Hra co nezboří internet ani herní průmysl. Tahle over-rated "hra" nemá co nabídnout jako celá společnost za ní, celá léta vykrádají nápady ostatních, což ostatně platilo i o prvním dílu téhle "série". Ostatně poslední verze byla jen jiná verze 2 smíchaná s ravenem, kterého předtím pro jistotu zařízli, aby měli co vykrást. A hádám, že podobné to bude i tady.
Overrated blbost jako všechno co kdy vylezlo ze zadnice gabena tupana. Tak snad to vyjde aby kult kolem tohohle rakoviného tumoru herního průmyslu měl co opěvovat a povznášet se na všechny ostatní.
Není to tak dávno co se psalo jak je nemalá část uživatelů závislá na nakupování her na této "platformě". Inu další kanál jak ještě více zintezivnit nakupování. Samozřejmě se slevami.
Odkaz Larianu spočívá v důsledné filozofii: hráč má mít plnou kontrolu nad příběhem, žádné laciné triky, žádné mikrotransakce, jen poctivá interaktivní zkušenost.
Za ívahu stojí proč studia, potažmo herní průmysl, k takovýmto monetizacím a "trikům" sahají. A jestli se nejedná o subtilnější ukazatele většího a širšího problému.
@Drew7878: Inu, pokud Valve působí na čínském trhu, a my víme že Tencent si nárokuje podíly ve firmách na čínském trhu působících, pak je logické se domnívat, že má podíl i ve Valve, byť se o tom nemluví ani nepíše, aby nebyla poškozena "dobrá pověst" Valve. A to je něco v čem je Gabe Nevermore opravdu dobrý - PR. Pak se nabízí otázka proč se tolik plive na EPIC a Valve jsou z obliga a ti "správní hoši". Pokud Tencent nemá podíl ve Valve, jakože ta data prostě nejsou, a přesto je umožněno Valve působit na čínském trhu, pak se nabízí otázka - jak je to možné? Má snad Valve nějaké vyjímečné postavení nebo jsou jen vyjímečně dobří ve vyjednávání s Tencentem/Čínou?
@RomanK47: Dovolte mi smělou otázku. Pokud nazýváte Epic Games č.s. protože u nich má Tencent 40%. A samozřejmě to asi nedělá radost, všichni víme co se stalo RIOTu. Jak byste ale nazval třeba Valve, kteří také působí na čínském trhu, musí kvůli DOTA2, a zároveň vytvořili čínskou verzi Steamu aby mohli na tamní trh. I když se o tom moc nemluví a vlastně o tom ani není moc známo. PR uměl Gabe Nevermore vždy nejlépe a zastírat též.
Co se exkluzivit týče, byli tu vždy a vždy tu budou. Ostatně když je hra jen na Steam, je to také exkluzivita?
To je logicke. Vetsina techto MOBA her jde cestou kopirovani tech uspesnych (LOL, DOTA, HOTS, dejme tomu HON). Kopirovani hratelnosti, hrdinu i toho co jednotlivi hrdinove umi. Nedavno jsem narazil na Arena of Valor. To je taky bez napadu. Mapa samozrejme kopie mapy z LOLka. Co se rozlozeni mapy a veci tyce. Chybou techto MOBA her je, ze osekaji system schopnosti a kouzel, aby hra byla mnohem primocarejsi. Tim se pripravi o cast hratelnosti, komplexnosti. Uspech DOTA je v prave komplexnosti. LOLko je pro (jako) deti. HON je nekde mezi DOTA a LOL. HOTS, jako vetsina poslednich veci od Blizzardu, sazi na nostalgii spojenou s postavami a mapy s ukoly. Je zbytecne delat horsi kopie techto her. Kazda nova MOBA se snazi byt co nejvic akcni. Zbytecne. Osobne bych uvital neco strategictejsiho a pomalejsiho.