Zpět na článek

Diskuze: Doom slibuje rychlost a plynulost hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
12. 5. 2016 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: +1 nemůžu nesouhlasit, mluvíš rozumně a já zas takový odborník na DOOMa nejsem. Možná jen já si zážitek s DOOMa spojuju s charakteristickým plaváním hlavní postavy a nikdy jsem o něm nepřemýšlel jako ty. +2 za rozšíření obzorů :)

Mě přijde jako problém akce v současných hrách (ne nutně FPS), že na hráče vyskočí 10 postav, ale pak se nechaj zpracovat po jednom viz. Assasin's Creed. Ostatní z party enemies tančí kolem a tváří se důležitě a to je jediné na co se zmohou. I hry co se to snaží sebevíc maskovat jako BATMAN jednají podle stejného scénáře. Nejdřív zaútočí, ten, pak ten, potom tamten - nikdy né všech 10 najednou.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
13. 5. 2016 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Tohle video zase přesvědčuje o koupi a je to rychlé pěkné a svižné!
Po zkušenosti s betou jsem zrušil objednávku a pokud takhle bude vypadat singl, tak určitě kupuji!

díky za video

lefiath
lefiath
Level 1 Level 1
12. 5. 2016 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stul.drabik: Naprosto souhlasím, víc zbraní přináší možnost volby a z toho plynoucí rozhodování, a já nechci u hry zbytečně přemýšlet. A když jsme u toho, doufám že různých monster bude maximálně 5, doufám že jich tam nedají hodně, to mi taky vadí.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
12. 5. 2016 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BTW, mně se nový Doom zas tak pomalý nezdá:
https://www.youtube.com/watch?v=anrvBD4aTGY
Pokud je video z konzole, tak to pomalejší otáčení vypadá, jako kdyby byla pomalá celá hra, ale když se hraje na k+m, tak je to docela šrumec. Je fakt, že tam nejsou vidět velké otevřené prostory, kde by ta rychlost šla porovnat lépe, ale to video odkazované výše jsem chvílema skoro nestíhal sledovat.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
12. 5. 2016 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Především v Doomu 1 a 2 byla poměrně pomalá monstra, mezi kterými se dalo probíhat, až to vypadalo k smíchu. Ostatně to mi přijde jako nepříjemný problém i spousty současných her (nejen FPS) a nový Doom to podle ukázek moc nevylepšuje (i když aspoň střely impů a kakodémonů nejsou tak beznadějně pomalé). Tohle mi vadí víc, než pomalejší pohyb hráče. Asi proto, že i ve starých Doomech radši střílím od základní čáry na větší vzdálenost. V HL2 bylo pár potvor výrazně rychlejších než hráčova postava a to tomu dodávalo šťávu a nutilo ke změně taktiky.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
12. 5. 2016 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ibalgin500: Jo jenže ve starejch FPS od ID člověk nehrál za lidi, ale za mouchy. Tak jako v Counter-strike a Half-life. Borci co vyšplhaj na žebřík bez použití rukou, houpavý pohyb, jak když člověk odpočívá na zaparkované jachtě. ID tomu museli tomu přidat "VÁHU", tim jako myslim KILOGRAMy, chtěli-li aby to současní hráči brali vážně. Normální člověk zkrátka nemá šanci se pohybovat stylem jako v DOOM 1 a 2. Proč nikdo nesrovnává s DOOMEM 3 ? Co si pamatuju nebyla to vůbec špatná hra.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
12. 5. 2016 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lex_: Nebo možná spíš zapšklý pesimista ;)

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
12. 5. 2016 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno já, jako zarytý oldschool doom fanda, dávam videu palec dolů

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
13. 5. 2016 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Už to pařim a je to uplně něco jinýho než beta, hodně na tom mákli. Hlavně je to opravu PC hra, žádnej blbej port, je to skvěle optimalozovaný a je tam takovýho nastavení že se v tom člověk může krásně pohrabat a hlavně tam jde nastavit fov bez tweakování až na dost velký hodnoty. Co se týče singlu tak je to takovej Quake 4 zkříženej s Painkillerem. ;-)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
12. 5. 2016 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: A doskakování textur v Rage ti nevadilo? Jinak s tim iD Tech enginem souhlas, mam ho rád, ty hry maj takovou nostalgickou grafiku a FPS dost solidní. iD nedělaj ty typický rozmazaný hry co dneska vládnou světu a to se mi líbí. Sice tam maj třeba hnusný zábradlí a takový věci, ale koho to sere? Mě ne. Hlavní je že maj dobrý stínování, světla, textury a objekty v dálce nejsou rozmazaný, protože iD jako asi jediný studio na světě necpe všude debilní DoF.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
12. 5. 2016 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Nejsem žádný odborník na Dooma :-), jen si ho (jedničku nebo dvojku) jednou za rok či dva dám, a tak si ho udržuji v živé paměti. Trojku jsem ani nehrál. Pokud mě tedy paměť nešálí, tak plavala zbraň v pohledu a pohyb byl rovný, ale iluzi plavání celého obrazu to vzbuzuje, to je fakt.
Jinak akční hry jako AC nebo Batmany moc nehraji, ale třeba v Zaklínači nebo Tomb Riderovi byl větší počet nepřátel najednou docela problém a i když inteligence moc nepobrali, do fronty se neřadili, pokud se nepletu. Jinak to by mi vadilo taky. Nový Doom jako FPS by tímto trpět snad neměl, probohy.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
12. 5. 2016 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věřim. Prostě jo. Protože RAGE se dalo hrát na libovolný grafický kartě co měla 256 MB RAM (odehráno na takový kancelářský grafice, že snad ani jméno neměla - no ani větrák a široká byla 5 cm) a nikdy nešlo pod 40 FPS (1280x720). Sou to furt borcí a věřim tomu, že DOOM bude skvěle optimalizovanej. Ostatně 60 FPS na PS4 i X360, kdo z multiplatformních vývojářů to má ? ID TECH 5 dokáže dělat zázraky i na prehistorických konfiguracích, bohužel nikdo kromě samotných ID to nedokáže použít (viz. EVIL WITHIN).

stul.drabik@seznam.cz
stul.drabik@seznam.cz
Level 0 Level 0
12. 5. 2016 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám že tam nedají 5 až 10 zbraní.Jako u předchozího dílu.Mě to tam tolik zbraní vadí.Mě stačí aby tam byli maximálně 3 zbraně.

Reklama
Reklama