Preview Dread Templar Článek Dread Templar – Dojmy z předběžného přístupu skvělé čínské retrostřílečky

Dread Templar – Dojmy z předběžného přístupu skvělé čínské retrostřílečky | Kapitola 3

Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

24. 1. 2022 16:00

Seznam kapitol

1. JE TOHLE NEJDELŠÍ PŘEDMLUVA NA SVĚTĚ? 2. „KDYŽ NEMŮŽEŠ, PŘIDEJ VÍC!“ 3. „ZASTŘÍLEJ SI Z PLNÝCH PLIC“

Móda se, stejně jako voda nebo ovce, vrací ve vlnách. Na základní škole jsme vyznavačům podobných stylů smáli, ale kdo by si byl tehdy pomyslel, že věci jako synťákový pop, ledvinky nebo džíny do zvonu zažijí svoji renesanci? Podobný trend pak začínáme pomalu ale jistě pozorovat ve hrách – s velkolepým návratem staromilských adventur a strategií to sice zatím nevypadá moc reálně, zato příznivci retrostříleček už několik let zažívají žně.

Reklama

„ZASTŘÍLEJ SI Z PLNÝCH PLIC“

Samotné střílení tvůrci také zvládli nadmíru dobře – skvělý pocit z gunplaye plně odpovídá všem slavným „neo-retro“ souputníkům a například český HROT poměrně výrazně převyšuje. Zbraní je momentálně k dispozici zhruba osm, přičemž většina těch základnějších ukrývá i alternativní mód – již zmíněné katany je možné využít jako oštěp, pistole lze zaměnit za dvojici Uzi samopalů a u brokovnice také vybíráte mezi pumpovací klasikou a dvouhlavňovým rozsévačem zkázy. Nábojů se v úrovních válí dostatek, ale nikoliv přebytek – obzvláště v soubojích s bossy tedy budete často využívat vše, co se vám dostane pod ruku. Příliš vysoké obtížnosti se ovšem není nutné obávat – stupně jsou na výběr čtyři, díky čemuž si hru užijí jak casual, tak hardcore hráči.

Pokud se během Early Accessu něco kardinálně „nepodělá“, Dread Templar bude pravděpodobně mířit na piedestal dnešních retro stříleček.

Ani Dread Templar samozřejmě není dokonalý, to ale od titulů v programu předběžného přístupu požadovat ani nelze. Animace, zvuky a variabilita nepřátel se snad do budoucna zlepší, skladeb ve skvělém elektrometalovém soundtracku snad také přibude a výtky, které jsem měl k checkpointům, stihli tvůrci doladit ještě před vydáním tohoto textu.

Takovou atmosféru neměl ani Jonákův Discoland!
i Zdroj: Hrej.cz
Takovou atmosféru neměl ani Jonákův Discoland!

Důležité ovšem je, že ačkoliv jsem se snažil hledat poměrně pečlivě, nenarazil jsem u Dread Templaru na žádný systémový problém – a to v takto brzké fázi vývoje není úplně běžné. Veškeré momentální chybky a nedodělky se dají účinně řešit menšími záplatami a pokud se během Early Accessu něco kardinálně „nepodělá“, Dread Templar bude pravděpodobně mířit na piedestal dnešních retro stříleček. A to vůbec není málo…

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama