Zpět na článek

Diskuze: Need for Speed: Shift

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

muha
muha
Level 1 Level 1
19. 2. 2011 23:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spolu s Burnoutom moja najoblúbenejšia racingovka.

Dhatzster@gmail.com
Dhatzster@gmail.com
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

grafika exterieru nic moc, ten editor je velký fail, jakoby to byla poslední věc, a nestihli vyhnat textury dost vysoko a udělat přesnější a systematičtější editor(třeba jako měl juiced 2) kvůli deadline. Nebo to může být tím že opředchozí díly jsem neviděl ve full HD a ono je to stejný?

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty pomalovaný auta vypadají pěkně blbě, ještě že existuje Test Drive Unlimited, to je aspoň pořádná závodní hra

N0NECZ
N0NECZ
Level 1 Level 1
22. 9. 2009 06:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9 Koukám, že v řadě nedočkavců na dvojku, budeme stát asi spolu. :)

Invisible
Invisible
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na šipkách je to dost hrůza a jízdní model se mi zdá u některých aut dost zvláštní, ale to bude šipkama. Na Vánoce si pořídím volant a pak to bude snad v poho. Ale maj trochu zvláštní statistiky, BMW 135 má podle nich 417 koní. Taky by mně zajímalo když je to simulace tak proč je víc bodů za bourání do protivníků než za čistou jízdu, masserati MC12 (jedno z nejlepších aut ) udělá stovku za 4.8 s :D.

COLONetiCZ
COLONetiCZ
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se týká grafiky, teď na mě vyBlurovaná grafika GRIDu taky působí dost divně. Jinak ještě k hratelnosti - i když mám single téměř komplet hotovej, online závody jsou úplně jiný kafe a posouvaj hratelnost o dost dál.

chevy
chevy
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 06:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opyčárna po gridu,grid byl natom graficky o hodně líp,a a bavil mě i víc než shift

3D_Crab
3D_Crab
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chevy Co se týče grafiky, tak nad tím by se dalo diskutovat, protože v GRIDu byl hodně silneJ motion blur a HDR a ty ti zakryjou kdejakou neostrou texturu (kdežto v SHIFTu je většina textur ostrých). Kde ale SHIFT ztrácí je podle mě jízdní model. Navzdory mnhoa nastevením a posuvníků, tak jsem ten pocit z něj měl pořád velice špatný, kdežto v GRIDu se dá sice nastavit jen pár věcí, ale hraje se to o dost líp.

lukas.hybner@seznam.cz
lukas.hybner@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 9. 2009 23:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První slova? Sliby - chyby...ačkoliv na jednu stranu je tento díl NFS opravdu revoluční od ubohých dílů typu Carbon, Undercover,... tak zdaleka nesplnil má očekávání. Pro ty, co tvrdí, že je to simulátor - ruku na srdce, řídili jste někdy auto? Zajisté všechny věci (model poškození, fyzika atd) nabrali úplně jiný rozměr, ale popravdě, nic úchvatného. Spousta z Vás se mnou zajisté bude souhlasit, když řeknu, že protivníci jsou buď velice předimenzováni (viz. battle mód, kde si můžete držet stopu jak chcete, ale soupeř tu zatáčku stejně projede lépe a rychleji a naopak vy z ní vyletíte) nebo ať jedete čistě jak chcete, vždy se najde nějaké "prase," které to do vás nahulí. Nesčetněkrát se mi při silnějším kontaktu se soupeřem stalo, že odletěl s autem téměř kolmo vzhůru :-D - to jsou asi nejsměšnější momenty hry. Kameru zevnitř vozu samozřejmě vítám, ale ke grafice samotné - v trailerech to přece vypadalo lépe co? :-P Model auta jako takový je stará NFS klasika - vyumělkovaný do detailů a svítí na vás jak polární záře, prostě a jednoduše, do graficky odfláknutého okolního světa vůbec nezapadá. Nevšiml jsem si absolutně žádného ovlivnění chování vozu po nárazu (damage je nic moc a navíc opravdu jen optický) a celkově vůbec hra působí dosti nudně, neprosazuji GRID, ale rozhodně je to větší zábava, ať již v singlu nebo multiplayeru. Nakonec poslední věta k zastáncům realismu - žádná doposud vydaná závodní hra se k reálnému chování vozidla ani nepřiblížila, včetně LFS, takže chcete li simulátor, zamiřte do výšky kolem deseti tisíc stop nad mořem a výše. Hyby

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukas.hybner@seznam.cz simulátory mě nikdy nebavily, takže tvou vítku ohledně realističnosti beru spíš jako pozitivum. Jenomže je vidět, podle toho co píšeš, že sis s hrou moc nepohrál. Například tvrdíš, že poškození je jen optické - samozřejmě, pokud ho máš takto nastavené v options. Grafika je podle mě skvělá, ono také záleží na jaké detaily a rozlišení asi hraješ. Dále je zde dost detailní výkonostní tuning, na který já osboně třeba raději ani nesahám, protože se v tom nevyznám, ale pro fajnšmekry myslím hodně velká změna. Takže pokud tvrdíš, že to není simulátor - ne není a je to jedině dobře. Mám rád jak arkádové závody tipu Flat-Out u kterých se odreaguju, tak "realističtější" kousky jako je GRID nebo NFS Shift u kterých se člověk musí naučit stroj ovládat. Tvůj názor ti neberu, ale myslím, že je hodně zkreslený.

lukas.hybner@seznam.cz
lukas.hybner@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 9. 2009 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@McJabbo Nezlob se na mě, ale nastavení mám projeto opravdu do posledního puntíku, vše mám co nejblíže reálnosti (kromě man. řazení, s pádlama mě to prostě nebaví) a ať se snažím jak chci auto po srážce pouze vypadá jinak, ale chová se pořád stejně. A ke grafické stránce, vše na max na rozlišení 1680x1050 - neříkám, celkově to působí hezky, ale grafika a modely okolního světa stojej prostě za vyližpr*el.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
24. 9. 2009 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vynikající odklon série od stále stejné arkádové hratelnosti. Úžasná grafika (návrat replayů - super!) a asi první závodní hra kterou si opravdu vychutnávám z pohledu z kabiny. Chce to zvyk, jak už tu bylo řečeno, ale to je jedině dobře, protože pak máte pocit, že jste se dostali dál díky svým schopnostem a ne jen kvůli držení šipky dopředu. Musím říct, že příjemné překvapení. Co mi nesedlo je tedy hudba, ale tu si stejně většinou při závodění vypínám.

lewis.deepthroat@seznam.cz
lewis.deepthroat@seznam.cz
Level 1 Level 1
22. 9. 2009 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takže moje první dojmy..v úplně prvním seznámením s hrou sem s tim chtěl praštit..to auto lítalo sem a tam..bylo to strašný..druhá jízda o něco lepší a do deseti minut sem si zvyknul..ono je rozdíl, mezi tou nabušenější károu na začátku a tim postupnym vylepšováním, kdy si na to opravdu jde dobře zvykat. všechno vypadá graficky přijatelně, žádné debilní roštěnky, žádný hiphop..hudba tu je hodně nevýrazná oproti předchozím nfs, ale vlastně to vítám, protože je lepší se soustředit na řízení. jinak jako zápor bych určitě zmínil nevyrovnanost hodnocení přesnost x agresivita..celou dobu se držim ve stopě, zatáčky na výbornou a když párkrát do někoho vrazim, je to hodnoceno lépe..vidím to tak, že je to pro takový ty truhlíky, co neumí jezdit, aby měli vlastně šanci se dostat dál..my co rádi jezdíme čistě to máme možná o trochu těžší, což je vlastně správné

lewis.deepthroat@seznam.cz
lewis.deepthroat@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ještě sem neviděl žádnou recenzi, která by se zmiňovala o hudebním doprovodu..zdá se vám dobrej soundtrack k této hře?

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lewis.deepthroat@seznam.cz No vidíš, možná to jen potvrzuje fakt, že je hudební doprovod, alespoň tedy pro moje uši, nevýrazný - nezapamatovatelný. Tak nějak jsem se, a očividně nejen já, soustředil spíš na to řízení, než věci kolem :)

lewis.deepthroat@seznam.cz
lewis.deepthroat@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ hm souhlasím..ono poslední dobou je to trochu u her nevýrazné..třeba nový red faction tim podle me trpí hodně..ale když si vzpomenu na nfs undergroundy 2, hned bych mohl jmenovat několik zásadních songů (teda nepočítám ten hroznej hiphop)..dokonce asi kvuli dvěma sem začal ty kapely poslouchat..no asi nezbývá, než si dát hudbu vlastní

COLONetiCZ
COLONetiCZ
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lewis.deepthroat@seznam.cz ...hned při první skladbě která na mě vyhřezla při replay sem si říkal WTF? A až na 1-2 skladby se mi zdá hudba úplně mimo mísu. Zjistil sem, že za hudbou nestojí vývojáři, ale EA - zřejmě mají nějaký program "Dejme šanci umělcům bez šance" neboco. Ta diskomasáž je místy opravdu tragická...

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, tak demo...
Poznatok c.1 - da sa to vyborne hrat na klavesnici (ale predchdzajuce tiez)
Poznatok c.2 - uz to nejde bez brzdenia :-)
Poznatok c.3 - slusna optimalizacia a vyzor
Poznatok c.4 - celkom dobre sa to hra, zabavne to je...ale
Poznatok c.5 - ja radsej uplnu akradu, takze Burnout to isti :-)

MeridiusZN
MeridiusZN
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 05:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stáhnul jsem demo a nestačil se divit. Kašlu na to, že na ATI HD 4850 to neběží plynule (asi nějaký bug u atiny nebo EA kope za zelené), ale i tak je ta grafika nějaká nemastná neslaná a tojsem si všimnul inějakých artefaktů a poškozených textur. Rozhodně souhlasím s hodnocením 80 procent a spíše méně. Nechápu ostatní herní servery, že tomu dokázaly dát i 90 procent. Uff..to chce hodně odvahy. Jízdní model? Jaký probůh....plave to naprosto katastrofálně a co má znamenat takové to šílené poskakování, jako když kola nejsou kola ale elipsy? Poškození je tam spíš pro srandu králíkům. Grafika okolí teda opravdu nic moc, ale co taky čekat od okruhů, ještě jakž takž to je ve městech. Auta jsou vymodelována docela slušně. Já nevím...celkově jsem z toho zklamaný a to jsem se na to dost těšil. Za mne tak 65 - 70 procent.

lamzor
lamzor
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MeridiusZN ja mam atinu 4850, 2gb ram a starucky c2d procesor a bezi mi to na 24" rozliseni skoro na full details(myslim ze iba 2xAA). osobne som bol prekvapeny ze to nieje az take zle ako som cakal.
kazdopadne nasieraju ma loadingy. pri kratkych pretekoch na 2 kola trvaju loadingy asi tak isto ako trva cas jazdenia. velmi otravne..najhorsie je to pri 1v1 pretekoch, kde je na jeden pretek loading 4x.
inac sa mi hra docela lubi. aj ked radsej by som prijal nieco na sposob NSF 2-4 (otvorenejsie trasy v skutocnom prostredi).

MeridiusZN
MeridiusZN
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lamzor Zkus pohledat na fórech, jaké problémy s padáním framerate mají ATInáři. Mi neříkej, že když jede hra plynule na full detaily na grafikách nvidia výkonem srovnatelným s HD4850, že na ní se to bude trhat. A že se to bude trhat i na grafikách ATI silnějších. Není vyjímkou, že se to trhá na HD4890. Já mám stejnou sestavu a dvojnásobek ram.

27raven
27raven
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lamzor Jj ty loadingy jsou fakt pomaly.. a to nemam nijak spatnej komp. Divim se ze v komentarich nekritizujou vic. Btw nacitaji se vam tak pomalu auta v shopu nebo mam nejakou chybu u me? To me iritovalo taky stasne..

Dhatzster@gmail.com
Dhatzster@gmail.com
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@27raven to jo, obzvlast pri tom jako spatnou kompresi maji skiny aut a urcite jsou jenom v 1024x1024 rozliseni. fakt to hodne skazili, zeby nejaky new filesystem?

montana.
montana.
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

+ vizuální zpracování bouraček? Jak tohle muze dat nekdo, kdo hral GRID, do plusu? :)

CreepX
CreepX
Level 11 Level 11
Hlavní platforma: PC
21. 9. 2009 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. zjevně není na mysli model poškození auta, ale efekt samotného nárazu, za což i já zvedám palec ;)

COLONetiCZ
COLONetiCZ
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela jsem zapařil full verzi a co se týká jízdního modelu tak s volantem G25 je to fakt super jízda - včetně podpory spojky a řazení. Sice jsem občas nepochopil poskakování (tak jak zmiňuje MeridiusZN), ale to se stává jen zřídka na některých tratích. Louading je sice někdy otravnej, ale u které hry není. U GRIDU jsem s nastavením volantu naopak měl dost problém, naopak s gamepadem se jezdilo mnohem líp. Co se týká driftování, tak je to sice hardcore, ale dá se podle videjí zvládnout, tak jsem zvedavej :)

Nastřihnul sem nějaký video
http://www.youtube.com/watch?v=6DUguPPx_0Q

N0NECZ
N0NECZ
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@COLONetiCZ Koukám na videa driftů na youtube. Vypadá to, že to trpí stejně blbejma pohybama jako Grid a NFS Carbon. Tipuju, že při stejnym nastavení se začne auto při driftech najednou chovat uplně jinak a auto se točí kolem osy někde uprostřed kabiny a ne podle předku respektive předních kol, který určuou směr.

kusiks@email.cz
kusiks@email.cz
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu jak může někdo vypustit z huby, že GRID má lepší grafiku. Když jsem po dlouhé době zapl po tomto NFS Grid jen tak na zkousku, chtelo se mi zvracet. Presvicene rozmazane neostre barvy - cele jak vyblite. Grafika v NFS je minimalne o tridu vyssi. Co se tyce hratelnosti, nemam tomu co vytknout. Snad jen opravdu maly pocet trati a ze drift neni nic moc? Takto je mi uprimne jedno - protoze ja stejne drifty nikdy nemusel. Takze asi tak.

Reklama
Reklama