první co mě napadá je že se pokoušejí vyvinout dokonalý motion blur,jelikož právě to se doposud nepovedlo protože všude to je jenom postprocess efekt. Jenomže na PS3 obrázcích není vůbec žádný MB,zatímco u jiných bojovek jsem ho viděl.
@27raven
to jo, obzvlast pri tom jako spatnou kompresi maji skiny aut a urcite jsou jenom v 1024x1024 rozliseni. fakt to hodne skazili, zeby nejaky new filesystem?
@RadimMaPosranouPrdel
tady je flame jako kdyby ty hry vycházely na stejnejch platformách, PC má Grid , Xšrotek má forzu a Pukestation má GT. tak to je a taky dost dhouho zůstane. žádná hra na této generaci nemůže být o moc lepší než ty ostatní(tedy pokud se všichni smaží mít realistickou grafiku).
@Bluemann
široká veřejnost jsopu dementi a netrpělivé děti. to je statistika a logika že 90% lidí bude blbých z pohledu těch chytrých. to znamená že úspěšné hry budou vždy na dementních platformách a s dementním obsahem protože finanční model funguje teď jenom s velkýma prodejema. to se člověk asi musí vymanit z mainstreamu aby narazil na ten extra stuff. Nikdy se to nezmění, průmysl se už dostal za kritickou mez kdy většina s/hráčů vidí cutscény jako zdržování od gameplaye a zbytečnost(všetně mého ratra,ale on nezná anglicky, takže nesoudím), ale inteligentnímu člověku dojde že jediné negativum je nevyužít to co funguje v cutscénách i mimo ně. Stejně tak tutorial musí dneska být součástí příběhu jinak by ho nikdo neprojel a nadával by že to bez něj nejde hrát(no asi jediná věc co se mi líbila na ArmA2), to potom naštve když chcu zahrát Dark sector znova.
@bossrambo (seznam.cz): ono stačí autenticitu jenom navoti tím že se odehrávají fyzikální zákonitosti jako akcelerace a setrvačnost, to by ses divil jak moc realisticky působilo střílení v Wanted.
to je právě problém ostatních her že chtějí na nás působit aniž by jsme měli čas vžít se do situace, a výsledek často vyvolá dojem no a co? jako v případě mise no russian v COD, ten voják nemá žádnou osobnost právě proto že je to player a navíc je tam jenom v tomto dílu.
kdybych v hpodu neslyšel ty kecy tak si takového hráče nepředstavím. stejně jako si nepředstavím někoho komu nepřipadne ošoupaná Dragon Age mytologie příliš kyselá.
gygant ale to bys o MW2 musel aspoň něco větět: první věc kterou po tobě hra chce je vědět jestli chceš přeskočit kontroverzní misi(teda aspoň v SKiDROW verzi cracku). A samo sebou že to člověka naštve když se ve hře rozpoutá psycho, protože takoví jedinci existují i ve skutečnosti. Kdyby ho ovládl ďábel, tak by to bylo absolutně nevěrohodné, v MW2 např. neexistuje tělo těch vojáků za které hrajem,a tudíž ta hra na mě působí maximálně uměle. Jako kamera s rukama a modelem zbraně. Jako kufry které explodují a vylétne prádlo, aby za okamžik zmizelo.
@Phunkhouse: no nevím jak ty,ale mě ta ebstie doháněla a bez coopu nejde jinak střílet dozadu než couvat. a mavic ten kulas je hodně slabší a nepřesný.
a příště by to chtělo bejvíce strhující neskriptované boss killy bez zahynutí, pro mě to je jednoznačně Moe and Marley z Borderlands, to byl fakt masakt kde ani s 2 levlama navíc bych bez transfuzáků ,uzdravujích štítů, bloodwinga, fialového vladof glorious havocu a ostatních slabších skagů nepřežil ani jednoho z nich.
grafika exterieru nic moc, ten editor je velký fail, jakoby to byla poslední věc, a nestihli vyhnat textury dost vysoko a udělat přesnější a systematičtější editor(třeba jako měl juiced 2) kvůli deadline. Nebo to může být tím že opředchozí díly jsem neviděl ve full HD a ono je to stejný?
pokud chcece vedet level cap to je 50 a bez coopu(mp je nespolehlivy a po padu hosta se neulozi nic) se to musi na 2 playthrough bo teoreticky nemas mit dost XP,a to taky je 45 skill pointu, takze nikdy nemuzes mit vsechny skilly na max. jenom me trosku sere ten ctverec vedle zbrani, podle vseho to zatim vypada jenom jako nejaky ukazatel jak se tam da srovnavat s tou ci onou equipnutou zbrani. jinac od obtiznosti tam jsou napsane lv pro kazdou misi, ale nekdy je drina i o 2-3 levly lehci mise. treba na mothskaga jsem musel udelat nekolik najezdu s 90dmg 72ammo 68acc 11ROF assaultkou a musel jsem zdrhat dokud me neignoroval(kdyz ujedu smerem k vyjezdu s fyrestone tak krouzi kolem te banditske skaly). ale to jsem musel mit extremni stesti na ten vladof gun, je to od lv 17 a ja na lv 29 jsem furt nikde nevidel nic podoble dokonaleho(zatim bodycount: sledge, mothrakk,skagzilla,mad-mel a king wee wee)
tak jsem slysel ze multi je na Pc totalne nefunkci, dyt taky jak jinak kdyz je to ten MF gamespy. a jinak hellgate byla blbost s generickyma kusama prostredi a to je vzdycky fail.
asi autor nepochopil že dneska se prostě hry designují. Maximálně forza nebo GT opisují realitu(ikdyž vracení času ve forze zaslouží pochvalu pro odklon).
nedávno jsem četl proč jsou dnešní hry horší než 2d oldskool, protože dneska se to trvá celkem dlouho naučit ovládat,ale potom není jak se ve hře zlepšovat, kdežto třeba mario má primitivní ovládání,ale znát celou hru a mít ji prolezenou není jen tak jednoduché, v tomhle případě hlavně protože obsahuje mnoho extra místností. Taky jsem si všimnul že dneska hry které se naučíme brzo a mistry jsme až za dlouho jsou vlastně jen závodní simulátory.
no asi jsme narazili na člověka který hledá podstatu hry v gameplayi, k čemuž ho pravděpodobně vychoval flash a vůbec 2D scéna. A když takový někdo narazí na mnoho her co třeba nemaj příběh,ale maj grind, nebo mají blitkový příběh, tak co si po tom má o AAA hrách myslet?