Zpět na článek

Diskuze: Známe všechny mapy a módy Battlefieldu 1

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ZvacA
ZvacA
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Myslím, že nový systém bodů Conquestu se asi neukázal jako nejšťastnější a plno hráčů o něm polemizovalo. Lze asi pochopit, že zprvu bylo cílem Dice zdůraznit důležitost postů s vlajkami pro hráče, ale fakt, že body týmů byly závislé právě jen na držení vlajek a hráči jinak nemuseli být takto třeba celkově penalizováni za jejich zabití a opětovný respawn, způsobil, že snaha o přežití hráčů na bojišti co nejdýl se snížila ještě více. S tím podle mého byla do pozadí zazděna právě i ta třída mediků, u nichž ta mechanika oživovat padlé a vracet je do oběhu aniž by tým přišel o cenné body přestala hrát nějakou svou roli. Boj se sice nesl v tom, že vlajky zde měly onu ještě větší důležitost, ale bylo to jen o nich, aby se hra vedle časómíry vůbec někam dostala, což se leckdy proměňovalo jen v lítání od jedné k druhé, protože nepřítel dělal to samé jen proto, protože to mělo vliv na celkové skóre. Mapa tak třeba přišla o variabilitu jak s nepřítelem naložit a jak by mohlo být možno vyhrát, tzn. třeba tak, že i tým, který právě přešel do defenzívy, navzdory tomu, že neudržel určité množství postů může být schopný svého soupeře nechat třeba "vykrvácet do sucha na lidských zdrojích (tedy bodech)" při jeho snaze pokračovat v útoku proti vám a tím bitvu obrátit a i nakonec vyhrát.

Pravdou určitě je že jak klasické, tak i to nové pojetí bodů v conquestu má své pro a proti, ale sám bych se přikláněl k tomu, co v Bf tradičně funguje celou sérii. O vlajky půjde v každém případě, koneckoncků je to důležitá motivace pro gameplay ve hře.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZvacA: Jo, naprosto souhlasim. Ale presne jak pises, kazde ma sve pro a proti. Me prislo, ze tento styl nutil hrace vic zabirat a branit vlajky. V BF4 mam i v Conquestu obcas pocit, ze to lidi hrajou jako klasickej team deathmatch. Bohuzel je pravda, ze medik se stal dost zbytecny (a to rikam z vlastni zkusenosti, protoze jsem vetsinu bety odehral s nim, za dvacet hodin jsem se dockal jedineho revivu a nikdy jsem nevidel, ze by si o nej nekdo rekl). Je pravda ze to lidem vzalo uplne motivaci prezit. A ze kvuli tomu zmizela meta hra s respawnami. Na druhou stranu mi to bojiste kvuli tomu prislo takovy dynamyctejsi. Ja osobne jsem z tehle zmeny byl ze zacatku dost rozcarovany, ale zvykl jsem si celkem rychle. Taky mam ve vysledku radsi klasicky conquest, na ktery jsem zvykly. Ale jak jsem psal, doufal jsem trosku, ze by to takhle mohlo zustat a jen by se navic objevil novy rezim, Legacy conquest. Myslim ze pro DICE by nebyl takovy problem tohle reseni zprovoznit :)

lefiath
lefiath
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono gesto s mapou zdarma je směšné, když v základu dostaneme o jednu méně než předtím, když BF4 startoval s deseti mapami. Tohle nepůsobí jako bonus navíc, ale jako vytržení jedné mapy a dodání ji hráčům "jako" zdarma, protože někdo v EA zřejmě zaregistroval, že něco podobného dělají v CD Projektu se Zaklínačem, ovšem Zaklínač měl i tak obrovské množství obsahu, takže to nikomu nevadilo. Stejně tak u Season Pass, dřív i u BF3 člověk dostal 20 map celkem, teď je to 16. Snaží se ždímat peníze za každou cenu, hanba.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
21. 9. 2016 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejvic jsem zvedav asi na Argonne Forest a na Giants Shadow. Jen me trosku mrzi, ze misto deseti map nakonec dostanem jen devet a tu desatou sice zdarma, ale az v prosinci. Plus jsem porad trosku zklamany, ze se nakonec predelava Conquest zpatky. Radeji bych ocenil tu moznost mit herni rezim navic. Klasicky conquest i jeho nove pojeti.

Reklama
Reklama