rychle-dojmy-tiskovka-sony
Článek Rychlé dojmy: tiskovka Sony

Rychlé dojmy: tiskovka Sony

Farid

Farid

9
Reklama

Sony dobré zprávy potřebuje jako sůl. Jeden tvrdí, že si internetoví novináři na PS3 zasedli, druhý, že si firma všechnu kritiku zaslouží, ale ať už vlastní vinou nebo pod mediálním tlakem je nesporným faktem, že v posledním roce nemá držitel značky PlayStation zrovna dobrou image. Skromnější, na bezprostředně se blížící hry pojatá tiskovoka Microsoftu musela být v centrále Sony vnímána jako dar z nebes. Jestliže rival neměl přichystané žádné velké odhalení exkluzivní hry, zde jich bylo hned několik, a chybějící premiéra jakékoli periférie samozřejmě bez problému přebije nová vezre PSP.

I když to byla jednoznačně výživnější, pohlednější a lépe zorganizovaná show, přesto jí k dokonalosti dosti chybělo. Mnohé, dávno oznamené hry, o kterých jsme chtěli slyšet více podrobností, naprosto chyběly. Co je s Afrikou? Jak je na tom nový Gateway? A o čem je doopravdy Heavy Rain?

Loni po nevýrazné E3 se Sony dostala do spirály špatných zpráv, pesimismu a ne zrovna oslnivých výsledků. Může její letošní malé vítězství v Santa Monice přinést zvrat? Mohlo by, pokud avizované, lákavě vypadající hry dorazí co nejdříve a obstojí v testu hratelnostní kvality.

Největší zklamání

Nové PSP je realitou, je tenčí a lehčí, vydrží déle, má lepší tlačítka, rychlejší mechaniku... hurá. Ale kde je kruci alespoň 4 gigová interní paměť? Jakto, že se všechny ty zaručené internetové „insider“ informace minuly s realitou? Taky mi popravdě scházel update ve věci vibrujícího Sixaxisu. To ale snad příjde později.

Největší informační deficit

Ačkoli se pánové se svými avatary neustále procházeli po prostorách Home, o této tolik opěvované službě PSN jsme se vlastně nic nového nedozvěděli. Očekával jsem, že její detailní prezentace bude jedním ze stěžejních pilířů celé konference. Možnost propojení s PC a mobily je jistě pozoruhodná, já se ale spíš těšil na ucelenější představení možností a interfacu.

Nejzajímavější z neočekávaných

Z titulů, o kterých jsme ještě před konferencí neměli ani ponětí, se mi nejvíce líbil Echochrome (PSP), černobílá puzzle hra, která mi připomíná Escherovy absurdní obrazy. Lidi spontánně tleskali.

Největší frajer

Holky by možná daly přednost Hideo Kojimovi, ale já musím svůj hlas složit k nohám jeho díla, jmenovitě Raidenovi, předvádějícímu v nádherné, dlouhatánské mlátičce traileru MGS 4 těžkotonážní choreografii s prvky, které jsem dosud v žádné hře ani filmu neviděl. V mém soukromým žebříčku se tak dostal těsně před Labutí jezero.

Real-time renderovitý

No dobře, Killzone 2 vypadá vážně dobře. A nejen to, pozorný divák si mohl všimnout několika drobných prvků a nápadů, které v žádné jiné FPS nespatříte. Byl však stejný nebo lepší než švindlující trailer roku 2005? Krátká odpověď: ne. Jsem tedy zklamán? Jakožto příznivec prvního dílu: ne.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama