem ze hry stříkal blahem je dávno pryč. Ale je jistý, že nějaký ten melounek si Gabriel uloupne na svou další novou jachtu. Ostatně já mu to přeji! :-)

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
15. 12. 2025 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wow! Tak tohle mě dostalo! Pokud to bude mít kvality TR série beru všemi deseti! Pro mě je podstatné info, že hra je pro jednoho hráče. Každá nová hra z alieního univerza se počítá!

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
15. 12. 2025 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na to se prostě nelze netěšit! 😁

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
9. 12. 2025 08:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Legoldos Jenže ty máš, zřejmě, dle příspěvku, spojené sousloví motion capture POUZE s pohybem > animací. Kdež to já jej mám spojený s HERECTVÍM postav. Protože dnes motion capture skutečně není jen o tom, aby zaznamenali pohyb > udělali animace. Kdyby to tak bylo, tak si do her nezvou špičkové herce, nedbají na 100% zachycení emocí herců a jejich tváří. Rozhodně nikdo nevyzdvihuje kvality motion capture např. v Hellblade jen proto, že se Senua hezky hýbe. Ale právě pro její parádní herectví. Stejný případ všech postav v Death Stranding I a II nebo v KCDII či právě i v Clair Obscure atd. Právě proto si motion capture zaslouží mít vlastní kategorii. Z uměleckého/hereckého pohledu na věc. Nikoliv z technického. Pro mě není motion capture o pohybu a animaci, ale o herectví.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
8. 12. 2025 08:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj André! :-) Velmi pěkné shrnutí! Jako fanoušek série, na kterého z reproduktoru shlíží busta Solid Snakea při psaní těchto řádků, cením téma! Kéž by si tohle přečetl každý, kdo považuje MGS sérii za pouhé "vojenské pif paf". Pokaždé, když se snažím vysvětlit kámošům, že MGS fakt není jen bohapustá vojenská hříčka, propadám depresím, o co přišli. Kodžima je prostě úplně jiný level vývojáře. Jeho hry byly vždy silně nadčasové. Je to vizionář v pravým slova smyslu a tento článek by si měl přečíst každý, kdo se vysmívá např. Death Stranding. Nepochopení Kodžimy je hlavně v ČR dost rozšířené. Ten člověk u pauzy na kafe vymyslí 10 převratných konceptů, 3 nové hry, které by v životě nikoho nenapadly a 30 herních mechanik, které posunou videoherní průmysl o značný kus směrem vpřed. Naprosto nechápu, proč ještě není česká verze jeho knihy The Creative Gene. Kor když videoherní literatura v posledních cirka 5 letech roste a dokonce se dělají dotisky českých verzí. Pokud bych chtěl v tomto ranku něco vydat, byla by to právě tato kniha! Každou jeho hru kupuji a netrpělivě vyhlížím. Už aby byl Death Stranding 2 na PC! Sice jsem si koupil sběratelskou edici dvojky na PS, ale čekám na PC verzi. Vyhlížím jeho OD, které opět přinese něco jistě nevídaného a samozřejmě se velice těším na jeho návrat ke stealth žánru v podobě chystané Physint. Konami si u mě nepatrně spravili jméno vydáním fakt vynikajícího remaku MGS3: Solid Snake, ale už navždy to budou kokoti, kteří nepochopili, jaký diamant ve své firmě mají. Doufám, že si do dnes rvou vlasy zoufalstvím. Naštěstí, jak praví klasik, kde se jedny dveře zavřou, jiné se na jiném místě otevřou. Nebýt rozchodu s Konami, nikdy by nevzniklo Death Stranding a další hry. Kodžimovo osamostatnění je v podstatě to nejlepší, co nás, hráče, potkalo!

PS: Doufám, že oznámení Death Stranding 2: On the Beach pro PC bude oznámeno tento týden na The Game Awards 2025.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
8. 12. 2025 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvl jen to čtu a úplně mi vadne péro, jak praví klasik... Do teď lituji, že jsem se kamarádem nechal nadchnout a blázen jsem si koupil sběratelskou edici Diablo IV... Kam jsem dal rozum. Ze všech těch afixů, prefixů, bullshitů, temperingů, masterworkingů, sanctificationů, úlomků, odlomků a zlomků diamantů, jaspisů a obsidiánů, run, předkožek a horadrických kostek a orbitů, sezón a tierů je mi úplně zle. Absolutně nechápu, co z Diabla udělali. Kde jsou ty časy, kdy paladin nasadil trnovou auru a šel vyčistit podzemí. Kdy barbar navlékl koženou čapku s koženou bederní rouškou, vzal do ruky dva mozkohryzy a s hurónským řevem skočil mezi bandu fetishů v džungli kolem Kurastských přístavů... Z Diabla je totálně překombinovaný nesmysl.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
8. 12. 2025 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Borci by se raději měli zamyslet nad tím, aby ta hra především fungovala. Co jsem četl u konkurence recenzi, tak po asi osmi letech v early accessu ta hra vypadá rozbitě, hemží se cheatery a obecně je dost špatná (servery). Čili asi tak...

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
8. 12. 2025 06:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš “T0M1N4UT” Lacuš @Tomáš “T0M1N4UT” Lacuš 12 nominací. Jinak... ano, ale! Kdo jiný by se měl ozvat a zkusit prosadit novou kategorii než studio, které přineslo zásadní hit roku a má nejvíce nominací? Asi jen těžko bude prosazovat novou kategorii nějaká indie hra, kterou hrálo 5 lidí a motion capture nemá žádný nebo sice blockbuster, který ale nemá ani nominaci, prošumí a nokoho moc nezajímá. Ten správný tlak může vyvinout jen úspěšný nominant a někdo, kdo je vidět a slyšet. A je dobře, že kují železo, dokud je žhavé. Motion capture je naprosto zásadní prvek při vývoji her a v podstatě dnes dělá polovinu hry. Velké tituly najímají velká jména - herce a mnoho her je na jejich výkonu postaveno. Čili je to logický "požadavek" a možná důležitější kategorie, než jiné. Osobně bych například vyřadil kategorii influencerů. Úplně. A zrovna Clair Obscur má motion capture/herectví na absolutně špičkové úrovni.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
9. 12. 2025 08:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Legoldos Jenže ty máš, zřejmě, dle příspěvku, spojené sousloví motion capture POUZE s pohybem > animací. Kdež to já jej mám spojený s HERECTVÍM postav. Protože dnes motion capture skutečně není jen o tom, aby zaznamenali pohyb > udělali animace. Kdyby to tak bylo, tak si do her nezvou špičkové herce, nedbají na 100% zachycení emocí herců a jejich tváří. Rozhodně nikdo nevyzdvihuje kvality motion capture např. v Hellblade jen proto, že se Senua hezky hýbe. Ale právě pro její parádní herectví. Stejný případ všech postav v Death Stranding I a II nebo v KCDII či právě i v Clair Obscure atd. Právě proto si motion capture zaslouží mít vlastní kategorii. Z uměleckého/hereckého pohledu na věc. Nikoliv z technického. Pro mě není motion capture o pohybu a animaci, ale o herectví.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
3. 12. 2025 09:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle úniky mě pokaždé pobaví... V životě se mi nestalo, že bych cokoliv prezentoval OMYLEM a pak hned smazal a řekl si: "Upsík, to jsem asi sdílet neměl!" Skutečně by mě zajímalo, jak k tomuhle může dojít nedopatřením... To jako ten člověk sedí u PC, označí místo 5 videí, které chce nahodit na web, 6 a z toho jedno je ZROVNA z multimiliardové, všemi (kromě mě) očekávané megahry, která je pod embargem? Ale no tak... Tyhle úniky! 😂

A k půjčovně kol... Nějak jsem nepochopil smysl. Kola v GTA byla všude k mání, pokud se nepletu, minimálně od San Andreas. Takže v tom nevidím absolutně nic, co by byla bomba. Jakože si místo kola opřeného o zeď/získaného od cyklisty, nyní vezmu ze stojanu na kola a zaplatím 1,99 $ za vypůjčení? Jako to je v případě sdílených kol a koloběžek? Mor dnešních měst... To je jako kdyby udělali mechaniku půjčoven aut. V GTA. Aut. LOL.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
3. 12. 2025 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto parádní, "namlsávací" recenze! Už aby byl remake na mám SSDčku! Neskutečně se těším!

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
2. 12. 2025 17:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Těším se velice. Když si představím ty (už tehdy nádherné ostrovy a moře) na současném ubisoftím enginu! Už aby to bylo venku! Pokud bych si nějakého Assassina rád zahrál, tak právě tento pirátský díl. Kor na současné verzi Anvil enginu, s aktuálním velmi živým počasím v jejich hrách. Ať už v Avatarovi, Star Wars Outlaws nebo v Shadows stojí efekty za to! Oživení mapy dle současných parametrů bude výrazný posun. Stejně jako by mohla být opravdu velmi pěkná kvalita vody. Právě jsem nainstaloval Mirage s datadiskem zdarma a přesun z vyprahlé pouště do šťavnaté džungle a moře bude velká vzpruha. Kor pokud hra vyjde opravdu během zimy! Bude krása si vyvalit na pláži krkovičku a trochu si prohřát kosti. Rozhodně mě nová verze neuráží a kupuji hned jak to bude možné. Tenhle díl si fakt chci vychutnat. Ostatně ve své době patřil k těm rozhodně lepším (u nás 3x 9/10 a 3x 8/10 na největších herních webech).

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
2. 12. 2025 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtěch @Vojtěch Ale to je zcela jiná hra. To si nějak pleteš.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
2. 12. 2025 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať ten zkurvenej Mordor na východě klidně shoří. Co si ti vrazi u sebe v té zmrzlé socialistické výspě v zemljamkách nezahrají mě naprosto vůbec nezajímá.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
1. 12. 2025 07:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sakal @Sakal Přesně. A nejvíc mě fascinuje, že téhle debilitě ještě propůjčí své jméno lidi jako Cumberbatch. Hodně u mě klesl... Příští rok očekávám World of Tanks: Luděk Sobota u Kursku. LOL. Jeden den jsi v kině na přímém přenosu Hamleta s Cumberbatchem a druhej den ho vidíš na "obalu" tančíků. Inu peníze nesmrdí, no...

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
1. 12. 2025 07:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není čas hrát průměrné hry v záplavě parádních kousků, které letos vyšly. Natož hrát podprůměrné kejdy jako je tohle. Tenhle výpotek bych nepodpořil ani centem. Zbytečná hra bez duše. Game: The Game tomu říkám.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
1. 12. 2025 06:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Terminator 2D: No Fate (12. prosince - konečně!), Blood: Refreshed Supply (4. prosince - nestárnoucí klasika!), Octopath Traveler 0 (4. prosince - všchny díly TOP kvalitní JRPG!). Z nabídky k hlasování tedy Octopath Traveler 0.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
30. 11. 2025 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Série se začíná točit v kruhu" - sorry, ale vždyť Volání dutých se točí v kruhu dekády. A to tak mocně, že doslova tvoří masivní vír. Doslova každej díl je úplně stejná dementní debilita.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
30. 11. 2025 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrá náhoda... Teď jsem rozklikl ráni iRozhlas:

"Střelba na rodinné oslavě v Kalifornii si vyžádala čtyři mrtvé a deset zraněných. Policie po pachateli pátrá. Čtyři lidé zemřeli a deset dalších bylo zraněno při sobotní střelbě na rodinné oslavě ve městě Stockton v Kalifornii. Podle amerických médií o tom informovala místní policie. Mezi oběťmi jsou děti i dospělí. Policisté po pachateli pátrají a domnívají se, že si mohl oslavu vybrat cíleně."

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
28. 11. 2025 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle je jednoznačně vynikající zpráva! ❤

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
28. 11. 2025 06:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto nesmyslný crossover. K ničemu. Kdyby se raději soustředili na důležité věci. Třeba zábavné úkoly ve svých (jinak krásných) světech. Kdyby si raději sedli, zahráli Zaklínače 3 a inspirovali se pořádnými, pamětihodnými questy a neservírovali nám dekády rychlokvašné, stále se dokola opakující trapné "úkoly", které jsou vyloženě bezduchou vatou. To i AIčko by dokázalo vymyslet 100x kvalitnější úkoly... Ale ne, to raději vrhnou své síly na zcela nesmyslné crossovery... Inu Ubi. Co rozhodnutí, to šlápnutí vedle...

Reklama
Reklama