Bullet Witch
Bullet Witch se dá z hlediska herního žánru označit za 3rd person akci, resp. střílečku. Kromě standardních herních prvků se bude snažit hráče a diváka v jedné osobě ohromit přitažlivou prezentací příběhu s důrazem na akční složku. Atmosféra, do níž se hráč v rámci děje ponoří, by se dala popsat jako mix tradičně koncipované katastrofické úvodní zápletky, s prvky okultismu, science fiction i postapokalyptického pesimismu. Vše duchovní je naštěstí obaleno dostatečnou dávkou bojové omáčky, takže se v žádném případě nemusíte děsit nudy v podobě ideových mystifikací tvůrců z týmu Cavia. Přes všechnu přidanou hodnotu je Bullet Witch hlavně o akční konfrontaci s nepřáteli
Trochu jiná budoucnost
Hlavní roli v příběhu, který spadá do literárního žánru fantasy, se ujme mladičká hrdinka jménem Alicia, jež se nijak neliší od svých vrstevníků. Pravda, je kapánek hezčí než sousedka z přízemí, ale jinak na ní není nic zvláštního. No, vlastně ne tak docela. Na rozdíl od výše zmíněné sousedky disponuje Alicia schopnostmi, které se poněkud vymykají chápaní současné lidské populace. Bohudík (nebo bohužel), se Alicia neobjeví v naší době, ale až o několik let později. Přesněji řečeno ve virtuální budoucnosti roku 2013. A jelikož se v pohnuté době, do níž nás Bullet Witch zavede, nenachází žádný Integrated Warfighter System (viz Ghost Recon: Advanced Warfighter) ani podobná vojenská technologie budoucnosti, bude se právě taková "ne zcela normální" osůbka, jakou je Alicia, náramně hodit.
Trochu jiná hrdinka
Trochu jiná taktika
Alicia nebude jen bezduchým strojem na zabíjení, v jehož kůži se budete procházet po lokacích, likvidujíc vše nač narazíte. Mimo jejích destruktivních kouzel budete moci využít i Aliciiných léčivých dovedností, které poslouží k uzdravení smrtelně zraněných lidí. Na zvládnutí této techniky bude koneckonců záviset i úspěšné absolvování jednoho herního úseku, v jehož průběhu se Alicia ocitne v lese plném útočících kreatur. Sama by, i přes vcelku slušný ofenzivní potenciál, tak náročnou bitvu nezvládla. Bude jí tedy přidělena squadra obránců, které bude Alicia nucena udržet naživu svými léčitelskými schopnostmi.
Trochu jiný arzenál
Trochu jiní kolegové
Kromě Alicie se ve hře setkáte s několika spřízněnci a ještě větším počtem hlavních oponentů alias ne-až-tak-obyčejných-nepřátel. Nejdůležitějším společníkem Alicie se stane hlas bez identity, zvaný "Tma", který ji povede vstříc cíli stejným způsobem, jako Glum vedl své druhy Hobbity k Ohnivé Hoře v Pánu Prstenů. Znamená to, že mu jednou za služby v duchu poděkujete, jindy zase naopak. Jeho role je každopádně nezastupitelná a velmi podstatná pro vývoj příběhu, v jehož pozdějších fázích dojde i na řešení problémů hrozivějších než tucty protivných kreatur. Že by Aliciino objevení se nebylo pouhým důsledkem apokalypsy, která Zemi postihla, ale přímo s ní souviselo? Že by se snad sama Alicia podílela na vzniku všech těch hrůz? Brrr! Možná to ani nechceme vědět.
Trochu jiná grafika
Co se grafiky týče, tak by nás hra měla, nebo spíš chtěla, oslovit působivými realistickými explozemi a také interaktivním prostředím. Objekty nacházející se v akčním rádiu hlavní hrdinky by měly být nejenom kompletně zničitelné, ale navíc by měly posloužit k likvidaci nepřátel. Když například odstřelíte základy vodní jímky, tak by se měla celá konstrukce zřítit na oponenty, kteří se ukrývají v jejím stínu. Kromě explozí a světelných efektů by mělo na naše smysly pozitivně zapůsobit i pečlivé a detailní zpracování kostýmů i postav a vůbec celkový grafický projev hry, inspirovaný zcela evidentně japonskými RPG tituly. Trošku s tím sice kontrastují některé herní lokace, jako například strohé prostředí městských čtvrtí, letiště či paluby Boeingu 747. To však jen do chvíle, než se ocitnete v náruči venkovských scenérií, v šeru lesů, či ve vlhkém objetí podzemních exteriérů. Kromě příběhu a vizuální stránky hry si pozornost zaslouží i poměrně slušná online podpora v rámci Xbox Live, kde budou na hráče čekat nové speciální kostýmy, zbraně, ale i nové úrovně a další bonusový materiál.
Trochu jiná hra?
Doufejme, že ano a rozhodně tím nemyslíme jen jinou verzi - vylepšený obsah US a EU verze hry oproti již vydané verzi japonské. V případě, že by Bullet Witch nenabídl nic jiného, než jen mírné úpravy milionkrát odzkoušených herních principů, tak lze čekat, že zaujme pouze poměrně malou část, klasickými střílečkami dostatečně zásobeného, videoherního trhu.