Hitman: Blood Money Článek Hitman: Blood Money - 3. část

Hitman: Blood Money - 3. část

David Vlach

David Vlach

10. 7. 2006 22:53 8
Reklama
Reklama

House Of Cards

Zbraně k nalezení: SLP.40, SLP.40.S, TMP
Odměna: 675 000 $

Tuhle misi lze sice snadno provést s hodnocením Silent Assassin, ale zařídit aby všechny vraždy vypadaly jako nehoda, je téměř nemožné. Pro usnadnění celé mise je dobré vzít si s sebou pušku s tlumičem. Na začátku vstupte do kasina a zajděte si k recepci pro klíč od vašeho apartmánu. Pak vyjděte po schodech k výtahům a vstupte do levého z nich. Počkejte až se za vámi zavřou dveře a vylezte do výtahové šachty, tam počkejte dokud nepřijde vědec a až se výtah rozjede vytáhněte ho škrtící strunou nahoru. Seberte mu klíč, seskočte s vaším kufříkem dolů (ten jeho si tu zatím nechte, budete ho potřebovat při odchodu) a sjeďte o patro níže. Tady si zajděte do svého apartmánu a uvnitř smontujte svou pušku. Odložte jí na zem a vstupte na balkónek. Po pravici uvidíte na druhém balkóně hotelového poslíčka. Vyjděte s pokoje a zamiřte k němu. Ujistěte se, že se nikdo nedívá, připližte se k němu zezadu a strčte ho přes okraj balkónku. Teď už se nemusíte bát, že vás někdo uvidí. Po odchodu ještě zavřete dveře a zamiřte zpátky k výtahu. Tentokrát nastupte do pravého výtahu a nechte ho sjet dolů. Při cestě si vlezte do šachty a počkejte si na další oběť. Tou bude Hendrik Schmutz, který je na cestě do svého pokoje v sedmém patře. Uškrťte ho, seskočte dolů a vyjeďte do osmého patra. Teď zamiřte k pokoji, který patřil vědci. Ujistěte se, že šejk je již ve svém soukromém salónku a po cestě k pokoji stiskněte požární alarm. Teď rychle utíkejte do pokoje vědce, v ložnici vytočte na mobilu šejkovo číslo a ještě rychleji se vraťte k výtahu. Tím zajeďte do sedmého patra, do svého apartmánu, kde seberte pušku a vyjděte na balkónek. V kasinu totiž nefungují mobilní telefony, kvůli možnosti podvádění a tak musí šejk zajít ven.

Na balkónku zamiřte vpravo a přeskočte na malou železnou plošinku. Odtud budete mít skvělý výhled na šejka. Jedna rána do hlavy a rychle zpět do svého pokoje. Pušku tu musíte nechat, protože zpět budete brát kufřík s penězi, který měl u sebe vědec. Ještě než opustíte hotel musíte se stavit pro kazetu z bezpečnostních kamer. Vchod do místnosti není nijak zvlášť strážen, jen se sem občas jde podívat jeden z portýrů. V samotném bezpečnostním centru sedí jeden strážný, kterého budete muset uspat pomocí injekce. Pak seberte kazetu a můžete v klidu odejít zadním vchodem z hotelu pryč. Pokud byste přeci jen chtěli zabít všechny tři cíle tak, aby to vypadalo jako nehoda, máte šanci. Hendricka je možné shodit z balkónku jeho pokoje. Stačí si jen počkat u jeho dveří a až jimi projde, následujte ho až na balkón. Mimochodem stejným způsobem můžete do jeho kufru schovat bombu a až pak půjde za šejkem její výbuch je zabije oba. Vědce můžete shodit z osmého patra stejným způsobem, jen předtím musíte odstranit jeho osobní stráž. Jeho samotného pak odveďte na balkón jako lidský štít a hoďte dolů (K němu se dostanete za použití požárního poplachu a následném schování ve skříni). Se šejkem je to trochu složitější, potřebujete uniformu zaměstnance hotelu. Zavolat ho mobilním telefonem a pak rychle utíkat do jeho soukromé lóže a po schodech ven. Tady ho budete muset shodit až půjde po schodech zpět dolů. Ne vždy se to povede, ale jiný způsob pravděpodobně není.

A Dance With The Devil

Zbraně k nalezení: SLP.40, Desert Eagle, FN-2000, MP5, MP7, Dragunov
Odměna: 570 000 $

V této misi raději zapomeňte na maskování vražd jako nehody (je to sice možné, ale strašlivě zdlouhavé, komplikované a trochu založené na náhodě). Nejprve projděte hlavními dveřmi a promluvte si s ochrankou. Řekněte jí o zapomenutém kufříku a následujte jí do skaldu. Tam jí uspěte a vezměte si její oblek. S oblekem vejděte do garáží a u otevřeného nákladního auta se opět převlékněte, tentokrát do kostýmu na nebeskou party. Pokud máte s sebou nějakou zbraň nevstupujte do výtahu dveřmi, ale využijte postranní servisní vchod. Stačí jen odlákat hlídače pomocí mince a rychle se vyloupat dovnitř. Vylezte po žebříku a vlezte do prvního výtahu. Vyjeďte až do horních pater a hned zamiřte na toaletu. Tady si v pravé kabince počkejte na agenta Martineze a pomocí injekce nebo struny ho usmrťte. Odtáhněte jeho tělo do rohu aby nevadilo při otevírání dveří a vezměte si jeho kostým. Pokud ještě nemáte FN-2000, můžete si vzít jeho kufřík, ve kterém je tato zbraň ukryta. Vyjděte z toalet, dejte se vlevo a pak do dveří vpravo. Na konci chodby se nachází vchod do Martinezovi kanceláře, kde z notebooku zjistíte identitu dvou zabijáků najatých na vaše odstranění. Jedním z nich je Eve, příšerná zpěvačka s úžasným tělem v andělském kostýmu. Počkejte si na ní v kanceláři a hned jak přijde se do ní pusťte pěstmi. Nesmíte zaváhat nebo do vás vrazí jeden ze svých nožů. Její tělo odtáhněte za stůl a ujistěte se, že již nežije. Vedle stolu se nachází ještě jeden kufřík, uvnitř je ukryta puška SVD Dragunov, je jen na vás, kterou zbraň budete chtít odnést do svého úkrytu. Vraťte se zpět do výtahu, sjeďte dolů a přelezte do druhé šachty.

Zamiřte na pekelnou párty. Martinezův kostým vám umožní chodit všude, kde budete chtít. Na party si zajděte promluvit s barmanem. Odvede vás do skladiště, kde se spolu musíte utkat o post nejlepšího nájemného zabijáka na světě. Pokud máte u sebe svou zbraň tak je to jedině dobře, pokud ne musíte nejprve ke stolu a trochu se vyzbrojit. Každopádně začněte střílet co nejrychleji na místo, kde stojí ďábelský Maynard. Pokud ho nezabijete hned, nastane zuřivá přestřelka, při které můžete velice snadno přijít o život. Po jeho smrti seberte klíč od skaldu a vraťte se zpět na párty. Zamiřte k místu, kde jsou dveře na plošinu, ze které Vaana předvádí své vystoupení. Nalevo od dveří je přístroj, kterým se ovládají ohnivé efekty. Trošku si sním pohrajte a běžte se podívat jak to dopadne. Může se stát, že vás Vaana potká a půjde s vámi do soukromé místnosti trošku si užít. V tom případě jí budete muset odstranit ručně v oné místnosti. Cesta zpět v kostýmu by neměla být problém. U dodávky si na sebe opět vezměte uniformu a zamiřte ke vjezdu do garáže. Tam se v malé budce nachází video se záznamem bezpečnostních kamer. Počkejte až jeden ze strážných odejde, propližte se dovnitř a seberte nahrávku. Pak zajděte pro svůj oblek a nepozorovaně se dostaňte až k vašemu autu. To by neměl být problém. Stačí jen počkat až stráž půjde pryč, seběhnout po schodech dolů a vyčkat na vhodnou chvilku i u druhé stráže.

Amendment XXV

Zbraně k nalezení: Nailer, MP5, M14, Desert Eagle, Custom 1911, SLP.40
Odměna: 400 000 $

Zapomeňte, že byste si mohli vzít do bílého domu nějaké zbraně. Jediné co lze přenést skrz detektor, je puška ve speciálním kufříku. Pokud chcete můžete si jí vzít. Při procházení detektorem musíte kufřík položit na jezdící pás a na druhé straně si jej vzít. Za bezpečnostní kontrolou jděte rovně a schovejte se na toaletě vpravo. Počkejte si až sem půjde zaměstnanec a uspěte ho. Jeho tělo posuňte dál od záchodu a vezměte si jeho uniformu. Ze záchodu projděte dveřmi nalevo a pak dalšími dveřmi vlevo. V bezpečnostní místnosti si vezměte kazetu z videa a ze stolu kartu pro vstup do centrální budovy. Vyskočte oknem ven a počkejte si na hlídkujícího mariňáka. Uspěte ho druhou injekcí a jeho tělo odtáhněte za roh aby ho nikdo nemohl spatřit (stejně schovejte i jeho zbraň, která by mohla někoho přilákat). Vezměte si jeho uniformu a vraťte se zpátky dovnitř východního křídla. Pokračujte chodbou až do hlavní budovy a zamiřte do druhého patra. V místnosti s oknem na západní křídlo se převlékněte do řemeslnického úboru a sejděte zpět po schodech dolů. U vstupu do kanceláře viceprezidenta budete prohledáni. Uvnitř si počkejte až se viceprezident Morris vrátí z vycházky se psem a pak jej potichu zabijte. Jeho tělo uložte do almary, ale ještě předtím si nezapomeňte vzít kartu pro vstup do západního křídla. Pak se vraťte do horního patra a po lešení slezte na střechu. Tady si všimněte dvou větracích šachet. U té pravé odložte minu, bude se tu později nacházet váš poslední cíl a takhle si celou práci trochu usnadníte. U vchodu si počkejte až si přijde jeden z federálů zakouřit. Pak se propližte dovnitř a následně do prvních dveří nalevo. Uvnitř bude ještě jeden federál, ale měl by k vám být otočený zády. Pokračujte kradmým pohybem do dalších dveří vlevo a tam se převlékněte do obleku agenta. S novým outfitem můžete bez problémů sejít do spodního patra, až do oválné pracovny, kde dojde k setkání s Markem Parchezzim III.

Po výbuchu vyběhněte na střechu a najděte si nějaký kryt. Na konci střechy na vás čeká albín a v rukou třímá velice silný modifikovaný Colt 1911. Pokud jste na něj nastražili bombu, odpalte jí a rychle běžte co nejblíže, pro případ kdyby jej nezabila. Cesta zpět povede přes lešení do horního patra, kde se převléknete zpět do mariňácké uniformy a projdete až na toaletu v křídle pro turisty. Tam si vezměte svůj oblek a vyjděte přes turniket ven k východu. Pro případ, že byste chtěli k eliminaci obou cílů použít sniperku, proneste jí až na střechu, ze které můžete zabít viceprezidenta při venčení psa. Pak jí opět sbalte do kufru a ten si odložte někde na druhé straně střechy. Ale dejte si pozor aby kufřík nikdo neviděl, jinak by vám ho mohl odnést. Až se vrátíte zpátky na střechu, smontujte pušku a pěkně z dálky zastřelte Albína.

Requiem

Naprosto fantastické zakončení toho dílu a také nejtěžší souboj v celé hře. Stiskněte několikrát šipku vpřed a hitman se začne pomalu probouzet. Existuje několik základních taktik, které vám mohou pomoci, zde si popíšeme jednu z nich. Na začátku je celý čas zpomalen, což vám poskytuje značnou výhodu: Je velice důležité jí využít a během času něž se postavíte na nohy, zastřelit alespoň tři agenty. Pak začne čas plynout normálním tempem. Nejlepší je nejprve zastřelit sedící dvojici po vaší pravici a agenta, který vám stojí u nohou. Pak se zaměřte vlevo a zabijte dalšího agenta, který již bude mít vytaženou zbraň. Další čtyři protivníci jsou u lavic před vámi. Čas již běží normálním tempem, takže se vás budou snažit co nejrychleji obklíčit. Zabijte ještě jednoho a během chvilky se na vaše tělo sesype salva kulek. Jakmile začnete umírat máte poslední šanci a opět výhodu zpomaleného času.

Teď musíte pořádně mířit, protože budete muset zbývající trojici zabít výstřely mířenými na hlavu. Postřílení všech osmi agentů v síni je velice precizní práce, protože v pistolích je pouze devět nábojů. Dobíjení trvá neuvěřitelně dlouho a v podstatě nemáte šanci to stihnout. Po vyklizení pohřební síně od agentů se běžte schovat za betonové stěny za pultem. Novinář, zřízenec a bývalý šéf FBI se mezitím vytratili pryč a další dvojice agentů je již na cestě k vám. Občas se stane, že se k vám vydá pouze jeden z nich a druhý bude hlídat bývalého šéfa u příjezdové cesty. Každopádně si musíte dát pozor abyste neschytali ani jednu kulku, protože vaše životní energie je téměř na nule. Po usmrcení předposledního agenta se můžete vyzbrojit zbraněmi poražených nepřátel a pomalu se přesuňte ke zbylým cílům. V jedné hrobce jsou ještě k nalezení nějaké zbraně pro boj zblízka, pokud máte zájem. U příjezdové cesty z bezpečné vzdálenosti zastřelte oba protivníky a popravte i zbylé dva civilisty. Nesmí zůstat žádní svědci…

 

Hitman: Blood Money - 3. část
Hitman: Blood Money – HREJ! SPECIÁL

Unikátní speciál k dalšímu dílu famózní série Hitman! Sledujte videorecenzi, čtěte klasickou recenzi PC i PS2 verze, shrnutí historie Hitmana, ale i zamyšlení nad morálním poselstvím, které povolání nájemného vraha přináší…

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Hrej.cz