OBRAZEM - Jak šel čas se sérií Call of Duty
Článek OBRAZEM - Jak šel čas se sérií Call of Duty

OBRAZEM - Jak šel čas se sérií Call of Duty | Kapitola 13

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

8. 11. 2021 14:20 2

Seznam kapitol

1. Call of Duty (2003) 2. Call of Duty 2 (2005) 3. Call of Duty 3 (2006) 4. Call of Duty 4: Modern Warfare (2007) 5. Call of Duty: World at War (2008) 6. Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) 7. Call of Duty: Black Ops (2010) 8. Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011) 9. Call of Duty: Black Ops 2 (2012)
10. Call of Duty: Ghosts (2013) 11. Call of Duty: Advanced Warfare (2014) 12. Call of Duty: Black Ops III (2015) 13. Call of Duty: Infinite Warfare (2016) 14. Call of Duty: WWII (2017) 15. Call of Duty: Black Ops 4 (2018) 16. Call of Duty: Modern Warfare (2019) 17. Call of Duty: Black Ops Cold War (2020) 18. Call of Duty: Vanguard (2021)

Před pár dny vyšel v pořadí již osmnáctý díl série Call of Duty, tentokrát s podtitulem Vanguard. Této příležitosti využijeme a ohlédneme se do minulosti. Pojďme si stručně připomenout, jak to vypadalo, když nás hned osmnáctkrát volala povinnost...

Reklama
Reklama

Call of Duty: Infinite Warfare (2016)

OBRAZEM - Jak šel čas se sérií Call of Duty

  • Infinity Ward
  • 4. listopadu 2016
  • PC, Xbox One, PlayStation 4
  • 13,6 milionu prodaných kusů
  • 73-78 Metacritic

S Infinite Warfare si značka sáhla na dosavadní dno. K zatím nejfuturističtějšímu pokračování Call of Duty byli hráči nepřátelští od samého počátku. Oznamovací trailer má dodnes na YouTube drtivý poměr 3,9 milionů disliků proti 645 tisícům liků. Hráči kritizovali téměř vše, nelíbilo se jim ani hvězdné obsazení kampaně včetně známé tváře Hry o trůny, Kita Harringtona, cameo obsazení sportovců Connora McGregora a Lewise Hamiltona nebo opět velmi propracovaný režim zombie.

Hodnocení bylo opět o něco slabší než dříve, i když si kritici pochvalovali překvapivě solidní příběhovou kampaň, která přinesla například bitvy ve vesmíru. Zásadní propad ale přišel v otázce prodejů. Infinite Warfare se prodávalo pomalu, ve výsledku navíc hra zaujala méně než polovinu hráčů oproti třetím Black Ops. Hodnota 13,6 milionu prodaných kopií je nejnižší od World at War, v roce 2008 ale herní trh vypadal úplně jinak a za úspěch se považovala úplně jiná čísla.

Nešlo tedy o vyložený propadák, v kontextu značky bylo ale jasné, že musí Activision zakročit a Call of Duty musí vystoupit ze svého vlastního stínu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Hrej.cz