@NakasiPes Hra obsahuje obchod s kosmetickými předměty a zároveň nabízí rychlé odemčení zbraní a vybavení. Za naprosto vyděračské ceny není o co stát a vzhledem k pestrosti oblečení, které už tak ve hře je, to nijak nechybí, a kazit si postup ve hře za peníze by udělal jen šílenec. Pokud si na tohle někdo hodně stěžuje, tak si stěžuje na pitomost, která hru zatím nijak neovlivňuje.
Problém Battlefrontu je v tom, že hratelnost není zajímavá pro tradiční hráče FPS, je to daleko víc casual hra než cokoliv jiného v podobné kategorii. Bez ohledu na podporu placených youtuberů a Star Wars značku data hovoří jasně, ta hra není dlouhodobě zábavná jako Battlefield hry. Samostatnou kategorii tvoří PC, kde je mnohem větší konkurence na poli stříleček a kde jsou Hardline i Battlefront prakticky mrtvé.
Z anonymního vyjádření jednoho z vývojářů Irrational Games, kteří pod 2K pracovali na Bioshocku, jsem četl, že Mafie 3 by se prý mělo prodat 8 miliónů kusů, aby se vrátily náklady, a reálně se prý prodalo něco kolem miliónu. Zda je to pravdivé, to asi nikdo ověřit nemůže, nicméně zdá se to být dost věrohodné: https://hackernoon.com/how-2k-killed-irrational-games-a09d8865fd8b#.3dx8654fb
@stul.drabik: Naprosto souhlasím, víc zbraní přináší možnost volby a z toho plynoucí rozhodování, a já nechci u hry zbytečně přemýšlet. A když jsme u toho, doufám že různých monster bude maximálně 5, doufám že jich tam nedají hodně, to mi taky vadí.
Ono gesto s mapou zdarma je směšné, když v základu dostaneme o jednu méně než předtím, když BF4 startoval s deseti mapami. Tohle nepůsobí jako bonus navíc, ale jako vytržení jedné mapy a dodání ji hráčům "jako" zdarma, protože někdo v EA zřejmě zaregistroval, že něco podobného dělají v CD Projektu se Zaklínačem, ovšem Zaklínač měl i tak obrovské množství obsahu, takže to nikomu nevadilo. Stejně tak u Season Pass, dřív i u BF3 člověk dostal 20 map celkem, teď je to 16. Snaží se ždímat peníze za každou cenu, hanba.
@MyBullet: Ne, na modu sice začal dělat sám, ale jak si mod získal určitou popularitu, tak ho ukázal lidem z BIS a ti ho přijali, aby ho rozvíjel a následně z něj udělal samostatnou hru. Jak to se postupně změnilo v naprostý binec (s DayZ modem 1.5 a hromadou prohlášení, která dodnes nejsou naplněná) je věc druhá...
// Hall měl u BIS speciální pozici, nebyl řadový zaměstnanec, minimálně měl určitou smlouvu, díky které dostával nějaké procento ze zisků prodeje DayZ, pokud si správně pamatuji.
@Loading...: K Zaklínači 3 vyšlo 16 menších DLC zdarma přesně tak, jak slíbili, nikdy netvrdili že všechna DLC budou zdarma, to sis maximálně sám popletl. Je tak těžké si pamatovat, co bylo před rokem?
Low poly může být hezký, viz například takový Shelter 2 vypadá vyjímečně (a také to není zdaleka pro každého). BIS na to jde tak, že spíše emulují Alone in the Dark (ten první), ale nevím, třeba tentokrát překvapí a výsledkem bude dobrý, odladěný a propracovaný produkt. Do early access už s nimi ale nejdu, raději si 5 let počkám.
Chtěl jsem kooperativní režim. Zahrát si s kamarádem ten úžasný sandbox se vším co nabízí bylo jediné, co jsem si přál. Onen slavný multiplayerový mod jsem zkusil a je to... zajímavé, ale jen na chvíli, co se člověk vyblbne, jelikož tam chybí naprostá většina obsahu ze singleplayeru, tudíž ten mod zdaleka nedělá to, co bych si přál, a považuji ho za zbytečný. Stovka hráčů pobíhající po prázdném ostrově střílející po všem co se pohne není moje představa zábavy, funguje to asi stejně dobře jako free roam v GTA V. Chvíli se člověk vyblbne, ale pak ho to znudí.
Randy je po Peteru Molyneuxovi další patologický lhář, který ovšem na rozdíl od starého dobrého Peta nikdy neuzná vlastní chyby (Petey alespoň každou svou předchozí hru řádně pohanil, když si honil triko nad tím, co nově vytvářel) a s nesmírnou arogancí plive do tváří svých zákazníků. Kolem A:CM je spousta spekulací, ale zároveň spousta jasných důkazů o tom, jaký průser to byl, a pár krokodýlích slz to nesmaže.
Zároveň tomu chudinkovi ani trochu nevěřím, že skutečně utopil tolik peněz, jelikož aby si zachoval tvář, byl by schopen popřít vlastní matku - co žbleptne a nemá k tomu jasné důkazy, se nedá brát vážně. Plus si vzpomínám, že někde kolovaly jeho tweety o tom, jak dobře se A:CM prodává a že skuteční fanoušci vetřelců si hru chválí. Egomaniak.
V herních médiích, která jsou jinak ochotná spekulovat a přehánět takřka o všem, mi chybí alespoň trochu investigativní dravosti, místo psaní o tom, jak chudák Randy trpí (teď nemyslím zrovna tenhle článek, vyrojilo se jich hodně), by bylo fajn si připomenout všechno to svinstvo, co se při vývoji hry a i po jejím vývoji nahromadilo - byl by z toho i daleko atraktivnější článek.
"Shelly Harrison, jak se titulní hrdinka Bombshell jmenuje, je Duke v sukni a vývojáři se to ani moc nesnaží maskovat."
V čem přesně má Duka připomínat? Duke je ikonická postava ne proto, že někomu řekl "this isn't a game", ale protože celá jeho osobnost je postavená na praštěném machrování a skvělých hláškách (vykradených odjinud). Tohle je další obyčejný držák zbraní s prsy a zadkem, a já bych byl jen rád, kdyby v něčem připomínala Duka! Co se hrdinky týče, slabota...
Angličtina je nutná pro mezinárodní prodej, český dabing se prostě prodávat nedá a AAA titul se stejně tak nedá prodat jen na malém českém ryblíku. Upřímně mi vůbec nebude vadit, pokud tam český dabing nebude, protože dobrý dabing znamená jen extra finance navíc a jeho absence je pro některé naopak motivace naučit se lépe anglicky :)
Tak jsem se vrátil z toho "průzkumu" - moc důvěry to ve mě nevzbudilo, vypadalo to spíš jako propagace herní série a nic jiného, ale vyplnil jsem to, tak to snad třeba maličkým kouskem pomůže, a třeba Fable 4 bude konečně dobrá hra (zbožné přání).
Lituju toho, že jsem si tu hru pořídil. O problémech a "kvalitách" toho díla již bylo řečeno dost, takže upírám naděje směrem Torchlight 2, od hry, které je více zaměřena na zábavu hráčů a ne na výdělky aukčního domu (což se odvíjí na celkové hratelnosti, která je tomu přizpůsobena, jako u F2P her, akorát tady vypláznete skoro 1500 kč).
Naprosto parádní?! Fable 3 byl průšvih - vývojáři potřebují rozumnou reakci od hráčů, proto pokud tohle bude bráno vážně, budu jen rád.
Tady něco málo o problémech Fable 3: http://www.blisteredthumbs.net/2011/01/aj-top-reasons-fable-3/ (Osobně jsem si Fable 3 koupil a zakusil většinu z těch problémů a skončil absolutně znechucený - a z hromady reakcí vidím, že jsem nebyl sám.)
@celoush: Já s Alešem nesouhlasím - myslím že u něj se projevuje unavenost recenzenta, osobně jsem se u hry velmi dobře bavil, protože mám slabost pro Jurský park, dohrál jsem ji i do 100% dokončení, což normálně nedělám, a zpracování, věrnost předloze, plus otevřená povaha hry, všechno pracuje dobře. Opravdu mě nenapadá, co bych potřeboval inovovat - pro srovnání, kdysi jsem zkoušel i jiné lego hry, jako star wars, a nedohrál jsem je, protože k tomu tématu nemám vztah.
Takže jako fanoušek Jurského parku můžu hru v klidu doporučit komukoliv, kdo si chce u hraní odpočitnout - opravdu lego hry nepovažuji za tak infantilní, abych si nad nimi musel odfrkávat a stěžovat si, co to má být. Ono i k tomu recenzování člověk musí mít určité zkušenosti a schopnosti, než odepíše hru kvůli tomu, že mu to tématicky nesedělo, nebo že je unaven, protože už někdy hrál něco podobného.
Po hrozné trojce a kinectovém nesmyslu se bojím, co vyleze z tohohle. Proti nastíněnému konceptu nic nemám, pokud zachovají to, co mě na sérii bavilo, a inovují zbytek, budu jen rád, ale po tom co v posledních letech předvedli, jim už vůbec nevěřím. Spíš očekávám další katastrofu.
Hru mám koupenou a těším se až budu mít čas si ji zahrát, ale s tou grafikou to nemůže autor myslet vážně. Každý soudný člověk se musí podívat na stárnoucí source engine a říct si, že to sice stále není úplné bahno, ale srovnání s nejmodernějšími střílečkami, kde se (bohužel) na vizuální stránku hraje nejvíc, nesnese ani omylem. Komentář že hra vypadá vážně dobře je prostě mimo - to zůstává jedinou (na první pohled viditelnou) slabinou hry, nemluvě o podivných efektech mlhy a rozostřeného pohledu skrz hledí.
@UnreAll: Nikdo nebude tak zoufalý, ta hra se už stačila provařit jako mizerně zpracovaný kus, vyzvracený jen pro peníze. Capcomu dlouho nevěřím ani nos mezi očima a považuju je za jedny z největších grázlů herního světa, tak se trochu bojím co předvedou zde. Jejich slibům bych věřil asi tak jako tomu co obvykle blábolí Peter Molyneux, když prezentuje novou hru. (Tzn. 90% není pravda nebo přehání, případně rovnou oblbuje.)