Zpět na článek

Diskuze: Zrušit Anthem Next byla chyba

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
26. 2. 2021 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čeho je vám líto? Je zcela nevyhnutelné, že EA vyrukuje s nějakou podobnou hrou znovu. Tyhle monetizační továrny na nekonečnou zábavu jsou pro velká vydavatelství příliš velkým lákadlem.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
26. 2. 2021 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

F

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
26. 2. 2021 06:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem na tom úplně stejně. Je mi to fakt líto (na jednu stranu). Patřím mezi lidi, co s hrou prošli bety, otevřené demo i plnou hru. Nikdy nepřestanu tvrdit, že Anthem měl naprosto skvostný základ. Přenádherný svět, zajímavý lore/historii, překrásnou faunu i flóru, úžasné výhledy, členitost. Osobně mě i hodně bavily třídy obleků a speciální schopnosti. Potom, co si v Bioware vyzkoušeli jak parádní je používat jetpacky v ME: Andromeda, mělo Anthem i naprosto skvělé a velice návykové létání a la Iron Man. Nikdy nezapomenu prvotní skok z ochozu pevnosti vstříc džungli pod sebou. Bavilo mě i fashion s obleky. Škoda, že hra se trefila do "kravaťáckého období", kdy všechny společnosti nutně potřebovali mít v portfoliu svůj money maker typu live service her. Kdyby Anthem byl čistokrevný, poctivý, 60hodinový singl, chrochtal bych jak ten čuník! A to by se mi stejně ani s Anthem Next nesplnilo... čili smutnej jsem, vzpomínky si uchovám a s nadějí vyhlížím Mass Effect. RIP Anthem.

bluetomcat@seznam.cz
bluetomcat@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 2. 2021 05:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anthem je naprosto ukázkový příklad jak všechny projekty dopadnou když do toho kecá marketingové oddělení. Naprosto stejný příklad je Cyberpunk 2077. Hra byla vydána naprosto nedotažená jak po herní stránce tak i po té technické. Kamarádovi na PS4 tahle hra poslala konzoli do nouzového režimu, načítací obrazovky jste viděli častěji než hru, hra zkrátka nebyla dotažená a bylo to na ní vidět. Už jen to jejich "VIP demo" mělo být varováním, že takhle ne. Ano ta hra měla být revolucí ale potřebovala minimálně ještě dva roky být pod pokličkou a řádně dodělat a dopilovat. Zkrátka marketingové oddělení řeklo, do toho a toho data to musíte stihnout i kdyby jste měli chcípnout. No a pak to podle toho také dopadlo, překvapivě...

Martin Synek
Martin Synek
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
25. 2. 2021 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně jsem, stejně jako David, měl Anthem docela rád. Naposled jsem do něj sice nakoukl asi čtvrt roku zpět, ale pořád mě ten akční základ a vlastně i to prostředí kolem docela bavilo. Navíc jsem po očku sledoval situaci okolo Nextu a potají se těšil na nový restart. A teď je mi z toho docela smutno...

@Nikdykde: +1

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
25. 2. 2021 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je mi to stejně líto.

Nicméně prostě studio BioWare je špatně organizované, pořád se tam navzájem vyhazují lidi (kolikrát byl odejit Karpyshin?) a to i z technickýho oddělení (není pravda, že za problémy stojí engine).

A další věc je ta, že to bylo vydáno s připravovanejma updatama, ty nakonec zrušili a ačkoliv tvrdí že první rok hru podporovali a vydávali do ní obsah, tak to enní pravda. I když šlo o po vydání nejrychleji a nejvíce prodávanou hru BioWare v historii, tak studio se doslova rozpustilo a slíbené rozšíření první rok úplně zrušili a řešili % padání lootu. Ze všeho slibované dovydali pár zbraní a jeden event catalyst. Ostatní docela rychle zrušili a po roce plácli něco o tom, že bude Anthem Next.

Když se objevila zpráva, že Anthem končí, hra se opět zaplnila hráči. Její komunita totiž jsou často současně lidi, co hrají Warframe nebo Destiny, takže oni svoji komunitu, připravenou vrátit se do kdykoliv do hry a zkusit nový obsah, celou dobu mají. Hru neopustili ji hrající lidé, ale rozhádaní vývojáři.

A poslední věc, hromada pracovníků BioWare odešla až po Anthem, včetně řadovejch lidí, který tam ale dělávalo od dob KOTORů. Kdybyste je hledali, tak spoustu z nich přeplatil a přebral Ubisoft (ale k nalezení jsou i v dalších kanadských studiích). Tam už zvedají kvalitu vyprávění a posilují týmy, již od výtečného Odyssey a Immortals Fenyx, kde taky omezeně létáte s křídly a občas přijde bouře a v ní boss :))) /jen mírný sarkasmus) a má výtečné dialogy a příběhy – a nemusí se hlavně bát toho, že je někdo po vydání úspěšného titulu zbytečně vyštve...

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
24. 2. 2021 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@salvator2.0: Na to konto bych rek, ze mozna inovovali jenom proto, aby inovovali, bez cile a bez duvodu. I kdyz me Anthem nelakala prave spis kvuli tomu, kolik jinych her pripominala, takze tezko rict co tam bylo za inovace.

Co se tyce otazky z konce clanku, resp. toho tematu, tak za me rikam, ze bylo v pohode rozhodnuti tu hru zrusit a jako nejlepsi krok do budoucnosti by bylo "leaknout", at uz oficialne nebo neoficilne, herni kod, a at si komunita udela takovou hru jakou ji chce. to samy udelala velmi uspesne komunita u Need For Speed World, ktery EA odstrihla, jakoby se nechumelilo.

Rastr
Rastr
Level 1 Level 1
24. 2. 2021 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blizi se konec fiskalniho roku, kazdej obhajuje pred investory a akcionari co muze, aby jim zaplatili dalsi projekty. Solichy jako tohle se daji ocekavat ;-)

salvator2.0@seznam.cz
salvator2.0@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 2. 2021 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázka je, jestli v Bioware měli představu co s tou hrou dělat. Skoro bych řekl že ne.

Reklama
Reklama