@ErwiN
Je to přesně tak, jak tvrdíte, až na to, že by to dle mého názoru "nebylo dobře dodat". Schválně - tu frázi: a) jste slyšel poprvé při večeři s šéfem Acony b) jste četl v desítkách preview, válejících se na netu c) znáte, neboť Latina je Vaší druhou mateřštinou
Předpokládám, že "b" je správně, a právě proto jsem tuto latinskou frázi v článku nepoužil. Raději jsem uvedl něco, o čem se v příspěvcích na netu nemluví. A jinak musím ještě dodat, že jsem v článku neuvedl, že by se Lugerem nechali tvůrci inspirovat - to je pouze vaše chybná dedukce. Každopádně díky za příspěvek - aspoň jsem mohl své myšlenkové pochody včas osvětlit:-)
@khabaal khabaal
Nojo... a co takhle, kdyby byly vsechny clanky podle jedny sablony... presnej pocet znaku, presny formatovani, presny vycet pozitiv a negativ, stejny fraze, stejny pohled na vec... bez uletu... bez odbocovani od tematu... bez vlastnich uvah... bez napadu... bez zbytecnych literarnich serepeticek... bez gramatickych chyb... bez shody podmětu s přísudkem... trochu nuda, ne?
Ale v necem mas i pravdu, to ti neberu... nejsem proste superman...
Nikde jsem neuvedl, že „demo ždímá hardware...“. To by bylo nepodložené tvrzení a jako takové by si vaši kritiku zasloužilo. Uvádím pouze, že je z dema cítit „snaha tvůrců o vyždímání potenciálu PS3...“, což je objektivní dedukce. Jinak slova „absolutně“ a „vůbec“ jsou synonyma, takže pro příště si raději vybrat to hezčí :-)
Co se týče údajné absence zmínky o herečce Aurelii Brancilhonové, zkuste se příště nejprve mrknout na novinku z 9. 5. 2006. Možná budete překvapeni. Fakt to v ní je! Mimochodem, v tomto preview šlo o něco jiného než o herečku, takže jsem její identitu ponechal v ústraní. Odpusťte...
Another World byla skutečně plošinovka, ale v době svého zrodu se – dle mého soudu – odlišovala od ostatních právě svým „filmovým“ zpracováním. Možná nebylo na úrovni dnešních her, ale směřování k tomuto cíli je nesporné. Netvrdím, že celoobrazovková prezentace herního dění, bez rušivých elementů jako jsou různé informační či ovládací prvky, byla exkluzivní parketou této hry, ale myslím, že touto originalitou si přirovnání k interaktivnímu filmu zaslouží.
Závěrem si dovolím podotknout, že na averzi vůči herečce z dema máte nepochybně plné právo a také zmínka o mentální úchylce bude zřejmě na místě. Osobně zastávám názor, že každá vysoce emotivní záležitost vyžaduje nějakou tu mentální úchylku. Koneckonců i taková láska, pokud je opravdová, a říkal to už La Rochefoucauld, dokáže udělat z génia tupce a z tupce génia.
Á propós, pokud jde o méně než obvyklou informační hodnotu preview, jsem si jí vědom a také se k ní poslední větou článku hlásím. Ale jak už jsem uvedl, „v tomto preview šlo o něco jiného...“