Parťáci z Falloutu 4, naprosto jasně. Do té doby to byl mass effect, než mi při desátém hraní došlo, jak je to ale povechní a odfláklé. U F4 jsem měl rád spoustu z nich, od Nicka, přes Curie, Cait po toho kašlajícího chlapa z datadisku. Druhý by byl DA Inkvizice, taky moc dobré.
Tohle je spíš něčí hra o napadení akvizice a doufání, že mu Microsoft mimosoudním vyrovnáním dá nějaké peníze a oni to pak stáhnou. Normální vydírání a snaha vydělat. Obsah této zprávy obsahuje pouze hrozivá a vyhrožující prohlášení žalující strany, kanceláře právníků, co se na tom snaží obohatit a rozeslání těchto zpráv do světa akorát čekuje veřejnost, nakolik je blbá nebo nemá ráda Bethesdu, aby se jim zvýšila hodnota případného vyrovnání bokem.
To odškodnění by jako měla Beth vypaltit jako komu?
A když jim to nevyjde budou mít reklamu.
Věci v CC nejsou DLC, ale placené mody, které mají garanci nerozbít hru a fungují s nima achievementy.
Seasion pass má celou dobu přesně definovaný obsah, pamatuju jak jsem si ho na steamu kupoval, tam byl vypsaný seznam a že pro velký zájem a po zdražení SP na dvojnásobek zdvojnásobí i DLC v něm obsažený a brzo to pak doplnili. Nikdy tam žádný "dostanete všechno" nebylo uvedený.
Nicméně prostě studio BioWare je špatně organizované, pořád se tam navzájem vyhazují lidi (kolikrát byl odejit Karpyshin?) a to i z technickýho oddělení (není pravda, že za problémy stojí engine).
A další věc je ta, že to bylo vydáno s připravovanejma updatama, ty nakonec zrušili a ačkoliv tvrdí že první rok hru podporovali a vydávali do ní obsah, tak to enní pravda. I když šlo o po vydání nejrychleji a nejvíce prodávanou hru BioWare v historii, tak studio se doslova rozpustilo a slíbené rozšíření první rok úplně zrušili a řešili % padání lootu. Ze všeho slibované dovydali pár zbraní a jeden event catalyst. Ostatní docela rychle zrušili a po roce plácli něco o tom, že bude Anthem Next.
Když se objevila zpráva, že Anthem končí, hra se opět zaplnila hráči. Její komunita totiž jsou často současně lidi, co hrají Warframe nebo Destiny, takže oni svoji komunitu, připravenou vrátit se do kdykoliv do hry a zkusit nový obsah, celou dobu mají. Hru neopustili ji hrající lidé, ale rozhádaní vývojáři.
A poslední věc, hromada pracovníků BioWare odešla až po Anthem, včetně řadovejch lidí, který tam ale dělávalo od dob KOTORů. Kdybyste je hledali, tak spoustu z nich přeplatil a přebral Ubisoft (ale k nalezení jsou i v dalších kanadských studiích). Tam už zvedají kvalitu vyprávění a posilují týmy, již od výtečného Odyssey a Immortals Fenyx, kde taky omezeně létáte s křídly a občas přijde bouře a v ní boss :))) /jen mírný sarkasmus) a má výtečné dialogy a příběhy – a nemusí se hlavně bát toho, že je někdo po vydání úspěšného titulu zbytečně vyštve...
No nevím, Techland má dobrou pověst a o své hry se stará jako nikdo jinej. K Diyng Light vydali slušný datadisk stejně dobrý a opravdu veliký, jako byla základní hra. A byla a je plná poměrně novejch a dobrejch nápadů. Úplně to nesedí do profilu firmy co chce jen kopírovat.
Dead Island dvojku nikdo jinej zatím udělat neumí, protože jen Techland se svým engine prostě tyhle béčka se slušným meele kombatem umí. A že se o to pokoušelo lidí, podobně jako jeho kopie, včetně hrozného výsledku toho co dělal starbreeze.
Ten původní článek je plnej klišé, jako chápu že asi to bude nepříjemnej šéf, ale profil tý firmy tomu tak neodpovídá a taky bych připoměl, že i původní článek o BioWare prošel úpravama, protože se ukázalo že část ifnormací (včetně místnosti na pláč) si jejich jeden zdroj vymyslel, tedy ne všechny informace se později potvrzují z více zdrojů.
Je spíše otázka, zda se v Techlandu nestřetlo několik kreativních lidí v ostré výměně názorů a prostě někteří prohráli a raději odešli a teď se tak trochu přes media nemstí (či prostě nepouštějí páru a nějaký drby, ono to stačí). Přece jenom - práce na hře je stále kreativní proces a velice dlouhej a ne každej to zvládne. Prosadit si svoji vizi nebo projekt není jednoduché nikde. Pokud to děláte dlouho a pak vám to smetou ze stolu, jste vždycky z toho frustrován a leckterý novinářský ochmelka (dobrá novinařina už stejně neexistuje) z toho udělá rád téma.
//p.s. ten motiv s tím engine je taky ohraný a často to bývá nepravda. Engine u EA, frostbite je v zásadě geniální, BioWare ale tenkrát nedali všechnu dokumentaci k němu a pořádně je neproškolili, takhle to i řekli, ale herní novináři z toho udělali špatný engine. To samé u bethesdy, která používá velice zajímavou a dobrou technologii, která byla úmyslně nesprávně popisovaná a moc bych se nedivil tomu samýmu u techlandu. On má engine jako je Unreal pověst schopného enginu díky zejména marketingu, ale v praxi tomu tak není a spousta věcí se v něm dělá neuvěřitelně špatně. Techland má svoji technologii, najímá si pro ni lidi a je dost divní, když ti by najednou chtěli používat něco jinýho, případně technologii techlandu přenášet jinam (to už skoro smrdí průmyslovou zlodějnou). Navíc takové lidi určitě nenajímali proto, aby jim říkali že umí hlavně unreal a na jejich technologii jim s****).
Zvláštní, kamarád si to rozehrál teprve nyní, na Xbox SX a zajímavé je, že tam hráči jsou. Tak jsem si to taky zpětně nainstaloval pro zkoužku na svém Xbox a fakt, lidi to hrají.
To co tu hru zabilo bylo špatné vedení v BioWare, opakovaný propouštění lidí jako Karpyshin, zjevně ty projekty ve skutečnosti nikdo nevedl a šlo tam proti sobě spousta lidí. Anthem i přesto má výbornou hratelnost, jeho svět je skvěle zpracován a lore je až geniálně napsané... ale obávám se, že ti lidi na kterých tohle záleželo jsou už zase pryč.
Je to škoda, po nejlepším RPG dekády (a možná všech dob) DA Inkvizici tu bylo zase světélko naděje (a jedna z nejlépe se prodávajících nových značek v historii BioWare, protože Anthem šel na dračku). A oni to takhle zapíchnou, protože si neumí udržet lidi (ono jich spousta přešla do Ubi, na druhou stranu tam se to projevilo výrazně zlepšením kvality). BW se zjevně chtějí soustředit na vydávání ME, kterej ale nejenže nezestárl dobře, ale obávám se že při kompletním vydání vyjdou najevo všechny scénáristický kiksy a jak jednotlivé díly jdou proti sobě, nenavazují (odráželi tehdejší hádky v BW, včetně vyhazovůp pro autory jedničky, kteří to vedli skoro jako existencionální horror, mimochodem to bylo naprosto skvělé) a po podivné dvojce přišla strašná, splácaná trojka. Snad do toho sáhli a aspoň to nějak srovnali.
Kromě reálných koček mám ve hrách kočku asi kde to jde. V Torchlight trilogii, v Black Desertu, V ESO.... i v AC Valhalla, lodní kočku. Strašně moc se mi líbila kočička v Dark souls 2, která dokázala i ocenit moji vůni rozkladu.
@Ocelotr NN: jenže to roznesl samotný Vávra, ten celou aféru spustil. Původně to byla jen reakce na četu a v reakci an to si ěnkdo napsal málo sledovaný blog. Úplně by to zaniklo, ale pan Vávra pak pobíhal po světě s tím, že nejdřív jací jsou to blbci, že ve středověku v čechách černoši a později, při jeho zvyšujícím se politickém angažmá, přidává nutili nám tam černochy.
Toho se pak chytá hromada idiotů od "já hry nehraju a Kingdom Come jsem nikdy nehrála, ale teď vám řeknu co je ve hře špatně" po "antifa a neomarxisti nás nutí mít všude černochy" a máš kauzičku a lid na internetech má proč bojovat na dalších deset let.
Nicméně faktem zůstává, že nikdo je s černochama k ničemu nenutil.
@Ocelotr NN: protože tu kauzu živil a živí a stále nafukuje akorát Vávra. Ten pidiblok, kde o tom někdo napsal nikdo ani nesledoval. I ten "zlý tisk" nereagoval na pidiblok, ale na Vávru, kterej to všude vyřvával. I Tobi v PR Warhorse se ho snažil tlumit, i Klíma to nerad připomínal (šlo koneckkonců o kravinu z četu).
A u kosti s ušima žádný Vávra mezi tvůrci nesedí, tak proto se to neřeší, není tam nikdo kdo by si mezi panákama vymýšlel idiotský kauzy, aby mezi českými "vlastenci" vypadal jako hrdina.
V současnosti tam probíhá event s agentama z R6. Prvky survivalu rozšířeny o plynové masky (filtry se samozřejmě spotřebovávají). Součástí eventu je nepřátely použití nervového plynu na obrovské oblasti, kde se musíte opatrně pohybovat a zjišťovat co se stalo. Celé osady civilů jsou tam povražděny, pokud jdete v noci, tak se v těch mračnech postupně ukazují jejich zkroucené mrtvoly, má to hodně brutální atmosféru.
Proč trapas, ta hra je dobrá. Ubi to jen vydávají postupně, nicméně ona to už je velice dobrá hra a dobře reagujou na své vlastní hráče a rozvíjejí možnosti vlastní hry, kdy ty survival prvky jsou prostě něco, co se tam hodně hodí a bude to tam dobře fungovat.
Ten příměr s restaurací je trefný, protože často cítím se u her od Ubisoftu jako kdybych seděl ve výtečné francouzské restauraci... ...načež se občas tam rozrazí dveře a vpadne několik opilců, co na všechno hrabou nemytými prackami, cpou do sebe všechno co vidí a zapíjí to rumem s colou. Někteří se snaží ze švédséko stolu nakrást jídlo a skrývat ho do svých batohů a tašek. Načež se pak pozvrací a vypotácí se ven a nadávají na kuchaře, kvičící že mají záchvat z té spousty a velikosti porcí a z otazníčků. Pak se pomočí a za mohutného křiku zamíří dál, přičemž do kroku si popěvují rasistické nadávky na francouze...
Já hry od Ubi mám skutečně rád a nejenomže - podle mne - mají duši, ale jsou skutečně kouzelné a hodně z těch her je prostě skvělá. Takže článek hezkej.
To, že svět youtube (kterej nic nedokázal, kromě dojení peněz a je to je takovej parazit) si z něj udělal terč, a natočil lživé dokumenty, které jsou tak populární u lidí co si nedokáží dohledat faktaq nebo chápat věci v kontextu, neznamená že nejde o výbornýho vývojáře a tvůrce, kterej se výrazně zapsal do historie vývoje her.
@bukvak: ono plete, ale nikdo o tom nepíše, protože není ani proč. Ale ačkoliv nikdo neuznává konzolové války, a je strašně tolerantní, tak vždycky ti zelení jsou hňupové a jakákoliv ptákovina je důkazem, že MS nic neumí :D
To máš to samé, jako křiky jak stará konzole brzdí tu novou a že SONY tomu rozumí a budou mít hry jen na novou konzoli a pak lup, samozřejmě že SONY taky nedá k ledu svoji klientelu o počti 120 milionů a bude hry vydávat i pro ně a nejdnou to není problém a nebrzdí to vývoj her :D a vůbec všechno co se vyčítá MS ostatní dělají samozřejmě taky (kolik je druhů PS4 a jak jsou přehledně pojmenované, že, Switch bude mít dokonce tři verze), a můžeme jen spekulovat kolik lidí omylem předobjednalo PS5 bez mechaniky místo s mechanikou, akorát se to jinak nazve, fanoušci to vytěsní a je to hotové.
Nemá cenu se tím vůbec zabývat, bylo zapotřebí zase vytvářet zprávy, na které lidi kliknou aby byla čtenost.
Ty dvě hodiny ale slouží jen k tomu, že během té doby lze vrátit zboží a požádat o vrácení peněz bez udání důvodů.
JInak lze normálně žádat o refund i ve chvílích kdy produkt neodpovídá technicky tomu co by měl dělat (napoř nefunguje na vašem procesoru, není funkční multiplayer, který je uváděn na stránce obchodu – připisuju aby se neopakovali nepravdy kolem NMS, kde se MP nikde neuváděl a tak jeho absence nemohla být u reklamace být důvodná) a kdy je steam povinen to vyřešit (a když ne, tak úřady a oznámení).
JInak čas se počítá všude, i u spuštění MMOček, kdy klient výrobce stahuje update, v případech jako ESO nebo Warframe klidně dlouhé hodiny.... a celou dobu steam počítá jako že hru hrajete. Naopak zjevně u případu FS tedy konečně tento problém, díky MS, Steam začal po letech řešit, skvělé.
Původně jsem si myslel, když jsem ptokával prázdné kočáry, že je to nějaký haloweenský event. Jenže není.
Navíc ona to není sranda, existuje častá chyba na straně serveru R*, která vás vykopne ze hry. Že mi to maže klobouky už jsem si nějak zvyknul, ale že vám to smázne event, přeruší (a zruší) mise, který ale se pak objeví zašedlé a nelze je znovu opakovat, a že dokonce jsou chyby s inventářem, to už taková sranda není. Během celého totho bordelu samozřejmě běží i bonusové akce a eventy, které jsou ale v tomto stavu těžko realizovatelné a pro mnohé jsou tak jejich speciální odměny nedosažitelné. Navíc potřebujete i odměny z denních a jiných výzev, aby jste měli zlaté cihličky, za které si kupujete i ty role play zaměstnání.
Je ale vtipné, jak vesele a kamarádsky o tom referujou novináři, protože kdyby se něco takovýho objevilo u jistý jiný hry od Bethesdy, tak bude zuřivostí poprskaný text i monitor a bude to znít jak norimberský projev. Ovšem můžu vám říct, že taková míra chyb a vad nemá obdoby nikde, ani ta hra od Bethesdy nikdy nebyla na tom dlouhodobě takhle špatně. A nejsou to chyby, co by tam byly den, to jsou prostě celý týdny a podpora se tváří, že se nic neděje.
Já bych jen dodal, že podobně jako ve Fallloutu 76 Atomy, se i v RDR2 online zde zlaté cihličky vydělávají ve hře a jinak je lze i zakoupit za skutečné peníze, aby se náhodný čtenář nebál toho, že je to JEN za peníze. Může si to všechno normálně nahrát a postupně odemknout, jen to bude trvat déle. Ty jednotlivá role play jsou ale moc dobrá.
Bohužel jinak s obsahem se moc nevytáhli, přitom to je tak neuvěřitelně potenciální titul. Nicméně ale stále to tam můžou dodat.
Ten Aaron Greenberg se musel spíš zbláznit. Ještě před nedávnem se chlubili velkým ziskem a výhodama. Když připočtu ty řeči kolem HALO a podobně, tak jestli tohodle člověka někam nezavřou, tak ještě tak jeden dva rozhovory a rovnou můžou na ty Xbox nalepit značku SONY, protože ta to celý vyhraje naprosto bez boje, to jim to rovnou můžou předat i se studiema.