Dojmy z hraní The Cycle: Frontier, barevného Tarkova
i Zdroj: Yager
Preview The Cycle Článek Dojmy z hraní The Cycle: Frontier, barevného Tarkova

Dojmy z hraní The Cycle: Frontier, barevného Tarkova | Kapitola 4

Radek Raudenský

Radek Raudenský

27. 4. 2022 16:20 1

Seznam kapitol

1. NEJSI-LI MULTIPLAYEROVÝ, NESMÍŠ PŘES PRÁH 2. YOU ARE ON PANDOR… FORTUNA 3. GET THE JOB DONE 4. EVAC SHIP IS ON THE WAY

Princip hratelnosti Escape From Tarkov se především při boomu popularity této hry stal oblíbeným nejen mezi hráči, ale také vývojáři. Neberme v potaz realistický gunplay a to, jak se pohybuje hráčova postava – soustřeďme se pouze na to, co je vaším cílem. Objevit se na mapě, sesbírat zbraně, vybavení a další předměty, splnit úkoly a zase rychle odejít.

Poslechni si audioverzi článku
00:00:00
00:00:00
Reklama
Reklama

EVAC SHIP IS ON THE WAY

Jediným zásadním problémem, na který jsem v průběhu hry narazil, byl systém spawnování. Ten vás dokáže téměř doslova posadit na hlavu nepřítele, který si jen počká na váš velkolepý výstup z modulu a vesele vám daruje pár kulek do hlavy. Stejně tak mi nesedí fakt, že vás hra na server pouští v různé časy, někdy se tak objevíte jen pár minut před tím, než započne hrozivá bouře.

V tu chvíli se, alespoň v případě, že hrajete sami, stává ze hry taková lehčí hororovka. Jedinou cestou z mapy je evakuační loď, kterou si můžete kdykoliv přivolat na dvou evakuačních místech, které jsou určeny přímo pro vás. Jedna instance ale netrvá dlouho a jak už sem v prvních odstavcích zmiňoval, po planetě se občas prožene smrtící bouře. Ta se ve hře objeví jak na jejím samotném konci, kdy vás jednoduše sesmahne, tak někdy v jejím průběhu, kdy se musíte před hrozivým deštěm a nebezpečnými blesky schovat a vyčkat.

Když se před koncem serveru začne schylovat k bouři, začne hustě pršet, zatáhne se slunce, po mapě se rozprostře hustá mlha a především se ze všech stran začnou valit hrozivé zvuky. V tom případě jde nejen o efekt pro navození strachu, ale také o velkou taktickou (ne)výhodu. Přes hřmění totiž neslyšíte své okolí a snáze narazíte na nepříjemné monstrum nebo hráče. V případě, že stihnete dorazit k plošině na přistání, můžete si loď zavolat. Ta při svém příletu dělá pořádný hluk, její model je vidět snad přes celou mapu a před odletem si několik desítek sekund počkáte. Až do poslední mikrovteřiny si tedy rozhodně nemůžete oddechnout.

Dojmy z hraní The Cycle: Frontier, barevného Tarkova

Musím říct, že zatím vypadá The Cycle: Frontier opravdu nadějně. A mám z něj docela dobrý pocit. Má takovou „klasickou“ hratelnost, více arkádovou a přístupnou, než v případě Escape From Tarkov, zároveň ale přejímá zajímavý princip hry a nastavuje poměrně vysokou obtížnost. Tím hlavním je ale motivace ke hraní. Když jsem v minulosti testoval různé hry, právě tento faktor jim strašně scházel. I když tedy nemuselo jít o špatnou hru, zkrátka se na trhu neuchytila, protože si stačí zahrát dvě hodinky a pak už o hře nikdy neuslyšíte. The Cycle vám ale svůj obsah dávkuje poměrně střídmě a především před vás klade poměrně zajímavé úkoly, které chcete splnit. Najde se tu a tam pár chyb, ale stále jde o test, nikoliv plné vydání. A po dlouhé době jsem u podobného titulu zažil pocit, že se těším, až zase budu mít čas vydat se do boje. Takže mě omluvte, já jdu dále testovat – snad se potkáme v zóně.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Hrej.cz