Zpět na článek

Diskuze: Slib o bezplatných DLC pro NMS už neplatí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

8bit
8bit
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Bigas: Souhlas no, a s tim MP to fakt mega zamáslili, jen co je pravda. Uvidíme no, jestli s tim něco provedou. Každopádně by si asi měli pořídit nějakého tiskového mluvčího, který by ty jejich výroky korigoval :-/ Vím, že jsou to panáci, kteří řeknou hodně slov ale přitom se informační hodnota rovná nule. Nicméně lidem z hello games by se přesně tenhle panák fakt hodil :D

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Máš štěstí,je to podprůměrná hra.Alespoň na tomhle se shodneme,i tak je v mnoha ohledech stejná jako The Division.

rezz3t@gmail.com
rezz3t@gmail.com
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stojí to 60 euro lzou o multiplayeru a este chtej prachy za dlc ? tohle jsou snad nejvetsi svine v game industry ever

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Old World Blues pro New Vegas, nebo Old Hunters pro Bloodborne, nebo Abysswalker pro Dark Souls jsou mnohem větší než Heart of Stone a všechno jsou to DLC. Datadisk (Expansion Pack) je akorát velké DLC, nic víc.

Neříkám, že to CD Projekt udělal schválně, ale prostě to řekli nešťastně.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@8bit: Podle toho, co píšeš, to vypadá, jako bys ten text ani nečetl. Tebou zmíněná citace v novince nechybí a naopak v se několikrát pozastavujeme nad tím, že se takováto neopatrná prohlášení mohou nakonec obrátit proti autorům samotným. Vůbec nejde o to někoho osočovat ze lží.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
16. 8. 2016 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: to si pleteš to dnešní magoři začali rozkouskovávat datadisky na pidi mini dlc, dřív pokud ti vyšlo deseti hodinový rozšíření, tak to byl datadisk žádný upachtěný dlc, navíc sem ještě neviděl dlc co by mělo krabicovej prodej což oba datadisky u zaklínače měli

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lefiath: Ne, slíbili, že všechna DLC budou vždy zdarma a ještě řekli, že by to tak měly dělat všechny firmy. Samozřejmě aby nezněli jako naprostí pokrytci, tak svým větším DLC začali říkat "datadisky".

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidim ze tahle hra zavani strasnym pruserem... Jeste ze je mi uplne ukradena :-))

neko10
neko10
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L: mysliš že bude season pass za 40e+-

Filias
Filias
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaklínač měl dost obsahu i bez DLC, tady ten obsah trochu chybí. Nehledě na to, že sliby o bezplatných DLC nemůže snad dneska nikdo brát vážně.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
17. 8. 2016 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná by to stálo za nějakou hlubší úvahu ohledně vlivu hype na vnímání produktu.
O marketingu. O tom, že marketing k No Man's Sky započal před třemi(!) lety, když se objevil na konferenci Sony. O umění pracovat s publikem. O obtížích s komunikací s médií. O zvládání celosvětového zájmu. O marketingové masáži řízené nadnárodním gigantem Sony (kontrolní otázka: Může se malý tým z Anglie dostat do programu celoamerické talkshow?).
O realitách vývoje.
O jednom klukovi, který za tři roky udělal desítky rozhovorů s dychtícími novináři, kvůli kterým procestoval svět "...aby jsi jim řekl něco super o vaší super hře - ty to zvládneš - my ti věříme!"

A taky úvahu o lidské psychologii. O naší víře.
A naivitě.
Naučili jsme se nevěřit televizním reklamám. A snad i umíme rozpoznat komerční prezentace. Alespoň se tím často chlubíme.
Ale přesto si předobjednáváme hry.

O naší vlastnosti vkládat si svou představu do vyjádření jiných. O naší fantazii a touze vidět to, co chceme - po čem toužíme. (Krásně to demonstruje seznam výtek s odkazy na videa zde: http://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGame/comments/4y4i3a/wheres_the_nms_we_were_sold_on_front_page/ )

Je to možné téma do hPodu? Asi nudné, že?

8bit
8bit
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@salvator2.0: jo, pod tohle bych se podepsal. :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ekatake: Dokud nezačne nadávat hráčům a teatrálně neoznámí, že na hry kašle, tak ne :D

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude zase “diskuze".

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@8bit: Myslím, že teď jsi na to kápl.

Pokud jde o to video, jak jsem napsal, přijde mi, že to zapadá do celkového kontextu a existují na YT, jak určitě víš, mnohem agresivnější nebo dramatičtější sestřihy. Já si na něj vzpomněl v té souvislosti, že se tu občas objevují tvrzení, že vývojáři nic podobného k MP neslibovali.

Prostě jsou to podle mě zbytečné tanečky, které hře spíš uškodí. Prve se předestře nějaký hodně ambiciózní a líbivý plán, následně ale realita přinese jeho redukci. Jak říkáš, ten, komu se hra líbí, bude o to zapáleněji tvůrce hájit, o co tvrdší bude jejich kritika z druhého tábora. To je nevyhnutelné. Já jim dál přeju úspěch a hra se mi spíš líbí, než nelíbí. Také si ale dobře uvědomuju, že díky její specifičnosti se prostě nestane univerzálním hitem, v nějž doufala většina hráčů.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@8bit: Já myslím, že mi křivdíš. Já tyhle věci zase tak moc neprožívám. Jsem zklamaný, ale na rozdíl od řady jiných hráčů to pro mě není žádná pohroma. Já jsem se ten text snažil vyvážit. Rozhodně do něj úmyslně nepodsouvám žádnou podprahovou informaci ani mi nejde o to vyvolat flame. Upozorňuju na to, že je to už druhý případ, kdy si protiřečí u věcí, které jim hráči budou jen těžko odpouštět. Podle mě v tom vidíš z mé strany nějakou zlomyslnost, ale já k nim žádnou zášť necítím. A to zmíněné video myslím dobře ilustruje skutečnost, že tvrdili o multiplayeru něco jiného ještě nedávno a něco jiného těsně před vydáním, což hráče opět zmátlo. Já tě chtěl ale hlavně upozornit na to, že v novince nechybí ta citace, kterou jsi mi vytkl. A přijde mi, že jsem z těch tří čtyř aktualit vytáhl to nejpodstatnější a rozhodně jsem nezamlčel (a už vůbec ne úmyslně) nějakou polehčující okolnost, jako to vyznělo z tvého prvního příspěvku. Takže jak říkám, že je to výbušné téma, ale za to nemohu já. Část lidí bude vývojáře hájit, část jim spílat. Můžeš mi to věřit, nemusíš, ale já nepatřím ani do jednoho z těch táborů. Cítím se nad to docela povznesený. Pokud tohle není dostatečně zajímavá zpráva nebo dostatečně neutrálně podaná, pak v podstatě není možnost o těch věcech informovat, aniž bychom vyvolali podezření, že vývojářům nadržujeme, nebo je naopak shazujeme. Není to nic ve zlém. Ale my se o nějakou neutralitu snažíme. A já jsem nechtěl sklouznout k odsudkům ani mentorování, ale naopak podotkl, že je to zbytečná chyba a zbytečně si na sebe upletli bič neuváženými prohlášeními.

ekatake
ekatake
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

platene dlc bude optimalizacia :D blbečkovia to budu este obhajovat. Sean murray klamal o multiplayeru a teraz klame aj o dlc. 60eur dat za tento indie shit bez obsahu a este platit za dlc .D

neko10
neko10
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: jo

neko10
neko10
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lefiath: taky vim že slibili

jbecko@seznam.cz
jbecko@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zaklinac byl dobrej :) a DLC budou placeny vzdycky ..kazdej tenhle vyvojar ma velky kecy jak budou DLC zadara ale vidina penez je silnejsi :D

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přijde mi, že přišli na to, že do té hry toho chtějí dát přece jenom víc, než si mysleli, takže hodlají přidat nějaké větší, placené updaty.

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
17. 8. 2016 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Někteří vývojáři prostě chtějí být hejtováni...
Škoda že hráči svými peněženkami ukazují, že jim to vůbec nevadí.

8bit
8bit
Level 1 Level 1
17. 8. 2016 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Twice: oni to ještě před vydáním nějak tweetovali.
Spíš byl problém v tom, že 3 roky tvrdí "budete potkávat jiné hráče, ale nejde o multiplayerovou hru" načež napíšou jen "nejde o multiplayerovou hru" tak je jasné, že to většina pochopila jen jako znovu vypíchnutí toho, že po většinu času budou ve hře sami.
A když se pak hello games moc nesnažili nějak víc upozornit na to, že ve hře fakt nikoho nepotkáš, tak je to prostě špatně . Já to tak pochopil taky a ano, jsem na ně strašně naprsklej v tomhle tom ohledu.
Problém je, že prostě druhá taková hra neni...to je jako skyrim, nebo fallout 4 ...jedinou konkurenci maj ty hry sami ve svých předešlých dílech. V rámci žánru prostě patří mezi ty nejlepší...co na tom, že v žánru obrovských otevřených RPG s neuvěřitelnou volností, jsou jen asi 4-6 her... to samé NMS...prostě to zamáslili jak mohli, ale ten "žánr" je pro mnohé sám o sobě tak zábavný, že to prostě lidi budou hrát a bude je to bavit. BTW pokud chceš namítnout, že se většinou objevují jen negativní ohlasy, dovolim si trochu kontrovat... lidi, které ta hra baví a nemají technické potíže, nemají důvod někde něco psát, ti hrajou a hru si užívají.

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
17. 8. 2016 03:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je tak, když penízky zachutnaj a je jich nakonec dycinky málo :)

Reklama
Reklama